Sivuja: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1658323 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1245 : 18.10.2011 21:39:28 »

Eiköhän se mörökölli tästä kukistu, huomenna on kaikki jo paljon paremmin smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #1246 : 21.10.2011 01:20:49 »



                                               coolsmiley

                      MÖRKÖ on se itsestä irtipäästämätön osa mennyttä. Jota edelleen pyrkii kantamaan

                                mukanaan, vaikka se onkin kivuliasta. Itsesääli on hyvä selitys sille.

                                       Mikä asia, tai joku mistä et henno luopua on ihollasi?

                                           Päästä irti, ja anna palaa kohti tulevaisuuttasi.



                                                               smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1247 : 21.10.2011 09:48:30 »

Se on se hiivatin mörökölli, joka estää minua menemästä uusiin sfääreihin Angry
En vain oikein saa kiinni sitä, mokomakin nopea luikki!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1248 : 24.10.2011 22:34:56 »

ahistaa ahistaa... Cry

Oon niin pettynyt itseeni eräässä asiassa.  Undecided
Haukun itseeni saamattomaksi, arvottomaksi ja epäonnistujaksi.
Vihaan, vihaan, oon pettyny, itseinho,
häpeä...
 Cry

Sellasta tänään ... toivottavasti tää muuttuu pian..
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #1249 : 24.10.2011 23:48:42 »

Minkä, MINKÄ takia mun rakkain, tärkein ihmiseni, paras ystäväni on juoppo, joka häiriköi yöuniani soittamalla keskiyöllä arki-iltana ja uhkaa tulla vielä kyläänkin! Raskasta karmaa, eikö sitä voisi jo saada elämäänsä tasapainoisia ihmisiä.  tickedoff

Plutonista kriisiään poteva ex siis kyseessä. Miksi täytyy kannatella muiden huolia, miksi ei vain voi olla välittämättä, kuin ei tuntisikaan koko ihmistä.  idiot2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #1250 : 24.10.2011 23:56:49 »

Tuli taas vähän lisähaastetta mielenrauhan harjoitteluun, kun pitäisi pystyä nukkumaankin.  Angry
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1251 : 27.10.2011 16:06:43 »

Iso halaus *Marielle*.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1252 : 28.10.2011 16:45:30 »

Ihan kamala olo!! Poskiontelotulehdus taas päällä ja voi herranjestas minkä hevoskuurin lääkäri määräs tähän pöpöön. Joudun juoksee koko ajan vessassa, palelee, oksettaa vaikkei laatta lennä, väsyttää. Hormonitkin taas vaihteeks sekaisin ja jo toiset menkat alkamassa tässä kuussa. PMS oireet kiusaa tän yleis huonon olon lisäksi.
Lepopulssi n. 100  crazy2
Vielä viis päivää kuuri jatkuu. Millä ihmeen voimilla pystyn vetää sen loppuun? Ahdistaa  Undecided
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1253 : 28.10.2011 16:54:17 »

Tsemppiä!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1254 : 29.10.2011 09:47:53 »

Kiitos tsemppauksesta  Smiley
Puistattaa ajatellakin eilistä oloa. Mä jätän sen kuurin nyt kesken ja käyn maanantaina hakee uudet tropit. Maitohappobakteereita käytän joka päivä muutenkin ja siksi ihmettelenkin miten vatsa pysty menee niin megasekasin ja mistä ihmeestä se rytmihäiriö paukahti päälle.
No, nyt on päivä uusi ja eteenpäin mennään.
Mukavaa viikonloppua kaikille toivon ma  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1255 : 29.10.2011 09:53:20 »

Ettei vaan olis henkistä soorttimenttia noi sun kurjailut pikkari?

Tai sen homeen jälkiseuraamuksia...Mulla oli työ jossa jouduin työskentelemään homeiden keskellä, ja poskiontelotulehdus, rytmihäiriöt yms. kuulostaa kaikki hiukan liian tutuilta Huh Nimenomaan jälkiseuraamuksina.

Onko sulla sarvikuonokannu?
Se katkas mulla kierteen, ei antibiootit.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1256 : 29.10.2011 10:00:43 »

Ihan kamala olo!! Poskiontelotulehdus taas päällä ja voi herranjestas minkä hevoskuurin lääkäri määräs tähän pöpöön. Joudun juoksee koko ajan vessassa, palelee, oksettaa vaikkei laatta lennä, väsyttää. Hormonitkin taas vaihteeks sekaisin ja jo toiset menkat alkamassa tässä kuussa. PMS oireet kiusaa tän yleis huonon olon lisäksi.
Lepopulssi n. 100  crazy2
Vielä viis päivää kuuri jatkuu. Millä ihmeen voimilla pystyn vetää sen loppuun? Ahdistaa  Undecided


             angel angel angel

          VOIMIA sinulle...Paljon.. smitten smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1257 : 29.10.2011 18:20:47 »

Oi kun te olette kultaisia  smitten
Ihmetyttää kyllä vieläkin toi eilinen oireilu ja nyt se tuli yht`äkkiä takasin vaikken ole ottanut niitä lääkkeitä.
Onkohan jotain kummallista vatsatautia nyt liikkeellä vain mistä tää kumma johtuu?
Vessa kutsuu koko ajan ja vatsa pitää älämölöä niin että kuuluu parin metrin päähän  Shocked
Onneks ei okseta niin paljon mutta suolisto on vieläkin ihan sekaisin ja mua palelee. Sydän pamppailee.
Homeoireita kai vieläkin.
Mua ärsyttää valittavat, piipittävät ihmiset ja nyt olen muuttunut itse sellaiseksi  tickedoff
Meedio sanoi mulle aikoinaan että kyllä olet vaikean elämän valinnut ja se tod pitää paikkaansa. Yksi ongelma ratkeaa - toinen tulee samantien tilalle.

tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #1258 : 01.11.2011 21:58:31 »

No en sitten ole näemmä hyvä tässä uudessakaan työssä!Maanantaina kutsutaan palaveriin,jonka aihealuetta en tiedä lainkaan.Työkaverit ei vaan voi näemmä sanoa,jos olen jotain tehnyt väärin.En haluaisi saada potkuja.Koeajalla vielä oon. Undecided Sad
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1259 : 07.11.2011 23:56:53 »

Mun faija on tainnut seota lopullisesti. Soitin tänään onnitellakseni nimipäivän johdosta ja sain kuulla kauheeta raivoomista siitä,miten minä olen aiheuttanut kosteusvaurion eikä mitään hometta ole olemassakaan.  idiot2
Jos ISÄNNÖITSIJÄ toteaa kodin asumiskelvottomaksi ja minä oireilen vieläkin, ei isän mielestä ole ongelmaa olemassakaan muualla kuin mun omassa päässä.
Sain sit  minäkin raivarin siitä että mun jatkuvaa sairastelua vähätellään ja mielenterveyttä kyseenalaistetaan kauheella huudolla ja sättimisellä.
Kun herra rakennusmestari teki mokan ja lapsensa sairastui siitä, on se OMA VIKANI  crazy2 knuppel2
Todella raivostuttaavaa moinen ammattiylpeys ja typeryys olla myöntämättä tekemänsä virheet
varsinkin kun on kyseessä oma isä
tallennettu
Sivuja: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: