Sivuja: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641716 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1095 : 03.07.2011 19:45:43 »

Istuta pihalles lipstikkaa niin ei tarvi vastasuudessa tappaa myyrän et hiirensyöjää..

Kiitos vinkistä!  Tämä on nyt toinen käärme minkä tapan tältä tontilta 20 vuoden aikana, edellinen oli pari vuotta sitten.  Enkä minäkään ennen näitä omin käsin -tai siis lapiolla- tapettuja käärmeitä ole nähnyt elävänä. 

Tenavana heinäpellolla näin isän tappamia muutaman.  Muistan yhdenkin, minkä isä keihästi heinäseipääseen.  Siinä se vahtas meitä, jotka sitä käytiin ihmettelemäs.  Isä kertoi, että se kuolee vasta kun aurinko laskee.  Mikä lie, vanhan kansan uskomus.  Karmivaa.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1096 : 03.07.2011 19:51:49 »

No en oo minäkään nähny kun kaks tai  kolme kertaa eläissäni käärmeen aiemmin.
Että onko nyt joku käärmeiden ilmestymis vuosi? Joku samanmoinen juttu kun sopuleilla...tai onko vaikka myyriä ollu paljon tai jotain?
Mua itteeni kyllä hirvitti sen kyyn pelottomuus. Eikö niitten yleensä pitäs pötkiä pakoon?
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1097 : 04.07.2011 00:39:53 »

Kyyt ovat aika arkoja,luikertelevat karkuun mieluiten,joskus ne säikähtävät ja jäykistyvät paikoileen.Puraisevat vain,jos ovat uhattuna tosissaan.Ne reagoivat herkimmin maan tärähtellyyn ja menevät pois,kun askeleet tuntuvat maassa,voivat mennä väärään suuntaan hädissään.Tuossa kalliolla kun istuskelen,niin onhan siinä joskus kyykin ottamassa aurinkoa,ja annan olla.Käärme lähtee yleensä ensimmäisenä kotiinsa.Ruokaa ne kyttäävät pihapiireistä,ja ovathan ne uteliaitakin löytäisivätkö hiiriä helpolla.Ne joilla on poikaset mahassa ovat niitä suuria lötköttäjiä,eivätkä niin vikkeliä.Joku veltto kyy pihapiirissä on varmaan niellyt hiiren,ja sulattelee sitä autuaana,eikä saa kammettua itseään liikkeelle.
Eivät ne vainoa ihmisiä,tulevat vain ihmisen reviirille joskus.Vai olisiko niin,että ihminen on vallannut niiden reviirin.
Kyy parka on saanut kaikkien ihmisten synnit päällensä,kun meni sen Eevan yllyttämään syntiin ja tyrkyttämään omenaa Aatamille,jonka hän puolestaan söi suihinsa tyytyväisenä ja tahtoi lisää(luulen tahtoneen,tahtoi varmaan)   Siitä teostaan käärme maksaa hamaan maailman loppuun saakka velkataakkaansa.     crazy2     Voi käärmettä minkä teki,jouduttiin lähtemään paratiisista tänne näin,mikä tämä nyt on,joku kitumispaikka  kuitenkin,jota voi aika ajoittain kutsua helvetiksikin.      angel
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1098 : 04.07.2011 07:48:46 »




   Eihän kyytkään tee mittään, jos niitä ei joku uhkaa Oon nähny kivellä affaa ottavan
   kyyn, Smiley  siinä se vaan loikoili makeasti.Kyllä ne lähtee mielummin pakkoon, kun hyökkää.

               Tästä on kyllä jo usiampi vuosi aikaa  Shocked
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1099 : 04.07.2011 18:03:12 »

Meillä kanssa esikko pelkää hamppareita juurikin naapurin rouvan takia tickedoff Ihan sama juttu  Angry

Mun ketutus tylsistymis aaargh oloon autta se, että annan kaikelle luvan olla päin persiitä, ja oikein lillun siinä ällötyksessä. Kattelen töllöä ja mässään epäterveellistä ruokaa. En pue kunnolla päälleni koko päivänä. Lapsille lämmitän roiskeläppiä, ja elukat syö kuka mitäkin. Kukat saa kuihtua jos ovat kuihtuakseen. Seuraavana aamuna aloitankin sitten päiväni pontevasti ja puuhakkaana, kun ei tuota sekasotkumööökettuhepuliitkupotku olotilaa kestä kauempaa! Minä, tai kukaan muukaan meillä. Mutta joskus pitää vaan möllöttää ja rypeä, niin se on.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1100 : 05.07.2011 08:30:27 »

Iho kukkii ihottumaa kanta-hämeen, saunan ja järviveden jäljiltä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #1101 : 05.07.2011 22:28:19 »

Minä en jaksa enää tätä töiden hakua.En nää itseäni missään ja itsetunto on täysin kateissa.Edellisen työpaikan negatiiviset kokemukset jylläävät mielessä.Menin katsomaan entisen työpaikan nettisivuja ja niin kuin arvelinkin he ottivat tilalleni sen ihmisen,joka oli kanssani työparina.Hyvä juttu hänelle.En vaan voi sille mitään,että minua harmittaa vieläkin edellisen työpestin pieleen meneminen.Ehkä minun pitää vaan kunnolla surra tämä asia pois päiväjärjestyksestä,että voin jatkaa elämääni eteenpäin.

Hakemusten teko on yhtä pakko pullaa,kun en yksinkertaisesti löydä mitään hyviä puolia itsestäni mitä hakemukseen voi kirjoittaa.Pitääkö sitä lähteä opiskelemaan jotain?Perustaa yritys?Ei inspaa sekään.Yrityksen perustamiseen pitää ottaa lainaa ja minä en lainoja kontolleni halua.En edes tiedä millainen olisi hyvä yritys idea, mikä menestyisi.Olen opiskellut jo kaksi ammattitutkintoa ja ala jolle kaksi vuotta sitten valmistuin oli se juttu mihin halusin.En yksinkertaisesti keksi,että mikä se kolmas ala sitten olisi ,jos lähtisin jotain opiskelemaan?

 Yksi ihminen jo henkilökohtaiseksi avustajaksi pyysi,mutta en uskalla luvata hänelle vielä mitään,kun hain kahta paikkaa kotikaupungistani ja odotan vastausta haastatteluun(jos nyt sieltä sitä kutsua edes tulee).Tukia en saa,kun on karenssi päällä.

Toisaalta ainahan sitä voi vetää itsensä jojoon.Pääsisin pois lopullisesti.Esitän työkkärin tädille optimistista, vaikka en sitä ole.Innostus kaikkeen on kadonnut.
« Viimeksi muokattu: 05.07.2011 22:36:22 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1102 : 06.07.2011 00:44:32 »

blöäh.
ärsyttää kun porukat lähtevät reissuun kukin omalla tahollaan huomenna, ja niin lähtee myöskin poikaystäväni. en oikein tykkää siitä että joudun olemaan 4 päivää ihan ypöyksin isossa talossa, noh.. kissa tietysti piristämässä hieman olotilaani. + sitten 6 yötä tulee yksinoloa.

ja muutenkin se että joudun olemaan poikaystävästäni todennäköisesti kaksi viikkoa erossa. noh, ollaanhan me oltu parhaimmillaan n. kuukausikin erossa, mutta silti. Cheesy

++ olen flunssassa. (=
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1103 : 07.07.2011 09:34:20 »

Miten ihmiset osaavatkin loukata. Ja mitä lähempää loukkaus tulee, sitä pahempi.  Cry
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1104 : 07.07.2011 12:59:24 »

Miten ihmiset osaavatkin loukata. Ja mitä lähempää loukkaus tulee, sitä pahempi.  Cry



       Minä oon kokenu ihan sammaa,tässä muutaman kuukauven sisällä,kun erosin miehestä.
       Muutamat hänen siskonsa haukkuivat meikäläisen ihan tosta vaan, no kyllä mieskin sitä
       teki ja se oli ikävää. Onneeks ei tarvii olla heijän kans missään tekemisissä.. Huh

          Ihan kivasti tässä vaan kuitenkin porskutellaan etiäpäin, ilman heitäkin.. Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.07.2011 13:31:31 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1105 : 07.07.2011 13:31:13 »

Ajattelin tänään keksiä jotain kivaa lasten kanssa, vaikka ollaan ihan p.a. ja oma fiiliskin oli heti aamusta taas jotain kammottavaa. Sain kuitenkin itseni psyykattua reissuun, mentiin tonne naapurikylälle ja vaikka kaikki oltiin sovittu, ettei yksin juosta mihinkään ja totellaan, niin kappas, että esikoinen raivosi heti ensimetristä alkaen.. ja koko reissu oli aivan yhtä helvettiä  Embarrassed Olisin halunnut kuvata siellä hieman, mutta miten siinä mitään tekee, kun yksi juoksee edellä ja toinen lonnii perässä kilometrin päässä.. On tää yh-äidin elämä sitten niin autuasta  Cry

Sad Kyllikki
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1106 : 07.07.2011 13:39:16 »





                                          angel
          Voimin sulle Kyllikki  smitten Jotenkin muistan tuon ajan, mulla nuorin nytten
          noin parimetrii pitkä ja jo 16 ja kevarikorttia ajamassa. Et aika kyllä menny silleen
          noppeesti.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #1107 : 08.07.2011 14:45:39 »

Hammaslääkäri on nyt ohi. Hoito oli jees, mutta asiakaspalvelu ja suhtautuminen pelkopotilaaseen (eli minuun, kauhea fobia kun on) oli aivan sieltä itsestään! En muista, milloin ikinä olisi hammaslääkäri suhtautunut niin törkeästi meikäläisen pelkoon.

Ensiksin en saanut puudutusta, koska sitä ei tarvittu (joka osoittautui todeksi). Kerroin kuitenkin, että haluaisin sen, koska minua pelottaa (tässä vaiheessa vapisin ja kyynelehdin. Hammaslääkärin
vastaus oli:

"Sitten hammasta ei hoideta. Saat kuule nyt ihan itse päättää hoidetaanko se hammas vai ei. Sinun pitää käyttäytyä nyt asiallisesti ja tehdä niin kuin minä sanon, koska minä olen tämän paikan pomo ja määrään täällä asioista! Että hoidetaanko se hammas kuntoon vai ei?"

Käyttäytyä asiallisesti? Käyttäytyä asialisesti?! Siis voi hyvä jumala, huvikseenko minä olen paniikkikohtauksen itselleni kehittänyt ja uhkailemallako se hampaan hoitamatta jättämisellä lähtee pois?! Että minä vaan (TAAS KERRAN HAMMASLÄÄKÄRIN MIELESTÄ) esitän vaikeeta potilasta ja draamailen?  tickedoff Että "pitää käyttäytyä asiallisesti" on OK. Haluaisinpa viedä hammaslääkärin itsensä semmoiseen tilanteeseen, jossa hän pelkää kuollakseen ja sanoa, että "käyttäydypäs nyt asiallisesti".  tickedoff knuppel2 tickedoff

En mene enää IKINÄ tämän paikkakunnan millekään hammaslääkärille, jos yksityisen puolen hammaslääkärit - vieläpä itseään asiakasystävällisenä paikkana mainostavan paikan pomo - on moinen paskiainen. Puhumattakaan parin vuoden takaisesta saman paikkakunnan kunnallisesta hammaslääkäristä, joka oli ihan samaa kaliiberia...
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1108 : 08.07.2011 14:49:34 »

No voi hemmetti mitä palvelua!!!  Tuollaisesta hammaslääkäristä pitää ehdottomasti tehdä valitus, eihän tuo ole asiakaslähtöistä hoitoa.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #1109 : 08.07.2011 14:52:15 »

No siis aivan varmana laitan semmosta palautetta sinne, että saavat lukea sitä korvat punaisina! Minulle hammaslääkäriin meno on suoraan verrannollinen siihen, että minut suljettaisiin kaasukammioon ja pistettäisiin kaasut päälle. Pitäisikö hammaslääkäri pistää itse kaasukammioon ja kaasut päälle ja huudella ikkunasta toiselta puolelta, että "Käyttäydypäs nyt asiallisesti! Kohta tämä on ohi ja sitten pääset pois. Lakkaa draamailemasta"?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: