Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Faktapaketti Auroista  (Luettu 324353 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #60 : 11.12.2009 23:46:43 »

Mä nään meiän koiran auran ja se on valkonen! mitä mä voin tehdä?!?!? Se on ehkä ylipainoinen,ja vanha,mutta se on mulle rakas! mitä mä voin tehdä!?!?!??
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #61 : 12.12.2009 00:27:30 »

Kuolema ei tule kenellekään vahingossa - kaikelle on aikansa. Parasta mitä voi tehdä, on lähettää rakkautta.

Valkoinen aura ei välttämättä aina tiedä kuolemaa - esimerkiksi erittäin vaaleansininen aura voi reunoilla näkyä valkoisena. Jos vasta opettelee näkemään auroja on tyypillistä, että näkee kohteen ympärillä valkoista tai sinistä väriä - vaikka aura itsessään todellisuudessa olisikin kirkuvan punainen Wink
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #62 : 12.12.2009 15:26:00 »

aijaa... oli helpotus kuulla tuo!!  Smiley toivottavasti se tosiaan ei ole valkoinen,kun löysin kyvyn juuri äskettäin!  Wink kiitos!!! tuhannesti!!
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #63 : 13.12.2009 14:37:21 »

mä näen vain yhden värin,ja sekin on yleensä sin,kult tai vihr...xD haluisin nähdä enemmänkin! help!  Cry
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #64 : 13.12.2009 15:31:34 »

Saat olla kiitollinen, monet ei näe sitä yhtäkään  Cheesy
Turha sitä on ainakaan pakottaa itseään niitä näkemään  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #65 : 16.12.2009 14:10:03 »

Mielenkiintoista, en itse valitettavasti näe auroja, mutta tänään kysyin henkiparantajaltani, minkävärinen aurani on. Hän sanoi sen olevan vihreä, mutta se on muuntunut näinä päivinä siten, että siihen on keltaista väriä.

En tiennyt, että aura voi muuntua. Samoin minulle oli aivan uusi tieto se, että aura voi ns. laajentua ja vahvistua, en oikein ymmärtänyt mitä se tarkoitti.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #66 : 28.01.2010 10:33:32 »

Mitä tarkoittaa, jos aura on sateenkaaren värinen, minun aurani on ollut aikaisemmin vihreä, jossa on keltaista, mutta nyt kuulemma muutosprosessi näkyy aurassani ja se on muuttunut sateenkaaren väriseksi, tosin keltaisen osuus on lisääntynyt ja vahvistunut.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #67 : 28.01.2010 22:28:51 »

Juu pakko myöntää, kysyin samalla missä kohtaa tuo keltainen väri minulla onkaan ja no olin vastaukseen aika tyytyväinen... Ekalta sivulta ei vain löytynyt mitään tuosta sateenkaaren väristä.
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #68 : 13.02.2010 20:16:59 »

Olen nyt mennyt vahingossa pölöttämään yhtä ja toista auroista ja ufoista(ufoistakin!?!?!)... ja nyt sitten.... mahtavaa... jouduin kiusan kohteeksi.... Oma vika, mutta ilkeetä se silti on...  Cry Oli kiva, kun jokus kuvis tunnilla tuli äkkii olo, et tippuu jyrkänteeltä, ja sit väritin vihreellä valkoselle paperille, niin huomasin, et se paperi ois muuttunut... pinkiks...  2funny
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #69 : 13.02.2010 20:20:08 »

nii joo, ja sit matikan kirjassa oli kuva kolmesta koirasta, niin näin sen auran, ja piirsin siihen sen rajan. = DD teen  niin  yleensä  ......   crazy2 olen aika outo tyyppi...
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #70 : 15.02.2010 20:09:56 »

=) kyl helpotti oloo toi. On vaan niin outoo... kun ei äkkii kukaan uskokkaan! O_O kamutkin aattelee et: taas toi kertoo noita tarinoitaan... ja sit mä oon ihan: apuva! O_O ei siin näkemis oo silleen mitään pahaa, pahempi olis jos en näkisi... xD
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #71 : 24.02.2010 09:56:30 »

Tuohan se aura on!  Smiley Treenaas lissää, niin näet väritkin (tietysti vain jos itse tahdot) xD
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Tuberkuloosi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #72 : 25.02.2010 00:02:38 »

Onko tämä mahdollisesti aurani? Laitoin käteni valkoistaustaa vasten ja keskityin yhteenkohtaan, sormenpäähäni. Hetken kuluttua kämmenen viereen ilmestyi valkoista ja muodostivat saman muotoisen kuvion kuin kämmen oli siinä. Valkoisen värin ympärillä oli harmaata väriä ihan kuin varjon tapainen ilmiö. Käytin silmiäni kiinni ja katsoin uudelleen taustaan ja näin käden muodon olevan siinä ja 1-2sec päästä tämä hävisi. Oli vaikea puristaa tämä aivostani tekstimuotoon joten yrittäkää saada selvää selityksistäni.
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #73 : 26.02.2010 09:51:01 »

no kyl noi ihan kuulostaa tolta auralta, tai ainakin siltä rajalta. = O = D Elikkäs... xD Kaiken voi oppia uudelleen. =D Näkyyköhän kuolleillakin aurat? O_O ( tuli tosta "tapettu" mieleen... xD ) No silti, treenatkaas nyt! =D Liian hyvä tilaisuus, siis päästää menemään!  Eli älkää päästäkö sitä menemään... -.-" tarkoitan tietenkin... xD
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #74 : 27.02.2010 02:00:29 »

Minä kävin kirliankuvauksessa, vielä on aurassa tekemistä, mutta hyvältä se näytti, puhtaat värit ja ehjät piirteet, vielä on korjattavaa, mutta kyllä sitä oli tyytyväinen ja tosiaan oli kaikki värit käytössä, jännä juttu. On mulla siitä kuvakin ja selitti ne jotakin, mutta arvaa muistiko mitä. Rintakehän ja olkapäiden kohdalla oli aniliinin puhaista, päälaella muistaakseni sinistä ja vihreää korvien ja niskojen tietämillä, keltaista oli myös, sitä kun pissa on noussut päähän...

Minusta kuolleilta katoaa aurat kuolinhetkenä, näin olen sen aistinut.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: