Sivuja: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3184086 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2175 : 02.03.2013 19:05:36 »

ristiriitaisia tunteita ku ei osaa täl hetkel iloita joukkueen menestyksestä... kaikkea ollu ja pelaamaan ei o hetkee päässy ja ny tänää tullu voittoja ja nousu ylemmäs.
porukat lähös juhlii ja itel ei kauheesti haluja kyseiseen toimintaan... Sad

bläääh! joteski porukan petturi olo mut toisaalta taas ei.
tallennettu
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2176 : 05.03.2013 11:09:46 »

Eihän tällainen oireilu kivaa ole mutta olen todellakin kiitollinen että niin mukavat lääkärit + hoitajat on kohdalleni osunut  smitten
Enkeleitä pyydän mukaan aina kun pitää lähtee. Ne ihan oikeesti auttaa  angel angel angel
Tulis muistaa sinä yksinäisenä mustana hetkenäkin ettei me koskaan olla yksin  Smiley

Mulla ei oo ku kaks mukavaa vakiolääkäriä (toinen yksityinen, toinen kunn. ) - Muut on ollu joko pikkusieluja, mielisairaita tai epäpäteviä.

Joten enkeleitä joutuu pyytämään mukaan; ja ton kun muistais aina ettei me koskaan olla yksin  angel

tallennettu

.
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2177 : 05.03.2013 12:55:04 »

Mä selvitin eilen sen mun onkelman liittyen pyykinpesukoneeseen. Vaatekasa pyykkikorissa alkoi kohoamaan uhkaavasti kattoa kohti, joten otin härkää sarvista kiinni ja katsoin josko googlella olisi antaa minulle joku ratkaisu tuohon ongelmaan. Noh, boschin sivuilta löytyi oikein joku video siitä mitä tehdä kun kone ei tyhjennä vesiä ollenkaan.. Kehotettiin aukaisemaan se koneen tyhjennyspumpun pesä ja puhdistamaan se kaikista roskista jne. nooh, löytyihän sieltä melkein sitä sun tätä mönjää...
Sen jälkeen pyöritin kaksi koneellista pyykkiä, eikä minkäänlaisia onkelmia ilmennyt. (:

Saas nyt nähdä ratkaisinko mä sen ongelman oikeasti, vai onko tuo vaan väliaikaisesti kilttinä mulle tuo kone, mutta seuraavaksi isken sitten tuohon poistoputkeen jos se alkaa tekemään taas samaa.

Jipii!!
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #2178 : 06.03.2013 11:52:37 »

Miten mä en ole tajunnut tota samaa tutkia  idiot2
Sen korjausukon piti tulla jo viikko sit mutta eipä ole kuulunut. Masina toimii/ei toimi miten sattuu

Miks myydään tollasia kalliita hypervehkeitä, luvataan takuut ja korjaukset muttei mitään tapahdu kun korjausapua tarvitaan. Pöh!!

Mun kodissa oli kamala energia eilen. Alkoi jopa pelottaa pitkästä aikaa. Tuuletin kunnolla, poltin kynttilöitä ja rukoilin. Sit soi puhelin ja huolestunut ystävä soittaa onks kaikki hyvin. Täydellinen ajoitus  Smiley
Puhuttiin pitkään ja sovittiin et nähdään vielä tällä viikolla.
Kerroin pikkuihastuksestani ja frendi nauroi et älä säikytä nuorta miestä ihmetempuillasi (viitaus seksualisuuteen)
En ole edes tajunnut tota aiemmin. Olen ihastunut mutta tosiaan en lainkaan sexual tavalla.
Ihminen osaa olla välillä sokee itselleen.

Kuolleen mieheni kanssa oli sellanen fyysinen vetovoima että sen näki kilometrin päähän tuntemattomatkin  Cheesy
Tuleekohan sellasta enää ikinä... coolsmiley

Joka kerta kun olen käynyt raflassa kuolintapauksen jälkeen, joku ihmemies on hihas kiinni ja joka ikinen kerta ehdotus ollut suoran seksuaalinen. Tajuisin tämän jos olisin pukeutunut provosoivasti, flirttailisin ym
Kai luonto hoitaa omalla tavallaan. Feromonit... smitten
« Viimeksi muokattu: 06.03.2013 11:55:54 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2179 : 06.03.2013 22:05:24 »

Kävin taas baarissa, join siideriä ja puhuin taas liikaa. Seuraus: seksiseuraa tarjolla. Lähdin kiitää samantien.
Toinen mesta. Yksi juoma ja sit se mitä halusin kuulla: venäjää
Kaksi nuorta poikaa pelas bilistä ja jutteli keskenään venäjäksi. Mä aloin itkee. Kaksi rakastani puhui sitä kieltä jota rakastan ja se saa aikaan aina tunnereaktion.
Ne kundit katsoi mua ja kysyi onko kaikki ok. No ei ole mut puhu lisää. Mä en itse osaa ko kieltä kuin vähän mutta rauhoitun kun joku pulputtaa sitä. Kaunista mun korviini
Joku juttu mitä en pysty kestää on liiallinen empatia.
Olen ok kunnossa yksinäin tai frendien seurassa mutta jos joku puolituttu, lääkäri tai lähikaupan kassa (oikeesti) alkaa empatisoimaan, alan spiidaa
Mun mies oli tosi karismaattinen ja jäi ihmisten mieleen, siks olen saanut kuolemansa jälkeen liikaakin huomiota mm lähikauppojen myyjiltä ja vaikka mistä ihmesuunnasta.
Täällä pk-seudulla on aika tuulinen sää joka pöllyttää lunta minne sattuu. Mä jäin seisoo kauppakasseineni tohon tuiskuun ja tuijotin taivaalle.
En ole toivoton mutta mä kaipaan RAKKAUTTA. Tulkoon se elämääni parannuksena ja voimana  smitten

tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2180 : 07.03.2013 17:49:15 »

Eilinen oli hieman rankka päivä mutta eteenpäin mennään  Smiley
Mun romahdus alkoi siitä kun luin 8-vuotiaan kuoliaaks kidutetun tytön tarinaa. Miltei yrjösin.
Tulin kotiin illalla ihan sekasin sit luin vielä lisää murha.infosta syyttäjän näkemyksen ja tarkemmin sen helvetin miten se pieni raukka on joutunut kärsimään. 

Järkyttävän elämän on se sielu valinnut. Syyttäjän mukaan uransa kamalin tapaus. Oli se Jammu Siltavuorikin hirviö mutta tämä Tarkki joka kidutti lapsensa kuoliaaksi on vielä kamalampi. Mistä näitä kuvotuksia sikiää??

Pohjolasta tulee Valo. Just joo. Pimeetä valoa  buck2 Mikä selittää tämän maan pahoinvoinnin, perhesurmat, kouluammuskelut, itsemurhaluvut, psyykelääkkeiden suuren käyttäjämäärän?
Missä se valo on? Vanhoja sieluja...hmmm.  idiot2

Mä sekoilen tän hetkisen elämäntilanteen takia, baareilen liikaa ja psykoilen yksin kotona mutta en osaa edes kuvitella tekeväni toiselle pahaa vaikka olis kuinka kamala olo.
Mikä näitä ihmishirviöitä ajaa niihin tekoihinsa?
Onneton lapsuus ja rakkaudettomuus ei selitä demonista sadismia.
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2181 : 07.03.2013 21:37:27 »

on joo vanhoja sieluja, mutta myös niitä nuoria paljon.. väkiluku kasvaa kokoajan.. jotenkin ne oppiläksyt on opittava, mutta miettinyt silti sitä, että miksi ne täytyy noin raa'asti hoitaa.. eikö vähemmälläkin sais asiat perille.. Ahdistavaa lukea kokoajan jotain kamalia varsinkin lapsille tehtyjä juttuja.. Ihmiset vaan voi pahoin kokoajan.. "ennen kaikki oli paremmin" nykyään vaaditaan kauheesti.. johtuu ehkä siitä..
Mä en kykene lukemaan mitään mikä liittyy lapsiin kohdistuvaan väkivaltaan.. Tekee pahaa jo pelkkä ajatus.. Sitä silti välillä "tykkää" kiduttaa itseään jostain syystä..  Undecided
Siispä Valoa ja Rakkautta kaikille..!! smitten  angel
tallennettu

..just go with the flow..
Indium
Vieras
« Vastaus #2182 : 07.03.2013 21:55:09 »

Pikkari, sää oot tosi paljon kirjoitellut sun menetyksestä, ja oon kaiken lukenut vaikkakin suurimman osan aikaa ollut hiljaa vain... mutta mulla on jäänyt päähän pyörimään joku ehkä parin viikon takainen sanomisesi. Sanoit että aika vääristyy, välillä tuntuu kuin olisi eilen menettänyt, välillä kuin siitä olisi iäisyys.
Jotenkin vaan, öhm, haluan sanoa että ymmärrän tuon. Itse koin viime vuonna perheenjäsenen kuoleman, se tuli ihan täysin yllätyksenä. Välillä tuntuu vieläkin pöljältä että hän ei enää ole täällä, ja jotkut tunnelmat, biisit, kuvat vie suoraan hetkiin kun oli juuri kuullut uutisen. Toisaalta ei muista suurinta osaa siitä mitä elämällään teki pari kk sen jälkeen, paitsi yksittäisiä hetkiä, kuinka alkoi keskikaupungilla kävellessä vain itkeä, tai ensimmäinen päivä kun kunnolla nauroi taas. Ja on niitäkin hetkiä ollut, kun tuntuu että hän olisi jotain unta vain, osa jonkun toisen elämää, hyvin kauan sitten tapahtuneita juttuja.

Läsnäolo kyllä välillä on ollut aistittavissa (erittäin lempeänä viileytenä, joka sitten häipyy taas pois) ja eräitä hyvin erikoisen tuntuisia unia olen hänestä nähnyt, uskon että ihan tuli minua moikkaamaan niiden kautta. Eipä tuo mitään haittaa sellaiseen uskoa, kun se lohduttaa kumminkin.

En tiedä miksi juuri nyt teki mieli tästä avautua. Noh, tulipahan sanottua. Voimia kaikille jotka ovat menettäneet läheisen, ja muillekin joilla on raskasta. Ehkä nämä asiat joskus ymmärtää, viimeistään kai sitten verhon tuolla puolen.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2183 : 07.03.2013 21:57:02 »

Ai perhana, nyt itken täällä niinku mikäkin.... kais tälle sitte oli tilausta.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2184 : 07.03.2013 23:05:31 »

Mä tunnen kuoleman etukäteen joten siks ei tullut kauheeta shokkia mutta lähimmäisen menetys on rankkaa.
Se aikavääristymä ja tunnetilojen vaihtuminen on niiiiiiiin tuttua nykyisin
Voimia sinulle  angel smitten
Ihan kummallisia kohtaamisia on ollut enemmän kuin ikinä. Puhuin just tunnin puhelimessa vanhan lapsuudenystävän kanssa jota en kyllä nykyään ystävänä pidä mutta kauheen kiinnostunut mun jutuista.
Koitan nyt alkaa auttaa hänen lastaan (lapsen isän toivomus)
Tosta menetyksestä vielä. Mieheni kuva on tän läppärin vieressä ja siirsin sen eilen kirjahyllyyn jossa on kuolleen ystäväni valokuva. Näytti niin kauniilta ja rakkailta mutta pakko oli ottaa mieheni kuva tähän lähelle takasin
Tuli heti ikävä kun en nähnyt häntä.
Tää on ollut aika itkuinen viikko samoin kuin viime viikkokin. Vaihtelee juu.
Se mun lapsuudenystävä ei uskalla tulla mun kotiin kun sai tietää kaikesta tapahtuneesta viime vuosien aikana.
Sanoi vielä että eihän sun kannata alkaa seurustelee kun sun kanssa kuolee kaikki. Olet kuin musta leski. Mä nauroin et eihän sunkaan sit kannata mua tavata. Pyysi anteeksi.
Tällaisia naisia ja ihmemiehiä joiden seurassa tuntuu et mun otsassa lukee fuck me
Sorry karkee ilmaisu
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2185 : 08.03.2013 10:23:37 »

on joo vanhoja sieluja, mutta myös niitä nuoria paljon.. väkiluku kasvaa kokoajan.. jotenkin ne oppiläksyt on opittava, mutta miettinyt silti sitä, että miksi ne täytyy noin raa'asti hoitaa.. eikö vähemmälläkin sais asiat perille.. Ahdistavaa lukea kokoajan jotain kamalia varsinkin lapsille tehtyjä juttuja.. Ihmiset vaan voi pahoin kokoajan.. "ennen kaikki oli paremmin" nykyään vaaditaan kauheesti.. johtuu ehkä siitä..

Muutamia huomioita:
Kun maksaa karman lapsena saa maksettua tavallaan enemmän kerralla kuin jos sama tapahtuisi aikuisena. Sama velanmaksu aikuisena vaatisi vielä karmeampia tapahtumia. Tämä voi olla sielun oma valinta, jos kyse on nimenomaan karman takaisin maksamisesta.

Toinen syy, miksi karmeita tapahtuu on se, että jotkut sielut valitsevat palvella muita herättämällä nämä huomaamaan, että tarttis tehdä jotain. Sielu voi valita uhrata itsensä kiinnittääkseen vaikkapa ihmiskunnan/kansakunnan huomion tärkeään asiaan. Tällöin myös ne 'pahantekijät' ovat niitä jotka uhrautuvat, ei se inhottuna pahantekijänä oleminenkaan kivaa ole. Holokausti oli tällainen tapahtuma: Lukuisat sielut tekivät itse sopimuksen kuolla keskitysleirillä ja toiset olla niitä pahiksia, jotta maailman huomio heräisi niin tehokkasti, että ihmiskunta ryhtyisi työskentelemään sen eteen että moista ei koskaan enää tapahtuisi. Ja niinhän se ryhtyikin, perustettiin mm YK.

Ja tällaisista tapahtumista on täysin mahdotonta päätellä osanottajien sielunikää. Kaikki osapuolet voivat olla vaikka vanhoja sieluja, joilla on meneillään aikaa sitten tehdyn karman maksaminen. Vaikka väkiluku kasvaa koko ajan, on silti nuoremman sieluniän edustajien määrä koko ajan laskussa. Tämä on mahdollista siten, että kaikkien koskaan planeetallamme eläneiden ihmisten yhteismäärän on arvioitu olevan noin 30 miljardia.  Kaikki eivät ole koko aikaa inkarnoituneina, väkiluvun kasvattamiseen ei tarvita koko aikaa uusia sieluja kun kaikki eivät kuitenkaan ole olleet inkarnoituneina yhtä aikaa.

KAIKKI, siis aivan kaikki, on sielun omaa valintaa. Mutta tässä asiassa täytyy kyetä ajattelemaan moniulotteisesti, eli hyväksyä tavallaan vastakkaisten asioiden yhtaikainen olemassaolo: Vaikka on ihmisen sisäinen asia ja valinta surra tällaisia asioita (omia käsittelemättömiä kipujamme me suremme, kun suremme tuntemattomien ihmisten kohtaloita) kauheita kohtaloita, eikä se tavallaan ole mitenkään tarpeen kun kyse oli sielujen valinnoista, tämä ei tarkoita sitä etteikö pitäisi kaikin voimin työskennellä sen eteen, ettei moista koskaan enää tapahtuisi. Moniulotteiselta tasolta katsottuna törmää väkisinkin tällaisiin paradokseihin.

Ja se surun ja ahdistuksen määrä muuten aiheutetaan tässäkin asiassa niillä omilla ajatuksilla. Jos rupeaa pyörittelemään päässään 'voi kauheaa, miten hirveää on sen pikkutytön elämä ollutkaan, voi miten hän onkaan kärsinyt, miksi kukaan ei välittänyt...' jne. ajatuksia, niin tottakai tulee paha olo. Ja sellaisten ajatusten pyörittäminen päässä ei auta ketään tippaakaan. Enkä nyt halua torpata tässä kenenkään tunne-elämää tai ajatusketjuja: Jokainen meistä on vapaa tuottamaan itselleen tunteita ihan niin paljon kuin haluaa, mutta kerron tämän niitä varten, jotka eivät sitä halua tehdä eivätkä ole tietoisia siitä että aiheuttavat ne tunteensa itse.

Kyllä minäkin tätä uutista melkoisesti hätkähdin, mutta tyttö on nyt verhon toisella puolella ja siten autuaassa yhteydessä jumaluuteen josta tulikin. Ketä hyödyttää että minä tuntisin tuskaa hänen takiaan juuri tässä hetkessä? Se vähentäisi omaa toimintakykyäni jonka voin paremmin käyttää esim. sen pohtimiseen, miten tällaiset tapaukset tulevaisuudessa voitaisiin estää.

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Indium
Vieras
« Vastaus #2186 : 08.03.2013 10:36:17 »

Mä tunnen kuoleman etukäteen joten siks ei tullut kauheeta shokkia mutta lähimmäisen menetys on rankkaa.
Se aikavääristymä ja tunnetilojen vaihtuminen on niiiiiiiin tuttua nykyisin
Voimia sinulle  angel smitten

Kiitos smitten
Itsekin jälkeenpäin ymmärsin että taisin tuntea sen, en vain tunnistanut ko. kummallista tunnetta.
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2187 : 08.03.2013 10:37:57 »

Kiitos taas viisaista sanoistasi Ekle.. Smiley
Jotenkin tuntuu, että vaikka nuo asiat ymmärtääkin, niin paljon on juuri sitä surkuttelua jonka vuoksi sitä hairahtuu myös itse välillä surkuttelemaan.. Kaikille ihmisille ei aina voi sanoa mielipidettään ihan vaan yleisen hyvän ja ymmärtämättömyyden vuoksi.. En puhu nyt täälä puhutuista asioista vaan ihan esim. työpaikalla.. Jos meet tempasemaan mielipiteen, että "noh, sitä saa mitä tilaa, että nämä sielut olivat tämän näin halunneet" niin kyllä sitä saattaa joutua hullujen huoneelle.. Meilläpäin kun ainakin tuntuu olevan todella ahdasmielistä väkeä.. Suurin osa ihmisistä varmaan ajattelee, että on tunteeton jos nyt ei sytytä kynttilää jokaisen mediassa hössötetyn kuolleen vuoksi..
Sitä unohtaa välillä aina miksi asiat tapahtuvat, mutta onneksi meillä on niitä sieluja jotka muistuttavat todellisuudesta.. Wink
Tästä on hyvä jatkaa hyvillä mielin kohti tylsää koulutuspäivää..  coolsmiley
tallennettu

..just go with the flow..
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2188 : 08.03.2013 11:11:49 »

Juu, Nefarian, kyllä minäkin nämä asiat pidän ihan omana tietonani muualla kuin tällä palstalla ja rajatietopiireissä. Oman tyyneyden ja mielenrauhan kannalta se oma tietoisuus näistä asioista on se tärkein, eikä kenenkään tarvitse tietää mistä se minun mielenrauhani on peräisin.

Tällaiset netissä kynttilän sytyttämiset ja muut joukkosuremisen muodot ovat uudehko ilmiö ja minulla on sellainen tunne että vaikka oikeaakin surua siinä on ja se toiminta joitain helpottaa, monilla se on ryhmäpaineen tulosta: Kun kaveri lähettää tekstarin tms.
että sytytä kynttilä, kuinka moni kehtaa olla sytyttämättä?   Huh  Ja osalla kyse on siitä, että halutaan erikseen korostaa omaa empaattisuutta ja myötäelämistä, vaikka ihan hyvin voisi kotonansa yksin kenenkään tietämättä olla ihan yhtä myötäelävä ja empaattinen ja surra yhtä paljon.

Hieman asian ulkopuolelta, mutta liittyen tähän sen omien ajatusten vaikutusten kannalta: Vuosi-pari sitten tehdyssä tutkimuksessa (en nyt jaksa selostaa koko koeasetelmaa, se olisi pitkä juttu, mutta tieteellisesti validi se kuitenkin oli) huomattiin, että  kriisiterapian antaminen PITKITTÄÄ kriisistä toipumista jopa kaksinkertaiseksi. Nopeimmin toipuivat ne, jotka eivät vatvoneet asiaa (eli aiheuttaneet itselleen sitä koskevilla ajatuksillaan niitä negatiivisia tunteita) kriisiterapiassa. Sitä on siis kerta kaikkiaan typerää tarjota ainakaan ulkopuolisille, jotka eivät olleet itse mukana tapahtumassa.

Tämä on kuitenkin uusi tutkimustulos ja kestäänee hetkisen ennen kuin asia tajutaan laajemmin.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2189 : 08.03.2013 13:00:02 »

Uskon että sielu valitsee pääpiirteet elämässä ns isot merkitykselliset tapahtumat, ei ihan kaikkea joka meille elämän aikana tapahtuu.
Mistä me voidaan tällasia edes tietää? Vapaa tahto siis tarkoittaa sielun suunitelmaa, vai? Sen joka on jokaikistä pikkutarkkaa yksityiskohtaa myöden etukäteen harkittua tapahtumaa
Ei mene mun jakeluun
Toinen ihmetys on tää yliminä. Mikä se on? Egon vastakohta? Auran "uloin kenttä" mikä?
Kyselyikä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: