Sivuja: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657928 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #1380 : 24.01.2012 12:22:28 »

Kipu ilmestyi tänä aamuna. Eilen hoidon jälkeen oli tuskin hoidon jälkeistä vihlontaakaan. Argh.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1381 : 04.02.2012 13:09:29 »

 Grin Grin Grin Grin

Anteeksi, mutta tämä oli ihan ratkiriemukasta Soma ^^

Mulla on huumorintaju vähän niin kun sun kylpärikin; kiero ja omituinen Cheesy Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1382 : 04.02.2012 15:32:49 »

Siis teleskooppitanko  Cool
Ne on ikäviä otuksia.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1383 : 04.02.2012 16:45:00 »

Onkohan sun tanko samanlainen ku mun, että siinä liikkuu sekä se sisäkepakko, että se "kaulus" ulkoputken siinä päässä josta sisäkepakko tulee ulos? Kaulusta kun löysää auki kiertämällä, niin sisäkepakko pääsee liikkumaan vapaasti. Sit ku sen kauluksen laittaa melkein kii, niin saa sen hienosäädön että se jämähtää sinne seinien väliin (muistaakseni tämä onnistuu sitten sisäkepakkoa kiertämällä), sit loputkin kii ja siellä on.

Itse siis olen käyttänyt semmosta ongelmitta. Paitsi kerran se tipahti verhoineen alas keskellä hiljaista hetkeä ja kyllä säikähdin nahoistani pihalle.  Shocked
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #1384 : 13.02.2012 20:48:31 »

Ei vaan oo mitään järkeä ottaa vastaan viikonmittaista työtä,jolle ei ole luvassa mitään jatkoa.Muutenkin sain sellaisen kuvan haastattelussa käydessäni,että pomo ei olisi ollut halukas mua hommaan ottamaan vain viikon tähden.Alan olla jo todella epätoivoinen tän työnhaun kanssa.Tai sitten vain myönnän sen,että musta ei oo mihinkään.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #1385 : 13.02.2012 22:33:10 »

Katsoin just videon joka leviää netissä ruotsalaisista vanhusten hoitajista ja siitä, miten he kohtelevat vanhuksia.
Pistää. Niin. Vihaksi. Että. Tärisen.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #1386 : 18.02.2012 01:59:04 »



                                                  coolsmiley

                             Vanhukset, lisääntyvä  voimavarojen puute.

                                Kierrätysongelma, jota ei vielä ole

                                      sopivasti ratkaistu!


                                                smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #1387 : 18.02.2012 23:25:06 »


                                                                         coolsmiley

                                                  knuppel2 jumalauta  meitä täytyy työnnellä.
                                                                      smitten
                                               
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Indium
Vieras
« Vastaus #1388 : 23.02.2012 00:12:37 »

Haha Soma, tuttu tunne, monesti aamupalalle mennessä olen säikähtänyt että "Voi EI, jätinkö mä tosiaan tuon tuohon!"  Grin

Eipä siinä muuta kuin huolellinen aistinvarainen tulkinta ruoan syömäkelpoisuudesta, ja useimmiten olen kyllä syönytkin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1389 : 23.02.2012 15:32:25 »

No ainakin kunnolla kuumentamalla oon uskaltanu syöttää tuommosta oho, kappas- komeuksen aiheuttanutta ruokaa. Ei tarvii hukkaan heittää.
Kesällä voi kyllä olla eri asia, ja sillon on jo kaikenmaailman kärpäsiäkin niin, että ajatuskin hirvittää; mitä kaikkea ne on kerinny sille ruualle tekemään? buck2
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1390 : 23.02.2012 17:08:59 »

Miehet!!!  tickedoff

Skorpparin kans suunniteltiin että lähdetään käymään Haapavedellä, pakattiin kaikki valmiiksi jne, ja  skorpioni kyllä hyvin tiesi että mulla ei ole bensarahaa yhtään, ajattelin että sillä varmaan on kun niin kovin oltiin lähdössä jne, no ei, kun hän sanoo sit kun on reput ja muut kamppeet kasassa, että "pitäskö sitä bensarahaa saada jostain" tankissa kuulemma punasella bensa.  uglystupid2  tickedoff

JUMALAUTA eikö sitä voinut aikaisemmin sanoa ääneen että tarvitaan muuten sitä rahaa!!!!!

Taitaa jäädä reissu tekemättä v*ttu!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #1391 : 23.02.2012 17:18:45 »

Naiset!!!

... en tahtonut kuin väittää vastaan.   angel
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1392 : 27.02.2012 19:17:43 »

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH miksi, oi MIKSI ihmiset purkaa turhautumista ja väsymystä huutamalla ja syyllistämällä johonkin toiseen ihmiseen??! Voi luoja, lähtekää juoksemaan pururadalle tai menkää nukkumaan, saatatte säästää jonkun kyyneliltä. Aamen.
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1393 : 27.02.2012 23:16:59 »

Valitan lisää kun voi perkele menin ja värjäsin etusormen mustaksi tun tarkotus oli tummentaa ripsiä ja kulmia... Just olin saanu kynnet näteiksi! Sainpa vielä hienon ajatuksen pureskella sen päällimmäisen nahan pois ja nyt tää sormi näyttää mustuneelta kärpässieneltä  tickedoff
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1394 : 27.02.2012 23:26:40 »

Fawn:
 2funny 2funny 2funny

Anteeksi, en ole vahingoniloinen, mutta tämä vain oli niin...mustunut kärpässieni  2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: