Sivuja: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3218024 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2550 : 23.11.2013 07:45:28 »

Kerkisin lukemaan erään kirjoituksen tällä foorumilla
”jossa haistatettiin vitut toiselle kirjoittajalle ja kasketään lähtemään pois jos ei kiinnosta”. Vähän ajan kuluttua kyseinen kirjoitus oli poistettu.

Olen saanut käsityksen valaistuneesta ihmisestä, että hän on hyvää ajatteleva ja toista auttava eikä halua pahoittaa kenenkään mieltä.
En tarkoita mitään yli ihmistä, vaan tavallinen kulkija joka ei heitä herjoja eikä haistata v.tt.ja tai muita elimiä toisille.

Nämä on puhtaasti minun mietteitä, vain yksi lause on poimittu tältä foorumilta (siitä maininta).

-alauda.

Jos olisit lukenut koko ketjun ymmärtäisit kenties näkemykseni ja vastaukseni tähän. Minä ja moni muu auttaa täällä mielellään muita mutta kun jollekin mikään apu ei kelpaa, tuolloin voin sanoa suoraan että miksi ylipäätään pyytää neuvoja. Moni haluaa pelkästään näkijältä vastauksen vaikka täällä liikkuu roppakaupalla ihmisiä jolla on paljon kokemuksia ja on selvinnyt hyvinkin rankoista hetkistä ja osaa neuvoa hyvin.
Ja oishan se ihanaa jos olisimme kuin pienessä lintukodossa jossa kaikki olisi vain pumpulia ja rakkautta mutta oletko koskaan nähnyt esim munkkeja jotka istuvat pihalla ja väittelevät kiivaasti (ainakin Tibetissä), kuuluu opetukseen. Joskus on vain niin että kunnon väittely avaa uusia ajatuksia ja koskaan emme niiltä voi välttyä kokonaan.
Olen useasti sanonut että jos minulla on jokin vaihe päällä että koittakaa ymmärtää minua mutta itse näen edelleen että hyvän väännön jälkeen voi kuitenkin paiskata kättä mutta ehkä olen sitten vain outo. Ja riisukaa nyt ne vaaleanpunaiset lasit koskien henkisiä ihmisiä, toisten tehtävä on nimenomaan koetella muita ja toisten tehtävä on auttaa muulla lailla, esim neuvojen ja tuen antamisessa. Se että on henkinen ei todellakaan tarkoita että levittää vain puhtaasti rakkautta ympärille, näitä on todella harvassa. Koettakaa olla puhtaassa rakkaudessa 24/7 niin ymmärrätte että henkisen ihmisen elämään kuuluu paljon muuta.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2551 : 23.11.2013 12:37:48 »

Kaverin mies kuoli eilen Cry Cry Täysin yllättävä lähtö, joten kaverikin ihan sekavalla mielellä.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2552 : 23.11.2013 16:47:25 »

Kaverin mies kuoli eilen Cry Cry Täysin yllättävä lähtö, joten kaverikin ihan sekavalla mielellä.

Älä nyt. Voi harmi  Embarrassed Tsemppiä teille kaikille!
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2553 : 23.11.2013 19:23:40 »

Tarkoitin tuossa, että kaveri totes että ei ole edes vielä oikein tajunnu koko hommaa ja no, aikamoiset selvittelyt jne tuossa on edessä joka tapauksessa (perunkirjoituksista lähtien). Vaikea uskoa, että mies on tosiaan kuollut, jätti aikamoisen aukon lähtiessään Cry Kaveri ei oikein tiedä, että miten pärjää ilman miestään ja jää nyt toistaiseksi sairaslomalle töistä.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #2554 : 24.11.2013 03:22:51 »

Oijoi. Ystävällesi paljon voimia toivon.
Mä olin vuosi sitten tossa samassa tilanteessa. Ensi vkl siitä on tasan vuosi.
Ystäviä tarvitaan silloin ja kuuntelijaa.
Mä puhuin kaksi viikko putkeen puhelimessa, ystävät kävi luonani ja mun ystävänaapuri oli viikon ajan joka ilta luonani siihen asti että nukahdin ja lähti sit vasta kotiinsa.
Vaikka aistin mieheni kuoleman silloin kun se tapahtui, oli kyllä aika rankka herätä siihen tietoisuuteen että toinen on siirtynyt pois täältä
Vaikka olen tosi herkkä ja mediaalinen,on kuoleman kohtaaminen aina yhtä pysäyttävä. Se, että toista ihmistä ei vaan enää näe siinä samassa olomuodossa.

Olen kiukutellut ja manaillut tätä ns lahjaa monet kerrat mutta kyllä tämä myös suuri siunaus on ja kunhan tästä vahvistun ja voimistun sekä tätä lahjaani jalostan haluan auttaa niitä jotka on surussa.
Helppohan mun on olla tällasessa tilanteessa kun ex-mieheni tulee lohduttamaan mutta kun kaikilla ei ole samanlaista ja varsinkin lapsen kuolema kohtaaminen ja siinä lohduttaminen on iso juttu
Mulla on vielä pitkä tie mutta oikea suunta.
Toivon paljon voimaa ystävällesi ja myös sinulle joka kanssakuljet omalla tavallasi sitä matkaa ystäväsi vierellä.
Ei tarvita erityisiä ominaisuuksia ihmisen lohduttamiseen. Läsnälo - oot vaan paikalla ja kuuntelet. Keskustelunaiheet voi muuttuu sekunnissa erilaisiks. Spontaanit reaktiot: itku, kiukku, tuska, suru, nauru mitä erikoisimmin tavoinkin ilmaistuna. Epäusko tulee yleensä ekana
Mä itse vältyin tolta ensivaiheelta koska koin sen kuolinkokemuksen itse niin vahvana että menin jonkin kaltaiseen transsiin fyysisten tuntemusten lisäksi ja tiesin jo ennen kuin kerrottiin mutta kyllä fakta miltei on että vuosi menee siinä ihan perusjuttujen kokoonrakentamisessa.
Mieheni menetti pikkuveljensä sekä isänsä vuosia sitten ja kertoi mulle että ne tyypit on kuin omissa bokseissa hänen mielessään eli kun se ns.aktiivinen suruaika (erittäin henkilökohtainen aika jokaisella) on ohi tai hieman jo hiipumassa, voi sen menetetyn ihmisen ottaa uudelleen esiin ja oikein kaivaa ne tunteet mitä ikinä ko ihmiseen on liittynytkin ja sit laittaa sen uudestaan siihen mielensä lokeroon.
Tunteiden käsittelyä siis mutta ei menetystä koska eihän ne tunteet kuole, Rakkaus varsinkaan ja sieluhan elää ikuisesti mutta en osaa kuvitella edes sitä tuskan määrää jos ajatusmaailma on se että tämä on ainut paikka universumissa jossa on elämää eikä Jumalaa/henkimaailmaa ole.
Voimia sinulle myös Elwyn.
Siunausta Kristuksen nimessä. Auta ystävääsi mutta ole terveen itsekäs. Ei toisen suruun kannata upota. Mun ystävät on ollu aivan huippuja  smitten
Sinäkin oot  Smiley

tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2555 : 24.11.2013 15:28:54 »

Rahalla saa... ja Ferraarilla?   2funny

http://www.iltalehti.fi/iltvautot/20131123033167263_v1.shtml

tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2556 : 24.11.2013 23:24:40 »

Joo ja puolitiehen jää  Cheesy Mitä ihmettä noi naiset kelaa ja sit viel fuckfuckfuck-reaktio.
Money talks and bullshit walks
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2557 : 25.11.2013 13:55:23 »

Kyllä mää voisin pompata tuntemattoman miehen kyytiin ihan vaan siks että pääsisin ajeleen ferrarilla  :Smiley
Tuskin sitä ukkoa ittelleni haluaisin tai senr ahoja, tai autookaan, mutta ois se ferrari kyyti kuitenkin aika  smitten
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #2558 : 25.11.2013 14:07:47 »

Minä jäisin kyllä kyydistä ihan vapaaehtoisesti. Huomioni ei ole ostettavissa laugh
tallennettu

Kuuntele tuulta.
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2559 : 25.11.2013 18:09:13 »

Mua ärsyttää nää vahvat energiat nyt tosissaan! Olen saanut vuorokauden sisällä kolme puhelua kun ystävät on soittanu että outoja tapahtuu ja apua tarvitaan. Erikoista että kaksi näistä sijoittuu työpaikalle.
Ystäväni nuori työkaveri oli mennyt kalmankalpeeksi ja tärissyt kun iso varaston rautaovi oli paiskautunut auki vaikka se ei pitäisi olla mitenkään mahdollista.
Kiinni menee itsestään mutta ei noin päin pitäis olla mahdollista mitä tänään tapahtui
Toisen frendin työpaikalla sulkeutuu,avautuu ovet,askelia kuuluu ja peileissä näkyy varjoja.
Poikanen tarvinnut myös paljon apuani joten kyllä nää lähipäivät olen pohtinut paljon asioita sekä rukoillut.
Viime vuonna tähän aikaan tiesin että jotain kamalaa tapahtuu niinkuin sit tapahtuikin - kuolema
Jotenkin nihkee fiilis ollut tänäänkin. Tätä vuotta kestää enää viisi viikkoa mutta ajan henki on jotenkin outo. Mä odotan jotain..en nyt suoranaisesti pahaa mutta haastavaa aikaa. Ihan kun sitä ei olis jo tarpeeks pitkään jatkunut.
Telepatia toimii kyllä nykyään paremmin kuin ikinä
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2560 : 29.11.2013 21:28:48 »

Ikäänkuin siinä ei olisi yllin kyllin, että noin 30 prosenttia
maailman rikkaimmista ihmisistä on juutalaisia,
myös abauttirallaa puolet Hollywood'in attraktiivisimmista
ja sexykkäimistä mimmeistä kuuluu tämän uskonnollisen
perinteen vaikutuspiiriin?

http://www.buzzfeed.com/lyapalater/the-official-ranking-of-the-45-hottest-jewish-women-in-holly

:Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2561 : 29.11.2013 22:36:27 »

Mä en jaksa auttaa ketään eikä koko elämä kiinnosta yhtään
Mielialat heilahtelee miten sattuu. Tää ei ole kaksisuuntainen vaan 200-suuntainen mielialahäiriö.
Minne voi mennä pariks viikoksi rauhoittuu sellaseen mestaan joka on täysin homevapaa? Suolahuoneeseen  buck2
En tosiaan tiedä mutta toivottavasti löydän paikan tän viikonlopun aikana. Edes viikko pois näistä kuviosta vois olla käänteentekevä.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #2562 : 30.11.2013 21:28:16 »

Luonani on vierailulla useamman päivän ajan perheenjäsen, rakennusalan pitkän linjan yrittäjä ( maanrakennus) joka tykkää katsella tietokoneelta videoita erilaisista koneista, metsätöistä ja kaivoksista..
Minulle ne aiheuttavat pelkkää pahoinvointia ja vihaa, koska minä näen vain kärsimystä ( menetetty luonto, kuolleet ja paikalta paenneet eläimet...) tickedoff Embarrassed
Tahtoisi vaan olla yksin ja rauhassa... Cry
tallennettu

Kuuntele tuulta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2563 : 01.12.2013 15:49:37 »

Mikäli haluat kuunnella enimmäkseen rauhoittavaa musaa, valitse ruotsinkielinen Radio Vega!

Useimmilta suomenkielisiltä asemilta tuntuu tulevan ylituotettua, kompressoitua bittishittiä
verbaalisesta ummetuksesta (tota...ööö...siis) kärsivän juontajan välispiikein!

buck2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2564 : 02.12.2013 09:14:50 »

Mullei o muuta lahjaa ku pöljä intuitio...kuulen oven aukeavan vähän ennenkö joku tule sieltä, puhelimen pirinää, ennekö se oikeasti soi, ja sen tyylistä. Nyt viimeaikoina ollut taas oikein tehokkaana päällä...kauheen kiva ko näkis vaikka viikon päähän, eikä muutaman sekunnin tai minuutin  buck2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 169 170 [171] 172 173 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: