Sivuja: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657816 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2055 : 31.12.2012 22:16:08 »

aivan sairaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan tylsäääääääääääääääääääääääääääääääääääääää Tongue
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2056 : 02.01.2013 17:02:48 »

Mä en kestä tätä tuskaa ja ahdistuksen määrää, ikävä ja rakkaus painaa niin lujaa päälle ettei mitään järkeä.  Cry
Ja minä kun luulin että alkaisi jo helpottamaan.  Cry
Mieli on jo hyväksynyt sen, että okei tässä tuli ero ja ei voi mitään, mutta sydän tuntuu haraavan vastaan, varsinkin kun nyt on saanut tietää että toisellakin on niitä tunteita mutten silti saa sitä tuohon viereen, että ois varmaan ollu parempi jos ei tietäis.  Undecided

arrrrrrrg.

pikkari; hui kauhea, kuulostaa vakavilta nuo sun kohtaukset. eikö sieltä lääkäristä oikeasti noihin saa mitään apua? huhhuh.  Undecided
rakkautta ja valoa sinne.  smitten
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2057 : 03.01.2013 23:40:28 »

Ikävä ja kaipaus minullakin mutta ystävien seura on parasta terapiaa, varsinkin kun musta huumori kukkii ja rehottaa
Toivon pilkahduksia nään koko ajan ja sulle tulee parempi aika myöskin mutta tää alkuvuosi voi olla sellasta kipuilua vielä.
Paljon jaksamista sinulle  smitten Paremmat ajat on edessä. Kuka tietää vaikka vielä palaisitte yhteen...?
Elämä on välillä ihan kummallista.
Rukouksessa muistan sinuu tänään kun rauhoitun. Nyt tekee mieli touhuta ja lukee, vuorotellen  Smiley



tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2058 : 04.01.2013 03:44:17 »

pikkari; kiitos paljon sulle tuesta!  smitten
ja jaksamista myös sinne.  angel

hih niin, saas nähdä mitä tämä aika tuo vielä tullessaan, uteliaana eteenpäin katsoen siis. (:

kiitos.  smitten
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2059 : 05.01.2013 04:23:42 »

Vuosi on vasta alkanut ja viime vuoden oudot energiat vaikuttaa vielä vahvasti.
Oli niin kamala aamu eilen etten muista milloin olis ollut yhtä epätoivoinen fiilis. Elämänilo täysin kadonnut ja tosi mustat ajatukset
Pystyyn nousin kuitenkin ja kummallinen ystäväni tuli käymään  buck2
Hän on oikeesti oudoin tuntemani ihminen mut aivan sairaan hauska ihmejuttuineen ja käytiin ravintolassa yhdessä
Näissä pikkupiireissä kaikki tuntee toisensa ja sain parilta naiselta pistäviä katseita kun nauroin frendin höpinöille.

Joo, ole sureva leski ja verhoudu mustaan. Kiss my ass  knuppel2

Lauloin karaokessa Mariskan biisin Suloinen myrkynkeittäjä ja sellanen tasan olen niitä akkoja kohtaan jotka suo yhdenkin pirullisen katseen. Oi kun mustaan taas mieltäni  tickedoff
Idiootit on ihan oma lukunsa. Kaikki ei vaan tajua

Sain lisätietoja mieheni kuolemasta. Ambulanssi oli käynyt paikalla kun hänet oli löydetty ja oli koitettu elvyttää, mut ihan liian myöhään.
Huomenna mä meen sille tielle ja saa itse ohjata mut oikeeseen kohtaan

Mieli vetää edelleen vuoristorataa mut tänä yönä tulee vasta viisi viikkoa tapahtumasta ja ulkona tuulee kovaa mut ei niin kuin sinä yönä.
Kai nää tuntee tasaantuu ajan myötä. En ole ainut jota tää aika koettelee.
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #2060 : 05.01.2013 16:22:16 »

Flunssantapainen yrittää hyökkäillä  tickedoff.
Koko päivä mennyt aivastellessa ja nokka vuotaa urakalla. Nyt en vaan TAHDO sairastua kun just pääsin palkalliseen työhön..ajatuskin makaamisesta punkassa ahdistaa  Tongue.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2061 : 05.01.2013 23:37:15 »

Niska ihan tosi jumissa.. Korvissa sirittää, päätä särkee ja pystyssä oleminen oksettaa crazy2 Cry Toivottavasti laukeaa pian buck2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2062 : 05.01.2013 23:43:54 »

Ja ÄRRRRRRRRRRRkele.

En mä helppoon suhteeseen ollu lähdössäkään, mutta sapettaa niin *aatanast* kun ongelmia tulee vastaan.
Kai sen sitten pitääkin...kuhan en purematta niele.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2063 : 06.01.2013 01:55:31 »

Välillä todella ärsyttää olla sosiaalisesti yhtä notkea kuin ratakisko. 
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2064 : 07.01.2013 13:10:42 »

Influenssa Afro buck2
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #2065 : 07.01.2013 16:24:45 »

Välillä todella ärsyttää olla sosiaalisesti yhtä notkea kuin ratakisko. 
*reps* hauskasti sanottu  Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2066 : 07.01.2013 23:36:04 »

en saa otettua ittiäni niskasta kiinni, ja muutenkaan en tiedä yhtään taas miten tulis menetellä. ärrrrrrrrrsyttää.  crazy2
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2067 : 08.01.2013 12:45:31 »

kerkes sit olee päivän töis ja tänää pois!!!!!!ou jee!!en tiä mikä on mut kaamea on olo!!!  tosi uskottavaa varmaa pomosta kun olin juuriennen loman alkua pois!!!!! Angry
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2068 : 08.01.2013 16:49:38 »

Miten jotkut ihmiset voi elää sen niistä lähtevän lemunsa kanssa?!  buck2
Kävin lääkärissä näyttämässä demonisilmiäni ja odotusaulassa oli tyttö joka haisi maakellarin (homeen) ja halvan huuhteluaineen yhdistelmältä. Mä vihaan sitä hajua ja pelottavan yleinen on. Hyi helvetti!
Toisen haisulin tapasin myös odotustilassa ja nyt mun huivit lemuu sille sekä takkiin tarttui eli pitää pestä ja tuulettaa.
Tämän superhajuaistin sai aikaan home. Muut normiaistiset ihmiset tuskin haistais rotsissani ja huiveissa mitään
No mut se riittää että mä haistan, niin pesukone laulaa. Täytyy olla hyvälaatuisia vaatteita että ne kestää usein pesua.
Nykyään esim baarista tullessa menee kaikki päällä olevat vaatteet pesuun rotsia myöten.
Hitto et harmittaa kun tää mun himas tehty kuivasavupuhdistus meni pilalle kun tänne on tullu sieltä homeraflasta itiöitä kavereiden mukana.
Siitä nää silmät menee välillä punaiseks, mutta olin tosi huojentunut ettei ollut mitään vakavampaa. Nuori naislääkäri mittas silmänpaineen ja poissulki silmän haavaumat ym.
 Nyt mulla on kolmet eri silmätipat + allergialääkkeet TALVELLA  Huh
Jos tää nykyinen paskarakentaminen jatkuu, näitä hajuihmisiä on vielä enemmän ja oireilu jatkuu. Enkä mä ole ainoa.
Kaikki homeet ei haise ja sen takia kukaan ei uskonut että tässä asunnossa olis ollut mitään vikaa. Totuus paljastui kun kylppäri piikattiin kokonaan auki.
« Viimeksi muokattu: 08.01.2013 16:58:14 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2069 : 10.01.2013 16:55:50 »

Samat asiat vaivaa, mä en tiedä mitä mun pitäis ajatella enää rakkaudesta kaiken tän jälkeen, joulukuu oli yhtä tuskaa ja kärsimystä, ja kun siitä nyt on joten kuten noustu ylös ja selvitty niin edelleen on asioita joihin haluaisin vastauksen.

Mielestäni silloin kun suhteesta lähdetään niin sille jättäjällä tulisi olla selvät sävelet jo siinä vaiheessa, että sille toiselle olisi kertoa syyt ja selitykset.
Tämä mies on jotenkin hoitanut tuon koko asian niin typerästi että ihmekkään jos olen ollut vähän sekasin tän asian takia.
Ensin sanotaan syyksi se, että rakkaus on kuollut, eikä se tule ikinä enää takaisin. Sitten perään sanotaan kuitenkin että hän saattaa katua asiaa ja varmaan tulee katumaankin. Sitten muutetaan yhteisestä asunnosta äkkiä pois, ettei varmasti alkais kaduttaan. (sanoi tämän ihan suoraan mulle..)
Sitten minä elän siinä uskossa että okei, hänellä vain sammui ne tunteet ja eipä sille mitään voi, yritetään nyt selvitä tästä.
Kuukauden päästä mies vuodattaa minulle tunteitaan itkien ja sanoo että hänellä on ollut kovempi ikävä mitä oli uskonutkaan ja tunteita minua kohtaan on tullut takaisin. Kun kysyn että no oliko tämä päätös nyt sitten oikea, niin vastaus on että "en tiedä."

Minun oma henkilökohtainen veikkaus on se, että tuo tunteiden sammuminen olis ollut vain jokin kriisin jälkeinen vaihe, ennen tätä oli nimittäin ollut aika rankkaa aikaa. Mutta kun näytti niin tosissaan olevan niin ajattelin että okei, hänellä nyt sitten kuoli ne tunteet mua kohtaan. Mutta sitten tuleekin tollanen yllätys niin ei oikein tiedä mitä ajatella enää.

Että sellasta. D:
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Sivuja: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: