Sivuja: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1658319 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2685 : 22.06.2014 19:50:45 »

pikkari onko sua hoidot auttaneet. angel smitten
uskoisin että on. Smiley smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2686 : 22.06.2014 22:44:59 »

Mä voin jo paljon paremmin.
Lämmin kiitos sinulle unelmassa  smitten smitten smitten

Tulehduskipulääkkeitä en ole käyttänyt aikoihin joten siitä ei outo oireeni voi johtua.
Olen aloittanut MSM-rikin ottamisen päivittäin. Se poistaa kehosta kaiken maailman sontaa ja epäilen että niiden myrkkyjen liikkuminen sai aikaan vatsa-suolikanavassa voimakkaan ärtymisen josta johtui tumma veri.
Varaan kuitenkin huomenna lääkärille ajan. Ke menen juttelemaan psyk.sairaanhoitajan kanssa

Eilinen olo oli aivan järkyttävä. Mulle on tullut aika pahoja mielialojen ailahteluja  viime vuosien tapahtumien sekä fyysisen oireiluni seurauksena.
Onneks harvoin menen noin syviin vesiin kuin eilen. Perjantaina se alamäki alkoi. Alkoi tulla sysimustia toivottomia ajatuksia jotka eilen saavutti huippunsa niin etten nähnyt elämässä enää mitään iloa
Ei ollut ensimmäinen kerta mutta toivon että viimeinen.
Jopa henkimaailma aktivoitui perjantai-iltana. Aistin läsnäolon,kuulin musiikkia ja ihana tuoksu oli lähelläni hetken.
Sekään ei piristänyt mutta tämän päiväinen hoito kyllä auttoi ja mieli on kuin eri ihmisellä.
Unelmassa, sulla on valtava vaikutus minuun. Meillä on yhteys
On tällä palstalla muitakin kultaisia sieluja. Kiitos teille kaikille
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2687 : 22.06.2014 23:14:23 »

pikkari..oleppa hyvä..ja juu tunsin ekakerralla..et huh..sun vatsaasi..mut toka hoitokerralla jo parempi..ja juu onhan meillä yhteys. Wink angel smitten
Monen muunkin kanssa..tuntuvat niin tutuilta..sisarilta. Wink smitten
Laitan vielä sinulle muutaman kerran rakkausenergia hoitoa. angel smitten

Valoa ja rauhaa..ystävä. angel smitten
« Viimeksi muokattu: 22.06.2014 23:55:30 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2688 : 24.06.2014 00:48:49 »

Kiitos paljon avustasi  smitten smitten

Vatsa kiukuttelee nyt ummetuksen muodossa, muuten ok olo mutta...
Mä aistin kuoleman
Toivon niiiiiiin paljon että olen väärässä. Tämä nimittäin koskee äitiäni.

Näin maaliskuussa energiahoidon aikana vaihtuvia kuvia joista vahvimmin jäi mieleeni äitini makaamassa avoimessa ruumisarkussa.
Siitä hän nousi kuitenkin iloisena istumaan. Samalla kuulin äänen "Viimeinen äitienpäivä"
Energiahoitaja lohdutteli ettei henkimaailma joka kuvia näytti, tunne aikaa joten viimeinen ei tarkoita välttämättä juuri tätä vuotta.
No eilen meditoidessani näin taas kuvia. Iloisten, sarjakuvamaisten "näkyjen" jälkeen näin äitini heidän omassa pihassaan haravoimassa syksyllä.
Sit kuva muuttui: äiti katosi ja tilalle tuli iso musta risti.
Seuraavaksi risti oli pidempi ja ulottui korkealle taivalle jossa näkyi kaunis tähtitaivas.
Meedio kehotti mua antamaan äidille luettavaksi enkelikirjojani. Kysyin miksi. Vastaus oli: ei kerrota.
Näiden lisäksi selväkuuloisuus aukesi äidilleni n viisi vuotta sitten ja hän kuulee musiikkia henkimaailmasta miltei viikoittain.

Huolestuttaa. Mun mielenterveys ei kestä tällä hetkellä yhtäkään menetystä ja jos niin läheinen ihminen kuin äitini otetaan pois, lähden varmaan itse perässä.
Tosin turha etukäteen on manata mutta ei em jutut sattumaakaan ole.
Jotain tapahtuu
Uusi opaskin näyttäytyi eilen ekaa kertaa.
Alkaispa parempi aika...toinen puolikas vuodesta. Jouluun on just puoli vuotta ja silloin tulee kaks vuotta mieheni kuolemasta.
No niin, koitan lopettaa nyt nämä kuolema-ajatukset ja keskittyä tähän hetkeen.
Mukavaa kesäkuun viimeistä viikkoa astroväelle!  Smiley

tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #2689 : 24.06.2014 01:16:58 »

pikkari, nämä ovat vaikeita asioita, mutta koitan auttaa jotenkin. Ajatukset pystyvät mielestäni toteuttamaan itsensä reaalimaailmassa ennemmin tai myöhemmin. Varsinkin jos niihin liittyy tunne tai pelko. Siksi koitan itse katsoa kaikkea mitä koen elämässäni rakkaudellisesti. Armo on hyväksymistä ja anteeksiantamista kaikille, etenkin itselleen. Sitä kaikki haluavat ja sen kaikki myös ansaitsevat.

Tuli tuossa ajatus, että pystyisitkö millään tavoin etukäteen hyväksymään tämän äidin menetyksen ajatuksen? Voisitko etukäteen kehittää maailman, missä se ajatus ei olisikaan niin pelottava? Enkelimaailman? Kuolema on luonnollinen osa elämää. On myös luonnollista antaa itselleen ja muille armoa. Sen takia on ihan hyväksyttävää rakentaa sellainen maailmankuva itselleen, jossa kärsimystä on juuri sen verran ja sillä tavalla kuin on tarpeellista sillä hetkellä. Kuitenkin ihminen pystyy joka hetki kuvittelemaan jo uuden huomisen. Siten pelkällä hyväksymisellä on jo muuttanut tulevaa. Oppiläksyä ei välttämättä enää tarvita, mutta jos se tarvitaankin niin on silti olemassa jo lohdutus. Hyväksymällä kuoleman jatkuvan läsnäolon mahdollisuuden pystyy mielestäni vapauttamaan kaiken sen kauneuden, jonka vastakohdat mahdollistavat. Ja tässä kaikessa on hyvä muistaa, että elämä on hengityksessä ja hetkessä.

Semmosia ajatuksia putkahti esiin. Parantavia energioita sinulle pikkari! Smiley
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #2690 : 03.07.2014 11:27:18 »

Ai ***kele kun on alaselkä kipeä! Vai mitä se kipu nyt sitten onkaan - tunne, että tänne alueelle kehossa/mielessä tarvitaan huomiota? Urheilin eilen pitkästä aikaa kunnolla ja kaikki oli kunnossa. Vaikka oli tuo alaselkä on kipuillut pitkästä aikaa jo viikon verran. Nyt tuntui, ettei pystynyt edes kävelemään jännittämättä alaselkää. Muuten tulee vihlaisua, mutta se jännittäminenhän vain pidentää sitä jumitilaa mikä siellä on. Jumppaa vain ja positiivista mieltä! Oli kyllä huvittavaa kun pisti ihan naurattamaan kunnolla tuo kipu ja toiminta, kun ei kyennyt oikein liikkumaan mihinkään. Grin
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2691 : 03.07.2014 11:49:06 »

Ritsa..sulla voi olla yläselkä...jumissa. Shocked smitten
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #2692 : 03.07.2014 12:51:28 »

Heh. Hyvin huomattu unelmassa. Smiley Se on ollut jumissa jo pari vuotta kun tipuin puusta 2,5 metristä. Tosin nyt se on helpottanut tuosta rinnan kohdalta selän puolelta aika hyvin kun olen saanut avattua tunteeni. Chironin transiitit on liittynyt tähän puusta putoamiseen aika hyvin. Kaikella on tarkoituksensa. Onhan tuo niskakin ollut jumissa jo pidempään, mutta onneksi se ei aiheuta kipuja. Eikä nuo muutkaan jumit ole aiheuttaneet enää kipuja pitkään aikaan paitsi nyt.

Jostain kuulin, että selässä olevat ongelmat olisivat jotenkin tiedostamattomia juttuja? Ajattelin tässä mennä ehkä energiahoitoon jos en saa tätä jumia nyt viikonlopun aikana tyyliin avattua. Kai ne lihakset sitten kramppasi tai jotain kun urheilin eilen. Eikä ne nikamat nyt sitten aukea jumittuneiden lihasten takia. Koko selkähän tässä on naksunut jo pari vuotta, mutta se naksuminen on OMT-fysioterapeutin mukaan sitä, että siellä juminikamassa on tyhjiö, joka sitten liikkeellä avautuu ja poksahtaa.

Enpä silti oikein keksi mitä tässä tekisi, ideoita? Selkäni siis on kuvattu ja todettu ettei mitään ole murtunut missään vaiheessa. Se tärähdys ilmeisesti aiheutti silloin krampit, jotka eivät ole vieläkään aivan kunnolla rentoutuneet. Itse uskon mielen ja kehon yhteyteen, joten kai se pitäisi vielä tutkia mitä aluetta mielessä olisi työstettävä, jotta pääsee näistä eroon. Paradoksaalista on se, että uskon liikunnan juuri lisäävän verenkiertoa ja auttavan jumien avautumisessa. Mutta kuinkas kävikään! Noh testejä testejä... Grin
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2693 : 03.07.2014 13:00:00 »

Minulta löytyi selästä energiahoidossa solar-plexus chakran kohdalta ns. pelkovyö. Se on hyvin tyypillinen selkäjumi ilmeisesti ja liittyy tuon chakran tukahdutettuihin/torjuttuihin tunteisiin, pelkoon etupäässä. Tuon jumin aukaiseminen ja pelkojen käsittely vähensi myös muualla selässä olevia jumeja ja koko selkäruodon liikkuvuus alkoi parantua sieltä lapaluiden välistä alaspäin.

Ai niin, minunkin selkäni oli alun perin muuten mennyt jumiin pahan täräyksen seurauksena jo kymmenvuotiaana, sen jumin ympärille sitten näköjään kertyi myös tunnepuolen/chakrojen aiheuttamaa jumitusta.

Naksumisen väitetään johtuvan nivelnesteen liikkumisesta nivelessä. Äitini valitti naksuvia niveliä lääkärille viisikymppisenä ja sai vastauksen 'älkää valittako, se on nuoruuden merkki!'  Grin  Ja lievää selkärankareumaa sairastavalle kaverille oli lääkäri sanonut että 'hiljainen' selkä on huolestuttava merkki, naksuminen terveen merkki.
« Viimeksi muokattu: 03.07.2014 13:02:26 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2694 : 03.07.2014 13:11:30 »

Heh. Hyvin huomattu unelmassa. Smiley Se on ollut jumissa jo pari vuotta kun tipuin puusta 2,5 metristä. Tosin nyt se on helpottanut tuosta rinnan kohdalta selän puolelta aika hyvin kun olen saanut avattua tunteeni. Chironin transiitit on liittynyt tähän puusta putoamiseen aika hyvin. Kaikella on tarkoituksensa. Onhan tuo niskakin ollut jumissa jo pidempään, mutta onneksi se ei aiheuta kipuja. Eikä nuo muutkaan jumit ole aiheuttaneet enää kipuja pitkään aikaan paitsi nyt.

Jostain kuulin, että selässä olevat ongelmat olisivat jotenkin tiedostamattomia juttuja? Ajattelin tässä mennä ehkä energiahoitoon jos en saa tätä jumia nyt viikonlopun aikana tyyliin avattua. Kai ne lihakset sitten kramppasi tai jotain kun urheilin eilen. Eikä ne nikamat nyt sitten aukea jumittuneiden lihasten takia. Koko selkähän tässä on naksunut jo pari vuotta, mutta se naksuminen on OMT-fysioterapeutin mukaan sitä, että siellä juminikamassa on tyhjiö, joka sitten liikkeellä avautuu ja poksahtaa.

Enpä silti oikein keksi mitä tässä tekisi, ideoita? Selkäni siis on kuvattu ja todettu ettei mitään ole murtunut missään vaiheessa. Se tärähdys ilmeisesti aiheutti silloin krampit, jotka eivät ole vieläkään aivan kunnolla rentoutuneet. Itse uskon mielen ja kehon yhteyteen, joten kai se pitäisi vielä tutkia mitä aluetta mielessä olisi työstettävä, jotta pääsee näistä eroon. Paradoksaalista on se, että uskon liikunnan juuri lisäävän verenkiertoa ja auttavan jumien avautumisessa. Mutta kuinkas kävikään! Noh testejä testejä... Grin
juuh..Ritsa ja niskakin..ja ajattelinkin sanooo sulle et ravistele niitä hartioita..kaikki entinen pois...tuskat ynm. smitten
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #2695 : 03.07.2014 13:21:14 »

Voi olla, että tuon sydämen kohdan jumit aukesivat myös kuolemanlähikokemuksen myötä. Silloin viime syksynä oli sellaiset pelot, ettei mitään rajaa. Ne tuli kuitenkin selätettyä melko hyvin, olenhan täälläkin jo puhunut vaikka mitä ihmeellistä vaikka vahvanpuoleinen skorpioni olenkin. Onhan se yläselkä vieläkin jumissa, mutta ei lähellekään samalla tavalla.

Ehkä minunkin olisi hyvä käydä energiahoidossa. Olen ajatellut, että hoidan itse itseni kuntoon, mutta nämä selässä olevat ongelmat tuntuvat tosiaan olevan jollain tavalla tiedostamattomia. Medical astrologian mukaan tuo alaselkä olisi Vaa-an aluetta, keskiselkä Neitsyen ja niska Härän. Eli skorpionissa stelliumissa oleva Venus on luultavasti se seuraava huomion kohde. Siitä on vaan vähän vaikea saada kiinni. Toisaalta mietin, että tämä voi liittyä myös siihen, että olen Aurinko Neitsyt ja olen jännittänyt vatsaa tiedostamattomasti varmaan aika pitkään. Nyt vasta viime aikoina olen oppinut silloin tällöin aina hengittämään todella syvään ja rentouttamaan vatsan.

En kyllä aio alkaa ravaamaan energiahoidossa jatkuvasti, mutta semmoinen tehohoitokuuri voisi avata ne lukot ja sitä kautta nykyisellä mielentilallani osaisin käsitellä ne asiat/haasteet rakentavasti. Nämä jutut kyllä liittyvät varmasti siihenkin, että olen laiminlyönyt urheilullisuuttani ja sitä kautta kehoni joustavuutta ja terveyttä. Heti kun koittaa parantaa jotain niin tulee takaisku! Wink No kyllä se tästä...

Aika kiva idea tuo tuskien ja entisen ravisteleminen pois unelmassa! Tuli siitä ajatuksesta jo tosi kiva mieli. Olen juuri viime aikoina vähän dokumentteja ja mitä vaan katsellessa "joogannut" ja tanssinut kuin joku shamaani viidakossa. Tuo onkin hyvä idea ottaa siihen mukaan tälläinen suggestio mitä sillä liikkeellä haetaan.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2696 : 03.07.2014 13:23:52 »

Selkäjumeista voi myös 'ottaa kiinni' sen mukaisesti minkä chakran kohdalla selkärankaa ne sijaitsevat. Alaselässä on se sakraalichakra, jossa asuvat luovuus ja seksuaalisuus, eli jompaan kumpaan näistä tai molempiin liittyvät jumit/tukahdutukset/ongelmat voisivat aiheuttaa sitten alaselkävaivoja.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2697 : 03.07.2014 13:35:26 »

Ritsa ..jaappss. Wink Cheesy smitten
Aika kiva idea tuo tuskien ja entisen ravisteleminen pois unelmassa! Tuli siitä ajatuksesta jo tosi kiva mieli. Olen juuri viime aikoina vähän dokumentteja ja mitä vaan katsellessa "joogannut" ja tanssinut kuin joku shamaani viidakossa. Tuo onkin hyvä idea ottaa siihen mukaan tälläinen suggestio mitä sillä liikkeellä haetaan.
Juuhh.. menneet kantsis unohtaa..ja eikun uusia tuulia kohti Wink Cheesy angel smitten
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #2698 : 03.07.2014 13:36:38 »

"Epätasapainot Sakraalichakrassa aiheutuvat usein mm. riippumisesta kiinni vanhoissa ideoissa, käsitteissä ja olosuhteissa joista meidän olisi pitänyt jo kauan aikaa sitten luopua."

Lueskelin noita Sakraalichakran ja Solar Plexus-chakran selityksiä ja niistäkin on melko vaikea ottaa selkoa, että mistä tämä johtuisi. Olen kuitenkin meditoinut arjessa jo lähemmäs 10 vuotta ja siten "selättänyt" ei-niin-toimivia käytösmalleja sitä mukaa, kun niitä on tullut tietoisuuteen. Eli nämä jutut ovat aika pitkälti vissiin edelleen tiedostamattomia ja siten vaikeita käsitellä. Mutta minulla on tosiaan Mars Kauriissa ja 27 asteen OOB-tilassa eli seksuaalisuuteen on liittynyt aika mukavasti ongelmia. Taitaa siis olla aika suggestoida kunnolla itselleen näiden vanhojen uskomusten päivittyminen kaikille rakastavampaan suuntaan. Vaikka sitä olen tässä jo pitkään kyllä tehnytkin...
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #2699 : 03.07.2014 13:43:46 »

Niin ja kiitos avusta! Tuossa juuri äsken ravistelin ja jumppailin perusliikkeitäni ja sittenhän se alaselkä napsahti pari kertaa. Jeejee! Tein samaa jo monta kertaa aamulla ilman tulosta. Kumma juttu... Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: