Sivuja: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3113583 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1260 : 14.11.2011 16:48:04 »

Mun pää räjähtää kohta raivosta  tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
Olen vielä sen kusipääukon kanssa yhdessä mut en pitkään. Het kun saan uuden kodin, loppuu tää suhde. Toiv pian.
Koko tän viikon on vesi katki koko talosta putkirempan takia ja mun menkat on taas myöhässä. Aiheutan kohta jonkun ihmeilmiön tän raivoenergian vuoksi.
Mulla on ollut pms-oireet nyt kaks ja puol viikkoa. V###U!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Koko ajan pitää odottaa jotain: tervehtymistä, rahaa, kotia, normaalia kk-kietoa, uutta miestä ja luoja ties mitä
Ei sovi oinas-luonnolle odottelu, ei tod  Angry
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1261 : 14.11.2011 16:55:50 »

Sitähän elämä on... odottelua. Toisaalta silloin jos ei odottaisi mitään niin asiat olis huonosti.

Voimia sulle Pikkari!
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1262 : 14.11.2011 17:25:38 »

Kiitti. Ukko tuli kotiin kauheessa kännissä, huusi ja huoritteli, haukkui tyhmäksi idiootiksi ja sammui.
Onneksi!
Tää palsta on aivan mielettömän hyvä purkautumiskeino sillä mielummin hakkaan tätä näppistä täysii kuin kiljun raivosta, vaikka äsken kyllä mieli teki.
Nyt on kanavoitava tää energia järkevämpään kohteeseen kuin paska ukon miettimiseen ja pms:n potemiseen.
Uuusi koti, mä tarvitsen uuden kodin pian.
Homekämppä on vieläkin rempassa enkä sinne voi muuttaa enää koskaan takasin ja tää nykyinen mesta on joka tapauksessa väliaikainen joten ACTION!!  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1263 : 17.11.2011 13:51:41 »

Kiitti. Ukko tuli kotiin kauheessa kännissä, huusi ja huoritteli, haukkui tyhmäksi idiootiksi ja sammui.
Onneksi!
Tää palsta on aivan mielettömän hyvä purkautumiskeino sillä mielummin hakkaan tätä näppistä täysii kuin kiljun raivosta, vaikka äsken kyllä mieli teki.
Nyt on kanavoitava tää energia järkevämpään kohteeseen kuin paska ukon miettimiseen ja pms:n potemiseen.
Uuusi koti, mä tarvitsen uuden kodin pian.
Homekämppä on vieläkin rempassa enkä sinne voi muuttaa enää koskaan takasin ja tää nykyinen mesta on joka tapauksessa väliaikainen joten ACTION!!  Smiley

SÄ ansaitset PALJON parempaa..kuin tuommosta  Huh  ELÄMÄÄ.. Embarrassed

VOIMIA ed.     angel angel angel  smitten smitten smitten

tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1264 : 17.11.2011 15:57:05 »

Kiitos myötätunnosta  Smiley Mun elämä ei ole ollut ikinä sieltä helpoimmasta päästä mutta joku kumma selviytymistaito minul on kun en jää kuitenkaan tuleen makaamaan vaan ponnahdan pystyyn kerta toisensa jälkeen vaikka mitä tapahtuisi.
Yhteyttä henkimaailmaan en ole koskaan tavoitellut mutta se on mulle annettu. Kirjoitin pitkän valituksen "rasittava henkimaailma" aikoja sitten. Näiden elämän vaikeuksien keskellä on kuitenkin tullut esiin aivan erilainen puoli näistä hm-asioista.
Jostain kumman syystä mieheni kuolleet sukulaiset haluu olla kontaktissa aika aktiivisesti ja hyvinkin positiivisessa mielessä.
Jokaisen tulis muistaa ettei meitä koskaan jätetä yksin  angel
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1265 : 17.11.2011 19:04:18 »

Tsemppiä  smitten

Joo..ei me koskaan olla yksin... angel angel angel
tallennettu
siala
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1266 : 18.11.2011 06:44:42 »

Minäkun luulin että lapset on erilaisia ja vitut. Esikoinen laittoi
nukkumaan yö unille aamu kuus.
Kuopus on tehny sitä kans. Vähän vain vituttaa
ja väsyttää tää vitun valvominen. Pää on kipee melkein
24/7. Ukko ei tiedä mitään vaikka kuopus huutaa pää punasena
kun en jaksa tissiä pitää suussa koko aikaa. Ei kelpaa tutti
(niinkun ei esikoisellekaan) eikä pullo. Kuopus nukkuu päivän kun
meillä on tarkotus käydä ostaan renkaita toiselta paikkakunnalta
ja muutenki reissussa tänään. Ajomatkaa tulee vaan noin 600km.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1267 : 18.11.2011 21:23:10 »

coolsmiley

A U T O  meni katsastuksesta LÄPI.

smitten

Ei kai se ole kamalaa? Wink

smitten

NO ei tietenkään! Muttakun tuntui, että   knuppel2   tickedoff   police Vie pois tuo romu.

SE oli IHME.

smitten  smitten  smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1268 : 21.11.2011 02:30:41 »

En oo saanu ennustusta astron kautte, vaikka oon pyytäny monelta.  Sad
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1269 : 21.11.2011 22:20:23 »

Selvän teki.Kerran kun nykyisen työpaikan ilmapiiri on täyttä selkäänpuukottamista niin maanantaina,kun kuulemistilaisuus tulee tämä likka lähtee lätkimään!Minä en jaksa tätä työtä enää yhtäkään päivää olkootkin,että lapset minusta pitivät.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1270 : 22.11.2011 23:56:34 »

Perhana! oispa mussa edes hitunen tietotekniikkanörttiä, mut kun ei ole.
Mulle tulee stressiä jo ladata koneelle joku uus päivitys kun en tajua niistä mitään. Vaikka ei tarvii painaa ku jotain yhtä palkkia ja se siitä.  uglystupid2

Mies yritti selittää mulle mitä tarkoittaa androidi, iphone, ipad... mitä muita niitä nyt olikaan. Mun maailmassa on vaan tietsikka, jossa on windows ja sit on kännykkä, nokian peruspalikka jolla a)pystyy soittaan b)pystyy tekstaan. muista ominaisuuksista meen sekaisin. Tietokoneella osaan jotenkuten käyttää tekstinkäsittelyohjelmaa. Mä oon ihan epätoivoinen kun en pysy tekniikassa mukana, olin kuin 90v mummo jolle yritettäis selittää mikä on Internet.  Grin Mihin tätä kaikkee tarvitaan?! En ees pitkään aikaan tiennyt mikä hitto on angry birds... Plääh. Mä haluan kivikaudelle!!!!!!!!!!!!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1271 : 23.11.2011 00:02:48 »

^ Okei, ehkä en ole ihan niin tyhmä kuin tuo ylläoleva antaa ymmärtää, mutta kuitenkin... buck2
Oisin vaan halunnut mennä meseen, mut en jostain syystä pystynyt. HMMMMPH...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1272 : 23.11.2011 06:29:03 »

Perhana! oispa mussa edes hitunen tietotekniikkanörttiä, mut kun ei ole.
Mulle tulee stressiä jo ladata koneelle joku uus päivitys kun en tajua niistä mitään. Vaikka ei tarvii painaa ku jotain yhtä palkkia ja se siitä.  uglystupid2

Mies yritti selittää mulle mitä tarkoittaa androidi, iphone, ipad... mitä muita niitä nyt olikaan. Mun maailmassa on vaan tietsikka, jossa on windows ja sit on kännykkä, nokian peruspalikka jolla a)pystyy soittaan b)pystyy tekstaan. muista ominaisuuksista meen sekaisin. Tietokoneella osaan jotenkuten käyttää tekstinkäsittelyohjelmaa. Mä oon ihan epätoivoinen kun en pysy tekniikassa mukana, olin kuin 90v mummo jolle yritettäis selittää mikä on Internet.  Grin Mihin tätä kaikkee tarvitaan?! En ees pitkään aikaan tiennyt mikä hitto on angry birds... Plääh. Mä haluan kivikaudelle!!!!!!!!!!!!

2funny
Tää on taas semmonen juttu, jonka voisin allekirjoittaa Cheesy
Yritän välttää kaikkea kamalaa tekniikkaa niin pitkälle kuin suinkin Cheesy En tykkää siitä!
Kaikki aina luulee, että olen niin tyhmä, etten tajua, mutta kun mua EI KIINNOSTA!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1273 : 23.11.2011 06:59:51 »

Joo, niin pitäis opettaa...sen pitäs olla koulussa etusijalla...no on ihan hyvä hallita tekstinkäsittelyn perusteet yms, mutta siis kaikki se, mikä tulee vastaan kun sulla vaan on oma tietokone, täytys opettaa koulussa. Kun kone on pakko olla, mutta sitten kun ei ymmärrä siitä hölkäsenpöläystäkään, niin se on vähän uglystupid2 juttu.
Sama oikeastaan autojen kanssa...kaikille täytys opettaa ne perus huoltotoimenpiteet! Ja sitten täytys opettaa virastohelvetistä selviämistä, jos ja kun joutuu Kelojen sun muiden kanssa tekemisiin...ja sitten täytys opettaa enemmän työmaailman paperi jutuista, vero hommista ja kaikesta siitä kamalasta, kun itte oon ainakin vasta sitten kun oon sinne töihin menny törmänny moniin asioihin ekaa kertaa ja sillon kun pitäs jo tietää, ettei pissi itteensä silmään..
Monilla varmaan vanhemmat huolehtiikin tämmösestä, mutta ei kaikilla.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1274 : 23.11.2011 15:50:19 »

PLAA, sanon. Kai voi välillä syyä vaan pelkkiä sipsejä ja suklaata?

Kyllä noillakii..pärjää..vähän aikoo.. Wink Cheesy

tallennettu
Sivuja: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: