Sivuja: 1 ... 12 13 [14]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Numerologia: numeroiden 1-9 symbolinen merkitys + mestariluvut  (Luettu 456660 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
piipelipoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #195 : 08.05.2015 09:47:15 »

Kiitos touhula!
tallennettu
visionanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #196 : 08.03.2016 09:32:02 »

Moikka,

Olen viime aikoina saanut unessa jatkuvasti nro 7, tosin myös ryhminä 777 jne.

Onkohan se sitä mitä itse uumoilen, ja nopealla selvennyksellä tarkistin jostain, että kyseessä on sekä "enkelinumero" että "oikean tien" numero?

Kiitos jo kärsivällisyydestä!

Nimim. Ummikko Smiley
tallennettu

"Jollei Minulla Ole Paikkaa, Minun Kotini On Siellä Minne Minut Ohjataan".

Nouseva Neitsyt
Aurinko Härkä
Kuu Vaaka
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #197 : 10.03.2016 14:18:24 »

Moikka,

Olen viime aikoina saanut unessa jatkuvasti nro 7, tosin myös ryhminä 777 jne.

Onkohan se sitä mitä itse uumoilen, ja nopealla selvennyksellä tarkistin jostain, että kyseessä on sekä "enkelinumero" että "oikean tien" numero?

Kiitos jo kärsivällisyydestä!

Nimim. Ummikko Smiley

Tuo 7 tai 77 tai 777 etc tarkoittaa myös, että luonnon kutsua tulee kuunnella. Saattaa viitata myös jaksottaisiin opiskeluihin tai jo omaavasi tiedon uudelleen järjestelyyn tai esim tohtorointiin tms tiedolliseen arvonnousuun.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
visionanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #198 : 11.03.2016 00:04:45 »

Moi,

Kuulostaa juuri siltä mitä uumoilinkin.

Smiley Kiitos!

Viime aikoina olen saanut aika vahvoja viitteitä Äiti Gaiasta.

"Perusnumerologian" mukaan oma numeroni olisi tällä hetkellä 22. Intuitio, jonka sain jokunen aika sitten sanoi, että todellisuudessa sekin on jo kohdallani vaihtunut. Onkohan mahdollista?

Moikka,

Olen viime aikoina saanut unessa jatkuvasti nro 7, tosin myös ryhminä 777 jne.

Onkohan se sitä mitä itse uumoilen, ja nopealla selvennyksellä tarkistin jostain, että kyseessä on sekä "enkelinumero" että "oikean tien" numero?

Kiitos jo kärsivällisyydestä!

Nimim. Ummikko Smiley

Tuo 7 tai 77 tai 777 etc tarkoittaa myös, että luonnon kutsua tulee kuunnella. Saattaa viitata myös jaksottaisiin opiskeluihin tai jo omaavasi tiedon uudelleen järjestelyyn tai esim tohtorointiin tms tiedolliseen arvonnousuun.

tallennettu

"Jollei Minulla Ole Paikkaa, Minun Kotini On Siellä Minne Minut Ohjataan".

Nouseva Neitsyt
Aurinko Härkä
Kuu Vaaka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #199 : 20.06.2016 10:05:10 »

Koska olit kuntosalilla, menossa tai tulossa,
niin ihan ekana hapenottokykyä sivuten
hapen järjestysluku alkuaineiden jaksollisessa järjestyksessä on 8.
Vihreän värin miellän parantavaksi väriksi.
Tehtävä sellaisia harjoituksia, jotka parantavat hapenottokykyä?

Sitten
8 on  saturnus :n luku,
katso sen sijainti syntymä- ja progekartalla (aspektit)
kuin myös
asteluku 8 syntymä- ja ap-kartalta,
huomaatko yhteiskuvion
ja  mars :n (fyysinen rasitus, energia) sijoittumisen,
ja
ajankohtainen, koska tänään Into:n päivänä tr  aurinko paistaa auringonpaluulla...missä? coolsmiley
ja
 aurinko taas liittyy sydämeen
ja kultaan
ja tsakrat
ja tulen arkkienkelit
loput olivat ihan mielleyhtymiä
toivottavasti merkitys itsellesi aukeaa

vielä
left or right hand?
ja
a   x  i  s  (sydämem sähköinen akseli)
(1+6+9+1 = 17 =1+7 = Cool
« Viimeksi muokattu: 20.06.2016 10:31:59 kirjoittanut nikki » tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #200 : 09.12.2016 15:09:06 »

Tuon luvun 9 merkityksestä on kovin ristiriitaista tietoa, jotkut assosioivat sen Marsiin ja toiset Neptunukseen. Sitten vielä joidenkin lähteiden mukaan numero 0, joka ei perinteisessä numerologiassa ole edes käytössä, vastaa itse asiassa Plutoa, koska se tarkoittaa "kaikkea ja ei mitään." Nollahan ei ole tyhjä - sen sanovat matemaatikotkin.
Yrittäkääpä vaikka jakaa sillä.

Asia alkoi kiinnostaa, koska olen harkitsemassa virallista nimenvaihtoa jossa numerologia on otettu huomioon. Nykyisen niminumeroni arvo on 99 ja tulkinnasta riippuen olen joko syntynyt gangsteriksi tai päinvastoin hyysäämään maailmaa unversaalilla rakkaudella. Minusta kumpikaan tulkinta ei täsmää enemmän kuin toinen ja toisaalta minulla on taipumuksia molempiin, mikä on mielestäni ihan yleisinhimillistä; keskivertoihminenkin pystyy kumpaankin ääripäähän, vaikka kukaan ei sitä mielellään myönnä ääneen sosiaalisen häpeän pelon takia.

Oli kumpi tulkinta luvusta 9 sitten enemmän "oikein", nimeni koostuu kaiken lisäksi enimmäkseen kyseisestä luvusta ja kun lisäksi myös ihan perus etu-sukunimi sellaisenaan muodostaa ysin, olen sitä mieltä että sekä Mars- että Neptunus-pohjaisen merkityksen kanssa päädyn spirituaaliseen seinään.



tallennettu
dreambee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #201 : 04.04.2017 21:55:01 »

Heheh. Numerologia on niin hauskaa.. Cheesy


Itse olen syntymäpäiväni mukaan numero 3
Etunimeni mukaan eli sielunnumero 8
ja kokonimen mukaan eli persoona numero 10

Numero 3 on aina ollut mun lempinumero. Ihan lapsesta pitäen ja se on paljon ohjaillut mun elämää; 3 kissaa jne. 3 kaverin ystäväporukka (kun minut lasketaan) jne.

Minua on jo pitkän aikaa riivannut myös 3 33 333 lukemat eri paikoissa. kello 03.33 23.33 jne. Voisin hyvin ajatella, että henget seurana. On ollut muutenkin nimittäin vähän tuommoisia ns. tajunnan hämärtymis kokemuksia ja tuossa yks päivä kävi niin, että kun piirtelin siinä niin jossain vaiheessa tuntui siltä, kuin jokin muu olisi ohjaillut kättäni ja halunnut antaa viestiä.

Sitten heh mun eksä on numero 6/33 ja meillä oli tosi tunteikas ja vaikea suhde, mutta en varmaan koskaan osaa lopettaa rakastamasta häntä. Erottuamme tutustuin toiseen ihmiseen, joka toimikin vähän minulle sellaisena laastarina ja pystyin käsittelemään tuon aiemman suhteen itselleni selväksi. No tämäkin mies oli numero 6/33 :DDDD Ja kun lasketaan miehen luku 6 ja minun lukuni 3 yhteen tulee 9 = Karman luku. Allekirjoitan sen täysin näiden kahden osalta Cheesy

No ei siinä mitään olen tapaillut yhtä miestä, kenet olen tuntenut jo jonkin aikaa ja meillä on mukavaa ja rentoa yhdessä, mutta emme ota asioita liian vakavasti. No hän on numero 3.  Ja meillä kyllä on semmosta harmoniaa sen kanssa 3+3=6 Cheesy
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4318



Profiili
« Vastaus #202 : 07.07.2019 13:41:39 »

Asuntohomma on mielenkiintoista.. Tämä nykyinen on 7 ja toimii kyllä just kuten 7:sta sanotaan. Nekin uudet kiinnostavat isommat asunnot mitä olen löytänyt ovat jokaikinen 7 Grin Olkoon siis 7.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #203 : 01.11.2019 17:33:16 »

Mulle on  hirveesti näkyny numeroita 22, 22,, 33, 333, 11.
Kerran olin apteekissa, ja mun vuoronumero oli 333. Sit siinä loossissa missä olin asioimassa, niin siinä vieressä oli lääkkeitä myynnissä hintaan 33,3 euroo, ja ne oli 33% alennuksessa.
Sit mun lämpömittari näytti samana päivänä 22,2 astetta sisällä ja ulkona 22,2 astetta. Sit välillä ku katon kelloo sattuman varasesti niin se on 11:33. Otin kuvankin mun lämpömittarista: https://imgur.com/a/AILDipo
 
totta vai tarua? Hölynpölyä vai jotain johdatusta?  idiot2
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #204 : 01.11.2019 20:18:07 »

TÄnää on 1.11.

Näkyny jo pari viikkoa mestarilukuja ja niiden vastakappaeita, pieniä osia ( ilmeisimmin kosmoksen hienosäätöjä) ja sitten isojakin askeleita eteenpäin.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Annamari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #205 : 08.05.2020 02:18:01 »


9 on aina ollut minun mieleiseni numero.
Kävin numerologiakurssin, ja kappas, 5 & 9 ovat monessa numeroitani. Vapautta ja maailmanparannusta Smiley

Teen numerologisia tulkintoja pientä korvausta vastaan, jos jotakuta kiinnostaa Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 12 13 [14]
  Tulostusversio  
 
Siirry: