Äänestys
Kysymys: Nousevamerkkisi?h
Oinas - 9 (1.7%)
Härkä - 15 (2.9%)
kaksonen - 36 (6.9%)
rapu - 53 (10.2%)
leijona - 82 (15.7%)
neitsyt - 58 (11.1%)
vaaka - 64 (12.3%)
skorpioni - 76 (14.6%)
jousimies - 65 (12.5%)
kauris - 31 (6%)
vesimies - 21 (4%)
kalat - 11 (2.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 477

Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousevamerkkisi  (Luettu 136989 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
allyson
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55


Profiili
« Vastaus #165 : 27.11.2008 17:37:21 »

lol lol
Täällä tää toinen inttäjä, inttäjä iänikuinen. Puuttuuko eläinradasta vahingossa aasi jostakin välistä, meidän merkuriukset kuuluis varmaan sinne.

Siinä minä oon Kato Vegan kanssa samaa mieltä, että  askendentti kehittyy viimesenä, mutten edelleenkään suostu alistamaan sitä kasvatuksen aikaansaannokseksi. En suostu. En taho. Ennemmin se on kuin entisestä elämästä salakuljetettu ruusunnuppu, joka jossakin piilossa pidetään kunnes aika on sille kypsä puhjeta loistoonsa. Kaikilla se ei ehkä edes pääse puhkeamaan, kuivuu omaan mahottomuuteensa.
Dawnchildilla tässä taitaa päteä se kehittyneen persoonan nousumerkki: valmista kauraa heti pienestä! ...kauraa...aasille...  Kiss

*pyörittää näitä ajatuksia vielä ja yrittää kiinnittää ite häntäänsä*
tallennettu

'En ole varma,
että ikinä löytäisin sen mitä etsin.
Ehkä haluan etsiä ja olla epävarma.'
                           -Vivi-Ann Sjögren
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #166 : 28.11.2008 05:20:52 »

Oletteko miettineet asiaa siltä kantilta, että miten aurinko- ja nousumerkkinne asteet ja elementit natsaavat yhteen - olisiko tällä tekemistä sen kanssa, miten "omaksi" nousumerkki tunnetaan ja miten siihen suhtaudutaan?

Varmasti. On esimerkiksi vahvan ascin ja heikon aurinkomerkin sekä heikon ascin ja vahvan auringon dilemmat, asciinsa ydin-identiteetin kustannuksella samaistuvat ihmiset, noitahan riittää.  :Smiley

lehdissä oli että Thaimaassa oli joku lentokenttäspektaakkeli, toivon että KV on ihan turvassa seikkailemassa jossain muilla rämeillä. Smiley

Viime aikoina ei ole taivaalla sattuneesta syystä näkynyt lentokoneita. Jos tulee asiaa keskustaan niin saattaa moottoritie olla poikki, yleensäkin sillä on tolkuton ruuhka. Angry

Mutta nääh, täällä ei ole kertaakaan ollut ihmisistä vaaraa. Kulkukoirien kanssa sen sijaan välikohtauksia sattuu kuitenkin harva se päivä, typerät elukat luulevat omivansa kadut. Suurkaupungeissa tuollaiset ovat muutenkin ongelma, minunkin naapurustossa ne saattavat aiheuttaa keskellä yötä helvetillisen rähinän jos vaikka joku motoristi ajaa paikalle, sitten kakarat itkevät ja naapurin emäntä karjuu ja kukaan ei saa nukutuksi. Undecided
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #167 : 28.11.2008 11:35:18 »

DolceVita, toinen on sinulla sitten ilmeisesti aivan Oinaan lopussa ja toinen Neitsyen alussa, jotta kolmio olisi mahdollinen? Merkit ovat kuitenkin keskenään hyvin erilaiset kuten totesitkin, joten sikäli pelkkä helppo aspekti ei kohdallasi selitäkään kaikkea. Smiley

 Näin on  Smiley
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #168 : 28.11.2008 18:27:03 »

Ajatuksen viestit luin "ajatuksella" kun viittasi tähän meidän kala-puoleen....eli se kertoo siitä tosi-minästä (meridiaanikartan 1.huone)..edelleen olen sitä mieltä että ASC kertoo sisäisestä ja MC ulkoisesta puolestamme. Minua on monasti luultu jouskariksi (MC  jousimies), ei koskaan kauriiksi (ASC  kauris), itse poimin kauriista vain sen kuivan  (mustan) huumorin, jota ihan kaikki ei ymmärrä, ja tietynlaisen synkkyyden Cool, mutta sisäisesti olen se kalat (Dragonia kartan neitsyeen mun pitäisi pyrkiä, ja sen miellän myös omakseni, ihan sen vuoksi kun rakastan järjestystä ja siistejä pintoja, HUOM! käytännössä mun pinkat ja pöydät on siistejä ehkä sen yhden päivän)....kalat minussa uneksii ja keksii älyttömyyksiä  Wink
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #169 : 03.12.2008 10:21:34 »

edelleen olen sitä mieltä että ASC kertoo sisäisestä ja MC ulkoisesta puolestamme. Minua on monasti luultu jouskariksi (MC  jousimies), ei koskaan kauriiksi (ASC  kauris)

Hauskaa, meillä näyttää olevan samat akselit - minullakin MC Jouskarissa. Itselläni tosin MC:n lähellä nököttää neptunus (ja vastaavasti auringon vieressä jupiter, eli mutual reception, kun ovat vielä toistensa merkeissä). Enpä osaa sanoa, luulevatko jotkut minuakin Jouskariksi, mutta varmasti joillain ei-niin-tutuilla voi hyvinkin olla minusta jouskarimainen kuva. Ehkä täytyy alkaa tehdä galluppia, mitä merkkiä veikataan eniten. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #170 : 03.12.2008 14:12:39 »

Kiilaanpa tähän väliin...

Näin AC-Rapuna todellakin vedän puoleeni AC-Kauriita, vaikka tilastollisesti jälkimmäisiä ei edes kovin paljon tallusta keskuudessamme.

Kun Ajatuksen livenäkin olen tavannut, niin omasta mielestäni se asiallinen Kauris-habitus tulee kuitenkin ensimmäisenä silmille. Aika metka piirre on muuten, että niin AC- kuin Aurinko-Kauriillakin näyttää olevan aika voimakas kasvojen luusto. Nenä on monella varsin silmiinpistävästikin sellaista kotka-mallia. Jos ei ole, niin sitten ainakin pukeutumisesta ollaan tarkkoja. Olipa tyyli mikä tahansa, niin sille ollaan uskollisia jopa vuosikymmeniä. Tämä siis yleinen havainto Kauris-piirteistä, ei pelkästään Ajatuksesta.. Wink
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #171 : 03.12.2008 15:51:21 »

Kyllä, täytyy tunnustaa että lievää kotkamaisuutta löytyy minunkin nenästäni. Grin Ja "korkeat" tai erottuvat poskipäät pistän myös AC-Kauriin piikkiin. Eräs asia, joka myös usein Kauriiseen liitetään, on kuulas iho - itselleni oli hieman uusi asia tajuta, että omakin ihoni voi jonkun mielestä olla "kuulas" - parikin ihmistä on sanonut näin. Omasta mielestäni olen vain kalpeanaama (onneksi ykköshuoneen Mars tuonee niitä pisamia kesäisin). :Smiley Ja tyyliä ei todellakaan tule helposti muutettua, joskus ihan itseänikin ärsyttää, kun sitä vaan ei "osaa" muuttaa esim. kampaustyyliään, vaan jämähtää aina siihen vanhaan. Kauris-puoleni tykkää klassisesta, mutta Vesimies-puoleni pitää sentään huolen siitä, ettei mennä ihan tätilinjalle.

(Psst...katsokaapas näitä neniä! Capricorn rising male & female Grin)

Minusta on myös hauskaa, että moderaattoreista ainakin kolme (AthaMaarit, selkälokki ja minä) on Kauris-nousuista ja niin ikään kolme (Lilli, Kaurisenergiaa ja Lunea) Rapu-nousuista. Näyttää olevan suosittu akseli näissä hommissa. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Norna
Vieras
« Vastaus #172 : 03.12.2008 17:14:11 »

http://www.librarising.com/astrology/risingsigns/geminirising2.html Kappas täällä meitä neitsyt-nousuisia ja nenissä on havaittavissa ainakin naisten osalta tuota pienuutta. Itsekin omaan pienen nenän. Tuolla sanottiin että yksi piirre olisi kaareutuvat kulmakarvat ja se on myös täällä. Aika monella tuolla on aika pyöreät kasvonpiirteet (vähän lapsenomaiset), posket ym. No tietysti nämä edustavat julkkishahmoja ja oman aikansa kaunottaria. Itselläni on myös pyöreät kasvonpiirteet.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #173 : 03.12.2008 17:21:57 »

Hei DolceVita, tuo linkki viittasi vahingossa Kaksos-nousuisiin. Tässä oikea linkki Neitsyt-nousuisiin: http://www.librarising.com/astrology/risingsigns/virgorising2.html. Tuo meidän Astro-Seppokin on muuten Neitsyt-nousuinen. Smiley

Tässä vielä linkki pääsivulle, josta pääsee katselemaan eri nousumerkkien kuvia: http://www.librarising.com/astrology/risingsigns/ristable.html
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Norna
Vieras
« Vastaus #174 : 03.12.2008 17:29:15 »

 Ojsan Cheesy Tattis.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #175 : 03.12.2008 18:05:16 »

Olipa jännä tehdä huomio tuosta Ajatuksen linkistä. Mulla on kanssa pieni sievä nenä ja kaartuvat kulmakarvat. Mulla on korkeat poskipäät ja kulmikkaat kasvot. Sellaiset sirot piirteet kokonaisvaltaisesti. Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #176 : 03.12.2008 19:41:20 »

Tässä nousu-Rapuja

http://www.librarising.com/astrology/risingsigns/cancerrising2.html

Niin miehillä kuin naisillakin näyttäisi olevan melko näyttävä suu - joko leveä sellainen tai sitten huulet ovat sensuellit. Silmät yleensä suuret ja ennemmin kaukana kuin lähellä toisiaan (Kauris-tyypillä on usein silmät lähellä toisiaan). Kirveellä veistettyjä naamoja ei liiemmälti tässä sakissa ole.

Itsekin olen huulistani kuullut aika usein.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Norna
Vieras
« Vastaus #177 : 03.12.2008 19:50:49 »

 Neitsytnousuisissa miehissä on muuten näköjään aika nenäkästä porukkaa  Smiley
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #178 : 03.12.2008 19:53:29 »

Kävinpä minäkin naamoja tutkimassa...

Ite  aurinko  askendentti  jousimies ja tunnistan kyllä pitkänomaiset kasvot ja "surulliset", ulkonurkista alaspäin kääntyvät silmät!
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #179 : 03.12.2008 20:13:09 »

Kate Hudson
Apr.19,1979
Sun in Aries
Moon in Capricorn
ASC  leijona

Kuten minullakin  :Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: