Äänestys
Kysymys: Nousevamerkkisi?h
Oinas - 9 (1.7%)
Härkä - 15 (2.9%)
kaksonen - 36 (6.9%)
rapu - 53 (10.2%)
leijona - 82 (15.7%)
neitsyt - 58 (11.1%)
vaaka - 64 (12.3%)
skorpioni - 76 (14.6%)
jousimies - 65 (12.5%)
kauris - 31 (6%)
vesimies - 21 (4%)
kalat - 11 (2.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 472

Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousevamerkkisi  (Luettu 183304 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tulikukka
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #180 : 04.12.2008 18:48:29 »

Olen aurinko neitsyt ja nouseva jouskari. Välillä tuntuu että olen ihan sekaisin näiden kahden aika erilaisen puolen kanssa ja niissä on melkoinen yhteensovittaminen!

Toisaalta äärettömän tarkka asioissa ja toisaalta täysin hällä väliä.  Grin Riippuu sitten ihan asiasta ja fiiliksistä, kumpi merkki määrää miten toimitaan ja reagoidaan.  :Smiley
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #181 : 07.12.2008 07:28:01 »

Ajatus :"Kyllä, täytyy tunnustaa että lievää kotkamaisuutta löytyy minunkin nenästäni.  Ja "korkeat" tai erottuvat poskipäät pistän myös AC-Kauriin piikkiin. Eräs asia, joka myös usein Kauriiseen liitetään, on kuulas iho - itselleni oli hieman uusi asia tajuta, että omakin ihoni voi jonkun mielestä olla "kuulas" - parikin ihmistä on sanonut näin. Omasta mielestäni olen vain kalpeanaama (onneksi ykköshuoneen Mars tuonee niitä pisamia kesäisin).  Ja tyyliä ei todellakaan tule helposti muutettua, joskus ihan itseänikin ärsyttää, kun sitä vaan ei "osaa" muuttaa esim. kampaustyyliään, vaan jämähtää aina siihen vanhaan. Kauris-puoleni tykkää klassisesta, mutta Vesimies-puoleni pitää sentään huolen siitä, ettei mennä ihan tätilinjalle."

hih...no täytyy myöntää taas, ihan kuin itse olisin kirjoittanut...tuulen halkojaa löytyy, voisin puolet antaa jollekin rapu-nousuiselle...ja valkonaama olen itekin, en edes rusketu vaikka kuinka olen yrittänyt. Kuulautta kehuvat kosmetologit ja rypyttömyyttä. No, minä vaihdan tyyliä sen mukaan mikä sattuu iskemään ja yleensä väärinpäin. Kun gooteista ei vielä tiedetty mitään, minä laahustin pitkän mustan takkini kanssa ja värjäsin tukkaa mustaksi. Sitten halusin takaisin vaaleaksi mutta oranssihan siitä tuli, kuljin sitten se väri päässä jonkun aikaa (punk keksittiin vasta sen jälkeen.... coolsmiley)
Nyt olen vähän rauhoittunut, ja palaillut aikuisen gootin tyyliini, yritän välttää liian mustaa, mutta se vaan on mielestäni joka paikkaan sopiva...tungen myös pinkkiä tai viininpunaista etten olisi kävelevä haamu. Hiukset ovat pitkät valkoiset ja piikkisuorat (lapsena minulla oli luonnonkiharat) .Ja tietenkin ihailen tummahiuksisia, helposti ruskettuvia immeisiä (suom! olen siis kade)
Itse asiassa minulle on sanottu, että olen "rohkea" pukeutumisessani, mutta miten toi nyt pitäisi ottaa... idiot2
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #182 : 08.12.2008 11:28:08 »

En ole yhtään ascini  vaaka näköinen, pikemminkin nousukauriin, mutta Pluton proksimiteetti saattaakin teettää kummia. Ainoa selkeä nousuvaakajuttu on pakkomielle vaatteisiin ja sitten etteivät ihmiset juuri koskaan saa oikeaa ensivaikutelmaa ja myöhemmin hämmästelevät asiaa hölmösti. :Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #183 : 09.12.2008 05:43:35 »

miltä nousu-vaa'an pitäisi sitten näyttää.

Vaikkapa Bill Clinton ja Britney Spears ovat erittäin tyypillisiä ko. nousumerkin edustajia.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #184 : 09.12.2008 10:20:12 »

Jep, nousu-Vaa'alla näyttäisi olevan sellaiset pehmeälinjaiset, "harmoniset", ehkä pyöreähkötkin kasvot. Näin ainakin noiden em. esimerkkien lisäksi myös parilla kaverillani. Ja sellaista tiettyä miellyttävyyttähän Vaaka nousussa tuo ulkoiseen habitukseen.

En muuten tiedä, onko myöhästely yleinen Vaaka-ominaisuus, mutta muistelen, että aiheesta on joskus foorumilla keskusteltu. Pahimmat tuntemani myöhästelijät ovat juuri Vaaka-nousuisia tai Vaaka-aurinkoja. :Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #185 : 10.12.2008 13:55:45 »

mutta kyllä  vaaka piirre on minusta ehdottomasti myös korostuva älyllisyys/älykkyys....ainakin minun kokemuksella  vaaka merkkinä ihmisissä liittyy juuri siihen ja usein myös niihin minun puute-alueisiin kuten tekniikka, insinööritiede ja matematiikka, sekä kauppatiede...ja juuri sen takia olenkin sen laittanut merkille havaitessani ihmisiä jotka tekevät minulle vaikeaselkoisia asioita ihan työkseen tai opiskeluikseen Undecided Grin

Juu, Vaa'an voi ilman merkkinä yhdistää älyyn ja sellaiseen abstraktiin hahmotuskykyyn, erityisesti, jos kartta muutenkin sitä tukee. Työkaverinakin on insinööri-Vaaka. Smiley

Tuo Saija Palin voisi ollakin nousu-Vaaka. Monestihan Vaaka liitetään myös kauneuskilpailuissa menestyneisiin - onhan se venus:n merkki.
tallennettu

Asc Kauris
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #186 : 10.12.2008 14:16:33 »

Minulla on muutamia nousuvaaka naisystäviä ja kyllä heistä paistaa sellainen viehättävyys, naisellisuus Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #187 : 10.12.2008 15:30:55 »

mä luulin et siinä ei oo mitään hyvää syntyä nousuvaa'aks mut sitä mä kai saan sit kiittää naamastani. se yhistettynä jousimiehen flirttiperseeseen.. Wink

kuinka paljon nouseva merkki voi heittää jos arvaa syntymäkellonajan tai arvaa vaan et 12:00?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #188 : 11.12.2008 10:52:18 »

kuinka paljon nouseva merkki voi heittää jos arvaa syntymäkellonajan tai arvaa vaan et 12:00?

Aika paljon. Kuumerkinhän voi usein varmistaa ilman syntymäaikaa, koska kuu ei vaihda merkkiä kuin parin päivän välein, mutta askendentti voi vaihtua ihan minuuteissa - riippuu syntymäpaikasta ja vuorokaudenajasta. Tietyt merkit myös nousevat tietyillä leveysasteilla kauemmin kuin toiset. Karttaohjelmilla voi tietysti kokeilla eri syntymäaikoja ja katsoa, mikä merkitys on vaikkapa vartin tai puolen tunnin heitolla suuntaan tai toiseen.

Tuota klo 12 aikaa käytetään ihan yleisesti kartoissa silloin, kun tarkka syntymäaika ei ole tiedossa. Tällöin kuitenkin kartta kannattaa tehdä ilman akseleita ja huonerajoja, koska ne eivät todennäköisesti pidä lainkaan paikkaansa. Astro.comissa se onnistuu valitsemalla karttaa tehdessä ajaksi "hour: unknown".
tallennettu

Asc Kauris
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #189 : 12.12.2008 14:38:08 »

Jep, nousu-Vaa'alla näyttäisi olevan sellaiset pehmeälinjaiset, "harmoniset", ehkä pyöreähkötkin kasvot. Näin ainakin noiden em. esimerkkien lisäksi myös parilla kaverillani. Ja sellaista tiettyä miellyttävyyttähän Vaaka nousussa tuo ulkoiseen habitukseen.

En muuten tiedä, onko myöhästely yleinen Vaaka-ominaisuus, mutta muistelen, että aiheesta on joskus foorumilla keskusteltu. Pahimmat tuntemani myöhästelijät ovat juuri Vaaka-nousuisia tai Vaaka-aurinkoja. :Smiley

Minä en ole kumpaakaan ja yleensä aina myöhässä! Au jousimies nousu skorppari..
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Roxsheena
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #190 : 12.12.2008 18:11:50 »

Kyllä, täytyy tunnustaa että lievää kotkamaisuutta löytyy minunkin nenästäni. Grin Ja "korkeat" tai erottuvat poskipäät pistän myös AC-Kauriin piikkiin. Eräs asia, joka myös usein Kauriiseen liitetään, on kuulas iho - itselleni oli hieman uusi asia tajuta, että omakin ihoni voi jonkun mielestä olla "kuulas" - parikin ihmistä on sanonut näin. Omasta mielestäni olen vain kalpeanaama (onneksi ykköshuoneen Mars tuonee niitä pisamia kesäisin). :Smiley Ja tyyliä ei todellakaan tule helposti muutettua, joskus ihan itseänikin ärsyttää, kun sitä vaan ei "osaa" muuttaa esim. kampaustyyliään, vaan jämähtää aina siihen vanhaan. Kauris-puoleni tykkää klassisesta, mutta Vesimies-puoleni pitää sentään huolen siitä, ettei mennä ihan tätilinjalle.

(Psst...katsokaapas näitä neniä! Capricorn rising male & female Grin)
Ei hitsi  Grin! Kauriistako se minunkin nenä johtuukin! Ascendentti on kyllä jousimies mutta ykköshuoneessa on kova ruuhka kauriissa (urkki, saturnus, neptunus ja vesta). Ykköshuone on minulla aika vahvasti painottunut joten se vaikuttaa varmaan paljon ulkonäköön nousumerkin lisäksi.

Nousevista jousimiehistä en oikein tiedä peruspiirteitä, mutta ainakin minun tuntemilla jouskareilla on pitkät/erottuvat hiukset, kuin hevosen harja tai jotain  :Smiley.
tallennettu

Aurinko - Oinas
Nouseva - Jousimies
Kuu - Vaaka
Merkurius - Kalat
Venus - Kalat
Mars - Kaksoset

Punainen kosminen käärme
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #191 : 12.12.2008 21:27:15 »

no en minä kyllä mikään myöhästelijä ole. ja tuo saija palinin ylempi kuva jäi vaivaamaan mua koska musta tuntuu et kattosin peiliin Cheesy vaikka en kyllä oo mikään saija palin Cheesy mut ihan ku mulla ois itestäni joku saman näkönen kuva..

edit: mua sanotaan itse asiassa usein minna haapkylän näköseks mut oon tosi huono ettimään mitään syntymäaikoja. 10.6.1973 helsingissä mut mistähän siihen vielä ajan repäsis.. (hitto! 10. päivä molemmilla, minä vaan 10,5 vuotta myöhemmin Smiley mutta siis et mullahan vuosi on ollu 83..)
« Viimeksi muokattu: 12.12.2008 21:33:12 kirjoittanut marix » tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #192 : 12.12.2008 22:17:27 »

Onko tämä 12.00 se yleisin veto jos tarkkaa aikaa ei tiedetä  Shocked ? Minulla kun tuo aika on se aito oikea  :Smiley!
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Tanita79
Vieras
« Vastaus #193 : 16.12.2008 11:05:37 »

Hmmm... vahva seksuaalisuus, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Cool

Kiinnostus mysteerioihin, elämän ja kuoleman välillä.. :Smiley

Läheisten yllättäviä kuolemia tuo  askendentti skorpioni tuo
runsaammin kuin muille. Undecided

Hyvä ystäväni jolla  askendentti skorpioni , jäi vähän päälle parikymppisenä leskeksi kun mies tappoi itsensä ja vuosia myöhemmin toinen miesystävä kuoli myös, toki vähän eron jälkeen.. Mutta se oli jotenkin outoa myös, oli kai jotain lääkkeitä ottanut ja viinaa..

Hän silloin valittelikin sitä tunnetta, että ne kuolee keneen hän sormellaan koskee tai että ketä hänen  ympärillään on.. Jotain sellaista. Undecided
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #194 : 16.12.2008 11:27:45 »

askendentti leijona

Olen mielestäni lämmin ystävällinen, "näkyvä ja kuuluva", rohkea, inhoan epäoikeudenmukaisuutta, joskus liikaa draamaa, mitä varmaankaan  kuu leijona ei hillitse yhtään mutta  aurinko vesimies kyllä hillitsee..mielestäni. ja miksei  mars vesimies , merkurius vesimies ja tietty  kuu 1.huoneessa... :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15
  Tulostusversio  

Siirry: