Sivuja: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3114692 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1155 : 19.08.2011 12:44:13 »

En jaksa enää yhtään vääntää rahasta. Tää on ollut niin ap-kartan mukainen vuosi ja olen niin kyllästynyt puhumaan, ajattelemaan tai asioimaan rahan kanssa. Eiks tää vois mennä vaan helposti, mukavasti itsekseen eteenpäin tää elämä?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1156 : 19.08.2011 14:09:38 »

Vattumainen vesisade on jatkunut koko päivän kaatamalla  tickedoff

Minä taas olin ihan onnesta soikeana, kun eilen satoi vettä! Cheesy Pitää ehkä tulla avautumaan tänne auringonpaisteesta ja siitä, miten se aiheuttaa migreeniä 2funny

No ei, oli minulla ihan hyvä syy sateelle - se puhdistaa, maailma rauhoittuu ja ihana uusi sateenvarjoni pääsi viimeinkin käyttöön! coolsmiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1157 : 19.08.2011 16:20:57 »

" Voi et risoo  Angry   tickedoff ku ex yrittää maksatta meikällä kiinteistöveroa,
   Vaik en oo asunu siellä monneen kuukauteen.."

Jos oot omistanu asuntoa tän vuoden puolella nii se kuuluu lain mukaan sulle Sad mulla ainakin oli niin, etten ollu liki vuoteen koko helkkarin asunnossa käynykkää, mutta maksettava oli.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1158 : 20.08.2011 15:44:26 »

" Voi et risoo  Angry   tickedoff ku ex yrittää maksatta meikällä kiinteistöveroa,
   Vaik en oo asunu siellä monneen kuukauteen.."

Jos oot omistanu asuntoa tän vuoden puolella nii se kuuluu lain mukaan sulle Sad mulla ainakin oli niin, etten ollu liki vuoteen koko helkkarin asunnossa käynykkää, mutta maksettava oli.

Soitin verovirastoon ja kyssyin asiaa, niin hän sannoi,

Et miten SOVITTE ex kans, nooh eihän tietenkään haluu

maksaa.. Angry

tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1159 : 20.08.2011 18:47:00 »

Kiitti U  smitten tod toivon niin

angel          angel 

smitten smitten         

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1160 : 20.08.2011 19:42:35 »

Ai ? Sovitte? No ei se ex tietenkään maksa ellei ole pakko...mutta sinun on pakko.
Kettumaista niitä on maksella tickedoff
Minäkin makselin kun ex ukko asu sen tytön kanssa siellä jonka kanssa sillä se suhdekin oli. Tooosi mieltä ylentävää vielä maksaa niitten asumisesta buck2 Grin
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1161 : 20.08.2011 20:06:07 »

Minun tietääkseni ex ei asu, muun kuin nuorimman poikamme kans.
                Ja mulle on ihan sama vaikka assuiskin..ei mua haittoo.. uglystupid2
                  Kait ne täytyy maksella.. Sad

tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1162 : 21.08.2011 09:29:15 »

http://www.iltalehti.fi/perhe/2011082014231774_pr.shtml

Ihan oikeesti, tää saa mun veren kiehumaan tickedoff Ihan kun media ei jo tarpeeksi altistais nuoria/lapsia syömishäiriöille ni sitte vielä tämmönen!! Siis hyi hlvetti! Tää on jo aivan sairasta  Angry
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1163 : 21.08.2011 09:58:22 »

No sen vielä voin ymmärtää, että joku tekee ja julkasee tuommosen. Mutta mikä hiivatti niitä vanhempia vaivaa jokka tuommosen ostaa?!?!
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1164 : 21.08.2011 13:25:47 »

Tohon kirjaan liittyen muuten on myynnissä myös paitoja, joihin on painettuna teksti "Nothing taste as good as thin feels", eli "mikään ei maistu niin hyvältä kuin laihuus tuntuu". Edellä lause on erittäin suosittu thispiraatio lause pro-ana -piireissä.
(*Pro-ana = anorektiseen "elämäntapaan" kannustava netti-ilmiö)
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Sininen Sähköinen Yö
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1165 : 21.08.2011 13:44:44 »

Shocked
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1166 : 21.08.2011 13:57:30 »

Joo ja määkin puran!
Mulle rupes nouseen joku ihmeen herne  huuleen! Se oli ensin tuolla ylempänä...ylähuulessa, nenän likimmäisellä reunalla..mutta nyt se on siirtyny tohon ylähuulen keskelle alaosaan...olikohan se menossa nenään mutta eksy? 2funny Kihelmöi ja painaa...ja kasvaa!
Herpestä ei oo ikuna ollu, mutta voisko tää olla?
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1167 : 22.08.2011 20:02:47 »

Ääh, tarkoitus oli pistää tänään (vihdoin!) kynnet uusiksi ja sitä varten revin vanhat timantit ja lakat veks, että olis pakko laittaa nämä. Joo arvatkaa vaan oonko näille mitään tehnyt, muutamassa kynnessä vielä vanhat lakat. Ärsyttää tämä oma aikaansaamattomuus!  tickedoff
tallennettu

-Carl Larsson

Sininen Sähköinen Yö
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1168 : 24.08.2011 16:04:38 »

Lääkärin mukaan homeoireet kestää ainakin 3 kk vaikka asuis puhtaassa uudes kodissa.
Eilen touhusin vanhassa asunnossa, pyyhin, pesin, roudasin tavaroita, pesin pyykkiä pesutuvassa ja nyt taas oireilen.
Hitto mulla oli kaikki ikkunat ja partsin ovi auki koko ajan mutta tänään on aamusta asti poskionteloista valunut ällöttävän makuista limaa nieluun, oksettaa, silmäluomet on turvoksissa, viiltävää päänsärkyä silloin tällöin ym kivaa.
Vittumaisin muutto ikinä!!!!!!!!!!!!!!
Olen joutunut heittää monta monta jätesäkillistä tavaraa pois. Ens viikolla lähtee sohva, patjat, muutama matto.
Tällainen homeelle altistuminen ei pelkästään vaikuta terveyteen, vaan on myös suuri taloudellinen menoerä.
Uuden kalusteet, varsinkin sänky, matot. Kaik uusiks.
Herranjestas, mitä tekis jos rahaa ei olis tarpeeksi kaikkeen?Huh!!!
Sellasia tapauksia on että ihmiset nukkuu autossaan tai parvekkeella ettei altistuis homeitiöille omassa kodissaan. Aivan järkyttävää!!!
Oma koti sairastuttaa ja joskus jopa loppuiäks. Googlaa homepakolaiset.
Kauheinta on se miten useilla työpaikoilla, sairaaloissa, päiväkodeissa ym niitä paskaitiöitä ja kosteusvaurioita kuitenkin on.
Olen ihmetellytkin miksi lapset tarvitsee niin paljon antibioottikuureja nykyisin. Jopa monia vuodessa. Syy on HENGITYSILMASSA, kosteusvaurioituneissa hoitopaikoissa, kouluissa.
Tästä ongelmasta on tiedossa niiiiiiiiin kovin vähän sen takia ettei haluta paljastaa sen laajuutta. Onneks pääsin karkuun ja julistan vaikka loppuiän tästä aiheesta sillä niin sairaaks HOME ihmisen tekee
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1169 : 24.08.2011 16:26:51 »

Pikkari,
valitettavasti tunnen muutaman vuosia sitten homelle altistuneen, joista on tullut kelpoja homemittareita. Pari tuntia hometalossa riittää laukaisemaan oireet.  Angry
tallennettu
Sivuja: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: