Sivuja: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657787 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1080 : 20.06.2011 11:56:56 »





     Nou nou, semmonen 4-50 luvulta oleva vanha senkki, ihan kohtuu kunnossa.

         Tykkään vanhasta, hyvästä  Huh  Cheesy
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1081 : 21.06.2011 18:57:42 »

Töitään tekemätön kollega! Käyttäytyy kohtuuttomasti ja epäoikeudenmukaisesti ja pallottaa töitään mulle!!!  knuppel2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1082 : 21.06.2011 19:41:18 »


Kyllä sitä voi olla tohelo.Jussilla on vanhat kalahousut,jotka on taskun suusta revenneet.Tuskitteli,kun taskussa ei pysy mikään.Minä taitavuuttani säteillen ompelin taskun reunan koneella tiuhalla siksakilla.Oli Jussin iso pitkähihainen teepaita päälläni,ja olin ommellut hihan tiukasti housuntaskun reunaan.  Jussi lohdutti,että nyt hänellä on paita-housu setti,jos pitää kättä taskussa. 
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #1083 : 22.06.2011 07:33:53 »

Selkä paskana. Loppuviikko saikulla Angry
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1084 : 22.06.2011 09:59:19 »

Selkä paskana. Loppuviikko saikulla Angry



                                                                                     smitten
                                                                               
             Pikaista paranemista sinulle, toivoo hän  Smiley





tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1085 : 27.06.2011 20:46:56 »

Poltin nahkani!  Angry
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1086 : 28.06.2011 17:23:59 »

Googlasin taas vaihteeks homeoireista ja natsaa mun oireiluun 100%
Taas kipeenä siis  tickedoff
Nenä vuotaa koko ajan kera v¤¤¤¤maisen kutinan. Iskias särkee ja olo kuin olmilla. Vielä pari päivää ja sit koittaa vapaus tästä paskapaikasta.
Iso homma vielä edessä koska huonekaluja ym kotikamaa joutuu heittää pois ettei homeitiöt kulkeudu mukana "puhtaaseen kotiin"
Supersiivousta, hinkkausta myös tiedossa
Rahaa palaa myös tän asunnon tarkempiin tutkimuksiin.
Miten mä en ole aiemmin tajunnut oireiden syytä?!
Olisin lähenyt jo aikoja sit kiitää täältä. Fuck the world fiilis  tickedoff

 
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1087 : 28.06.2011 18:58:12 »

Angiina, taas. Kuukausi sitten juuri oli ja nyt tajusin sentään hakea antibiootit ennen kuin kunto meni hourimiseen asti. Ääntä ei liikoja tule, muksut jäi juuri lomalle ja oon ihan rikki.. ei jaksais pätkääkään, kauhee riehuminen lapsilla ja se vähäkin ääni menee noille huutamiseen.. nyt kun sais jonkun ihmebuustauksen, että tää kierre katkeis.. vaikka vaan sekin, että uskaltaisi lähteä noiden lasten kanssa ulos ja voisi luottaa ettei ne hölmöile, kun pelottaa jo kaikki Cry

 Sad Kyllikki
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1088 : 01.07.2011 17:47:53 »




          Jotku miehet haisee niin pahalle hielle, kun ne tullee esim. kauppaan  Huh
           Eiköhän vois vähä pesseytyä kotona ensteks.. Shocked
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #1089 : 01.07.2011 19:45:22 »



  On naisia (miehiä), jotka eivät peseydy, ennenkuin tulevat uima-altaaseen, -yököttää

  se hien haju,---vaikka millä kielellä kuulutetaan,  että peseydy ennen.... Angry
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1090 : 02.07.2011 12:11:53 »

Oon lihonut. Voihan %#*@§.
Rupespa ahistaa. tickedoff Iha kaikki. tickedoff



         Älä ota pienistä asioista paineita.  Shocked Se on ihan turhaa. Smiley 
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1091 : 03.07.2011 11:53:22 »

Hyi hemmetti, meillä oli käärme takapihan terassinovella kun menin aamupäivästä pihalle! knuppel2  Kyllä osaa olla ällöttävä elukka.  Kerkes livahtaa terassin alle, kun jäädyin paikalleni.  Hetken päästä menin kattomaan, niin se luikerteli nurmikolla, ja sain iskettyä lapion siihen pariinkin otteeseen, ja heitin sen ojaan virran vietäväksi.

Mä hämmästelin sitä alkukantaista reaktiota, minkä se mussa aiheutti.  Mähän tärisin koko akka, enkä yleensä vähästä hätkähdä.  Se olis hyvin voinu napata mua jalkaan, kun menin paljain jaloin pihalle, mutta tais nukkua siinä.  Hyi olkoon, kun voi olla inhottava elukka!
 tickedoff
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1092 : 03.07.2011 12:03:58 »

Istuta pihalles lipstikkaa niin ei tarvi vastasuudessa tappaa myyrän et hiirensyöjää..
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1093 : 03.07.2011 17:26:20 »

Toi on jännä, toi rekatio, minkä käärme aiheuttaa. Siis yksi n.12 vuotias naapurintyttö mäiski kepillä kuoliaaksi kyyn ihan raivon vallassa, kun semmonen oli pyörätien varrella  Shocked Ois siitä ny vaan voinu ohikin mennä...Jälkeenpäin kirjoitti raadon viereen anteeksipyntö kirjeen kyylle.
Kyllä minäkin kyytä kavahdan...yksi lekotteli lenkkireitillä kaula kiven päällä ja otti arskaa..muksut luuli sitä kuolleeksi, mutta kielsin varoiksi menemästä liki, ja hyvä oli, sillä elihän se. Ei puhettakaan että olis meitä pakoon menny! Sillä samalla tiellä oli sitten toinenkin, mutta se oli jäänyt auton alle ja oli ihan littana.
Mutta en oo tuota primitiivistä muussiksi mätkimis reaktiota vielä itte kokenu Shocked
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1094 : 03.07.2011 18:30:45 »





                 Kyllä noi käärmeet pittää kiertää kaukaa, jos ehtii, on ne sen verran
                  vikkeliä elläimiä. Joskus sattunu lenkkipolulla vastaan  Shocked
                   Eikös siilitkin karkota nuo kyyt, ainaski kuullu.
                 
                      Siilit on sitten vinhoja elläimiä. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: