Sivuja: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657762 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2175 : 26.02.2013 00:17:40 »

pikkari; ooi, oot ihana  smitten
joo'o, kyllä mulle tossa justiinsa yks kaveri sanoi että olisin kyllä saanut kunnon tärskyt siitä jos olisin mennyt vahingossa sen hässäkän keskellä koskemaan siihen jatkojohtoon. huhhuh. s:

nefarian; jeps, isäpuoli sanoi mulle tänää että sieltähän voi löytyä vaikka sukka.
toisaalta tekis mieli mennä sörkkimään sitä konetta, mutta vähä pelottaa että mitähän sillä tällä kertaa olis mulle sanottavana. D:

body electric; aa'a, tottahan tuo on, yleensä sillä äitillä sattuu olemaan ne parhaimmat neuvot asiaan kuin asiaan ja ensimäisenä se tekee hänelle mieli soittaa jos jossain asiassa tarvitsee apua.
vaikka kyllä sekin kävi mielessä että olis soittanut jo palokunnan paikalle kun se sillain rupes savuamaan, mutta näköjään omin ja äitin avuinkin tuosta tilanteesta selvisi. Tongue

ohhoh, on tämäkin päivä kyllä ollut sellainen että välillä sitä miettii hajoaako kaikki asiat ja koneet taas tässä ympärillä. tänää tietokonekkin meinas jo temppuilla, ja puhelinkin säätää jotain omiaan.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2176 : 26.02.2013 22:35:22 »

Mä oon menettänyt niin monta ihmistä elämäni aikana että nyt tässä tilanteessa ei vaan jaksais yhtäkään menetystä.

Tänään taas kummia tapahtuu. Kävin kaupassa seitsemältä illalla. Sen reissun jälkeen turposi ikenet ja kitalaki.
Ei akuuttia hätää mutta suu tuntuu taas ärsyttävältä.
Sairaalasta tuli soitto aamulla ja torstaina jatkuu tutkimukset.
Täs on vaan yks ongelma: mun pitäis olla 5 vrk syömättä allergialääkettä. Miten ihmeessä se onnistuu koska tällasessa turboilutilanteessa on pakko ottaa Kestine Lyo

Verikokeita otetaan aikas paljon ja toki niistä selviää vaikka mitä mut se prick-testi olis tosi tärkeä myös.
Missä ihmeessä voisin olla viis päivää saamatta oireita?
Lääkärin mukaan siellä Allergiasairaalassakin on hometta. Hämmästyin niin paljon että hiljenin puhetulvaltani pitkäks aikaa.
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2177 : 26.02.2013 22:49:13 »

Tuosta koneesta vielä sen verran että tietenkään sitä sähköjohtoa en ole ujuttamassa lähellekkään pistorasiaa, niin blondi minäkään en sentään ole. Mutta sen sukka poistoputkessa mahdollisuuden voisin kyllä selvittää. (:
Että ei tässä hätää!

pikkari; toivottavasti nuita allergiakohtauksia ei tulis nyt sitten, mutta pakkohan se on sitten ottaa allergialääke jos kohtaus tulee ja henki alkaa menemään ahtaalle.
ja alkaa vähän vaikuttamaan siltä että joka paikassa on tuota hometta. o.O

viime yö oli huono, kaikki asiat vaan pyöri ympyrää päässä eikä millään tahtonut saada unta, meni taas myöhäseen kyllä ennen kuin sai unen päästä kiinni. toivottavasti ens yönä sais vähän paremmin unta kun aamulla on aikainen herätys, lupauduin lapsenvahdiksi siskon tytölle.  smitten
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #2178 : 27.02.2013 02:56:32 »

Tulis nyt se kuormaviesti.Ihan turhaan herätty aikaisin... buck2 tickedoff Angry Undecided
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2179 : 27.02.2013 15:18:34 »

en tarkoita tätä nyt mitenkään henkilökohtaisesti kenellekkään, mutta vois alkaa suunnitteleen jonkinlaista joukkoterrori-iskua kelan toimistoihin.. saatais sieltäkin nää elämääs kyllästyneet puusilmät vaihtoon.. aina niiten kans saa tahia.. stna..!!  tickedoff knuppel2
tallennettu

..just go with the flow..
Indium
Vieras
« Vastaus #2180 : 27.02.2013 16:08:03 »

Sanonpa vaan että YÖÖÖÖööööööööööööök.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2181 : 27.02.2013 21:17:06 »

Jo on ollut vuorokausi! Viime yönä ei väsyttänyt yhtään ja puhelin soi puoli kahden aikoihin jolloin ihminen josta en ole kuullut ainakaan kahteen vuoteen aloittaa yömonologin vaivoistaan.
En viitsinyt olla ilkee joten kuuntelin ja neuvoin parhaani mukaan.
Tietenkin piristyin lisää ja uni tuli vasta aamuyöllä mutta ei kestänyt kuin muutama tunti kun mutsi tulee vara-avaimilla sisään ilmoittamatta mitään etukäteen ja
käyttäytyy kuin joku adhd sähköjänis  Angry
Toi uuden suihkuverhon joka pakkauksesta otettuna laukas mulle kunnon allergiakohtauksen. Niin kamalaa muovinhajua ei ole haistanu ikinä!
En pystynyt menee kylpyhuoneeseen ennen kun löysin hengityssuojan, vedin käsineet käteen ja kannoin sen hajupommin parvekkeelle
Vielä tunteja haistoin sen lemun täällä sisällä. Hyperaisti.
Sängystä nouseminen oli todella haaste. Makoilin 14 tuntia

Jotain hyvääkin kuuluu tähän päivään. Tuijottelin rikkimennyttä pesukonetta ja ajattelin etten mitään menetä jos koitan viel kerran toimiiko se. Pyykit sisään, ohjelma päälle, tuijotus jatkuu... ja kone TOIMII!!!!!!
Olen happy  Smiley
Mulle toi masina on miltei elintärkee ihan kirjaimellisesti. Korjausukko tulee vasta perjantaina tutkii miks toi takkuilee.
Huomenna taas sairaalaan. Hyperventilaatiotesti  idiot2 Ikinä moisesta kärsiny mut nyt kun tutkitaan niin vedetään sit vaikka mutkan kautta.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2182 : 01.03.2013 19:10:13 »

Kolmas kerta tällä viikolla lääkärissä eli varasin viime yönä netissä yksityslääkärille ajan koska maanantaina on taas hammaslääkäri ja tarvitsen rauhoittavia juurihoidossa.
Mietin odotusaulassa miten ilmaisen tän asian ja sit sinne tyhjään tilaan ilmestyy poika äitinsä kanssa joka pyytää hoitajalta oksennuspussia.
Paniikki valmis mulla samantien ja siirtyminen kymmenen metrin päähän heistä. Mulla yrjöfobia.
No eipä tarvinnut kauan siellä vastaanotolla olla kun selitin supernopeesti kolmessa minuutissa sairaalakäynnit, tutkimukset, lääketarpeet ja sen että käytävällä on oksentava poika
300 oxaminia (rauhoittava) ja käsky " mee nopeesti ettei se tartu suhun"
Mulla on hyvä hoitoväki  Smiley
Eihän tällainen oireilu kivaa ole mutta olen todellakin kiitollinen että niin mukavat lääkärit + hoitajat on kohdalleni osunut  smitten
Enkeleitä pyydän mukaan aina kun pitää lähtee. Ne ihan oikeesti auttaa  angel angel angel
Tulis muistaa sinä yksinäisenä mustana hetkenäkin ettei me koskaan olla yksin  Smiley
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2183 : 02.03.2013 20:05:36 »

ristiriitaisia tunteita ku ei osaa täl hetkel iloita joukkueen menestyksestä... kaikkea ollu ja pelaamaan ei o hetkee päässy ja ny tänää tullu voittoja ja nousu ylemmäs.
porukat lähös juhlii ja itel ei kauheesti haluja kyseiseen toimintaan... Sad


bläääh! joteski porukan petturi olo mut toisaalta taas ei.
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #2184 : 05.03.2013 12:09:46 »


Eihän tällainen oireilu kivaa ole mutta olen todellakin kiitollinen että niin mukavat lääkärit + hoitajat on kohdalleni osunut  smitten
Enkeleitä pyydän mukaan aina kun pitää lähtee. Ne ihan oikeesti auttaa  angel angel angel
Tulis muistaa sinä yksinäisenä mustana hetkenäkin ettei me koskaan olla yksin  Smiley

Mulla ei oo ku kaks mukavaa vakiolääkäriä (toinen yksityinen, toinen kunn. ) - Muut on ollu joko pikkusieluja, mielisairaita tai epäpäteviä.

Joten enkeleitä joutuu pyytämään mukaan; ja ton kun muistais aina ettei me koskaan olla yksin  angel

tallennettu

.
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2185 : 05.03.2013 13:55:04 »

Mä selvitin eilen sen mun onkelman liittyen pyykinpesukoneeseen. Vaatekasa pyykkikorissa alkoi kohoamaan uhkaavasti kattoa kohti, joten otin härkää sarvista kiinni ja katsoin josko googlella olisi antaa minulle joku ratkaisu tuohon ongelmaan. Noh, boschin sivuilta löytyi oikein joku video siitä mitä tehdä kun kone ei tyhjennä vesiä ollenkaan.. Kehotettiin aukaisemaan se koneen tyhjennyspumpun pesä ja puhdistamaan se kaikista roskista jne. nooh, löytyihän sieltä melkein sitä sun tätä mönjää...
Sen jälkeen pyöritin kaksi koneellista pyykkiä, eikä minkäänlaisia onkelmia ilmennyt. (:

Saas nyt nähdä ratkaisinko mä sen ongelman oikeasti, vai onko tuo vaan väliaikaisesti kilttinä mulle tuo kone, mutta seuraavaksi isken sitten tuohon poistoputkeen jos se alkaa tekemään taas samaa.

Jipii!!
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2186 : 06.03.2013 12:52:37 »

Miten mä en ole tajunnut tota samaa tutkia  idiot2
Sen korjausukon piti tulla jo viikko sit mutta eipä ole kuulunut. Masina toimii/ei toimi miten sattuu

Miks myydään tollasia kalliita hypervehkeitä, luvataan takuut ja korjaukset muttei mitään tapahdu kun korjausapua tarvitaan. Pöh!!

Mun kodissa oli kamala energia eilen. Alkoi jopa pelottaa pitkästä aikaa. Tuuletin kunnolla, poltin kynttilöitä ja rukoilin. Sit soi puhelin ja huolestunut ystävä soittaa onks kaikki hyvin. Täydellinen ajoitus  Smiley
Puhuttiin pitkään ja sovittiin et nähdään vielä tällä viikolla.
Kerroin pikkuihastuksestani ja frendi nauroi et älä säikytä nuorta miestä ihmetempuillasi (viitaus seksualisuuteen)
En ole edes tajunnut tota aiemmin. Olen ihastunut mutta tosiaan en lainkaan sexual tavalla.
Ihminen osaa olla välillä sokee itselleen.

Kuolleen mieheni kanssa oli sellanen fyysinen vetovoima että sen näki kilometrin päähän tuntemattomatkin  Cheesy
Tuleekohan sellasta enää ikinä... coolsmiley

Joka kerta kun olen käynyt raflassa kuolintapauksen jälkeen, joku ihmemies on hihas kiinni ja joka ikinen kerta ehdotus ollut suoran seksuaalinen. Tajuisin tämän jos olisin pukeutunut provosoivasti, flirttailisin ym
Kai luonto hoitaa omalla tavallaan. Feromonit... smitten
« Viimeksi muokattu: 06.03.2013 12:55:54 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2187 : 06.03.2013 23:05:24 »

Kävin taas baarissa, join siideriä ja puhuin taas liikaa. Seuraus: seksiseuraa tarjolla. Lähdin kiitää samantien.
Toinen mesta. Yksi juoma ja sit se mitä halusin kuulla: venäjää
Kaksi nuorta poikaa pelas bilistä ja jutteli keskenään venäjäksi. Mä aloin itkee. Kaksi rakastani puhui sitä kieltä jota rakastan ja se saa aikaan aina tunnereaktion.
Ne kundit katsoi mua ja kysyi onko kaikki ok. No ei ole mut puhu lisää. Mä en itse osaa ko kieltä kuin vähän mutta rauhoitun kun joku pulputtaa sitä. Kaunista mun korviini
Joku juttu mitä en pysty kestää on liiallinen empatia.
Olen ok kunnossa yksinäin tai frendien seurassa mutta jos joku puolituttu, lääkäri tai lähikaupan kassa (oikeesti) alkaa empatisoimaan, alan spiidaa
Mun mies oli tosi karismaattinen ja jäi ihmisten mieleen, siks olen saanut kuolemansa jälkeen liikaakin huomiota mm lähikauppojen myyjiltä ja vaikka mistä ihmesuunnasta.
Täällä pk-seudulla on aika tuulinen sää joka pöllyttää lunta minne sattuu. Mä jäin seisoo kauppakasseineni tohon tuiskuun ja tuijotin taivaalle.
En ole toivoton mutta mä kaipaan RAKKAUTTA. Tulkoon se elämääni parannuksena ja voimana  smitten



tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2188 : 07.03.2013 18:49:15 »

Eilinen oli hieman rankka päivä mutta eteenpäin mennään  Smiley
Mun romahdus alkoi siitä kun luin 8-vuotiaan kuoliaaks kidutetun tytön tarinaa. Miltei yrjösin.
Tulin kotiin illalla ihan sekasin sit luin vielä lisää murha.infosta syyttäjän näkemyksen ja tarkemmin sen helvetin miten se pieni raukka on joutunut kärsimään. 

Järkyttävän elämän on se sielu valinnut. Syyttäjän mukaan uransa kamalin tapaus. Oli se Jammu Siltavuorikin hirviö mutta tämä Tarkki joka kidutti lapsensa kuoliaaksi on vielä kamalampi. Mistä näitä kuvotuksia sikiää??

Pohjolasta tulee Valo. Just joo. Pimeetä valoa  buck2 Mikä selittää tämän maan pahoinvoinnin, perhesurmat, kouluammuskelut, itsemurhaluvut, psyykelääkkeiden suuren käyttäjämäärän?
Missä se valo on? Vanhoja sieluja...hmmm.  idiot2

Mä sekoilen tän hetkisen elämäntilanteen takia, baareilen liikaa ja psykoilen yksin kotona mutta en osaa edes kuvitella tekeväni toiselle pahaa vaikka olis kuinka kamala olo.
Mikä näitä ihmishirviöitä ajaa niihin tekoihinsa?
Onneton lapsuus ja rakkaudettomuus ei selitä demonista sadismia.
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2189 : 07.03.2013 22:37:27 »

on joo vanhoja sieluja, mutta myös niitä nuoria paljon.. väkiluku kasvaa kokoajan.. jotenkin ne oppiläksyt on opittava, mutta miettinyt silti sitä, että miksi ne täytyy noin raa'asti hoitaa.. eikö vähemmälläkin sais asiat perille.. Ahdistavaa lukea kokoajan jotain kamalia varsinkin lapsille tehtyjä juttuja.. Ihmiset vaan voi pahoin kokoajan.. "ennen kaikki oli paremmin" nykyään vaaditaan kauheesti.. johtuu ehkä siitä..
Mä en kykene lukemaan mitään mikä liittyy lapsiin kohdistuvaan väkivaltaan.. Tekee pahaa jo pelkkä ajatus.. Sitä silti välillä "tykkää" kiduttaa itseään jostain syystä..  Undecided
Siispä Valoa ja Rakkautta kaikille..!! smitten  angel
tallennettu

..just go with the flow..
Sivuja: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: