Sivuja: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1658031 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2040 : 19.12.2012 03:14:22 »

En saa unta joten kirjoitan lisää koska sain taas oivalluksen. Mun ex-mies johdatti mut tälle ns. henkisen kasvun polulle joskus 15 vuotta sitten. Matkusteli Intiassa ja sai sieltä omat vaikutteensa jota ei toki tyrkyttänyt mulle mutta antoi erilaisia näkökulmia asioihin.
Hän oli tosi kiltti tänään tarjoutuessaan auttamaan mua ja viestitteli just sopivaan aikaan  angel
Jo aiemmin kirjoitin että ihmiset menneisyydestä tulee yllättäen mukaan tähän uuteen arkeeni.
Olen liikaa paikallani,kotona.yksin.
Onko ihme että tulee mökkihöperöksi? Tän iltainen kohtaus ei ollut mitään psyk.som oireilua ja en ikinä haluu kokea sitä uudelleen.
Terveysneuvontapuhelimessa kehotettiin lähtee sairaalaan tarkkailuun. Se olisi järkevää mut mä en halua nukkuu sairaalan sängyssä vaan omassani.
Kävin tupakalla tässä välissä ja huomasin että meidän viherkasvit pukkaa uutta lehtee vaikken ole edes hoitanut
Mun venäläinen puutarhurini hoiti niitä. Kasteli, istutti uusia taimia, lannoitti.
Kukaan ei ole ikinä rakastanut mua niin paljon kuin hän
Viiden vuoden pyörremyrsky kävi elämässäni eikä tule unohtumaan ikinä  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2041 : 19.12.2012 04:45:18 »

No kyllä nyt riivataan. Kaulaa turvottaa ja olen nyt kahden vaiheilla lähdenkö sairaalaan vai en. Oma peti houkuttaa eniten. ikinä ei ole ollut tällasta turvotusta ulkopuolella. Ärsyttää tällainen olet puoliksi kipee olo. Tulis samantien sydäri kuten miehelläni tai sit tukehtuis kertalaakista.
Nyt ihmettelen mitä tehdä?  idiot2 Hengitys kulkee ok joten ei suurempaa hätää
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2042 : 19.12.2012 22:39:25 »

Mä sain shokin eilen mutta ihmeen selvää kirjoitusta oli viesteissäni kun luin niitä
Siihen raflaan en mene ennen kun se on korjattu kunnolla ja faija menee tutkimaan tällä viikolla koska hän on niin kiinnostunut mikä mun oireet laukaisee. Selvä tapaus tää on
Vieläkin posket ja ikenet turvoksissa . Huulet on kuin pusukalalla
24 tuntia on jatkunut tää outous. Lepäsin koko päivän ja keräsin voimia. Kyllä tästä vielä selvitään mut hitto että säikähdin eilen kun ekaa kertaa saan kohtauksen ollessani yksin
Laitoin viestin ex-miehelleni ja kiitin avusta mutta en muista mitään siitä mitä olen puhunut eli shokki se oli, paha allergiakohtaus.
Olen manannut sitä minkä takia se tulee voimakkaimmin just päähän, suu-nielualueelle,turpois mielummin vaikka jalat
Nyt suht toimintakykyinen ja perjantaina olis keikka jonne mieheni piti tulla mukaan. Hän on kyllä varmasti hengessä mukana  Smiley Oli sellanen wannabe rock staran näköinenkin, positiivisessa mielessä  Cheesy
Ai niin, maailmanloppu tulee perjantaina  buck2
Toivottavasti vasta keikan jälkeen  laugh Tarvitsen piristystä ja uusia tuulia. Pe tulee 3 viikkoa siitä kun hän delas eli juhlitaan.
Oli luonteeltaan niin positiivinen, puhelias ja avoin ettei tod tahtois että kaikki ystävät ja perhe vaan itkis onnettomana.
Suurin toiveen kuitenkin ettei kertaakaan tulis pahaa kohtausta. Vuosi 2013 olkoon Onnen Vuosi  smitten
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2043 : 19.12.2012 23:41:49 »

pikkari, huhhuh! toivottavasti paranet nopeaa tuosta. :/

ääh, tämä mun ahdistus koko ajan vain lisääntyy, vaikka sanotaan että eron jälkeen pari ensimäistä viikkoa ovat ne pahimmat.. musta tuntuu että vasta kun tosissaan alkaa heräämään siihen todellisuuteen ettei sitä toista siinä enää ole, niin sitten se vasta alkaakin ahdistaan, kun ne ensimäiset viikot on vähän sellaista "epätietoisuutta" ja "shokkia". D:
tää on niin väärin koko homma.  Cry
ja yllättäen tässä kaiken shaissen keskellä pitää vielä sairastella, mitähän vielä on tulossa.. tuntuu että mullekkin se ilonpäivä pitäis vielä koittaa kun tässä on saanut jo ihan tarpeeksi kärsiä eikä voimia ole enää mihinkään.  Cry

aavistelen masiskautta.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2044 : 20.12.2012 04:08:10 »

Etkä masistele! Uudet jutut vaan kehiin ja eteenpäin. Olis meillekin tullut ukon kuoleman aikoihin viisi vuotta tosi tiivistä yhdes oloa täyteen mut näillä mennään. Toinen on henkimaailmassa ja välillä täällä mun luona. Sen tajusin jo kuolinyönä eli tästä kiroamastani lahjasta on jotain hyötyä
Rakkauden enkeleiden läsnäoloa ja hoitoa sinulle  angel angel angel
Onneks se kauhea kohtaus meni ohi eikä saa ikinä tulla takaisin
Mä oon ihmeen hyvässä kunnossa psyykkisesti mutta tiedän että puolestani rukoillaan eikä rakkaus ole kadonnut minnekään  smitten
Meedio aikoinaan sanoikin että tulet kestämään menetykset kun näät ennalta. Olin aivan raivona vikana iltana kun toinen baaritteli koko päivän. Laitoin superkiukussani viestin Kuole sit pois. Mitä tapahtui? Kuoli
Kaameen kuullosta mut mua huvittaa toi  crazy2
Maailmanloppuuu ootellessa toivon kaikille voimia. Tää on haastava aika. Katsotaan mitä tää viikko vielä tuo tullessaan... Cool
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2045 : 20.12.2012 06:43:45 »

Ilmaisin itseeni hieman kökösti sulle. Anna kaikkien tunteiden tulla just siinä määrin miten ikinä ilmeneekään.
Surutyöhön ja menetykseen kuuluu niin monta eri vaihetta ja jokainen kokee ne täysin yksilöllisesti.
Tosin toivon ettet masikseen vajoa.
Mä olen itkenyt aika vähän mutta tosiaan puhuin kaksi viikkoa putkeen ja tarrauduin kiinni muutamaan lähiystävään. Puhuin myös miehelleni yksin kotona ollessani aivan kun hän olis ollut vielä täällä meidän keskuudessamme.
Ja puhun välillä vieläkin vaikka tunnen ettei hän ole enää niin vahvasti läsnä. Lämmön tunnen vieläkin aika ajoin.
Luulin että romahdus tulee arjessa mutta eilinen kohtaus sai miettimään pelkästään omaa itseään ja selviytymistä.
On tää elämä kummallista.
Sinulle hurjasti jaksamista toivon sekä Siunausta kera Jumalan enkelien  angel angel angel
Sinä pärjäät kyllä  Smiley
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2046 : 20.12.2012 11:25:58 »

Kiitos pikkari  smitten
tuo auttoi taas vähän paremmin jaksamaan.  smitten

Pahinta tässä erossa on se, että tämä meidän juttu jäi tavallaan kesken, mies luovutti niin helposti ja tuntuu että minä olen joutunut päättelemään ja selittämään hänelle ne syyt tähän eroon kun mies ei ole tuntunut täysin selvillä olevan itsekkään tuosta asiasta vaikka se se oli joka minut jätti.
Ja tuntuu että minä olen joutunut siihen vahvemman rooliin ja tukemaan häntä, välillä se ärsyttää kun yrittää olla hyvä ihminen ja jättää omat tunteensa taka-alalle.
Mies nousee ylös ja vetää minut samalla pohjalle...  Shocked

Ja sinulle myös tosi paljon voimia.  smitten  angel
(tämä minun juttuhan on tosi pientä kuitenkin sinuun verrattuna.)
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2047 : 27.12.2012 20:59:38 »

Järkytys maximus!! Löysin pesukoneen takaa mustaa homekasvustoa!!!!!!!
Ystävä on tulossa auttaa. Mä en voi mennä lähellekään putsaa sitä koska sit on lähdettävä lääkäriin.
Olen ihmetellyt miks oireilu jatkuu, silmätippoja kuluu kiitettävä määrä päivittäin. Ihottuma riivaa ja hiuksia lähtee. Nyt selvis syy.
Oi lopu pian kamala vuosi!!!!!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2048 : 27.12.2012 21:23:40 »

No nyt mä tunnen itseni ihan hölmöksi. Ystävä tuli tutkimaan fikkarin kanssa sitä mun "kasvustoa" Se oli multaa  crazy2 Mietin pääni puhki miten kylppäriin voi ilmestyy multaa ja sellaseen kohtaan?!
Sit vasta muistin että mieheni viimesinä päivinään vei meidän kaikki kasvit suihkuun ja kylpyhuone näytti muutaman tunnin aivan pieneltä viidakolta  smitten
Sillon sitä multaa on lentänyt koneen taakse.
Kauheen paniikin sain tosiaan. Nyt suurhelpotus ja kaveri nauraa mulle  Grin
tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 145


Profiili
« Vastaus #2049 : 28.12.2012 12:07:31 »

Onnistuin sitten tulemaan kipeäksi juuri jouluaattona eikä kuume näytä vieläkään laskevan.  knuppel2
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2050 : 28.12.2012 14:06:41 »

jostain kumman syystä sain "hyvän idean" lähteä eilen ystäväni kanssa baariin, vaikka tiesin että tänää on muuttohommia tiedossa. nooh, ehkä mä oon siihen mennessä selvinnyt näistä oloista..  idiot2
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2051 : 29.12.2012 18:03:16 »

anopin ja appiukon ajatuksia ei oikeen pysty enää seuraaaaa idiot2
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2052 : 29.12.2012 20:58:52 »

jostain syystä meni hermot taas viime yönä kun exäni otti yhteyttä että mihinkäs aikaan me huomenna tehdään loppusiivous kämppään, aavistelinkin tuota yhteydenottoa muutamaa minuuttia ennen kuin hän otti yhteyttä että vähän osasin varautua, mutta en tiedä, meni hermot. ~.~
ja tuo hermostuminen jatkui sitten ihan tähän päivään asti, mutta sitten alkoi jossain vaiheessa päivää yhtäkkiä helpottaan.. hmmh, aivan ihme tuntemuksia.. täysikuu pistää sekasi. (:
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #2053 : 30.12.2012 02:41:45 »



                           coolsmiley

         Kärsimättömänä ei ole mukava odottaa.

           Varsinkaan, kun ei tiedä mitä!


                             smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2054 : 31.12.2012 17:23:57 »

Sain hyperallergiakohtauksen viime yönä. Meni muisti kohtauksen aikana. Ainut muistikuva on siitä että haukoin henkeä parvekkeen ovella yökkäillen. Meinasin tukehtua.
Milloin tää helvetti loppuu?!

Muoks. Kauhistuttaa vieläkin toi viimeöinen. Uskallankohan olla tänään yksin?
Se kohtaus on kai ollut joku aivoverenkierron häiriö myöskin koska en tosiaankaan muista kuin ton parvekkeen ovella seisomisen ja sen että kävin vessassa ja katselin jalkojani jotka oli aivan kirjavat.
Hui saakeli! Adrenaliinipiikin olin ottanut sängyn viereen. Miksen mä ole pistänyt
 sitä kun en ole saanut happea? Outo tapaus. Pelottava
« Viimeksi muokattu: 31.12.2012 19:27:29 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Sivuja: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: