Sivuja: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3186604 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Yep
Vieras
« Vastaus #1335 : 17.12.2011 16:59:29 »

Niin juu, lapsuus oli onnellinen ja vanhemmat auttavat/tukevat vieläkin kaikin mahdollisin tavoin  smitten
Hyvin kiitollinen olen siitä  Smiley

Oliko se sun isä, joka huusi sulle ja syytti sua luulosairaaksi, kun sait oireita asunnossa, jonne se oli tehnyt kylppäriremontin? Eikä äitisikään uskonut homeongelmaan, vaan syytti oireita tupakoinnin syyksi? Näin äkkiseltään muistellen.
No, tukemista tuokin  Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1336 : 18.12.2011 01:15:47 »

Niin tää homejuttu eteni silloin mutta nyt on toinen ääni kellossa kun olin oikeassa ja asiantuntijat varmisti sen.
Faija oli vaan niin kiukkuinen kun kyseenalaistin hänen taitonsa mutta nyt välit ok.
Fucking happy  buck2
4-vuotispäivä yhdessä venakon kanssa. Saavutus kai sekin  Cool
Rakkaat vanhempani ei edes tiedä että olen vieläkin tämän el psykon kanssa yhdessä mikä on jo saavutus sinänsä  Grin
Homeopaatti joka hoiteli mua ja isääni kysyi multa, onko sun elämä sellasta sex, drugs and rock`n roll tyylistä
Miten se ties? Ja mitä Yep haluu tietää lisää?

tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1337 : 20.12.2011 13:18:16 »

Ootko soma kokeillut sellasta laktoosinpilkkoja mitä saa apteekista? Joillakin se ei kyl ollenkaan auta...
Ajattelin vain vinkata, vaikka varmaan sitä oot kokeillut!

Tiiän niin ton kuvotuksen. Mulla on yliherkkä hajuaisti ja on päiviä jolloin mm. haistan yläkerrassa olevan kiinni olevan vaipparoskiksen alakertaan ja alan voimaan pahoin. Joskus en pysty nukkumaan miehen vieressä kun se dödö tai joku muu sumentaa mun pään.Haistan ihmisistä tosi kauas jos ne on ketoosissa (asetonin haju hengityksessä), haistan myös tosi herkästi ihmisten suoliston häiriöt hengityksen kautta, eikä tarvi olla kasvotusten vaan samassa huoneessa.  uglystupid2 Ja mun seurassa kenenkään on turha kuvitella päästelevänsä mitään kaasuja salaa.  2funny

Raskauden aikana tää juttu sit tietty paheni. Mä meinasin kuolla töissä mennessäni lääkehuoneeseen kun kaikkien pillereiden ja antibioottiliuosten hajut leijaili sekaisin ilmassa. En ollut aikaisemmin haistanut miltä burana haisee, mut silloin tiesin vähä liiankin hyvin kaikkien pillereiden hajut.

Joskus oon ihmeissäni, kun kukaan ei haista sitä minkä mä haistan, tai sit muut haistaa sen paljon myöhemmin. Mut se asia kompentoituukin sit vähä huonommilla näkö- ja kuuloaisteilla. Tai vois sanoo mun kuulon olevan valikoiva.  Grin
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1338 : 20.12.2011 14:48:49 »

Unettomuutta ja päänsärkyä. Sad
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1339 : 20.12.2011 21:35:27 »

Oon sanonu kaikille mun ystäville et ei kiitos hajuvesiä tai paljon hiuslakkaa sillon kun ollaan mun kanssa tekemisissä..
Mutta eihän sitä kaikki usko/ymmärrä... Embarrassed Siinä sitten voin pahoin ja kärsin päänsärystä. Kyllä joskus ärsyttää julkisilla paikoilla mut minkäs teet, toisille ihmisille on vaan niin fuckin tärkeetä löyhkätä jollekin ällö vaniljalle tai vastaavalle  buck2

Juttelin tästä muuten joskus parin miehen kans nii ne sano kumpiki et ei kestä jos naisesta tulee vahva hajuveden haju...
En sit tiiä miks se on monelle nuorelle niin kovin tärkeää?!
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1340 : 20.12.2011 22:34:50 »

Niin tää homejuttu eteni silloin mutta nyt on toinen ääni kellossa kun olin oikeassa ja asiantuntijat varmisti sen.
Faija oli vaan niin kiukkuinen kun kyseenalaistin hänen taitonsa mutta nyt välit ok.
Fucking happy  buck2
4-vuotispäivä yhdessä venakon kanssa. Saavutus kai sekin  Cool
Rakkaat vanhempani ei edes tiedä että olen vieläkin tämän el psykon kanssa yhdessä mikä on jo saavutus sinänsä  Grin
Homeopaatti joka hoiteli mua ja isääni kysyi multa, onko sun elämä sellasta sex, drugs and rock`n roll tyylistä
Miten se ties? Ja mitä Yep haluu tietää lisää?

Todensanoakseni, en mitään  Wink
harvoin innostun ihmisten henkilökohtaisista tilityksistä. Mutta joskus innostun herättelemään, jos tekstissä tuntuu olevan paljon ristiriitaisuuksia ja tunnealojen vaihtelua. Esim. intohimoisen seksin ylistys häädönkin uhalla ja heti perään samaisen seksikumppanin julistaminen pakkohoidon tarpeessa olevaksi. Totesin vain, ettet itsekkään vaikuta kaikkein tasapainoisimmalta.
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #1341 : 21.12.2011 19:54:09 »

Eniten ottaa aivoon nyt ehkä kaikki ihmiset jotka vikisevät elämästä ja asioista ilman halua korjata niitä tai edetä elämässään - siis tekemällä tekevät oman olonsa ja muidenkin hetket niin surkeaksi kuin suinkin. Vielä enemmän ottanee päähän ihmiset, jotka eivät osaa muuta kuin sitten vain mussuttavat vastaukseksi kun haluaa edetä, sillä sellaiset ihmiset koskevat enemmän minua kuin aiemmin mainitut itku-iikat.

Rakentava kritiikki on urbaanilegenda. - _ -
/Tai sitten se on sukupuuton partaalla.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1342 : 31.12.2011 15:24:13 »

Hyi helvetti mikä olo!!!!!
Sappi oireilee, ruoka ei maistu, flunssa jatkuu ja oon alkanut saada jostain ihmesyystä KUUMIA AALTOJA  idiot2
Het tiistaina labraan ja tutkimukset käyntiin. Niin kovasti toivon tervehtyväni vihdoin
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1343 : 01.01.2012 01:27:02 »

Tässäpä erikoinen perheriita.En vaan ymmärrä,että jos perheeni kutsutaan loppiaisen jälkeen sukulaisia tapaamaan niin  miksi sinne ei voisi  mennä?Sukulaisia kun tulee nähtyä niin harvoin.No eihän sinne nyt voi mennä,kun minähän tahraan äitini maineen pelkästään siksi kun olen työtön!Suutuin tästä ja todella.Äitini kun väittää,että isäni sukulaiset haluavat höpöttää vain pelkästään tutkinnoista ja rahasta.Kyllä se mun mielestäni menee niinpäin,että se on oma äitini jolle ns.hyvän kulissin pitäminen ulospäin on tärkeämpää kuin isäni sukulaisille.Sitä paitsi voin ihan hyvin kekkereissä, vaikka valehdella kaikki kuulumiseni.Ei se muille kuulu mitä teen. Nyt kun asun yksin niin jatkossa taidan sitten viettää kaikki uuden vuoden juhlat ja joulut joko  yksin tai kavereiden kanssa.Omia vanhempiani en vaan jaksa enää. buck2
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1344 : 02.01.2012 15:52:40 »

Homeoireilen edelleen vanhassa kodissa käydessäni ja sinne pitäis muuttaa tällä viikolla. Voi jeesus mikä tilanne taas vaihteeks!!!!!!!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1345 : 03.01.2012 12:22:32 »

Ota se positiivisesti, niin sehän on ihan mukava juttu vaan soma  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1346 : 04.01.2012 09:36:34 »

Voi eeeei marie.
Tsemppiä!

Itse kauhulla oottelen mitä nuo jullikat äidilleen keksivät sitten kun sen aika on :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1347 : 04.01.2012 12:59:50 »

Että semmosta menitkin pyytämään  Grin Grin
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #1348 : 09.01.2012 11:42:44 »

Katselin televisiota, kun tuli taas sellainen "tunne olosi p*sk*ksi" -mainos. "Tässä on Adele", tai uugibuugi tai joku Afrikan lapsi. "Hän on vakavasti aliravittu." Sitten oli juttua siitä kuinka miljoonat kuolee ja kaikki kärsii ja sellaista, ja juuri sinä voit auttaa.
   Heti perään tuli: "Mitä jos voisit säästää ainakin puolet jostain jota haluat - joka päivä?" Hirveää epäsuoraa kerskakulutuksen kannustusta Facediilin kautta.

Jotenkin muutamaksi minuutiksi loppui usko ihmiskuntaa kohtaan.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1349 : 09.01.2012 13:44:23 »

On sitä tuota kärsimyskukkaa tippoinakin, vois olla vielä ärtsympää  Wink   Grin   smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: