Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Faktapaketti Auroista  (Luettu 322830 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sirkku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #150 : 08.02.2012 20:01:39 »

Tuhannet kiitokset näppärästä ja selkeästä Faktapaketista. Tieto tässä lyhykäisessä mutta selkeässä muodossa on hyvää perustietoa ja helppoa omaksua. Uskon että kokoamastasi paketista on ollut iloa ja hyötyä monelle muulle minun lisäkseni   smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #151 : 25.02.2012 18:00:43 »

Katsoin valokuvasta omaa auraani. Kuvani ympärille alkoi näkyä vaalean sinistä ja joku muu punertava värisävy. En kerennyt nähdä tarkkaan, kun viereeni hahmottui pään muotoinen hahmo. Silloi silmä räpsähti ja kaikki hävisi. Oliko tämä niinsanottu suojelusenkeli,opas vai mikä? Yritin vähän myöhemmin uudestaan ja sama hahmo piirtyi viereeni.. Shocked 



Suojelusenkeliltä kuulostaisi, jos ei satu olemaan opas tai joku kuollut läheinen, joka liikkuu tiiviisti seurassasi Smiley
tallennettu
Päättymätön Tarina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #152 : 04.07.2012 15:13:44 »

Mulla on valkoinen aura, tai oikeammin helmenvalkea. Enkä ole kuollut näinä vuosina  Cheesy
Mun auraa peittää sinihopea "kuori".

Itse näen auroja, ihan lapsesta asti oon nähnyt. Huvittelin itseäni koulussa katselemalla opettajan ja muiden lasten auroja.
En tiedä muista auranäkijöistä mutta itse näen kaikenlaisia muitakin energioita.
tallennettu
Jarko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #153 : 07.07.2012 14:37:39 »

Haluaisin kysyä tuosta keskittymisharjoituksesta. En varmaan oikeen ymmärtäny mitä piti tehdä kun näen aina vain 2 ympyrää vaikka pitäisi näkyä 4? Pitäisikö tuossa silmien ns. luoda 2 harhakuvaa? Vai onko vasen aivopuoliskoni niin niskanpäällä etten kykene hallitsemaan oikeaa aivopuoliskoa laisinkaan  Huh
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #154 : 22.07.2012 21:31:16 »

Wou! Kiitos faktapaketista!

Mun tie aurojen kanssa on ollut... pitkä jos jotain. Haluaisin kovasti nähdä ja oppia näkemään auroja, mutta jostain syystä olen saanut vaan pääni kipeäksi yrittämisen jälkeen. Näin luin, että joku muukin kirjoittaneista.

Tätä keskustelua selatessani törmäsin  myös useampaan otteeseen siihen, että on oleellista miten katsoo. Tämä on hyvä oivallus. Nyt kun pari päivää olen taas yrittänyt edetä tässä aura-asiassa olen tajunnut, että olen näkökentässän nähnyt välähdyksiä, mutta pitänyt niitä vaan silmien harhoina. Näen tämän kehon ja esineiden ympärillä väreilevän läpinäkyvän "auran", mutten sen ympärillä värejä. Katsoin tänään peilistä hampaitani ja näin tätä valkoista väreilevää myös hampaideni ympärillä. Väreily erosi muusta väreilystä niin, että hampaiden ympärillä oleva "aura" oli jotain läpinäkyvän ja valkoisen väliltä. Näinkö harhoja?? Onko hampaidenkin ympärillä oma kenttä? Toisaalta miksi ei?

Sain myös tätä keskustelua selaamalla kysymyksen pitkään auki olleeseen asiaan!! Oon pitänyt silmien harhana myös näitä valoisalla ilmalla näkyviä ryhmässä liiteleviä palloja joita olen nähnyt lapsesta lähtien. Viisivuotiaana mua käytettiin jopa silmälääkärillä tämän takia, ja yllätysyllätys näöstä ei löytynyt mitään vikaa. Lääkäri totesi, että lapsella on vilkas mielikuvitus.
« Viimeksi muokattu: 22.07.2012 21:34:22 kirjoittanut Verninia » tallennettu
Wipi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #155 : 25.07.2012 14:17:37 »

Piti itsekin tekisteröityä, että pääsin kiittämään loistavasta faktapaketista.

Löysin ohjeet tänään aamusta ja kahden ensimmäisen harjoituksen jälkeen tässä paria tuntia myöhemmin koitin katsoa käteni auraa valkoista paperia vasten ja jo vain näkyi jotain! Näin valkosinertävää hohdetta, mutta alue ei ulottunut vielä kovin kauas kädestä poispäin. Koitin tavaroillakin ja niissäkin näen valkosinertävän auran. Vielä en pysty näkemään auraa ilman taustaa tai näe muita värejä, mutta uskon taidon tästä kehittyvän harjoittelun myötä. Smiley Tuosta katselusta tulee kyllä mullakin vähän pää kipeäksi otsan ja silmien alueelta, juurikin sillä tavalla kuin olisi pitänyt silmiään kierossa vaikka ne eivät kierossa olekaan auroja katsoessa. Eli onko pääkipu vain jotain harjoituksen puutetta tai silmien väsymistä kun pitää käyttää sitä ääreisnäköä?

Mä näin kanssa lapsuuden kesäpäivinä aina niitä kirkkaita saippuakuplamaisia palloja. Yritinkin itse asiassa selittää joskus äidille, että näen taivaalla lentävän saippuakuplia sielä sun täälä, mutta äiti piti mua vähän hassuna.  Wink Nyt vähän päälle parikymppisenä en enää aikoihin muista nähneeni noita kuplia, harmi. Tai sitten ei ole kesäisin aikaa eikä jaksamista rauhoittua vaikka nurmikolle makaamaan, että ehtisin nähdä niitä taas.

Toivon, että aurojen näkeminen avaa mulle oven myös energioiden aistimiseen entistä paremmin. Mm. taloa etsiessä vierailin 1600-luvulta peräisin olevalla maatilalla ja tuli heti se tunne, että en halua sinne asumaan. Siinä ajassa on varmasti sillä paikalla ehtinyt sattua paljon hyvää, mutta myös pahaakin. Kuulin jälkeenpäin talosta myös karmivia tarinoita. Ehkä mussa jossain saattaa piillä jonkilainen kehittymätön kyky oppia aistimaan energiat ja aurat voimakaammin kuin tällä hetkellä, eli treeniä treeniä Smiley
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #156 : 27.07.2012 23:36:24 »

Tuosta katselusta tulee kyllä mullakin vähän pää kipeäksi otsan ja silmien alueelta. Eli onko pääkipu vain jotain harjoituksen puutetta tai silmien väsymistä kun pitää käyttää sitä ääreisnäköä?
Toisinaan sitä tosiaan tulee!  Sain ensimmäisen kerran reenaamisesta migreenin ja pidinkin sen jälkeen melkein vuoden tauon että uskalsin taas. Uskoisin että pääkipu on merkki siitä, että silmät oppii näkemään erilailla. Jotain uutta aktivoituu, kai se on vaan merkki siitä että syntyy uusia yhteyksiä ja ratoja.

Toivon, että aurojen näkeminen avaa mulle oven myös energioiden aistimiseen entistä paremmin.
Varmasti avaa! Mun näkemyksen mukaan kyse on pitkälti siitä, että avaa ensin itsensä ja sen jälkeen asioita alkaa tapahtua kun kanava on auki. Tietysti sillä tahdilla millä on valmis ottamaan vastaan.

Mulla menee aaltoliikkeenä, välillä olen käsittämättömän innostunut ja kiinnostunut kaikesta ja välillä tietoisesti työnnän toista todellisuutta pois luotani. Nyt oon aatellu olla vastaanottavaisempi, ja maailmasta tulee viestiä ja valoa kun vaan ottaa sitä vastaan.
tallennettu
Dowie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #157 : 01.08.2012 20:47:02 »

Olen myös aina luullut, että ihmisten ja esineiden ympärillä olevat vaaleat hehkut ovat vain silmieni temppuja, mutta ehkä niitä olisi syytä tarkastella tarkemmin...  :Smiley Sillä viimeeksi kun olin luennolla ja jo väsyneenä jäin toljottamaan opettajaamme - lue: tyhjällä katseella.  Wink Mitä kauemmin keskittyi eikä räpytellyt turhaan silmiään niin tämä valkoinen hehku alkoi leviämään! Mutta kauaa en jaksanut pitää sitä "esillä" kun silmät väsyivät, ja varmaan opettajankin mielestä katselin jo kieroon. Ajattelin tämän olevan väsyneiden silmien jokin juttu, mutta opettajan vieressä olevalla tekoluurangolla en moista efektia saanut aikaiseksi, vaikka sekin vähän hehkui.  Grin

No ei sillä. En minä niin erikoiskyvystä itselläni. Mutta on hauskaa kun jotkut näkevät ja osaavat tulkita niitä. Cheesy Miksei sitä joskus innostuisi tuotakin kehittämään.
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #158 : 24.09.2012 22:40:52 »

Oon tullu siihen ajatukseen pienen tutkiskelun jälkeen, että tää aurojen näkeminen ei ole välttämättä "mun juttu". Oon huomannu, että en välttämättä näe fyysisesti ihmisen auraa, mutta minulle kerrotaan minkä värinen se on. Mulle saattaa esimerkiksi tulla vahva mielikuva jonkun auran väristä, vaikken näe sitä.

Olen myös huomannut terästäytyneeni siinä, että aistin ihmisissä helposti mielialan muutoksia ja menneitä tapahtumia. Pidin tätä täysin huuhaana, mutta nyt kun olen tehnyt taustatyötä ja tarkkaillut ihmisiä, huomaan että olen pistänyt huomiolle asioita joista kuulen myöhemmin muuta kautta.

Tänään kävi tosin jotain ihmeellistä: käytiin kävelyllä erään täysin uuden tutun kanssa ja pimeätä vasten hänen ympärilleen alkoi hahmottua sininen aura. Todella jännittävää. Nyt kun luen sinisen auran "tunnusmerkkejä" huomaan, että näitä samoja asioita aistin tästä tuttavuudesta jo aiemmin.
tallennettu
neverknow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #159 : 03.10.2012 14:36:35 »

Minäkin olen oppinut nyt näkemään auroja. Itse näen aurat keskittymällä ja katson ns. kohteen läpi  coolsmiley

Tavaroiden aurat näen helpommin kuin ihmisten. Minua häiritseekin minkävärinen oma aurani on? kädesta näen valkoisen jossa on hiukan vaaleansinistä mutta en saa jotenkin katsottua peilin kautta auroja jotka muuten ovat ympärilläni.

Konmppaan muuten aikaisemmalle kirjoittajalle, että minäkin sain juurikin eilen jostain päähäni että ystävälläni on vihreä aura..mietin hetken että mistäs tämä ajatus nnyt kumposi. Illemmalla näin hänet ja paikkansa piti  Wink
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #160 : 08.10.2012 23:11:55 »

Opettajia on hyvä käyttää auran näkemisreeneissä, koska harvoin tuijottamaan samaa henkilöä kovin pitkään leimaantumatta pöntöksi. Wink Mä toljotan aina välillä, ja muutaman harvan kerran se on tuottanu tulosta.
tallennettu
Rastainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #161 : 25.03.2013 12:40:14 »

Mitä luulette, olenkohan nähnyt auran tällä hevosella?

Ratsastan pari kertaa viikossa erästä hevosta, pääosin maastossa. Usein lenkin lopulla tämä hevonen hohkaa ainakin 15 sentin päähän sellaista purppuran väristä hehkua. Se väri on aina sama, oli valoisuus sitten millainen tai minkävärinen loimi sillä sattuu päällä olemaan. Tällöin molemmat ovat tietenkin myös oikein tyytyväisiä. Muulloin, esimerkiksi lenkin alussa, en sitä hehkua oikeastaan näe.

Toivottavasti opin tämän aurojen näkemisen taidon! Valitettavasti en voi tehdä ensimmäiselle sivulle laitettuja harjoituksia, joten tämä taito pitäisi opetella muiden keinojen avulla. Minulla on aivan todella paljon piilokarsastusta ja en kerta kaikkiaan pysty niihin harjoituksiin. Silmälasit uusitaan pian, mutta näkö huononee niin rajua tahtia ja vielä ei tätä ole kokonaan saatu korjattua. Silmäleikkaus lienee edessä!  Huh
tallennettu
Sartza75
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #162 : 08.04.2013 22:03:51 »

... päätin pistää sittenkin vastauksen...

Tuota, luin läpi nuo "Observing aura color" sivustolta ottamasi tulkinnat auraväreistä.
Olen itse saanut hyvin toisen tyyppistä tietoa - etenkin tarkoitan esm. valkoista, vaaleanpunaista, keltaista väriä... Näin siis auralukemukseen perehtyneiltä ihmisiltä.

Keltainen voi merkitä järkeilyn suurta osuutta ihmisen ajattelussa- hän ei käytä intuitiotaan tai tunnettaan niinkään -vaan järkeä.

Valkoinen on korkeimman tietoisuuden ja puhtauden väri. -Ei merkitse sairautta tai kuolemaa.

Vaaleanpunainen aura ei välttämättä ole kovin harvinainen - EIKÄ tarkoita "PYHIMYSTÄ". Kenties ihminen on rakastunut tms. Tiedän erään jolla tällainen oli - eikä tosiaan mikään pyhimys!  Grin

Näin minulle on kerrotta selvännäkijöiden toimesta. Monissa auravärejä käsittelevissä kirjoissa on keskenään ristiriitaista tietoa värien merkityksestä - Myös netistä löytyvä tieto on niin ristiriitaista  :Smiley - että... noh, antaa olla!  Tongue  Grin

 smitten   smitten



Mullekki on opetettu erinlailla. Valkoinen on puhdas väri koska sehän pitää sisällään kaikki värit kuten myös musta. Monilla lapsilla on aurassaan valkoista koska ovat vielä viattomia Smiley Pinkkiä näen toisinaan pieninä määrinä ihmisten auroissa. Keltaisesta sen verran että KAIKILLA on intuitio... Käyttivät he sitä eli eivät Smiley
tallennettu
elenitsa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #163 : 26.09.2013 19:12:57 »

kiitos faktapaketista, auttoi kivasti ja on helppo nahda aura, naen omani turkoosina ja muidenkin aurat naen.
todella mielenkiintoista.
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #164 : 29.09.2013 14:40:57 »


Elenitsa, opitpa tosi nopeasti näkemään auroja! Sinulla on varmaan ollut jo taito piilevänä.  smitten
Kerro, kuinka pääsit alkuun! Minäkin tahtoisin oppia.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: