Sivuja: 1 ... 179 180 [181] 182 183 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657788 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2700 : 03.07.2014 13:47:10 »

Mut kuiteski..sul on vielä ne hartiat jumissa.. Huh
Yritä unohtaa menneet.. angel smitten
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #2701 : 03.07.2014 13:55:16 »

Joo ja eipä nuo naksaukset tuoneet kuin pienen avun tuohon kipuun. Hiton menneet, niitäkin on niin paljon jo annettu anteeksi ja käyty läpi. Cheesy Mitähän tässä vielä tekisi, kaiken kun olen jo antanut moneen kertaan anteeksi itselleni, muille ja koko maailmalle. No jatkan ravistelua ja tuon suggestoinnin tekemistä ja annan myös itselleni enemmän arvoa kuin ennen. Ehkä ei tarvitsisi tuntea niin suurta vastuuta maailman tilasta sitten? Weight of the World on your shoulders...
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2702 : 03.07.2014 14:47:06 »

Juuh..anteeksi pyytäminen ja saaminen..itseltä..kuin toiseltakin/muilta..on hyvä juttu. coolsmiley
Mutta Rakkaus se vasta parasta onkin. Wink angel smitten
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #2703 : 03.07.2014 14:52:31 »

Hah hah miten syvälle alitajuiseen voikaan olla rakkaus itseään kohtaan piilotettu! Äsken ulkona auringossa vähän venytellessäni tajusin, että pikku ötökätkin on aika kauniita läheltä (ei liian läheltä!) Nekin haluavat tulla hengailemaan energiakenttiimme. Hyttyset, kärpäset, kirvat ja kaikki muutkin vissiin tykkäävät ihmisistä. Smiley On tosiaan aika antaa lupa itselleen rakastaa itseään, tuntuu, että tarvitsee itse ottaa kiinni muita siinä rakkaudessa mitä kaikkea kohtaan tuntee. Nyt tuntuu selkä kevyemmältä kun sain vähän eri kohdan naksahtamaan keskiselästä tuossa ulkona. Cool
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #2704 : 03.07.2014 14:57:12 »

Heh, aloin kirjoittamaan tuota viestiä ennen kuin vastasit uudestaan. On se hieno maailma...
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2705 : 03.07.2014 15:00:06 »

Juu..ja sit kun ja jos tapaa sen sielunkumppanin. Wink sen toisen puoliskon..niin Wau. :Smiley
silloin voi..rouhutakkin.. se rakkauden tuli. Wink Cheesy smitten smitten

Upss..mut tää taiskin olla väärä paikka..tämmösille. Wink :Smiley Tongue 2funny
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #2706 : 03.07.2014 15:07:54 »

Näinhän se on. Grin angel

Nyt toisaalta huomasi vasta miten jumissa tuo niskakin on. Ei tosiaan ikinä kipeä, mutta jotenkin jos saisi rentoutettua sen. Ainakin se naksuu jopa viisi kertaa kun venyttelee yleensä. Ehkä alan tanssimaan useammin ja sheikkaamaan niin lähtee niskakin liikkeelle. Kai se on jumahtanut jotenkin itseensä. Mitähän ne chakrat taas sanoo...
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #2707 : 03.07.2014 15:14:05 »

"tehtävä: huolehtia vuorovaikutuksesta ja kommunikaatiosta; tämä chakra on itseilmaisun, kommunikoinnin, luovuuden, totuuden, tahdon ja rehellisyyden keskus."

"Niskan jäykkyys voi olla merkki kykenemättömyydestä ilmaista tunteitasi verbaalisesti. Kykenemättömyys ilmaista tunteita voi johtaa turhautumiseen ja jännittymiseen."

Jaahas, no tiedänpähän, että tähänkin on tullut varmasti parannusta viime syksystä lähtien kun tunteeni alkoivat avautua. Eli tuo tanssi varmaan olisi ainakin hyvä keino saada tämä balanssiin. Foorumillekin tulo on varmaan hyvä juttu. Uutta kohti ja jumit taakse jääköön! Vaikka takanahan ne nyt jo ovat. Grin
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2708 : 07.07.2014 12:52:56 »

Uskon itse, että energeettinen ja fyysinen kulkevat rinta-rinnan. Minulla oli ihan oikeita fyysisiä vaivoja - liian jäykkä ja liikkumaton selkä joiltain kohdin - juuri niiden chakrojen kohdalla joissa oli käsittelemättömiä ongelmia /energiajumeja ja tätä vielä korostivat sitten joissain asioissa turhan toispuoliset tavat käyttää kehoa.  Synkronistisesti sekä energeettinen työskentely että fyysisen kehon kanssa työskentely (naprapaatti + vähemmän toispuoleisten asentojen opettelu) osuivat minulla sitten samaan ajankohtaan alkuvaiheessa, tosin chakrajumit on nyt jo käsitelty, mutta selkäruodon liikkuvuuden palautuminen on vielä meneillään, joskin vielä on liikkuvuutta lisääkin odotettavissa.

En ole käynyt röntgenissä, koska en tekisi mitään diagnoosilla, kun en kuitenkaan suostuisi selkäleikkaukseen, joista useimmat uudempi tutkimus on osoittanut täysin turhiksi. Pahimmillaan iskias kuitenkin vaivasi päivittäin kolme vuotta, lyöden kipupisteeet lonkkaan, polveen ja nilkkaan, sekä välillä juilien koko jalansivua alas asti. Onneksi minulla oli tuo alempi iskias joka tuntuu enemmän jalassa, muista asioista selän puolelle kipuja saaneena (pelkovyön aiheuttamat jumit 3. chakran tienoilla, eli juuri lapaluiden alapuolella) tiedän kuinka paljon invalidisoivampi on selässä oleva kipu, kuin jalan iskiashermon juiliminen. Iskiaksesta on siis myös se enemmän siellä selässä tuntuva muoto, minulla ei onneksi ollut sitä. Minulla kipu siis lähinnä oli vain jokapäiväinen kumppani, ollen kuitenkin tasolla jolla en siihen viitsinyt mitään lääkkeitä edes kokeilla. Se haittasi melko vähän fyysistä elämää, mutta oli sitäkin raskaampi henkisesti, niinkuin kipu usein on.

Toisaalta sitten jos on ihan fyysinen trauma selässä, eli selkä/iskiasalue tms. kipeä esim. fyysisen onnettomuuden vuoksi, niin silloin on kyllä paljon vähemmän todennäköistä löytää energeettisiä jumeja. Ellei sitten ihminen ole itselleen tilannut juuri sellaista onnettomuutta jonkin oppiläksyn vuoksi... Tämä on aika vaikea aihe, tällainen kumpi oli ensin muna vai kana juttu. (Oikeasti muna oli ensin, sillä ensimmäisen munan josta kuoriutui kana, muni joku joka ei ihan vielä ollut itse kana, eli kanan välitön edeltäjä.)

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2709 : 10.07.2014 01:19:28 »

Tähän aikaan/ajanlaatuun voi liittyä erikoiset fyysiset vaivat. Kannattaa lukea Päivi Kaskimäen kirjoituksia.
Mulla on ollut lähiaikoina niin järkyttävä olo joka päivä että jaksamisen äärirajoilla taas mennään.
Onneksi alkaa tutkimusjakso sairaalassa, testejä, haastatteluja ym. Juttelin psykiatrin kanssa toissapäivänä miten tää homma etenee.
Nyt odottelen psyk.sairaanhoitajan yhteydenottoa ja niitä testejä.
Yksityiseltä puolelta olen jo saanut AD/HD-diagnoosin mutta kunnallisella puolella tehdään tarkemmat tutkimukset ennen kun aloitetaan lääkitys.
Tosin en tiedä haluanko edes metyylifenidaattii enää vetää.
Psykiatri on erittäin pätevän oloinen komea venäläinen mies johon iskin heti silmäni  idiot2 Cheesy
Erikoisella tavalla venakot mua kiehtoo.. no mut eihän tästä mitään voi tulla..muuta kuin tuhmia fantasiota.. laugh
Piristyin kun ajattelen sitä ihmistä muuten viime vuorokaudet on ollut yhtä vitutusta koska tuntuu että pms on kestäny jo kaks viikkoa. Ollut ihan tuskainen olo. Itsetuhoajatuksia, kuoleman kaipuuta
Psykiatri on jäämässä kuukauden lomalle ens viikolla. Sanoi että voin lähettää hänelle sähköpostia. Taidankin kirjoittaa piiiiiiiiiiitkän itseanalyysin kunhan vaan pystyisin keskittymään.
Tämä helvetin kuumuus häiritsee ihan kaikea - hengittämistäkin
« Viimeksi muokattu: 10.07.2014 12:06:51 kirjoittanut pikkari » tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #2710 : 11.07.2014 12:13:55 »

Aaargh, suomalaiset on kauheita junttikömpelyksiä!!! Heti kun on vähänkin lämpösempää ja #¤&!*& viikonloppu Tongue niin heti ollaan sankoin joukoin tungeksimassa kaduilla, käytävillä ja kaupoissa! Angry  Vittu varmaan joku periaate että pitää lihavana lyllertää keskellä tietä eikä yhtään huomata että on muitakin ihmisiä!!! Ja sitten nuoretkin saatana, yhtäkkiä pysähtyy sen fucking rullalautansa kanssa keskellä pyörätietä just ennen risteystä ja typeränä suu auki muljottaa sitä helvetin puhelinta ja sitten yhtäkkiä lähtee taas liikkeelle just kun on oon kääntymässä sen eestä oikeelle! Angry  Ja sitten joku ihme muija kadulla hiljaisessa kohtaa huutaa siihen fucking vehkeeseensä että "PAULIINA TÄSSÄ MOIIII!!!" niin että mulla koskee korviin. crazy2

Ja autoilijat helvetti! Hajuukaan mikä on suuntavilkku tai pyöräilijä! uglystupid2

Haulikko pitäs olla kun tuolla liikkuu!!! tickedoff
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2711 : 15.07.2014 12:21:46 »

Siis mä en voi käsittää tätä.. miten kertakaikkiaan ottaa päähän tämmöine silkka pelleily knuppel2


Sitten minä kysyn: miten yksin voi ihmine olla?
Niin yksin, että täältä on parempi lähteä, on mun vastaus.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2712 : 16.07.2014 15:05:01 »

Tuskainen, ahdistava olo
Mä haluaisin lähteä henkimaailmaan. Mun sielu on tehnyt liian raskaan sopimuksen tähän elämään.
tallennettu
Toteo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 197


Profiili
« Vastaus #2713 : 16.07.2014 23:29:57 »

Siis mä en voi käsittää tätä.. miten kertakaikkiaan ottaa päähän tämmöine silkka pelleily knuppel2

Lainaan Varjotar sinun kommenttiasi, kun ei tätä voi paremminkaan sanoa. Angry

tallennettu

Aurinko-oinas | Kuu/Asc-skorpioni | Merkurius/Venus/Jupiter-Kalat
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2714 : 17.07.2014 11:09:28 »

Hampaat hajoo suuhun.. no, onpahan hampaatonta menoa sitten.  buck2 Grin
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: 1 ... 179 180 [181] 182 183 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: