Sivuja: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657820 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2550 : 20.11.2013 23:01:29 »

Köyhällä on aina varaa laihtua lisää Huh
No, leipä miehen ( naisen) tiellä pitää, edes hetken Smiley
tallennettu

Kuuntele tuulta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2551 : 20.11.2013 23:16:37 »

Jos olis pilleri joka täyttäisi vatsan ja ravitsisi vieden ruokahalun pois, ottaisin heti käyttöön. Mun anoppi sanoi tän ja olin heti samoilla linjoilla
Kaikki ihmiset vaan ei saa tyydytystä syömisestä vaan se on välttämätön pakko ja mielellään joku toinen kokkaa
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2552 : 21.11.2013 10:50:39 »

Muutama ruisleipäviipale viikossa ei voi räjäyttää suolistoa jos ei sit kärsi keliakiasta

En ole keliaakikko, enkä vilja allerginen, mutta muutamakin ruisleipäviipale viikossa tuottaa minulle vatsavaivoja, atooppista ihottumaa, epämääräisiä nivel- ja lihaskipuja sekä sen, että kaikki vanhat urheiluvammat (joita on paljon...) kipuilevat jatkuvasti. Sitä nyt vaan on muitakin mekanismeja kuin keliakia ja allergia, jotka saavat aikaan sen että viljat aiheuttavat ongelmia.

Lainaus
Lihaa ei pitäis myöskään syödä kuin muutaman kerran viikossa eli vaan kalaa, juureksia, marjoja ja vihanneksia, niinkö?
Viljat pois, maitotuotteet pois, lihaa mahd vähän eli tällä paranee.
Kuka syö kalaa monta kertaa viikossa?

Prosessoitua lihaa ei pidä syödä, mutta ruohoa syöneen eläimen prosessoimattoman lihan vaikutuksia ainoana lihan lähteenä ei edes ole tutkittu. Niinpä siihen, mitä lehdissä tästä kirjoitellaan ei voi luottaa - siellä ovat 'liha' kategoriassa kaikki teolliset lisäaineelliset, soijalliset, maltodekstriinilliset jne. lihavalmisteet. USAssa tehdyissä tutkimuksissa jopa hampurilainen sämpylä mukaan luettuna lasketaan lihansyönniksi. Tämä on ihan sairaan kertakaikkisen ärsyttävää!  knuppel2 police

Mahdollisimman prosessoimattomat maitotuotteet ovat ihan ok niille joille ne sopivat - monille maitotuotteet alkavat sopia kun viljansyönti lakkaa: Viljan syöminen heikentää maidonsietoa! Moni aiemmin maidosta vatsavaivoja saanut on ruvennut sietämään maitoa erinomaisesti kun viljansyönti on lakannut.

Kalansyönnin tarpeellisuus riippuu siitä mitä muuta syö: Minä saan laiduntaneen lehmän maitorasvasta niin paljon omega3-rasvahappoja - siitä ei paljoa puhuta että laiduntaneen lehmän maitorasvassa omega kolmosia on aika paljonkin - että ei tee kalaa mieli ollenkaan (syön noin kerran per 2  viikkoa kun duuniruokalassa on muikkua tai silakkaa) ja jos otan yhdenkin kalaöljykapselin päivässä tulee jo omega3 yliannos, eli veren hyytyminen vähenee vaarallisessa määrin - kuukautiset kestävät 3 viikkoa, pikku paperihaavan hyytyminen kestää tunteja jne.

Ei voi siis puhua vain lihasta, täytyy pohtia millaisesta lihasta on kyse. Ei voi puhua vain maitotuotteista, vaan pitää pohtia millaisista maitotuotteista on kyse. Lihan ja maito ovat todella arvokasta ravintoa, jos ne ovat eläimestä joka on saanut elää luonnonmukaisesti, eli syödä pääasiassa ruohoa ja nurmirehua.

Sinä pikkari  kun olet melko allerginen, niin tiedoksi: Atooppinen ihottumani ja hengitystieallergiani katosivat jotakuinkin kokonaan, kun lakkasin syömästä viljoja, eineksiä ja muuta teollista ja aloin syödä suuria määriä maitorasvaa. Tosin homemyrkkyihin kyllä reagoin; homemyrkyt ja lasivillapöly ovat ainoat asiat joista enää saan ihottumaa.
« Viimeksi muokattu: 21.11.2013 10:58:40 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2553 : 22.11.2013 21:33:38 »

Kyl maar henkisenkin ihmisen täytyy elämässään pahoittaa toisen mieli, useinkin. Se on suorastaan välttämättömyys, valitettavasti.
Mut ei kyllä tuommonen haistattelu, en sitä tarkoita. Ei sunkaan kaikki tääll ole niin maan mahdottoman henkisiäkään, ja vaikka olisivatkin niin ehkä sitä vaan on joskus huono päivä?
Eikä kai ole vaatimuksenakaan, että tänne kirjoittaakseen täytyisi olla henkinen tai hyyyyvin hyvä ihminen tms?
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2554 : 22.11.2013 22:49:35 »

Olen saanut käsityksen valaistuneesta ihmisestä, että hän on hyvää ajatteleva ja toista auttava eikä halua pahoittaa kenenkään mieltä.


Aivan totta. Minäkin luulin..kun tulin tänne Astroon..et täällä puhutaan ..rakkaudesta..rakkaudenkielellä. smitten..Mut höh. Huh Huh Olin  ..väärässä. Cool
Ajatellukkin monesti poistua täältä.
ps..voi sitä pyytää anteeksi,näin julkisesti.jos on jotakin luokannut.ei siinä ooo mittään pahaa...Päin vastoin.
Se on kasvunpaikka..jos joskus tunnustaa..ettei oo ihan aina oikeessa. Wink
Eikö vaan.
 Cheesy Cheesy
Minäpä nyt aloitan..elikkä pyydän anteeksi, jos olen jotakin loukannut.
Opetellaan..Rakastamaan toisiamme.. smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 22.11.2013 23:07:10 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #2555 : 22.11.2013 23:15:21 »


No huh! Onpas riitelyä ja pahaa mieltä keskustelupalstoilla. Ja huonoa käytöstäkin.   Undecided
Unelmassa, sinä nyt viimeiseksi ketään loukkaat.  smitten Pikemminkin sovittelet.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2556 : 22.11.2013 23:27:52 »

Suomityttö..kiitos,juu joskus kun oon lukenut täällä viestejä..niin ihmetellyt..ett miksi ihmiset riitelee..eihän sillä saa mitään hyvää aikaseksi. smitten smitten
Päin vastoin.. Huh Embarrassed Embarrassed Huh
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2557 : 23.11.2013 06:33:01 »

Mää oon eri mieltä ^^
Riitelyllä, voidaan toisinaan saada hyvinkin paljon aikaan, asioita eteenpäin ja ihmisiä ymmärtämään asioita. Hyvä tietenkin, jollei riitelyyn tarvitse mennä, mutta joskus sekin on ihan paikallaan.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2558 : 23.11.2013 08:45:28 »


Kerkisin lukemaan erään kirjoituksen tällä foorumilla
”jossa haistatettiin vitut toiselle kirjoittajalle ja kasketään lähtemään pois jos ei kiinnosta”. Vähän ajan kuluttua kyseinen kirjoitus oli poistettu.


Olen saanut käsityksen valaistuneesta ihmisestä, että hän on hyvää ajatteleva ja toista auttava eikä halua pahoittaa kenenkään mieltä.
En tarkoita mitään yli ihmistä, vaan tavallinen kulkija joka ei heitä herjoja eikä haistata v.tt.ja tai muita elimiä toisille.

Nämä on puhtaasti minun mietteitä, vain yksi lause on poimittu tältä foorumilta (siitä maininta).

-alauda.


Jos olisit lukenut koko ketjun ymmärtäisit kenties näkemykseni ja vastaukseni tähän. Minä ja moni muu auttaa täällä mielellään muita mutta kun jollekin mikään apu ei kelpaa, tuolloin voin sanoa suoraan että miksi ylipäätään pyytää neuvoja. Moni haluaa pelkästään näkijältä vastauksen vaikka täällä liikkuu roppakaupalla ihmisiä jolla on paljon kokemuksia ja on selvinnyt hyvinkin rankoista hetkistä ja osaa neuvoa hyvin.
Ja oishan se ihanaa jos olisimme kuin pienessä lintukodossa jossa kaikki olisi vain pumpulia ja rakkautta mutta oletko koskaan nähnyt esim munkkeja jotka istuvat pihalla ja väittelevät kiivaasti (ainakin Tibetissä), kuuluu opetukseen. Joskus on vain niin että kunnon väittely avaa uusia ajatuksia ja koskaan emme niiltä voi välttyä kokonaan.
Olen useasti sanonut että jos minulla on jokin vaihe päällä että koittakaa ymmärtää minua mutta itse näen edelleen että hyvän väännön jälkeen voi kuitenkin paiskata kättä mutta ehkä olen sitten vain outo. Ja riisukaa nyt ne vaaleanpunaiset lasit koskien henkisiä ihmisiä, toisten tehtävä on nimenomaan koetella muita ja toisten tehtävä on auttaa muulla lailla, esim neuvojen ja tuen antamisessa. Se että on henkinen ei todellakaan tarkoita että levittää vain puhtaasti rakkautta ympärille, näitä on todella harvassa. Koettakaa olla puhtaassa rakkaudessa 24/7 niin ymmärrätte että henkisen ihmisen elämään kuuluu paljon muuta.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #2559 : 23.11.2013 13:37:48 »

Kaverin mies kuoli eilen Cry Cry Täysin yllättävä lähtö, joten kaverikin ihan sekavalla mielellä.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2560 : 23.11.2013 17:47:25 »

Kaverin mies kuoli eilen Cry Cry Täysin yllättävä lähtö, joten kaverikin ihan sekavalla mielellä.

Älä nyt. Voi harmi  Embarrassed Tsemppiä teille kaikille!
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #2561 : 23.11.2013 20:23:40 »

Tarkoitin tuossa, että kaveri totes että ei ole edes vielä oikein tajunnu koko hommaa ja no, aikamoiset selvittelyt jne tuossa on edessä joka tapauksessa (perunkirjoituksista lähtien). Vaikea uskoa, että mies on tosiaan kuollut, jätti aikamoisen aukon lähtiessään Cry Kaveri ei oikein tiedä, että miten pärjää ilman miestään ja jää nyt toistaiseksi sairaslomalle töistä.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2562 : 24.11.2013 04:22:51 »

Oijoi. Ystävällesi paljon voimia toivon.
Mä olin vuosi sitten tossa samassa tilanteessa. Ensi vkl siitä on tasan vuosi.
Ystäviä tarvitaan silloin ja kuuntelijaa.
Mä puhuin kaksi viikko putkeen puhelimessa, ystävät kävi luonani ja mun ystävänaapuri oli viikon ajan joka ilta luonani siihen asti että nukahdin ja lähti sit vasta kotiinsa.
Vaikka aistin mieheni kuoleman silloin kun se tapahtui, oli kyllä aika rankka herätä siihen tietoisuuteen että toinen on siirtynyt pois täältä
Vaikka olen tosi herkkä ja mediaalinen,on kuoleman kohtaaminen aina yhtä pysäyttävä. Se, että toista ihmistä ei vaan enää näe siinä samassa olomuodossa.

Olen kiukutellut ja manaillut tätä ns lahjaa monet kerrat mutta kyllä tämä myös suuri siunaus on ja kunhan tästä vahvistun ja voimistun sekä tätä lahjaani jalostan haluan auttaa niitä jotka on surussa.
Helppohan mun on olla tällasessa tilanteessa kun ex-mieheni tulee lohduttamaan mutta kun kaikilla ei ole samanlaista ja varsinkin lapsen kuolema kohtaaminen ja siinä lohduttaminen on iso juttu
Mulla on vielä pitkä tie mutta oikea suunta.
Toivon paljon voimaa ystävällesi ja myös sinulle joka kanssakuljet omalla tavallasi sitä matkaa ystäväsi vierellä.
Ei tarvita erityisiä ominaisuuksia ihmisen lohduttamiseen. Läsnälo - oot vaan paikalla ja kuuntelet. Keskustelunaiheet voi muuttuu sekunnissa erilaisiks. Spontaanit reaktiot: itku, kiukku, tuska, suru, nauru mitä erikoisimmin tavoinkin ilmaistuna. Epäusko tulee yleensä ekana
Mä itse vältyin tolta ensivaiheelta koska koin sen kuolinkokemuksen itse niin vahvana että menin jonkin kaltaiseen transsiin fyysisten tuntemusten lisäksi ja tiesin jo ennen kuin kerrottiin mutta kyllä fakta miltei on että vuosi menee siinä ihan perusjuttujen kokoonrakentamisessa.
Mieheni menetti pikkuveljensä sekä isänsä vuosia sitten ja kertoi mulle että ne tyypit on kuin omissa bokseissa hänen mielessään eli kun se ns.aktiivinen suruaika (erittäin henkilökohtainen aika jokaisella) on ohi tai hieman jo hiipumassa, voi sen menetetyn ihmisen ottaa uudelleen esiin ja oikein kaivaa ne tunteet mitä ikinä ko ihmiseen on liittynytkin ja sit laittaa sen uudestaan siihen mielensä lokeroon.
Tunteiden käsittelyä siis mutta ei menetystä koska eihän ne tunteet kuole, Rakkaus varsinkaan ja sieluhan elää ikuisesti mutta en osaa kuvitella edes sitä tuskan määrää jos ajatusmaailma on se että tämä on ainut paikka universumissa jossa on elämää eikä Jumalaa/henkimaailmaa ole.
Voimia sinulle myös Elwyn.
Siunausta Kristuksen nimessä. Auta ystävääsi mutta ole terveen itsekäs. Ei toisen suruun kannata upota. Mun ystävät on ollu aivan huippuja  smitten
Sinäkin oot  Smiley


tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #2563 : 24.11.2013 16:28:54 »


Rahalla saa... ja Ferraarilla?   2funny

http://www.iltalehti.fi/iltvautot/20131123033167263_v1.shtml

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2564 : 25.11.2013 00:24:40 »

Joo ja puolitiehen jää  Cheesy Mitä ihmettä noi naiset kelaa ja sit viel fuckfuckfuck-reaktio.
Money talks and bullshit walks
tallennettu
Sivuja: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: