Sivuja: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657797 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1395 : 28.02.2012 14:30:26 »

En ymmärrä mikä minua vaivaa.  idiot2
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #1396 : 28.02.2012 21:02:01 »

^ Sitä on liikkeellä.  crazy2 En tiedä mikä on, mutta voisi jo loppua.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1397 : 28.02.2012 21:11:04 »

Sitä tosiaan on liikkeellä. Nyt just ei ole mikään, mutta yleensä on  crazy2
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1398 : 28.02.2012 22:42:54 »

Fawn:
 2funny 2funny 2funny

Anteeksi, en ole vahingoniloinen, mutta tämä vain oli niin...mustunut kärpässieni  2funny

Mä tiesin saavani myötätuntoa  Grin
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #1399 : 28.02.2012 23:35:11 »

Vuosien kokemus enkä edelleenkään ymmärrä unirytmiä tai sen sekavuutta. Menin nukkumaan 12 aikaan yöllä (maanantai), heräsin varsin pirteänä klo 6 enkä saanut unta. Söin, käväisin koneella ja - kappas vain - sain unta ennen kymmentä. Herätin itseni klo 12, olin valveilla sängyssä hetken ja torkahdin uudestaan. Sama tapahtui ennen klo 14 herätyksen kohdalla ja kerran itsestään. Sen jälkeen nukuinkin puoli kymmeneen asti illalla. Eli nukuin yhden valvotun yön takia 18 tuntia.
   Tämä ei ottaisi päähän niin pahasti ellen tietäisi pärjänneeni 2 viikkoa 6 tunnin yöunilla - vieläpä pirteästi!

Kuka tajuaa?
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1400 : 29.02.2012 20:44:29 »

^ Sitä on liikkeellä.  crazy2 En tiedä mikä on, mutta voisi jo loppua.

Nyt tuntuu että minulla alkaa jo helpottamaan Shocked
avain ihme pään sekoamis päiviä ollut kyllä! ei oo oikein tienny mitä ajatella. Cheesy
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1401 : 29.02.2012 22:52:53 »

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ mä en KESTÄ tätä stressiä! Enkä mä kestä että miten mä voin olla niin laiska enkä tee asian eteen mitään!!  tickedoff
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #1402 : 02.03.2012 22:28:32 »

Koskahan sitä oppii, että ei oikeasti kannata syödä mitään sellaista mikä aiheuttaa närästystä? On se ihme, että kerta toisensa jälkeen pitää ämpätä itseensä jotain, josta tulee selkeät oireet, että ei vain sovi systeemiin.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #1403 : 08.03.2012 02:09:51 »

Siis, meillä on omat JOKASELLA OMA lämmitystolppa. Niistä menee vuosittain maksu. Tosin kiinteä. Ei se käyttö siis vaikuta. Mulla ei ole autoa, mutta maksan tolpasta (ei tarvis jos ei autoa ole) koska mun veli käy kohtalaisen usein mun luona ja on yötä ja tarvii talvella autonsa lämmitykseen. Siinä lukee ihan selvällä suomella VARATTU ja asunnon numero. No, toinen seinänaapuri on vaihtunu ja joskus pitää autoaan niin leviästi jottei siihen mun paikalle auto mahdu.... Siitä en oo viittiny sanoa muutaku jos on sillon kun mun veljen pitäisi siihen autonsa saada.
Ei ole ollu vielä niin.

MUTTA...tänään ihminen lämmitti autoaan mun tolpasta... Öööö...hänellä siis on omakin...Ja auto oli niin leviää taas jottei siihen olisi mahtunu jos ois pitäny...

No menin asiallisesti sanomaan jotta "tiedäkkö jotta tuo tolppa on mun ja jotta sun on tuo ensimmäinen" ja jotta kun "maksan tolpasta niin se pitäis olla niin jotta tarvittaessa minä voin sitä käyttää" No asia meni ihan ok, mutta mä vain en käsitä miksi pitää lämmittää autoaan toisen tolpastaa ja pitää niin leveellä jotta on toisen paikalla vaikka ihmisellä on oma tolppakin? En mä vaan viittis.

Heh ja kun mulla on ollu tähän liittyvää ennenki...Aiemmas asunnossa naapurin lellitty teinipoika alkoi käyttää mun autokatosta kuin omaansa...No siitä kyllä tein lopun, kun kerta maksoin asunnosta johon kuuluu autokatos ja sitä voi käyttää muutenki tavaran säilytykseen ja on mulla yks moottorikulkupeli jota sielä voi pitää ja aloinki pitämään..

Joskus tuntuu jotta ihmiset on idioottia... Grin idiot2 knuppel2 police tickedoff
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #1404 : 08.03.2012 13:34:01 »

Naapuri biletti 3. vaiko 4. päivää putkeen. Se on yleensä tasaista perusmeteliä vaihtelevin äänenlähtein. Viime yönä kuitenkin alkoi testosteronitäyteinen "äijäporukka" ulisemaan, huutamaan ja muuten vaan möykkäämään alkaen klo 00 jatkuen varsin pitkään. Nukahdin silti kahteen tuntiin, olen niin hyvä.  Cool En voi valittaakaan asiasta kun kyseinen apinalauma on viittä vaille lähdössä, eikä heitä kyllä aiemminkaan elämä oman navan ulkopuolella ole kiinnostanut. Siellä saattaisi joutua hengittämään happea! Se pistäisi aivot toimimaan ja ajatteleminen ahdistaa!  tickedoff

Tuli vaan Kalevanneidon jutusta mieleen, siksipä laitoin. Naapureiden vieraat kun parkkeeraavat paloauton reitille joka kerta. Eivät ihmiset osaa parkkeerata eikä arvostaa toistenkaan parkkipaikkoja saati lämmitystolppia, sekin on totta. Eikä punaisia valoja. Eivätkä pyöräilijätkään osaa pyöräillä vaikka kuinka väittäisivät muuta. Autoilijatkaan eivät aja samalla tavoin kuin inssissä. PLÖÄÄH!
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1405 : 08.03.2012 16:31:12 »

Ei nyt vaan jaksais tätä kipua. (En puhu samasta kuin Elwyn  Wink )
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #1406 : 09.03.2012 03:01:23 »

Lainaus käyttäjältä: Pakolainen link=topic=17298.msg341690#msg341690 date=1331202841
Tuli vaan [u
Kalevanneidon[/u] jutusta mieleen, siksipä laitoin. Naapureiden vieraat kun parkkeeraavat paloauton reitille joka kerta. Eivät ihmiset osaa parkkeerata eikä arvostaa toistenkaan parkkipaikkoja saati lämmitystolppia, sekin on totta. Eikä punaisia valoja. Eivätkä pyöräilijätkään osaa pyöräillä vaikka kuinka väittäisivät muuta. Autoilijatkaan eivät aja samalla tavoin kuin inssissä. PLÖÄÄH!

 Cheesy Cheesy Grin Grin Angry Angry Shocked Shocked 2funny 2funny
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Indium
Vieras
« Vastaus #1407 : 09.03.2012 23:06:50 »

Ahdistaaaaaaaaaaaaaaaaa. sattuu. Kroppaan ja syrämmeen, vääntää ja kääntää. Ilma tuntuu raskaalta jos en pidä mun isoa kattotuuletinta päällä (yleensä kesähelteiden tarvike tuo). Viimeistään ens viikolla tarttis olla vähän yhteiskuntakelpoisempi taas. Mielellään kyllä jo aikasemmin.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #1408 : 14.03.2012 20:34:26 »

Olin tänään oman alan työpaikkaan työhaastattelussa,vaikka haastattelu meni hyvin en siitä huolimattakaan jaksa uskoa että saisin paikan.Näin matalalla voi siis olla itseluottamus ja itsetunto. Sad
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1409 : 14.03.2012 21:37:38 »

No mutta työnhaku onkin kamalaa! Minä olen ainakin ihan pieni ja surkea luikku sen jälkeen, vaikka hyvin olisi mennytkin. ei oo niin rautanen itsetunto tuolla saralla mulla.
Mutta häntä pystyyn vaan! Jos se meni hyvin, niin kyllä se paikka rapsahtaa, ja jos ei, niin ei sitten ollu tarkotuskaan!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: