Voi elämä tätä asuntoa!!!! Otettiin kylpyhuoneen allaskaappi irti jotta voitais tutkia paremmin kosteusvauriota. Koko seinä täynnä mustaa homekasvustoa YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK!!!!!!!!
Nyt kun kaappi ei enää ole edessä, se ällötys aiheuttaa vielä pahemmat oireet.
Mieletön pesu-urakka edessä. Olin ekaa yötä uudessa kodissa ja voi onnea kun henki kulki normaalisti

Tästä muutosta tulee tosi hidas pesurumban takia eikä tässä asunnossa voi edes pyykkiä pestä enää vaan mun pitää kuljettaa koko vaatekaapillinen vaatteita + vuodevaatteet tyynyt peitot verhot ym taloyhtiön pesulaan joka sijaitsee puolen kilsan päässä. No, onneks siellä on kuivausrumpu ja uusi koti on sadan metrin päässä pesulasta.
Vaatteita pitää ostaa lisää koska eri asunnoissa on oltava eri vaatteet ettei homeitiöt kulkeudu mukana ja pesula on auki vasta maanantaina. Ei hitto pakko mun on löytää joku toinen pesumesta ennen sitä. Nettiyhteys aukee vasta tiistaina uudessa kodissa eikä siellä ole telkkariakaan vielä.
Jo on tilanne!!!

Kaiken lisäks koko kylpyhuoneen purku tuleekin maksaa itse eli kyllä nää homejutut kalliiks tulee ja työtä riittää