Sivuja: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3184085 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2160 : 24.02.2013 22:03:36 »

Jeps, eipä ole ennen tehnyt samaa tuo kone.
Mutta kyllähän tuo tollanen kivikautinen onkin ja muuten reistaillut muutamaan otteeseen, niin ehkäpä se kohta pitää alkaa harkihteen uuden ostamista. s:
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2161 : 25.02.2013 10:08:42 »

jos ei oo pesukoneessa takuuta jälkellä niin vakuutukseen vaan.. tietty sillä olettamuksella, että kotivakuutus löytyy.. Smiley
tallennettu

..just go with the flow..
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2162 : 25.02.2013 20:46:34 »

Jeps! ajattelin vielä yrittää sörkkiä tuota konetta josko veden poistoputki olis tukossa tai jotain muuta vastaavaa, ennen kuin jätän lopulliset hyvästit tuolle kapistukselle! Smiley
tallennettu

body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2163 : 25.02.2013 21:12:55 »

En kyllä enää lähtis tässä vaiheessa sörkkimään ...   Huh

Ja tosta äiteelle soittamisesta: ei se iästä oo kiinni - ainaki mun mielestä omalle rakkaalle äidille voi aina soittaa jos on trabelia; ja mun kohdalla myös mun äiti soittaa mulle jos sillä on ongelmia joissa se olettaa et mä voisin auttaa; miks äidilleen ei sais soittaa ? Minkä takia Suomessa on tää "kultti" et äiti on joku johon ei sais pitää yhteyttä- ei monissa vanhoissa sivistysmaissa sellasta oo; äiti on tärkee ihminen.
Meillä äidillä ei soiteta, äidistä ei pidetä huolta ja sitten ku se on riittävän vanha se heivataan vanhainkotiroskikseen joissa vanhuksilla tehdään kansanmurhaa.
tallennettu

.
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2164 : 25.02.2013 21:21:32 »

Jeps! ajattelin vielä yrittää sörkkiä tuota konetta josko veden poistoputki olis tukossa tai jotain muuta vastaavaa, ennen kuin jätän lopulliset hyvästit tuolle kapistukselle! Smiley
mun pesukone ei joskus lingonnu kunnol ja jätti vedet sisää.. löysin poistoputkesta sukan..  Grin
pesukoneet siis todistetusti syö sukkia..  Cheesy
tallennettu

pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #2165 : 25.02.2013 21:40:28 »

Samaa mieltä olen eli IRTI KONEESTA et koske siihen. Mun korjausukko tulee keskiviikkona. Sitä ennen pitäis jaksaa siivota koska faija ilmestyy myös paikalle ja saa shokin tästä mun sekamelskasta joka johtuu... Koitan hillitä raivoa nyt etten kirjoita rumasti.
No niin, olin sairaalassa tänään ja ihana, empaattinen lääkäri totes heti aluksi että mun kilpirauhaslääkitys on aivan liian alhainen. Samantien soitto sisätautilääkärille joka muutti annostuksen
Kolme kk sit oli muka ok arvot eli miten paikasta riippuen muuttuu viitearvot?? Tk-lääkärin mukaan hyvä  idiot2
Eihän täs muuta hätää kuin 12 timmaa unta vrk, puolet fledasta lähtenyt sekä masis
Tää olotila olis voitu välttää jos olisin päässy sinne Allergiasairaalaan ajoissa tai muualle kuin jollekin vitun tk-nulkille
Tällä annoksella väsy ja angsti lähtee parissa viikossa. Hyvähyvä! Mut tää tukka...............?

Olen kyllä tosi kiitollinen että olen nyt osaavis käsissä ja nyt tutkitaan kunnolla koko kummallinen oirekirjo.
Huomenna pitäis vaan raahautuu het aamusta labraan

Täysikuuuuuuuuuu  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2166 : 25.02.2013 21:56:06 »

Mä liikutun nykyään ihan ihmejutuista. Mä haluisin lähettää Ambrelille uuden pesukoneen ja itken nyt sen takia et hän meinas kuolla. Kysyin tänään lääkäriltä vartin puhekohtauksen jälkeen et oonko mä sun mielestä hullu. Naurahti ja sanoi et ole. Välillä kyllä tuntuu siltä omast mielestä
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2167 : 25.02.2013 23:17:40 »

pikkari; ooi, oot ihana  smitten
joo'o, kyllä mulle tossa justiinsa yks kaveri sanoi että olisin kyllä saanut kunnon tärskyt siitä jos olisin mennyt vahingossa sen hässäkän keskellä koskemaan siihen jatkojohtoon. huhhuh. s:

nefarian; jeps, isäpuoli sanoi mulle tänää että sieltähän voi löytyä vaikka sukka.
toisaalta tekis mieli mennä sörkkimään sitä konetta, mutta vähä pelottaa että mitähän sillä tällä kertaa olis mulle sanottavana. D:

body electric; aa'a, tottahan tuo on, yleensä sillä äitillä sattuu olemaan ne parhaimmat neuvot asiaan kuin asiaan ja ensimäisenä se tekee hänelle mieli soittaa jos jossain asiassa tarvitsee apua.
vaikka kyllä sekin kävi mielessä että olis soittanut jo palokunnan paikalle kun se sillain rupes savuamaan, mutta näköjään omin ja äitin avuinkin tuosta tilanteesta selvisi. Tongue

ohhoh, on tämäkin päivä kyllä ollut sellainen että välillä sitä miettii hajoaako kaikki asiat ja koneet taas tässä ympärillä. tänää tietokonekkin meinas jo temppuilla, ja puhelinkin säätää jotain omiaan.
tallennettu

pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2168 : 26.02.2013 21:35:22 »

Mä oon menettänyt niin monta ihmistä elämäni aikana että nyt tässä tilanteessa ei vaan jaksais yhtäkään menetystä.

Tänään taas kummia tapahtuu. Kävin kaupassa seitsemältä illalla. Sen reissun jälkeen turposi ikenet ja kitalaki.
Ei akuuttia hätää mutta suu tuntuu taas ärsyttävältä.
Sairaalasta tuli soitto aamulla ja torstaina jatkuu tutkimukset.
Täs on vaan yks ongelma: mun pitäis olla 5 vrk syömättä allergialääkettä. Miten ihmeessä se onnistuu koska tällasessa turboilutilanteessa on pakko ottaa Kestine Lyo

Verikokeita otetaan aikas paljon ja toki niistä selviää vaikka mitä mut se prick-testi olis tosi tärkeä myös.
Missä ihmeessä voisin olla viis päivää saamatta oireita?
Lääkärin mukaan siellä Allergiasairaalassakin on hometta. Hämmästyin niin paljon että hiljenin puhetulvaltani pitkäks aikaa.
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2169 : 26.02.2013 21:49:13 »

Tuosta koneesta vielä sen verran että tietenkään sitä sähköjohtoa en ole ujuttamassa lähellekkään pistorasiaa, niin blondi minäkään en sentään ole. Mutta sen sukka poistoputkessa mahdollisuuden voisin kyllä selvittää. (:
Että ei tässä hätää!

pikkari; toivottavasti nuita allergiakohtauksia ei tulis nyt sitten, mutta pakkohan se on sitten ottaa allergialääke jos kohtaus tulee ja henki alkaa menemään ahtaalle.
ja alkaa vähän vaikuttamaan siltä että joka paikassa on tuota hometta. o.O

viime yö oli huono, kaikki asiat vaan pyöri ympyrää päässä eikä millään tahtonut saada unta, meni taas myöhäseen kyllä ennen kuin sai unen päästä kiinni. toivottavasti ens yönä sais vähän paremmin unta kun aamulla on aikainen herätys, lupauduin lapsenvahdiksi siskon tytölle.  smitten
tallennettu

Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2170 : 27.02.2013 01:56:32 »

Tulis nyt se kuormaviesti.Ihan turhaan herätty aikaisin... buck2 tickedoff Angry Undecided
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2171 : 27.02.2013 14:18:34 »

en tarkoita tätä nyt mitenkään henkilökohtaisesti kenellekkään, mutta vois alkaa suunnitteleen jonkinlaista joukkoterrori-iskua kelan toimistoihin.. saatais sieltäkin nää elämääs kyllästyneet puusilmät vaihtoon.. aina niiten kans saa tahia.. stna..!!  tickedoff knuppel2
tallennettu

Indium
Vieras
« Vastaus #2172 : 27.02.2013 15:08:03 »

Sanonpa vaan että YÖÖÖÖööööööööööööök.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2173 : 27.02.2013 20:17:06 »

Jo on ollut vuorokausi! Viime yönä ei väsyttänyt yhtään ja puhelin soi puoli kahden aikoihin jolloin ihminen josta en ole kuullut ainakaan kahteen vuoteen aloittaa yömonologin vaivoistaan.
En viitsinyt olla ilkee joten kuuntelin ja neuvoin parhaani mukaan.
Tietenkin piristyin lisää ja uni tuli vasta aamuyöllä mutta ei kestänyt kuin muutama tunti kun mutsi tulee vara-avaimilla sisään ilmoittamatta mitään etukäteen ja
käyttäytyy kuin joku adhd sähköjänis  Angry
Toi uuden suihkuverhon joka pakkauksesta otettuna laukas mulle kunnon allergiakohtauksen. Niin kamalaa muovinhajua ei ole haistanu ikinä!
En pystynyt menee kylpyhuoneeseen ennen kun löysin hengityssuojan, vedin käsineet käteen ja kannoin sen hajupommin parvekkeelle
Vielä tunteja haistoin sen lemun täällä sisällä. Hyperaisti.
Sängystä nouseminen oli todella haaste. Makoilin 14 tuntia

Jotain hyvääkin kuuluu tähän päivään. Tuijottelin rikkimennyttä pesukonetta ja ajattelin etten mitään menetä jos koitan viel kerran toimiiko se. Pyykit sisään, ohjelma päälle, tuijotus jatkuu... ja kone TOIMII!!!!!!
Olen happy  Smiley
Mulle toi masina on miltei elintärkee ihan kirjaimellisesti. Korjausukko tulee vasta perjantaina tutkii miks toi takkuilee.
Huomenna taas sairaalaan. Hyperventilaatiotesti  idiot2 Ikinä moisesta kärsiny mut nyt kun tutkitaan niin vedetään sit vaikka mutkan kautta.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2174 : 01.03.2013 18:10:13 »

Kolmas kerta tällä viikolla lääkärissä eli varasin viime yönä netissä yksityslääkärille ajan koska maanantaina on taas hammaslääkäri ja tarvitsen rauhoittavia juurihoidossa.
Mietin odotusaulassa miten ilmaisen tän asian ja sit sinne tyhjään tilaan ilmestyy poika äitinsä kanssa joka pyytää hoitajalta oksennuspussia.
Paniikki valmis mulla samantien ja siirtyminen kymmenen metrin päähän heistä. Mulla yrjöfobia.
No eipä tarvinnut kauan siellä vastaanotolla olla kun selitin supernopeesti kolmessa minuutissa sairaalakäynnit, tutkimukset, lääketarpeet ja sen että käytävällä on oksentava poika
300 oxaminia (rauhoittava) ja käsky " mee nopeesti ettei se tartu suhun"
Mulla on hyvä hoitoväki  Smiley
Eihän tällainen oireilu kivaa ole mutta olen todellakin kiitollinen että niin mukavat lääkärit + hoitajat on kohdalleni osunut  smitten
Enkeleitä pyydän mukaan aina kun pitää lähtee. Ne ihan oikeesti auttaa  angel angel angel
Tulis muistaa sinä yksinäisenä mustana hetkenäkin ettei me koskaan olla yksin  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: