Sivuja: 1 ... 170 171 [172] 173 174 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657675 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2565 : 25.11.2013 14:55:23 »

Kyllä mää voisin pompata tuntemattoman miehen kyytiin ihan vaan siks että pääsisin ajeleen ferrarilla  :Smiley
Tuskin sitä ukkoa ittelleni haluaisin tai senr ahoja, tai autookaan, mutta ois se ferrari kyyti kuitenkin aika  smitten
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2566 : 25.11.2013 15:07:47 »

Minä jäisin kyllä kyydistä ihan vapaaehtoisesti. Huomioni ei ole ostettavissa laugh
tallennettu

Kuuntele tuulta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2567 : 25.11.2013 19:09:13 »

Mua ärsyttää nää vahvat energiat nyt tosissaan! Olen saanut vuorokauden sisällä kolme puhelua kun ystävät on soittanu että outoja tapahtuu ja apua tarvitaan. Erikoista että kaksi näistä sijoittuu työpaikalle.
Ystäväni nuori työkaveri oli mennyt kalmankalpeeksi ja tärissyt kun iso varaston rautaovi oli paiskautunut auki vaikka se ei pitäisi olla mitenkään mahdollista.
Kiinni menee itsestään mutta ei noin päin pitäis olla mahdollista mitä tänään tapahtui
Toisen frendin työpaikalla sulkeutuu,avautuu ovet,askelia kuuluu ja peileissä näkyy varjoja.
Poikanen tarvinnut myös paljon apuani joten kyllä nää lähipäivät olen pohtinut paljon asioita sekä rukoillut.
Viime vuonna tähän aikaan tiesin että jotain kamalaa tapahtuu niinkuin sit tapahtuikin - kuolema
Jotenkin nihkee fiilis ollut tänäänkin. Tätä vuotta kestää enää viisi viikkoa mutta ajan henki on jotenkin outo. Mä odotan jotain..en nyt suoranaisesti pahaa mutta haastavaa aikaa. Ihan kun sitä ei olis jo tarpeeks pitkään jatkunut.
Telepatia toimii kyllä nykyään paremmin kuin ikinä
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #2568 : 29.11.2013 22:28:48 »


Ikäänkuin siinä ei olisi yllin kyllin, että noin 30 prosenttia
maailman rikkaimmista ihmisistä on juutalaisia,
myös abauttirallaa puolet Hollywood'in attraktiivisimmista
ja sexykkäimistä mimmeistä kuuluu tämän uskonnollisen
perinteen vaikutuspiiriin?

http://www.buzzfeed.com/lyapalater/the-official-ranking-of-the-45-hottest-jewish-women-in-holly

 :Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2569 : 29.11.2013 23:36:27 »

Mä en jaksa auttaa ketään eikä koko elämä kiinnosta yhtään
Mielialat heilahtelee miten sattuu. Tää ei ole kaksisuuntainen vaan 200-suuntainen mielialahäiriö.
Minne voi mennä pariks viikoksi rauhoittuu sellaseen mestaan joka on täysin homevapaa? Suolahuoneeseen  buck2
En tosiaan tiedä mutta toivottavasti löydän paikan tän viikonlopun aikana. Edes viikko pois näistä kuviosta vois olla käänteentekevä.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2570 : 30.11.2013 22:28:16 »

Luonani on vierailulla useamman päivän ajan perheenjäsen, rakennusalan pitkän linjan yrittäjä ( maanrakennus) joka tykkää katsella tietokoneelta videoita erilaisista koneista, metsätöistä ja kaivoksista..
Minulle ne aiheuttavat pelkkää pahoinvointia ja vihaa, koska minä näen vain kärsimystä ( menetetty luonto, kuolleet ja paikalta paenneet eläimet...) tickedoff Embarrassed
Tahtoisi vaan olla yksin ja rauhassa... Cry
tallennettu

Kuuntele tuulta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #2571 : 01.12.2013 16:49:37 »


Mikäli haluat kuunnella enimmäkseen rauhoittavaa musaa, valitse ruotsinkielinen Radio Vega!

Useimmilta suomenkielisiltä asemilta tuntuu tulevan ylituotettua, kompressoitua bittishittiä
verbaalisesta ummetuksesta (tota...ööö...siis) kärsivän juontajan välispiikein!

 buck2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2572 : 02.12.2013 10:14:50 »

Mullei o muuta lahjaa ku pöljä intuitio...kuulen oven aukeavan vähän ennenkö joku tule sieltä, puhelimen pirinää, ennekö se oikeasti soi, ja sen tyylistä. Nyt viimeaikoina ollut taas oikein tehokkaana päällä...kauheen kiva ko näkis vaikka viikon päähän, eikä muutaman sekunnin tai minuutin  buck2
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2573 : 02.12.2013 10:46:59 »

Aika ärhäkkää energiaa puskee vasemmalta puolelta ja joutuu todellakin tekemään töitä ettei "mene sen matkassa" vaan pysyy omissa energioissa. Alkaa jo muutenkin tympiä tää jatkuva aistiminen, ei tuu muuta kun huonolle tuulelle, aistikoon muuta, itse olen mielummin omassa rauhassani.
Mutta energian laatu on ärhäkkää (huom, vitutus nousee), hakee taisteluja, haluaa olla suurin ja kaunein ja parhain (valkoista ja puhdasta on mutta buustaa tuota egoa liikaa) kaataa herkimmät sivuun, saa "suuruuden hulluuden esille" ja aah, niin VOIMAKAS.
*kääntyy oikealle*  siellä viihdyn paremmin  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #2574 : 02.12.2013 20:24:10 »

En vaan jaksa.Kaikki on epävarmaa ja nykyinen työ ottaa kupoliin.  crazy2
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2575 : 05.12.2013 00:26:24 »

Olen koittanut olla avuksi ja olo vaan tulee kamalammaksi. Mä aistin täysin lamaavan, ahdistavan energian niin vahvana kodissani kaksi tuntia sitten että luulin ihan kirjaimellisesti tukehtuvani.
Tavaroita katoilee selittämättömästi ja nämä ilmiöt on laajentuneet nyt täyspäiväisesti mun frendin kotiin.
Kaappien ovet aukeilee itsestään ja valot syttyy unen aikana. Maanantaiaamuna hänen luonaan oli vaatehuoneen ovi selällään ja valot päällä.Iso keittiöveitsi on edelleen "jossain". Kaappien ovet niin keittiössä kuin kylpyhuoneessakin avautuvat samalla tavalla
Mä haistoin inhottavan hajunkin tänään täällä. Hyi helvetti!
Tosiaankin odotan että tämä aika loppuu ja tulee jonkinlainen balance.
Täl hetkellä herkkyys on niiiiiiiiin syvältä
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #2576 : 06.12.2013 01:39:04 »

Mullei o muuta lahjaa ku pöljä intuitio...kuulen oven aukeavan vähän ennenkö joku tule sieltä, puhelimen pirinää, ennekö se oikeasti soi, ja sen tyylistä. Nyt viimeaikoina ollut taas oikein tehokkaana päällä...kauheen kiva ko näkis vaikka viikon päähän, eikä muutaman sekunnin tai minuutin  buck2

Voisikohan tuota reenata, vaikka harjoittamalla pariNaama-traya-saMyama'a (sanjamaa, joka kohdistuu kolmeen transformaatioon;
valitettavasti en nyt muista noita transformaatioita...)?

 :Smiley   Wink
« Viimeksi muokattu: 06.12.2013 01:41:33 kirjoittanut sideman » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2577 : 06.12.2013 23:39:09 »

Kestävyysharjoittelua  Huh  Grin
Jotta jaksas vähän pidemmälle Cheesy
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2578 : 07.12.2013 14:19:36 »

Että ärsyttää.. idiot2 ku puututaan toisten asioihin. tickedoff tickedoff
 Angry Angry
Joku luulee mua määrävänsä. crazy2
Ihan ulkopuolinen ihminen vielä. crazy2

tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #2579 : 07.12.2013 14:32:36 »

Huomiseen asti aikaa tehdä isohko päätös, johon on kaksi vaihtoehtoa, joista kumpikaan ei tunnu oikealta.  buck2
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Sivuja: 1 ... 170 171 [172] 173 174 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: