Sivuja: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657963 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1050 : 18.05.2011 14:44:15 »

Ei ne sitä indeksiin saa sidottua mutta kiristyksiä kyllä osaa tehdä  tickedoff tickedoff
Tämäkö muka on se ratkaisu saada ihmiset valmistumaan nopeammin?  idiot2



"Opintotukilain 1.8.2011 muutokset
- Asumislisäkuukaudet lasketaan tukikuukausiksi, eli pelkän asumislisän nostaminen kuluttaa tukikuukausia.
- Vähimmäissuoritusvaatimus nousee 4,8 opintopisteestä 5 pisteeseen kuukaudessa. Myös muita tiukennuksia, ks. tarkemmin alta.
- Opintolainan takaus myönnetään automaattisesti. Tämä vaikuttaa myös toimeentulotuen hakemiseen ensi syksystä alkaen, sillä toimeentulotukea hakevalta opiskelijalta edellytetään opintolainan nostamista.
- Uusille opiskelijoille opintotuki myönnetään kaksiportaisena: ensin alempaan (kandiin) ja vasta sen suorittamisen jälkeen ylempään korkeakoulututkintoon (maisteriin). Muutos koskee myös niitä vanhoja opiskelijoita, jotka aloittavat uudet korkeakouluopinnot ensi syksynä."
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #1051 : 18.05.2011 16:38:18 »

Ei ne sitä indeksiin saa sidottua mutta kiristyksiä kyllä osaa tehdä  tickedoff tickedoff
Tämäkö muka on se ratkaisu saada ihmiset valmistumaan nopeammin?  idiot2

Ja kun uusi opintitukiasetus tulee voimaan, ihmetellään, miksi porukalla kestää valmistuminen entistä kauemmin (pitää saada aiempaa enemmän opintopisteitä suoritettua saadakseen tukia ja jos tuet katkeaa, joutuu käymään töissä, jos ei lainaa halua nostaa) ja/tai mielenterveysongelmat vaan lisääntyvät idiot2

V*ttu mitä touhua... Eikös helpointa olisi vain korottaa tukea siten, ettei tarvitsisi käydä opintojen ohessa töissä ja voisi keskittyä opintoihin täysipäiväisesti ja saisi nuo kiristyneet op-vaatimukset täytettyä... Sen sijaan tarjotaan keppiä kepin perään, eihän opiskelu kohta enää kannata!!! Angry
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #1052 : 22.05.2011 14:44:29 »

Mua alkoi oksettaa kun luin tuon viestisi Soma. Toivottavasti löydät pian ratkaisun tilanteeseesi. Sain sellaisen kuvan, että on aika kuluttava suhde kyseessä.  Embarrassed

Voimia!
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1053 : 22.05.2011 17:25:27 »

Somalle VOIMIA
Mun kusipääukko asuu vieläkin tässä kämpässä ja meillä on kauheita huutoraivoriitoja koko ajan. Ihanat energiat juu täällä.
Ulkona on ilma kaunis kuin morsian ja mä istun läppärin edessä hämärässä kaikki verhot kiinni vittuuntuneena pms-oireissa alavatsa kipeenä
Fuck the world!!!!  Angry
Kilpirauhaslääkityksen annos vieläkin väärä, lepopulssi yli 90.
Viime yönä lähdin ravintolaan yhdeltä yöllä kiukkuisena kuin ampiainen ja eikös heti tule vastaan tuttuja jotka tarvitsee apua. Hyvin kykenen kyl vaihtaa vitutuksen off-asentoon jos apua pyydetään. Kaveri pyysi että antaisin energiahoitoa hänen olkapäävaivaansa. Siitä kieltäydyin koska en ollut täysin "puhdas" mutta tutkin käden liikeratoja, munuaisten kuntoa, turvotuksen syytä ym.
Annoin oman diagnoosini ja muutamia itsehoitovinkkejä joka ihmetytti frendiä sillä hänen lääkärinsä sekä fysioterapeutti oli sanoneet ihan samat jutut.
Pilkun jälkeen talutin naapuritalon kiukkuisen mummon kotiinsa. Mummeli veteli myrkynvihreitä drinksujaan ja huuteli kaikille mut jostain syystä diggaa musta. Muut ihmiset oli hänen sanojensa mukaan lehmänoksennuksia jonka kovaan ääneen ilmoitti  2funny
Tätä kirjoittessa alkoi hymyilyttää  Smiley
Ketjun aloittajalle kiitokset tästä topicista. Kakkaenergia tulee päästää ulos ja kirjoittaminen on oiva tapa.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1054 : 23.05.2011 12:35:36 »

Ärrimurri!
Tähän ketutukseen pätee kai parhaiten sanonta "sitä saa, mitä tilaa", mutta ai perskeles, että ahdistaa.. On ollut tää "ihastus" hiljaiselolla, kypsyttely tasolla ja kun tää "yhteys" on puhtaasti henkinen, niin välillä usko horjuu pahemman kerran. Että siltä pohjalta sitten perjantaina baariin ja juttelemaan yhden puolitutun kanssa ja jossain vaiheessa sitten selvisi, että hänhän olikin oikein hyvä ystävä "ihastukseni" kanssa.. no, onni onnettomuudessa lienee se, että olin hyvinkin ylimalkainen puheissani ja sen tarkemmin asiaa ei puitu. Mutta kun tieto kulkee molempiin suuntiin, niin kappas että lauantaista asti oon sitten potenut hämmennyksestä ahdistukseen ja suruun kaiken mahdollisen. Joo, ei oo omaa, koska mitään aihetta morkkikseen ei ole, mutta millä hitolla tästä pääsee? Perhana, ettei tääkään asia voi koskaan selvitä..  knuppel2

Sad Kyllikki
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #1055 : 25.05.2011 14:55:00 »

Hieman harmittaa kun asutaan vanhassa talossa jossa osittain lautalattiat niin vaikka kuinka esim siivoaa kylppärin tai muuten vain, niin aina näyttää siltä ettei sitä olisi tehty laisinkaan, vanha talo, vanha kämppä vaikka tää muuten on siis siisti, ei likainen mutta siivousjäljet eivät tahdo näkyä  crazy2
Ymmärrän hyvin sun tuskastumisen, mulla sama vika. Mulla on alkuperäinen muovimatto lattiassa vuodelta seiskyt jotain ja samaa sarjaa on (keltaiset) keittiönkaapit.  buck2
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1056 : 25.05.2011 18:02:02 »

Perhanan stressaavaa yrittää saada tutkinto kohtuullisessa ajassa suoritettua.. Onneksi eivät pienentäneet enimmäistukiaikaa, mulla kun se kuitenkin menee äärirajoilleen. Tai voisin toivoa että onnistuisin saamaan siinä jo vähän ennen jonkun tulevaisuudennäkymillä olevan (vaki/harjottelu)paikan ettei tarttis aina nypytellä noilla valtion tuilla..  buck2
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1057 : 27.05.2011 14:08:50 »

Oon kuunnellut tappelevia lapsia ja Smurffilevyä nyt 2 tuntia putkeen hirveän nälkäisenä, aamu meni muutenkin vähän pettyneissä fiiliksissä. En vaan jaksaisi!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1058 : 27.05.2011 16:55:32 »

On ihan tyhjä olo. Mikään ei tunnu miltään. Laskuja riittää. 250 egen hammaslääkärilasku, maanantaina taas lääkäriin josta tulee ainakin 50 egen lasku ja torstaina uudelle adhd-lääkärille menee ainakin 100 euroa.
Vitun kivaa olla koko ajan hoidontarpeessa ja maksaa ittensä kipeeks   buck2
Allergia kiusaa, ruokahalu kadoksissa.
Mä niin toivon että tästä elämästä tulee lyhyt. En ole itsetuhoinen vaan väärässä paikassa. Kuulun valoon, en tänne paskapallolle
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1059 : 29.05.2011 20:48:52 »

Aarrrh, jonnkin tämä tunne pitää purkaa!  tickedoff Koko päivän tenhyt mieli heittäytyä maahan kuin pikku lapsi kiukuttelemaan ilman sen erityisempää syytä. Inhottaa vaan kun syömiset alkaa taas mennä päin sanonko mitä ja kauhee läskiahdistus päällä, vaikka tiedän että se paino menee vaan alas päin eikä saisi mennä!!! Vihanen vihanen VIHANEN!! tickedoff tickedoff
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1060 : 29.05.2011 20:50:37 »

Ainiin ja entistä "pirteämmäksi" tekee eilisen pikku shoppailut kun menin harrastamaan herätäostoksia hieman kalliimman hintatason kauppaan.. Anteeksi kuka maksaa kesämekosta 140 euroa?! minä ilmeisesti -.-
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1061 : 30.05.2011 17:50:52 »

Somalle voimia kera Rakkauden enkelten  smitten
Usko ja luota että sinua autetaan vaikka aika raskaalta tuntuu.
Toivoa antaa ajatus ettei mikään kestä ikuisesti, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Raamatussakin mainitaan "on aika surun, kärsimyksen... MUTTA myöskin ILON ja RIEMUN  Smiley Sitä ootellessa, Siunausta Sinulle  smitten
Jos yhtään lohduttaa vertaistuki, mä möyrin kakkakasassa itsekin.
Toivoa älä menetä ikinä
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #1062 : 30.05.2011 21:18:37 »

Pahuksen esiintymispelko... Cry  Piti tänään pitää lopputyöesitelmä koulun aikuisopiskelijaryhmälle, jossa oli mukana mm. asiantuntijatehtävissä toimivia ihmisiä. Pelko iski persiiseen, kävin luokan ovella kääntymässä useampaan otteeseen. Lopulta skippasin koko esitelmän ja lähdin ilmoittamatta kotiin... Ja nyt hävettää niin maan totaalisesti, että... Cry  Itkukin pääsi, jo koulusta soitin miehelle itku kurkussa, etten vain pysty menemään sinne luokkaan...

En puhu mistään pikkujännityksestä, vaan ihan sisuksia korventavasta, paniikinomaisesta pelosta. Siitä, että saa taistella tajuissapysymisen hyväksi - muutamia kertoja olen pyörtynyt kesken esitelmän, vielä useamman kerran joutunut skippaamaan koko homman.

En enää selviä mistään esiintymisistä! Pitää ilmeisesti joko vetää tiukat päiväkännit tai hankkia lääkitys, jos joskus haluaa selvitä esitelmistä yhtenä kappaleena... Undecided

Itkupilli-Jousimies, kaikkea sitä joutuukin kestämään...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1063 : 03.06.2011 17:47:26 »

Milloin tää kamala aika loppuu? Hyvä ystäväni on sairaalassa munuaistulehduksen takia ja mun sydänoireet vaan jatkuu. Lepopulssi sata ja fiilis et olis just juossut kunnon lenkin kun hengästyttää koko ajan.
Laitoin verhot kiinni ja koitan psyykata itseeni kynttilänvalossa. Onneksi ystävä tulossa käymään ettei tarvitse sydänkohtailla yksinään.
No ei tässä nyt oikeesti hengenhätää ole mutta puolentoista vuoden kamalat kokemukset varmasti saa aikaan jotain alitajuista stressiä. Tosin hyvin olen asioita läpikäynyt, puhunut, kirjoittanut mutta kyllä väkisinkin tulee ajatus "loppuuko nää vaikeudet koskaan"
Toissa yönä kanava avautui taas yht`äkkiä. Ilma väreili ja olin yhteydessä henkimaailmaan. Alkoi ahdistaa. Mä en halua sitä yhteyttä, enkä hahmoja pyörimään kotiini.
Uskomatonta että fyysisesti sairaalle ihmiselle luodaan lisästressiä toisilta tasoilta. Siksi mä oon todellakin kokenut henkimaailman rasitteena ja siitä täällä kirjoittanutkin. Tunkeilu on törkeetä, oli kyse ihmisistä tai näistä henkiasioista.
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1064 : 04.06.2011 10:06:18 »

Päätin sitten eilen käydä saunassa piiiitkästä aikaa ja tietty siinä lämmössä unohdin "kellottaa" ajan  Tongue. Olin varmaan lähemmäs 20 min sen 5-7 sijaan ja nyt on niin p*rkeleellinen saunakrapula ettei tosikaan. Pelkkä paikallaan oleminen on ihan täyttä tuskaa  Cry.
*huokaus* Milloinhan sitä oppis olemaan  tickedoff uglystupid2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: