Sivuja: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3185109 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #2040 : 27.12.2012 20:23:40 »

No nyt mä tunnen itseni ihan hölmöksi. Ystävä tuli tutkimaan fikkarin kanssa sitä mun "kasvustoa" Se oli multaa  crazy2 Mietin pääni puhki miten kylppäriin voi ilmestyy multaa ja sellaseen kohtaan?!
Sit vasta muistin että mieheni viimesinä päivinään vei meidän kaikki kasvit suihkuun ja kylpyhuone näytti muutaman tunnin aivan pieneltä viidakolta  smitten
Sillon sitä multaa on lentänyt koneen taakse.
Kauheen paniikin sain tosiaan. Nyt suurhelpotus ja kaveri nauraa mulle  Grin
tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2041 : 28.12.2012 11:07:31 »

Onnistuin sitten tulemaan kipeäksi juuri jouluaattona eikä kuume näytä vieläkään laskevan.  knuppel2
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2042 : 28.12.2012 13:06:41 »

jostain kumman syystä sain "hyvän idean" lähteä eilen ystäväni kanssa baariin, vaikka tiesin että tänää on muuttohommia tiedossa. nooh, ehkä mä oon siihen mennessä selvinnyt näistä oloista..  idiot2
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2043 : 29.12.2012 17:03:16 »

anopin ja appiukon ajatuksia ei oikeen pysty enää seuraaaaa idiot2
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2044 : 29.12.2012 19:58:52 »

jostain syystä meni hermot taas viime yönä kun exäni otti yhteyttä että mihinkäs aikaan me huomenna tehdään loppusiivous kämppään, aavistelinkin tuota yhteydenottoa muutamaa minuuttia ennen kuin hän otti yhteyttä että vähän osasin varautua, mutta en tiedä, meni hermot. ~.~
ja tuo hermostuminen jatkui sitten ihan tähän päivään asti, mutta sitten alkoi jossain vaiheessa päivää yhtäkkiä helpottaan.. hmmh, aivan ihme tuntemuksia.. täysikuu pistää sekasi. (:
tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2045 : 30.12.2012 01:41:45 »

coolsmiley

Kärsimättömänä ei ole mukava odottaa.

Varsinkaan, kun ei tiedä mitä!

smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2046 : 31.12.2012 16:23:57 »

Sain hyperallergiakohtauksen viime yönä. Meni muisti kohtauksen aikana. Ainut muistikuva on siitä että haukoin henkeä parvekkeen ovella yökkäillen. Meinasin tukehtua.
Milloin tää helvetti loppuu?!

Muoks. Kauhistuttaa vieläkin toi viimeöinen. Uskallankohan olla tänään yksin?
Se kohtaus on kai ollut joku aivoverenkierron häiriö myöskin koska en tosiaankaan muista kuin ton parvekkeen ovella seisomisen ja sen että kävin vessassa ja katselin jalkojani jotka oli aivan kirjavat.
Hui saakeli! Adrenaliinipiikin olin ottanut sängyn viereen. Miksen mä ole pistänyt
 sitä kun en ole saanut happea? Outo tapaus. Pelottava
« Viimeksi muokattu: 31.12.2012 18:27:29 kirjoittanut pikkari » tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2047 : 31.12.2012 21:16:08 »

aivan sairaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan tylsäääääääääääääääääääääääääääääääääääääää Tongue
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2048 : 02.01.2013 16:02:48 »

Mä en kestä tätä tuskaa ja ahdistuksen määrää, ikävä ja rakkaus painaa niin lujaa päälle ettei mitään järkeä.  Cry
Ja minä kun luulin että alkaisi jo helpottamaan.  Cry
Mieli on jo hyväksynyt sen, että okei tässä tuli ero ja ei voi mitään, mutta sydän tuntuu haraavan vastaan, varsinkin kun nyt on saanut tietää että toisellakin on niitä tunteita mutten silti saa sitä tuohon viereen, että ois varmaan ollu parempi jos ei tietäis.  Undecided

arrrrrrrg.

pikkari; hui kauhea, kuulostaa vakavilta nuo sun kohtaukset. eikö sieltä lääkäristä oikeasti noihin saa mitään apua? huhhuh.  Undecided
rakkautta ja valoa sinne.  smitten
tallennettu

pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2049 : 03.01.2013 22:40:28 »

Ikävä ja kaipaus minullakin mutta ystävien seura on parasta terapiaa, varsinkin kun musta huumori kukkii ja rehottaa
Toivon pilkahduksia nään koko ajan ja sulle tulee parempi aika myöskin mutta tää alkuvuosi voi olla sellasta kipuilua vielä.
Paljon jaksamista sinulle  smitten Paremmat ajat on edessä. Kuka tietää vaikka vielä palaisitte yhteen...?
Elämä on välillä ihan kummallista.
Rukouksessa muistan sinuu tänään kun rauhoitun. Nyt tekee mieli touhuta ja lukee, vuorotellen  Smiley

tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2050 : 04.01.2013 02:44:17 »

pikkari; kiitos paljon sulle tuesta!  smitten
ja jaksamista myös sinne.  angel

hih niin, saas nähdä mitä tämä aika tuo vielä tullessaan, uteliaana eteenpäin katsoen siis. (:

kiitos.  smitten
tallennettu

pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2051 : 05.01.2013 03:23:42 »

Vuosi on vasta alkanut ja viime vuoden oudot energiat vaikuttaa vielä vahvasti.
Oli niin kamala aamu eilen etten muista milloin olis ollut yhtä epätoivoinen fiilis. Elämänilo täysin kadonnut ja tosi mustat ajatukset
Pystyyn nousin kuitenkin ja kummallinen ystäväni tuli käymään  buck2
Hän on oikeesti oudoin tuntemani ihminen mut aivan sairaan hauska ihmejuttuineen ja käytiin ravintolassa yhdessä
Näissä pikkupiireissä kaikki tuntee toisensa ja sain parilta naiselta pistäviä katseita kun nauroin frendin höpinöille.

Joo, ole sureva leski ja verhoudu mustaan. Kiss my ass  knuppel2

Lauloin karaokessa Mariskan biisin Suloinen myrkynkeittäjä ja sellanen tasan olen niitä akkoja kohtaan jotka suo yhdenkin pirullisen katseen. Oi kun mustaan taas mieltäni  tickedoff
Idiootit on ihan oma lukunsa. Kaikki ei vaan tajua

Sain lisätietoja mieheni kuolemasta. Ambulanssi oli käynyt paikalla kun hänet oli löydetty ja oli koitettu elvyttää, mut ihan liian myöhään.
Huomenna mä meen sille tielle ja saa itse ohjata mut oikeeseen kohtaan

Mieli vetää edelleen vuoristorataa mut tänä yönä tulee vasta viisi viikkoa tapahtumasta ja ulkona tuulee kovaa mut ei niin kuin sinä yönä.
Kai nää tuntee tasaantuu ajan myötä. En ole ainut jota tää aika koettelee.
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2052 : 05.01.2013 15:22:16 »

Flunssantapainen yrittää hyökkäillä  tickedoff.
Koko päivä mennyt aivastellessa ja nokka vuotaa urakalla. Nyt en vaan TAHDO sairastua kun just pääsin palkalliseen työhön..ajatuskin makaamisesta punkassa ahdistaa  Tongue.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2053 : 05.01.2013 22:37:15 »

Niska ihan tosi jumissa.. Korvissa sirittää, päätä särkee ja pystyssä oleminen oksettaa crazy2 Cry Toivottavasti laukeaa pian buck2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2054 : 05.01.2013 22:43:54 »

Ja ÄRRRRRRRRRRRkele.

En mä helppoon suhteeseen ollu lähdössäkään, mutta sapettaa niin *aatanast* kun ongelmia tulee vastaan.
Kai sen sitten pitääkin...kuhan en purematta niele.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: