Sivuja: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1656592 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lady Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Elämä kantaa


Profiili
« Vastaus #1110 : 08.07.2011 16:22:48 »

Kolme kuukautta mies on vannonut mulle ensin ihastumistaan ja sitten rakastumistaan... Ensin olin hieman hämmentynyt, mutta hän onnistui sulattamaan sydämeni ja ihastuin paljon. Ollaan suuniteltu asioita yhdessä, puhuttu jopa alustavasti yhteisestä tulevaisuudesta ja kodista, matkoista, haaveista jne.

Tänään aamulla mies ilmoitti tehneensä päätöksen palata entisen avopuolisonsa luokse.

Turpiin tollaisille paskanpuhujille sanon mä! Huijata nyt noin viatonta naisihmistä. Onneksi en ehtinyt esitellä tyyppiä lapsilleni....

 knuppel2 idiot2 Embarrassed Cry tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1111 : 08.07.2011 16:36:41 »

Vau! Olipa siellä hammaslääkäri Shocked
Nyt en sitt uskalla mennä tälläkään vaikka etuhampaan paikka heiluu ja lonksuu ja pitäisi korjuuttaa.
No en kyllä uskalla muutenkaan ku pelekään hampilääkärii niin.. Lips Sealed

Vaikka AthaMaaritin hammaslääkärireissu oli aivan järkyttävän huono esimerkki hammaslääkärien asenteista pelkopotilaita kohtaan, voin kertoa, että mulla on aina ollut tosi hyvin asennoituvia hammaslääkäreitä. Oon saanut jopa pintapuudutuksen puudutuspiikkiä varten pyydettäessä (paitsi kerran, ku lääkäri sano suoraan vaan sen kaiken olevan lumevaikutusta) ja aina ku on jouduttu poraamaan, niin lääkäri on laskenu ääneen neljään tai viiteen ja pitäny tauon poraamisen välissä. Mulle on myös aina selostettu vaihe vaiheelta mitä tehdään ja joskus jopa näytetty että millasilla välineillä.

Kyllä niitä hyviäki löytyy, vaikka mätiä omenoita näkyy olevan.

Minulla oli Lahdessa asuessani aivan mahtava yksityinen hammaslääkäri, joka suhtautui pelkooni asiallisesti. Koko suuni rempattiin kuntoon ja viimeisillä käyntikerroilla en enää edes pelännyt. Hammaslääkäri huomautti itsekin, että olin rennompi verrattuna ensimmäisiin käyntikertoihin. Ilmapiiri hoitohuoneessa oli rauhallinen ja ystävällinen. Muistelen tuota hammaslääkäriä lämmöllä! Valitettavasti vain sen jälkeiset hammaslääkärireissut ovat olleet ihan perseestä, josta johtuen kammo palasi.

Näillä pienillä paikkakunnilla tuntuu vaan olevan aika paskaa porukkaa. Pitää ensi kerralla mennä ihan pelkopotilaisiin erikoistuneelle hoitajalle.

Pistin asiakaspalautetta hammaslääkäriin ja ilmoitin, etten uskalla asioida heillä enää jatkossa.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1112 : 08.07.2011 22:22:34 »

Tekis mieli kirjoittaa kaikki kirosanat tähän  knuppel2
Olen antanut anteeksi pahoinpitelyn, pettämisen ja sairaat raivokohtaukset miesystävälleni mutta tänään tuli raja vastaan.
Hän varasti multa rahaa, ilmestyi kotiin iltapäivällä tuhannen kännissä ja nukahti. Parin tunnin unien jälkeen alkoi huutoraivari että mä olen huoralutkakusipää joka pitäis kuristamalla tappaa ym
Tärisin pelosta  Sad
Lähtiessään ulos hän laittoi oven turvalukon täyteen pahvinpalasia jotten saisi avainta sisään
Mun kädet tärisee vieläkin kun tätä kirjoitan. Miten ihminen voi olla niin paha?
Tarvitseeko jokaiselle antaa anteeksi?
Huoltoyhtiöstä soitettiin lukkosepälle joka koodas mulle hetki sit ja antoi ohjeita. Pakkohan mun on pitää lukkoa kiinni ettei se hullu tule sisälle, hänel ei onneks ole turvalukon avainta.
Olen niin järkyttynyt ja helevetin pettynyt  Angry
Kaiken piti muuttua, me oltiin muuttamassa isompaan asuntoon ihan lähelle pois tästä paskahomekämpästä ja nyt se känniääliö vetää lisää brenkkuu ja naisten äänet kuului takana kun soitin hänelle tästä lukkojutusta.
Onneks mulla on nopeeeeee sopeutumiskyky millaiseen tilanteeseen tahansa.
Ad/hd voi olla myös pien siunaus  Smiley
Mulla on sata ajatusta mielessä koko ajan eikä tyhjän päälle jää koskaan
Ukko on syntiä tehnyt ja siitä maksakoot ajallansa... buck2
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1113 : 08.07.2011 22:28:17 »

Voi pikkari sentään!  Kaikkea ei todellakaan tartte antaa anteeksi.  On hyvä, että alkaa tulla raja vastaan, tuo lista pettämisistä ja pahoinpitelyistä on rankkaa luettavaa.  Cry

Kaikki tuo kuulostaa niin surullisen tutulta.  Haukkuminen ja pahoinpitely on vaan hänen oire purkaa pahaa oloaan, toista on niin helppo syyttää.

Voimia sulle, pikkari.  Kaikki muuttuu kyllä paremmaksi.  Heivaa se jätkä.  knuppel2
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1114 : 08.07.2011 22:43:18 »

Kiitos myötätunnosta, meimi  Smiley
Tämä tilanne on nyt täysin MINUN hallinnassani ja sana kiertää ystäväpiirissämme. Haa!!
Joka tapauksessa haluan muuttaa pois tästä asunnosta. Täällä on tapahtunut likaa pahaa joka tasolta
tallennettu
Lady Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Elämä kantaa


Profiili
« Vastaus #1115 : 08.07.2011 23:23:54 »

Iso sylillinen valoa Pikkarille. Oma murhe tuntuu taas pienemmältä.  smitten
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1116 : 09.07.2011 18:08:07 »

ahdistaa kun poikaystävä on toisessa maassa ja tuli aihe mitä pitää setviä netin välityksellä, vaikka se tulisi ehdottomasti keskustella kasvotusten... ahdistaa kun joutuu odottamaan vielä ties kuinka kauan ennen kuin siihen tulee mahdollisuus, jos siihen tulee mahdollisuus.  tickedoff

ahdistaa kyllä jotenkin muutenkin.
uskoakseni johtuu siitä ettei ole pahemmin mitään tekemistä eikä sosiaalisia kontakteja viikkoon.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1117 : 18.07.2011 18:46:44 »

Keittää satasella koko v*tun paska elämä ja kaikki ihmiset jotka pörrää ympärillä. En aina jaksa olla se joka vaan ymmärtää ja kuuntelee ja keskustelee ja kiltisti ottaa vastaan kaiken paskan mitä tuntuu olevan ihan riittämiin.

Jos olis rahaa, lähtisin samantien kentälle ja johonkin huitinhemmettiin  tickedoff.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
mirka222
Vieras
« Vastaus #1118 : 18.07.2011 23:55:33 »

ahistaa kun ollaan erottu ukon kanssa 3 vuojen suhteesta eikä hänen kanssaan voi keskustella edes asioista. Kaikki jää oman pään sisälle selvitettäväksi. Lisäksi ex on hyvä käyttämään heikkoja tunnetilojani hyväksi, että saisi minut taas "tunnekoukkuun". Tänään kun yritimme keskustella puhelimessa niin puhelu päättyy siihen, että ukko huutaa kurkku suorana luuriin minun olevan katkera ämmä kun en antanut itsestäni mitään tunnetta vaan yritin selvitellä asioita..Lisäksi tähän soppaan on sotkeutunut kaikkien kaverit ja ystävät, kaikilla vahvat mielipiteet asioista. Itse joudun hyssyttelemään tilannetta ettei nyt räjähtäisi aivan käsistä koko homma..Vaikka katkeruutta ja vihaa välillämme on, en halua, että ystäväni/kaverini puuttuvat tilanteeseen, tosin haluan heille avautua mutta en halua heidän sotkeutuvan tähän soppaan mukaan...Voisko olla tyypillisempää vastamerkkien erotilannetta kuin tämä, tulta ja jäätä Cheesy (venus härkä-skopu, aurinko oinas-vaaka)
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #1119 : 19.07.2011 09:17:42 »

Hammaslääkäri on nyt ohi. Hoito oli jees, mutta asiakaspalvelu ja suhtautuminen pelkopotilaaseen (eli minuun, kauhea fobia kun on) oli aivan sieltä itsestään! En muista, milloin ikinä olisi hammaslääkäri suhtautunut niin törkeästi meikäläisen pelkoon.

Ensiksin en saanut puudutusta, koska sitä ei tarvittu (joka osoittautui todeksi). Kerroin kuitenkin, että haluaisin sen, koska minua pelottaa (tässä vaiheessa vapisin ja kyynelehdin. Hammaslääkärin
vastaus oli:

"Sitten hammasta ei hoideta. Saat kuule nyt ihan itse päättää hoidetaanko se hammas vai ei. Sinun pitää käyttäytyä nyt asiallisesti ja tehdä niin kuin minä sanon, koska minä olen tämän paikan pomo ja määrään täällä asioista! Että hoidetaanko se hammas kuntoon vai ei?"

Käyttäytyä asiallisesti? Käyttäytyä asialisesti?! Siis voi hyvä jumala, huvikseenko minä olen paniikkikohtauksen itselleni kehittänyt ja uhkailemallako se hampaan hoitamatta jättämisellä lähtee pois?! Että minä vaan (TAAS KERRAN HAMMASLÄÄKÄRIN MIELESTÄ) esitän vaikeeta potilasta ja draamailen?  tickedoff Että "pitää käyttäytyä asiallisesti" on OK. Haluaisinpa viedä hammaslääkärin itsensä semmoiseen tilanteeseen, jossa hän pelkää kuollakseen ja sanoa, että "käyttäydypäs nyt asiallisesti".  tickedoff knuppel2 tickedoff

En mene enää IKINÄ tämän paikkakunnan millekään hammaslääkärille, jos yksityisen puolen hammaslääkärit - vieläpä itseään asiakasystävällisenä paikkana mainostavan paikan pomo - on moinen paskiainen. Puhumattakaan parin vuoden takaisesta saman paikkakunnan kunnallisesta hammaslääkäristä, joka oli ihan samaa kaliiberia...

Siis oliko tämä yksityinen hammaslääkäri??? Minä lakkasin käymästä kunnallisella tämän takia, mutta yksityisellä olen aina saanut todella hyvää palvelua ja ymmärrystä.
Itse olisin moisen mulkvistin vastaanotolta kävellyt ulos ja painellut ASIALLISEN hammaslääkärin vastaanotolle.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1120 : 19.07.2011 18:49:52 »

Hyi helvetti mikä tohtori!! Valitus tollasta käytöksestä asap!!
Mulla myös kyseinen fobia.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1121 : 20.07.2011 11:58:22 »

Perikleen hyväksikäyttävä retale! Ja santaana, kun antauduin hyväksikäytettäväksi! Kemaleissön, se peli loppu niin ku just nyt!

 Angry

 knuppel2 tickedoff knuppel2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1122 : 20.07.2011 15:10:01 »

kurkku ihan hemmetin kipeä...  tickedoff
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Lady Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Elämä kantaa


Profiili
« Vastaus #1123 : 20.07.2011 15:15:50 »

Ärräpäitä 10 000, mun oppari ei tunnu edistyvän taas lainkaan, tuntuu että on ihan liisterissä!!!!!!
Pää on ukkosesta pehmeä ja aikataulut paukkuu  tickedoff  crazy2  crazy2  crazy2  tickedoff
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1124 : 20.07.2011 16:19:15 »

Törkeitä kiskurihintoja naisen steriloinnista! Yksityinen jutusteltiin 3000 euron hintaiseksi..! Todennäköisesti kun vielä sinkkuna kiidän kolmekymppisenä on kunnallisen puolen sterilointiluvan saaminen hankalampaa kuin yksityinen. Kun "Eihän sitä tiedä, vaikka sun mieli muuttuisi, kun tapaat miehesi". Joo, ei 6-vuotiaana jo tiedetty asia kyllä käänny yhden miehen takia (eikä kahdenkaan). Sama jos sanoisi homolle, että "Ai, homo. Et sinä sitä voit tietää. Kyllä se sinunkin mieli muuttuu, kun vietät aikaa heteroiden kanssa ja tapaat oikean heterokumppanin. Kyllä siinä homous unohtuu ja alkaa tehdä mieli heteroksi". knuppel2 TAI sanoisi heterolle, että "Ei, et voi olla, et voi tietää. Kokeile homoutta tai lesboutta, niin kyllä se sinunkin mieli vielä muuttuu, kun oikean homokumppanisi tapaat".
« Viimeksi muokattu: 20.07.2011 16:21:04 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Sivuja: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: