Sivuja: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3186612 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #1380 : 22.02.2012 23:12:37 »

Haha Soma, tuttu tunne, monesti aamupalalle mennessä olen säikähtänyt että "Voi EI, jätinkö mä tosiaan tuon tuohon!"  Grin

Eipä siinä muuta kuin huolellinen aistinvarainen tulkinta ruoan syömäkelpoisuudesta, ja useimmiten olen kyllä syönytkin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1381 : 23.02.2012 14:32:25 »

No ainakin kunnolla kuumentamalla oon uskaltanu syöttää tuommosta oho, kappas- komeuksen aiheuttanutta ruokaa. Ei tarvii hukkaan heittää.
Kesällä voi kyllä olla eri asia, ja sillon on jo kaikenmaailman kärpäsiäkin niin, että ajatuskin hirvittää; mitä kaikkea ne on kerinny sille ruualle tekemään? buck2
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1382 : 23.02.2012 16:08:59 »

Miehet!!!  tickedoff

Skorpparin kans suunniteltiin että lähdetään käymään Haapavedellä, pakattiin kaikki valmiiksi jne, ja  skorpioni kyllä hyvin tiesi että mulla ei ole bensarahaa yhtään, ajattelin että sillä varmaan on kun niin kovin oltiin lähdössä jne, no ei, kun hän sanoo sit kun on reput ja muut kamppeet kasassa, että "pitäskö sitä bensarahaa saada jostain" tankissa kuulemma punasella bensa.  uglystupid2  tickedoff

JUMALAUTA eikö sitä voinut aikaisemmin sanoa ääneen että tarvitaan muuten sitä rahaa!!!!!

Taitaa jäädä reissu tekemättä v*ttu!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #1383 : 23.02.2012 16:18:45 »

Naiset!!!

... en tahtonut kuin väittää vastaan.   angel
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1384 : 27.02.2012 18:17:43 »

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH miksi, oi MIKSI ihmiset purkaa turhautumista ja väsymystä huutamalla ja syyllistämällä johonkin toiseen ihmiseen??! Voi luoja, lähtekää juoksemaan pururadalle tai menkää nukkumaan, saatatte säästää jonkun kyyneliltä. Aamen.
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1385 : 27.02.2012 22:16:59 »

Valitan lisää kun voi perkele menin ja värjäsin etusormen mustaksi tun tarkotus oli tummentaa ripsiä ja kulmia... Just olin saanu kynnet näteiksi! Sainpa vielä hienon ajatuksen pureskella sen päällimmäisen nahan pois ja nyt tää sormi näyttää mustuneelta kärpässieneltä  tickedoff
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Sininen Sähköinen Yö
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1386 : 27.02.2012 22:26:40 »

Fawn:
 2funny 2funny 2funny

Anteeksi, en ole vahingoniloinen, mutta tämä vain oli niin...mustunut kärpässieni  2funny
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1387 : 28.02.2012 13:30:26 »

En ymmärrä mikä minua vaivaa.  idiot2
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1388 : 28.02.2012 20:02:01 »

^ Sitä on liikkeellä.  crazy2 En tiedä mikä on, mutta voisi jo loppua.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1389 : 28.02.2012 20:11:04 »

Sitä tosiaan on liikkeellä. Nyt just ei ole mikään, mutta yleensä on  crazy2
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1390 : 28.02.2012 21:42:54 »

Fawn:
 2funny 2funny 2funny

Anteeksi, en ole vahingoniloinen, mutta tämä vain oli niin...mustunut kärpässieni  2funny

Mä tiesin saavani myötätuntoa  Grin
tallennettu

-Carl Larsson

Sininen Sähköinen Yö
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #1391 : 28.02.2012 22:35:11 »

Vuosien kokemus enkä edelleenkään ymmärrä unirytmiä tai sen sekavuutta. Menin nukkumaan 12 aikaan yöllä (maanantai), heräsin varsin pirteänä klo 6 enkä saanut unta. Söin, käväisin koneella ja - kappas vain - sain unta ennen kymmentä. Herätin itseni klo 12, olin valveilla sängyssä hetken ja torkahdin uudestaan. Sama tapahtui ennen klo 14 herätyksen kohdalla ja kerran itsestään. Sen jälkeen nukuinkin puoli kymmeneen asti illalla. Eli nukuin yhden valvotun yön takia 18 tuntia.
   Tämä ei ottaisi päähän niin pahasti ellen tietäisi pärjänneeni 2 viikkoa 6 tunnin yöunilla - vieläpä pirteästi!

Kuka tajuaa?
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1392 : 29.02.2012 19:44:29 »

^ Sitä on liikkeellä.  crazy2 En tiedä mikä on, mutta voisi jo loppua.

Nyt tuntuu että minulla alkaa jo helpottamaan Shocked
avain ihme pään sekoamis päiviä ollut kyllä! ei oo oikein tienny mitä ajatella. Cheesy
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1393 : 29.02.2012 21:52:53 »

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ mä en KESTÄ tätä stressiä! Enkä mä kestä että miten mä voin olla niin laiska enkä tee asian eteen mitään!!  tickedoff
tallennettu

-Carl Larsson

Sininen Sähköinen Yö
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1394 : 02.03.2012 21:28:32 »

Koskahan sitä oppii, että ei oikeasti kannata syödä mitään sellaista mikä aiheuttaa närästystä? On se ihme, että kerta toisensa jälkeen pitää ämpätä itseensä jotain, josta tulee selkeät oireet, että ei vain sovi systeemiin.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Sivuja: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: