Sivuja: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657936 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1335 : 09.12.2011 00:55:56 »

Asianajajaan yhteys huomenna tän kämppäjutun tiimoilta. Menipäs nätiksi tämä toiminta
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1336 : 15.12.2011 17:53:52 »

Putkirempan takia vesikatko koko ens viikon eli pakko lähtee pois ja vaikka me pyydettiin aikaa asua tän kk:n loppuun vastaus oli kieltävä eli maanantaihin mennessä ulos.
Soitin oikeusaputoimistoon josta sanottiin samantien että talonyhtiön toiminta on laitonta. Oap:ssa on ruuhkaa koko loppuvuoden joten kehottivat ottamaan yhteyttä Helsingin oikeusaputoimistoon.
Nyt ei tiedä mitä ihmettä tehdä  idiot2 Ukolla viel synttärit tänään joten kivan lahjan sai  Sad
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1337 : 15.12.2011 20:21:47 »

Stressaa..  buck2 Liikaa asioita..
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1338 : 16.12.2011 17:28:41 »

Tekis mieli laittaa pakkohoitoon niin oma ukko kuin alakerran hullu akkakin jos vaan jotenkin sen pystyis tehdä.
Kyllä paistaa ihmisestä läpi kautta elämän jos lapsuudessa ollut häiriöitä, varsinkin jos herkästä tyypistä kyse.
Mieheni oma äiti sanoi pari päivää sit että poikansa tarvitsee psykiatrista hoitoa ja siitä olen täysin samaa mieltä.
Alakerran naisella myös surullinen kohtalo skitsofreenikon lapsena jonka äiti teki itsemurhan
Kun olin toissa yön vanhempieni luona, olin taas kuin muumitalossa  smitten ihanat energiat
Kun tulin takasin kerrostaloon: YÄK!!!!!!!!
Sanotaan että lapset valitsevat vanhempansa mut miten voi valita naapurit varsinkaan kerrostalossa.
Haluun omakotitalon niin pian kuin vaan mahdollista. Tiedän et siihen menee vielä vuosia mutta se on unelma. Mukava oma tönö jossa tulisija  smitten
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1339 : 16.12.2011 19:57:08 »

Tekis mieli laittaa pakkohoitoon niin oma ukko kuin alakerran hullu akkakin jos vaan jotenkin sen pystyis tehdä.
Kyllä paistaa ihmisestä läpi kautta elämän jos lapsuudessa ollut häiriöitä, varsinkin jos herkästä tyypistä kyse.
Mieheni oma äiti sanoi pari päivää sit että poikansa tarvitsee psykiatrista hoitoa ja siitä olen täysin samaa mieltä.
Alakerran naisella myös surullinen kohtalo skitsofreenikon lapsena jonka äiti teki itsemurhan
Kun olin toissa yön vanhempieni luona, olin taas kuin muumitalossa  smitten ihanat energiat
Kun tulin takasin kerrostaloon: YÄK!!!!!!!!
Sanotaan että lapset valitsevat vanhempansa mut miten voi valita naapurit varsinkaan kerrostalossa.
Haluun omakotitalon niin pian kuin vaan mahdollista. Tiedän et siihen menee vielä vuosia mutta se on unelma. Mukava oma tönö jossa tulisija  smitten


Entä oma lapsuutesi?

Kaikella rakkaudella, viesteistäsi ei saa aina kovinkaan tasapainoista ja onnellista vaikutelmaa.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1340 : 17.12.2011 14:57:08 »

No enhan mä tasapainoinen enkä onnellinen olekaan, helvetin kaukana enkelistä mut en psykiatrisen hoidon tarpeessa kuten nää kaks. Ilmoitin suoraan ukolle että tää suhde loppuu pian jos hän ei hakeudu jonkin näköiseen terapiaan/hoitoon. Samaa suosittelisin alakerran akalle mut se on liian kipee tajutakseen sen itse.
Kertonee jotain että kun kävelen rappukäytävässä hänen ovensa ohitse hän sihisee mulle postiluukusta. Tää vaan yks pieni esimerkki tän ihmeakan käytöksestä.
Niin juu, lapsuus oli onnellinen ja vanhemmat auttavat/tukevat vieläkin kaikin mahdollisin tavoin  smitten
Hyvin kiitollinen olen siitä  Smiley
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #1341 : 17.12.2011 16:22:59 »

Voi että noita seinänaapureita. 5 kuukautta olen asuskellut samassa asunnossa, vietän ehkä 70 % päivistä siellä tai talon lähettyvillä, ja aina kun olen paikalla useamman kuin yhden yön - yksikin yö voi riittää - on naapurissa kovat bileet ja jutut ja jippijaijee! Ei kai siinä, jos en nukkuisi seinän takana!  Angry Varoituksia satelee naapuriasukkaille ja olisivat muka "koeajalla", vaan eivät suinkaan lähde Esterin ^*?=)#=#(#Q=-kään häiritsemästä muiden asukkaiden - siis muidenkin kuin minun - arkea ja nukkumista. Talossa asuu oletettavasti useita kuntoutuvia nuoria, ja olisi mukava saada edes unen päästä kiinni kun siihen on mahdollisuus, aika ja tarkoitus. Valituksia saa pistää koko ajan ja en rupea huutamaan ärränpeetä enkä hyppelemään seinillä - toimisikohan se? Silti mitään ei tapahtu garblarblglrab...  tickedoff
   Pitipähän päästää höyryjä  Embarrassed
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1342 : 17.12.2011 16:25:34 »

Tuo on persiistä  Angry
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1343 : 17.12.2011 17:59:29 »

Niin juu, lapsuus oli onnellinen ja vanhemmat auttavat/tukevat vieläkin kaikin mahdollisin tavoin  smitten
Hyvin kiitollinen olen siitä  Smiley

Oliko se sun isä, joka huusi sulle ja syytti sua luulosairaaksi, kun sait oireita asunnossa, jonne se oli tehnyt kylppäriremontin? Eikä äitisikään uskonut homeongelmaan, vaan syytti oireita tupakoinnin syyksi? Näin äkkiseltään muistellen.
No, tukemista tuokin  Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1344 : 18.12.2011 02:15:47 »

Niin tää homejuttu eteni silloin mutta nyt on toinen ääni kellossa kun olin oikeassa ja asiantuntijat varmisti sen.
Faija oli vaan niin kiukkuinen kun kyseenalaistin hänen taitonsa mutta nyt välit ok.
Fucking happy  buck2
4-vuotispäivä yhdessä venakon kanssa. Saavutus kai sekin  Cool
Rakkaat vanhempani ei edes tiedä että olen vieläkin tämän el psykon kanssa yhdessä mikä on jo saavutus sinänsä  Grin
Homeopaatti joka hoiteli mua ja isääni kysyi multa, onko sun elämä sellasta sex, drugs and rock`n roll tyylistä
Miten se ties? Ja mitä Yep haluu tietää lisää?





tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1345 : 20.12.2011 14:18:16 »

Ootko soma kokeillut sellasta laktoosinpilkkoja mitä saa apteekista? Joillakin se ei kyl ollenkaan auta...
Ajattelin vain vinkata, vaikka varmaan sitä oot kokeillut!

Tiiän niin ton kuvotuksen. Mulla on yliherkkä hajuaisti ja on päiviä jolloin mm. haistan yläkerrassa olevan kiinni olevan vaipparoskiksen alakertaan ja alan voimaan pahoin. Joskus en pysty nukkumaan miehen vieressä kun se dödö tai joku muu sumentaa mun pään.Haistan ihmisistä tosi kauas jos ne on ketoosissa (asetonin haju hengityksessä), haistan myös tosi herkästi ihmisten suoliston häiriöt hengityksen kautta, eikä tarvi olla kasvotusten vaan samassa huoneessa.  uglystupid2 Ja mun seurassa kenenkään on turha kuvitella päästelevänsä mitään kaasuja salaa.  2funny

Raskauden aikana tää juttu sit tietty paheni. Mä meinasin kuolla töissä mennessäni lääkehuoneeseen kun kaikkien pillereiden ja antibioottiliuosten hajut leijaili sekaisin ilmassa. En ollut aikaisemmin haistanut miltä burana haisee, mut silloin tiesin vähä liiankin hyvin kaikkien pillereiden hajut.

Joskus oon ihmeissäni, kun kukaan ei haista sitä minkä mä haistan, tai sit muut haistaa sen paljon myöhemmin. Mut se asia kompentoituukin sit vähä huonommilla näkö- ja kuuloaisteilla. Tai vois sanoo mun kuulon olevan valikoiva.  Grin
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #1346 : 20.12.2011 15:48:49 »

Unettomuutta ja päänsärkyä. Sad
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1347 : 20.12.2011 22:35:27 »

Oon sanonu kaikille mun ystäville et ei kiitos hajuvesiä tai paljon hiuslakkaa sillon kun ollaan mun kanssa tekemisissä..
Mutta eihän sitä kaikki usko/ymmärrä... Embarrassed Siinä sitten voin pahoin ja kärsin päänsärystä. Kyllä joskus ärsyttää julkisilla paikoilla mut minkäs teet, toisille ihmisille on vaan niin fuckin tärkeetä löyhkätä jollekin ällö vaniljalle tai vastaavalle  buck2

Juttelin tästä muuten joskus parin miehen kans nii ne sano kumpiki et ei kestä jos naisesta tulee vahva hajuveden haju...
En sit tiiä miks se on monelle nuorelle niin kovin tärkeää?!
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1348 : 20.12.2011 23:34:50 »

Niin tää homejuttu eteni silloin mutta nyt on toinen ääni kellossa kun olin oikeassa ja asiantuntijat varmisti sen.
Faija oli vaan niin kiukkuinen kun kyseenalaistin hänen taitonsa mutta nyt välit ok.
Fucking happy  buck2
4-vuotispäivä yhdessä venakon kanssa. Saavutus kai sekin  Cool
Rakkaat vanhempani ei edes tiedä että olen vieläkin tämän el psykon kanssa yhdessä mikä on jo saavutus sinänsä  Grin
Homeopaatti joka hoiteli mua ja isääni kysyi multa, onko sun elämä sellasta sex, drugs and rock`n roll tyylistä
Miten se ties? Ja mitä Yep haluu tietää lisää?







Todensanoakseni, en mitään  Wink
harvoin innostun ihmisten henkilökohtaisista tilityksistä. Mutta joskus innostun herättelemään, jos tekstissä tuntuu olevan paljon ristiriitaisuuksia ja tunnealojen vaihtelua. Esim. intohimoisen seksin ylistys häädönkin uhalla ja heti perään samaisen seksikumppanin julistaminen pakkohoidon tarpeessa olevaksi. Totesin vain, ettet itsekkään vaikuta kaikkein tasapainoisimmalta.
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #1349 : 21.12.2011 20:54:09 »

Eniten ottaa aivoon nyt ehkä kaikki ihmiset jotka vikisevät elämästä ja asioista ilman halua korjata niitä tai edetä elämässään - siis tekemällä tekevät oman olonsa ja muidenkin hetket niin surkeaksi kuin suinkin. Vielä enemmän ottanee päähän ihmiset, jotka eivät osaa muuta kuin sitten vain mussuttavat vastaukseksi kun haluaa edetä, sillä sellaiset ihmiset koskevat enemmän minua kuin aiemmin mainitut itku-iikat.

Rakentava kritiikki on urbaanilegenda. - _ -
/Tai sitten se on sukupuuton partaalla.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: