Sivuja: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3113636 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1230 : 17.10.2011 21:55:26 »

Mä saan kohta allergista ihottumaa lasten- ja äitiysneuvolasta. Koko paikka ahistaa voimakkaasti.....  buck2

Mitäs tällä kertaa?  Cheesy Ei sillä että olisin koskaan sinun angstejasi lukenut ko. "firmaa" ja sen fiksuutta kohtaan, on vaan omakohtaista kokemusta..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1231 : 18.10.2011 09:40:03 »

On kyl vastuutonta, että noista lääkkeistä ja niiden vaikutuksista ei juuri potilaille kerrota.

Esim. me saatiin vauvalle Ataraxia mahdollisiin allergiakohtauksiin, niin luin vaan sit myöhemmin et tuolla lääkkeellä myös hyvin rauhoittava vaikutus, siskoni joka ottaa joskus Ataraxia allergiaoireeseen, sanoi että menee siitä ihan tajuttomaan tokkuraan ja voi olla krapulainen olo seuraavana päivänä, vaikka ottaa suositeltua pienemmän annoksen. Jouduin kerran antaan vauvalle sitä, kun sai sellasen kutiavan laajan ihottuman ruoka-kokeilun jälkeen ja hinkkasi itseään ja silmiään ja oli kauhean itkuinen, annoin puolet suositellusta annoksesta ja vauva nukahti 4 tunnin päikkäreille.  crazy2 Nukkuu yleensä max. puolentoista tunnin päiväunia...

Luin myös et sitä lääkettä ei saa antaa yhdessä lääkkeiden kanssa jotka altistaa rytmihäiriöille, no meillä on päivittäisessä käytössä Prepulsid, jonka takia vauvaa pitää käyttää säännöllisin väliajoin EKG:ssä, koska se voi vaikuttaa jotenkin kammioiden johtumisaikaan... Huh Tarvinnee ens kerralla kysyy lääkäriltä, en onko näillä oikeesti vaarallinen yhteisvaikutus!
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1232 : 18.10.2011 15:07:11 »

Ukko neljättä päivää kipeenä ja tosi pahan tuulinen. Lääkkeitä tms ei tietenkään voi ottaa kun "Niistä mitään apua kuitenkaan ole  tickedoff" , joten kitinää ja kiukuttelua on tänäänkin luvassa  Tongue.
Joskus musta tuntuu että miehen sairastuessa ne taantuu välittömästi sinne lapsuuteen ja odottaa toisen olevan joku hemmetin palvelija- tai sitten se on vaan mun kokemus ukoista.

Onneksi pääsen lenkille ystävän kanssa- alkaa hermo kiristyä.
(No joo, ei se IHAN mahdoton ole. En vaan just nyt jaksais mitään täysin turhaa valitusta, kun perjantaina sain suru-uutisen entisen rakkaan työkaverin/ystävän tapaturmaisesta poismenosta enkä ole päässyt sitä kunnolla suremaan kun tuo "lapsi" vie/vaatii huomiota  buck2.)
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1233 : 18.10.2011 17:00:53 »

Eilen alkoi kauhee iskiaskipu ja tänään menkat eli sattuu niin etu- kuin takapuolellekin ja säteilee jalkaan. Onpas taas vaihteeks tosi kivaa  Angry
Kumpaankin kipuun auttaa liikkuminen yleisohjeistuksen mukaan mutta lenkillekö pitäis tästä hilpasta kun askeleen pituus on n. 10 cm. Olen kuin köpömummo. ONNEKSI löysin kipulääkerespan joka on vielä voimassa ja ukkokulta kipasee kohta apteekkiin.
Tulis nopeesti terve aika. Oon jo aika kyllästynyt olee koko ajan kipeenä
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1234 : 18.10.2011 18:36:30 »

Köpömummo jatkaa hieman paremmassa olossa  Smiley
Pitäkää ihmiset hyvät selkälihakset ja myös se masupuoli balanssissa. Mä aloitan kuntokuurin heti kun pystyn liikkuu täysin normaalisti. Painoa ei tarvitse pudottaa mutta lihasvahvistusta tarvitaan tod.
Tein muutaman joogaliikkeen tositosi varovasti muutamaan otteeseen nyt illalla ja olo helpottui.
Joka päivä on hyvä venytellä, avata kroppa kuunnolla. Laiskiainen sai nyt palkkansa mutta kyllä pyhä yrtti auttaa kipuun parhaiten  Cheesy

tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1235 : 18.10.2011 18:41:21 »

Köpömummo jatkaa hieman paremmassa olossa  Smiley
Pitäkää ihmiset hyvät selkälihakset ja myös se masupuoli balanssissa. Mä aloitan kuntokuurin heti kun pystyn liikkuu täysin normaalisti. Painoa ei tarvitse pudottaa mutta lihasvahvistusta tarvitaan tod.
Tein muutaman joogaliikkeen tositosi varovasti muutamaan otteeseen nyt illalla ja olo helpottui.
Joka päivä on hyvä venytellä, avata kroppa kuunnolla. Laiskiainen sai nyt palkkansa mutta kyllä pyhä yrtti auttaa kipuun parhaiten  Cheesy

Smiley  :Smiley Tongue   smitten angel
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1236 : 18.10.2011 19:50:05 »

Yksikseskös yskiskelet, itsekseskös itkeskelet? Cry

Yksinäisyys mörkö tänään taas kiusaa. Kaipuu ja ikävä ja bläää. Univelalla varmaan osuutta asiaan, mutta voi äh kun tää on kurja olo sillon kun yllättää!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1237 : 18.10.2011 20:39:28 »

Eiköhän se mörökölli tästä kukistu, huomenna on kaikki jo paljon paremmin smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1238 : 21.10.2011 00:20:49 »

coolsmiley

MÖRKÖ on se itsestä irtipäästämätön osa mennyttä. Jota edelleen pyrkii kantamaan

mukanaan, vaikka se onkin kivuliasta. Itsesääli on hyvä selitys sille.

Mikä asia, tai joku mistä et henno luopua on ihollasi?

Päästä irti, ja anna palaa kohti tulevaisuuttasi.

smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1239 : 21.10.2011 08:48:30 »

Se on se hiivatin mörökölli, joka estää minua menemästä uusiin sfääreihin Angry
En vain oikein saa kiinni sitä, mokomakin nopea luikki!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1240 : 24.10.2011 21:34:56 »

ahistaa ahistaa... Cry

Oon niin pettynyt itseeni eräässä asiassa.  Undecided
Haukun itseeni saamattomaksi, arvottomaksi ja epäonnistujaksi.
Vihaan, vihaan, oon pettyny, itseinho,
häpeä...
 Cry

Sellasta tänään ... toivottavasti tää muuttuu pian..
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1241 : 24.10.2011 22:48:42 »

Minkä, MINKÄ takia mun rakkain, tärkein ihmiseni, paras ystäväni on juoppo, joka häiriköi yöuniani soittamalla keskiyöllä arki-iltana ja uhkaa tulla vielä kyläänkin! Raskasta karmaa, eikö sitä voisi jo saada elämäänsä tasapainoisia ihmisiä.  tickedoff

Plutonista kriisiään poteva ex siis kyseessä. Miksi täytyy kannatella muiden huolia, miksi ei vain voi olla välittämättä, kuin ei tuntisikaan koko ihmistä.  idiot2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1242 : 24.10.2011 22:56:49 »

Tuli taas vähän lisähaastetta mielenrauhan harjoitteluun, kun pitäisi pystyä nukkumaankin.  Angry
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1243 : 27.10.2011 15:06:43 »

Iso halaus *Marielle*.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1244 : 28.10.2011 15:45:30 »

Ihan kamala olo!! Poskiontelotulehdus taas päällä ja voi herranjestas minkä hevoskuurin lääkäri määräs tähän pöpöön. Joudun juoksee koko ajan vessassa, palelee, oksettaa vaikkei laatta lennä, väsyttää. Hormonitkin taas vaihteeks sekaisin ja jo toiset menkat alkamassa tässä kuussa. PMS oireet kiusaa tän yleis huonon olon lisäksi.
Lepopulssi n. 100  crazy2
Vielä viis päivää kuuri jatkuu. Millä ihmeen voimilla pystyn vetää sen loppuun? Ahdistaa  Undecided
tallennettu
Sivuja: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: