Voi olla, että tuon sydämen kohdan jumit aukesivat myös kuolemanlähikokemuksen myötä. Silloin viime syksynä oli sellaiset pelot, ettei mitään rajaa. Ne tuli kuitenkin selätettyä melko hyvin, olenhan täälläkin jo puhunut vaikka mitä ihmeellistä vaikka vahvanpuoleinen skorpioni olenkin. Onhan se yläselkä vieläkin jumissa, mutta ei lähellekään samalla tavalla.
Ehkä minunkin olisi hyvä käydä energiahoidossa. Olen ajatellut, että hoidan itse itseni kuntoon, mutta nämä selässä olevat ongelmat tuntuvat tosiaan olevan jollain tavalla tiedostamattomia. Medical astrologian mukaan tuo alaselkä olisi Vaa-an aluetta, keskiselkä Neitsyen ja niska Härän. Eli skorpionissa stelliumissa oleva Venus on luultavasti se seuraava huomion kohde. Siitä on vaan vähän vaikea saada kiinni. Toisaalta mietin, että tämä voi liittyä myös siihen, että olen Aurinko Neitsyt ja olen jännittänyt vatsaa tiedostamattomasti varmaan aika pitkään. Nyt vasta viime aikoina olen oppinut silloin tällöin aina hengittämään todella syvään ja rentouttamaan vatsan.
En kyllä aio alkaa ravaamaan energiahoidossa jatkuvasti, mutta semmoinen tehohoitokuuri voisi avata ne lukot ja sitä kautta nykyisellä mielentilallani osaisin käsitellä ne asiat/haasteet rakentavasti. Nämä jutut kyllä liittyvät varmasti siihenkin, että olen laiminlyönyt urheilullisuuttani ja sitä kautta kehoni joustavuutta ja terveyttä. Heti kun koittaa parantaa jotain niin tulee takaisku!

No kyllä se tästä...
Aika kiva idea tuo tuskien ja entisen ravisteleminen pois unelmassa! Tuli siitä ajatuksesta jo tosi kiva mieli. Olen juuri viime aikoina vähän dokumentteja ja mitä vaan katsellessa "joogannut" ja tanssinut kuin joku shamaani viidakossa. Tuo onkin hyvä idea ottaa siihen mukaan tälläinen suggestio mitä sillä liikkeellä haetaan.