Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Numerologia: numeroiden 1-9 symbolinen merkitys + mestariluvut  (Luettu 456682 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #180 : 14.04.2014 10:51:56 »

Hei! Viime yönä sain nyt sitten luvun 303. Ilman mitään selityksiä. Onko tällä mitä merkitystä. Yritin etsiskellä itse, mutta.. kertokaa viisaammat!

Tässä sinut laitetaan miettimään, miksi ja ketä pyrit miellyttämään ja milloin suostut luomaan aitona itsenäsi miellyttävän elämän itsellesi ja vain itsellesi. Tällainen jakaa ihmiset ympäriltäsi. Ne joille kelpaat omana itsenäsi, viihtyvät seurassasi entistä paremmin ja huomioitasi muista syistä hakevat haipuvat kuin pieru Saharaan. Mennessään vielä haukkuvat sinua.
Niinpä... -toivon tätä koko sydämestäni- että sitä kalinaa ja murinaa kuuluisi oikein paljon. Silloin 303 on tehnyt työnsä elämässäsi. Luvun osioitten merkitys kun on, että Jumala tahtoo auttaa sinut -anteeksi tämä Raamatullinen ilmaus-
 'jakamaan vedet vesistä' ja
sitä kautta omaan vastuulliseen elämään sekä irti hyväksikäyttäjistäsi. Nuo ihmiset saattavat olla tiedostamattaan sinun aikasi varkaita (siis aikavarkaita) tai ehkä puljaavat kylässä syömässä sinun ruokavarojasi

 ja siinä ohella kehua retostavat,
                      niinkuin mielistely koskaan voisi olla korvaus yhtään mistään.

Kunpa olisi muita havaintoja, esim väri, numerosarjan koko tms, voisin sanoa enemmän.

Olen hyvin suora sanomis- sekä kirjoitustyyliltäni. Toivon, ettei se säikäytä  sinua.
« Viimeksi muokattu: 24.04.2014 10:10:17 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #181 : 14.04.2014 10:59:21 »

Palaillaanpas taas tämän aiheen pariin.

Syntymäajastani laskettu numero on 8, ja tämä teksti: Elämänläksy: Oppia tulemaan materiaalisesti menestyväksi ja saada auktoriteettia pistää hieman mietityttämään. Nimittäin juuri työn saaminen ja auktoriteetin omaaminen ovat minulle kyllä kiven alla. Hyvän opiskelupaikan tosin sain, kovasti töitä sitä varten tekemällä silti (no, tämähän saturnuksen teemaa, joka kasia hallitseekin). Kuvaako siis sitä, että lopulta raskaasti työtä ja yrittämistä tekemällä jossain vaiheessa saavutan tuon kasin materiaalisen menestyksen ja auktoriteetin?

Koko nimestäni laskettu numero on 6. Täältä: http://www.airioja.fi/numerologia.html lainattuna: 6. Vastuu, rakkaus, harmonia. Ottaa herkästi vastuulleen kaikki mahdolliset työt, koska haluaa sydämestään auttaa muita. Hoitaminen ja palveleminen antaa mahdollisuuden luoda tasapainoa ja kauneutta ympärilleen. Monet velvollisuudet kuluttavat voimia, ja jossain vaiheessa on opittava sanomaan myös "ei". Törmään siis jälleen myös tähän teemaan, jota välillä tulee kyseenalaistettua, olenko lopulta muka niin hyväntahtoinen kuin joka paikasta näistä tuputetaan? Lopulta, tämä on sellainen asia, että jos olen, niin se on minussa niin syvään juurtunutta ja itsestäänselvää, etten osaa pitää sitä erityisenä.


Laskin nyt ensimmäistä kertaa pojalle luvut.

Syntymäajasta laskettu numero on 9 ja hänelle kaavailemastamme nimestä (joka nyt todennäköisimmin on jo päätetty näin, kastetilaisuus silti vielä pitämättä) laskettu numero 7. Eli paitsi että hän on  aurinko vesimies , myös numerot maalailevat hänelle jollain tapaa uutta luovaa ja ymmärtävää elämää. Numeroiden mukaan poika on myös niin isänsä poika, isän koko nimestä laskettu numero on myös 9 ja täältä lainattu: http://www.airioja.fi/numerologia.html kuvaus seiskasta: 7. Tutkiskelu, syvällisyys, filosofia. Vahva työenergia, käden taito, teorioitten ymmärtäminen. Matemaattinen lahjakkuus ja keksijän ajatusmaailma. Tiedon etsimisen kautta löytää rohkeutensa puolustaa totuutta ja voi olla hyvin oikeudenmukainen. Toinen piirre taas on vaikeneminen ja yksinoleminen, koska on varma, että toiset eivät kuitenkaan ymmärrä, joten miksi vaivautua puhumaan. Luonto ja hiljaisuus ovat lähellä sydäntä. on jotakin sellaista mitä isänsä hänestä toivoisi kasvavan.  Grin





Näitä tarkkailtuani löydän nyt myös yhteyttä syntymäajan numeron ja kartan välillä. Pojalla luku 9, jota hallitsee mars, ja hänellä kartallaan mars nousee. Miehellä luku 3, jota hallitsee jupiter, ja hänellä on vahvasti painottunut jousimies. Minulla luku taas 8, jota hallitsee saturnus, ja kauriin merkki ja saturnus ovat vahvasti asemoituneet kartallani. Onko muidenkin kohdalla tällaista yhtenäisyyttä löydettävissä?


Kiitos Ave!

Tiedän, ettet tarkoittanut tätä tekstiäsi minulle, mutta numerologiaa vasta hiukan vajaa 50 vuotta harrastaneena ja sitä kouluttaneenakin, löysin kuin löysinkin jotain uutta ja naulankantaan itseeni osuvaa tästä. Mistä lasketuin luvuin nämä seiskan, kuutosen ja kahdeksikon saan itsessäni ja elämässäni, en tässä kerro - siltikin numerot paljastavat -(oikeammin) vahvistavat- itselleni itsestäni tärkeitä asioita.
Kiitos siis, kun jaoit nämä tiedot sivustolla.  
coolsmiley   smitten
« Viimeksi muokattu: 29.11.2014 11:25:56 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Lumikenkailija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #182 : 15.04.2014 08:21:41 »

Hei! Viime yönä sain nyt sitten luvun 303. Ilman mitään selityksiä. Onko tällä mitä merkitystä. Yritin etsiskellä itse, mutta.. kertokaa viisaammat!

Tässä sinut laitetaan miettimään, miksi ja ketä pyrit miellyttämään ja milloin suostut luomaan aitona itsenäsi miellyttäsä elämän itsellesi ja vain itsellesi. Tällainen jakaa ihmiset ympäriltäsi. Ne joille kelpaat omana itsenäsi, viihtyvät seurassasi entistä paremmin ja huomioitasi muista syistä hakevat haipuvat kuin pieru Saharaan. Mennessään vielä haukkuvat sinua.
Niinpä... -toivon tätä koko sydämestäni- että sitä kalinaa ja murinaa kuuluisi oikein paljon. Silloin 303 on tehnyt työnsä elämässäsi. Luvun osioitten merkitys kun on, että Jumala tahtoo auttaa sinut -anteeksi tämä Raamatullinen ilmaus-
 'jakamaan vedet vesistä' ja
sitä kautta omaan vastuulliseen elämään sekä irti hyväksikäyttäjistäsi. Nuo ihmiset saattavat olla tiedostamattaan sinun aikasi varkaita (siis aikavarkaita) tai ehkä puljaavat kylässä syömässä sinun ruokavarojasi

 ja siinä ohella kehua retostavat,
                      niinkuin mielistely koskaan voisi olla korvaus yhtään mistään.

Kunpa olisi muita havaintoja, esim väri, numerosarjan koko tms, voisin sasnoa enemmän.

Olen hyvin suora sanomis sekä kirjoitustyyliltäni. Toivon, ettei se säikäytä  sinua.

Kiitos, tiesinpäs odottaa malttamattomana että vastaat Smiley Erityisesti pidän siitä, että vastaat suoraan, en tykkää kiertelystä. Tämä on muutenkin tällaiselle noviisille vaikeaa ymmärtää. Et pysty säikyttelemään.
Yksi tällainen kuvailemasi Saharaan meno usealta ihmiseltä tapahtui jo yllättäen ja perästä kuului ja kuuluu vieläkin, olettaisin. Minun mielessäni se kyllä vaikuttaa edelleen, mietin siis teinkö väärin kun tajusin häipyä siitä seurasta, vaikka heti sen tehtyäni tiesin tehneeni itselleni oikein. Mutta kun sitä seurasi se suuri yksinäisyys.
Kuormasta on siis syöty vuosia, monenkin ihmisen taholta (muitakin kuin tämä porukka), nyt on minulla vain omat perustukset jäljellä.

Ymmärsin kaiken kirjoittamasi. En saanut kuin nuo kolme numeroa, niihin heräsin. Näitä numeroita on minulle annettu vain kahdesti. Nyt sanoisin, että ne oli punaisia.....
Tämän jälkeen tuli olo, että siirryin taas uudelle tasolle...näitä on ollut tässä vuoden sisällä....
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #183 : 24.04.2014 10:16:22 »

Lumikenkäilijä!
Punaisena tuo numeosarja oli vakava kehoitus antaa uuden ajatuksen ja toimintatavan juurtua kehoosi (ruumiin  viisaudeksi, ettei järkeily väännä totuutta) - jotta et enää antaisi omien voimavarojesi tai niitten avulla hankitun ruoka- tms varannon valua susien suihin. Että kiukku nousisi heti, kun huomaat toimivasi omaa parastasi vastaan.
Ilmeisesti olet luontevasti jo toiminutkin niin - siis ennen kysymys-vastaus kuvioita.

Alles gutes vaan elämääsi.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #184 : 22.07.2014 11:58:25 »


  smitten smitten smitten smitten smitten smitten

Jokin aika sitten ihmettelin, mitä luku 32 oikein tarkoittaa. 3+2=5, tuostakaan yhteenlaskusta en löytänyt apua. Sain upean hoito-kanavoinnin Maria Kivelältä ja tuossa kanavoinnissakin tuli luku 5 esiin, mutta ei mitään selitystä.

Kirjahyllyssäni on SUURI SYMBOLIKIRJA. Löytyisiköhän sieltä apua? Sieltä löytyi luvuista mm. 1=viisaus, 2=mielipide, 4 ja 9=oikeudenmukaisuus, 5=avioliitto, 10=jumalallinen luku. Tämä nyt vähän typistettynä. Lukujen yhteenlaskemista suositeltiin.




Viitonen on kehoitus tunteitten ja älyn välille tasapainon löytymiseen. Vain siten voit edetä asiassa, joka sinua mietityttää. 3 tarkoittaa nautintoja sekä hyvää ilmapiiriä. Joskus nautinnon haku ohjaa liikaa ja ilmapiirii voi mennä sekaisin toisten odotuksista.
2 taas kertoo sitoutumisesta tai yhteistyöstä itsenäisenä osallistujana.
>> Luo itsellesi hyvä ilmapiiri, jossa viihdyt ja  arvioi elämääsi siitä käsin. Heitä surutta ulos elämästäsi ne, jotka sotkevat sinun hyvän olosi, sillä heitä ohjaa kateus.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #185 : 24.07.2014 11:41:09 »

Hmmm...  Smiley Mukavinta vapauden jälkeen on ehdottomasti voida auttaa. Varsinkin sellaisia, jotka osaavat ottaa avun vastaan. smitten
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #186 : 24.07.2014 11:42:47 »


  smitten smitten smitten smitten smitten smitten

Jokin aika sitten ihmettelin, mitä luku 32 oikein tarkoittaa. 3+2=5, tuostakaan yhteenlaskusta en löytänyt apua. Sain upean hoito-kanavoinnin Maria Kivelältä ja tuossa kanavoinnissakin tuli luku 5 esiin, mutta ei mitään selitystä.

Kirjahyllyssäni on SUURI SYMBOLIKIRJA. Löytyisiköhän sieltä apua? Sieltä löytyi luvuista mm. 1=viisaus, 2=mielipide, 4 ja 9=oikeudenmukaisuus, 5=avioliitto, 10=jumalallinen luku. Tämä nyt vähän typistettynä. Lukujen yhteenlaskemista suositeltiin.



10 = 1 + 0
Eli viisaus, itsenäisyys yhdistettynä Jumalan / jumalien apuun. Ei hullumpaa!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
piipelipoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #187 : 19.11.2014 11:34:24 »

Vieläkö joku katsois näiden lukujen perään...  Smiley
Polku:1
Minuus:9 (99)
Vaikutelma:6
Pyrkimys:3
Syntymäpäivä:12.12.75
Haaste:3

tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #188 : 20.11.2014 14:24:51 »


  smitten smitten smitten smitten smitten smitten

Lämmin kiitos t. touhula. Epäilinkin, että minulla on energiasyöppöjä. Heidän pois potkiminen on helpompi sanoa kuin tehdä. Yritän parhaani oman tasapainoni takia.

Suo anteeksi, Evea! Olen unohtanut vastata sinulle tähän.

Älä potki, päästä vain irti. Energiasyöpöille on kauheinta, kun heistä ei enää välitetä. Jos toimit aktiivisti, he kokevat että sinulla on sisäinen ristiriita ja roikkuvat yhä tiiviimmin.
 Wink
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Downtempo
Vieras
« Vastaus #189 : 27.11.2014 15:51:21 »

En ole aiemmin niinkään pistänyt merkille elämässä vilahtavia numeroita,
mutta jotenkin tässä puolen vuoden sisään, on kummallisesti pomppinut eteeni numero 19.
Liittyen raha-asioihin, ja kiistoihin, valtioon yms.
ja kulminoituen tähän hetkeen, viimepäiviin, tuo 19 tulee aina vaan useammin esiin.
Luulen että se liittyy jotenkin siihen, että olen ohittanut tilanteita, enkä uskaltanut niitä käsitellä,
ja mitä useammin nämä ohitan, tämä luku pomppaa esiin.
En ole uskaltanut, tai lähinnä ollut voimavaroja tai edes rahkeita lähteä vastarintaan vääryyksiä kohtaan.
Mutta tuo on jo niin pitkään jauhanut tuossa ja häirinnyt mielessä, niin nyt aloin ratkomaan tuota asiaa perinpohjin.


tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #190 : 27.11.2014 20:33:20 »

Vastaanpa itse viestiini, tällaista tekstiä tuli vastaan etsiessä:

" ANGEL NUMBER 19

The number 19 is a blend of the vibrations and attributes of the numbers 1 and 9.  Number 1 relates to independence and uniqueness, motivation, striving forward and progress, ambition and will power, new beginnings and achieving success.  Number 9 carries the energies of the Universal Spiritual Laws, dharma and karma, spiritual enlightenment and awakening, leading by positive example, serving humanity and lightworking, your intuition and inner-wisdom,  problem-solving and your Divine life purpose.  Number 9 also relates to endings and conclusions, making number 19 a number of endings leading to new beginnings.

Angel Number 19 is a message from your angels that your goal has almost come to completion, or that a phase or situation in your life is coming to an end.  The angels want you to know that one door is closing as another is opening.  Your angels ask that you remain positive throughout these transitions and look forward to wonderful new beginnings and auspicious opportunities.

Angel Number 19 reminds you that self-help is often the best remedy, and your angels love and support you in your quest to help yourself (and others) lead happier and healthier lives.  Your angels ask that you have a positive and optimistic attitude about your life purpose and soul mission. Know that your destiny is yours to fulfill and the angels give you guidance and support along the way.  You are encouraged to shed love and light on humanity.

If you have the urge to begin a new career which entails serving humanity, the repeating Angel Number 19 may be a message to begin a spiritually-based practice and/or profession.  Trust that all you need in your quest will be provided by the angels and Universal Energies in Divine right time, and often in the most miraculous ways."


Eli 1: kuvaa uusia alkuja ja voimavaraa, tahdon voimaa, tavoitteiden saavuttamista,
sitten siihen 9: asian loppuun saattamista, ongelman ratkaisua.

eli näinkin tylsästi sanottuna, ja muutenkin voisi ihan normaalilla älylläkin päätellä, että asia päätökseen, jotta uusia juttuja voi muodostua...

tallennettu
lillukka63
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #191 : 09.01.2015 21:49:40 »

Hei olen vasta alkanut tutustua numerologiaan, ja se on todella herättänyt mielenkiintoni. Mutta: joku tässä ketjussa annettu sivusto laski numerot niin, että kohtalon lukuni on 4. Mutta jos lasken elämänpolkuni(7) ja minuuden (1) yhteen, siitähän tulee 8? Haluaisin selvät ojeet miten voin laskea kaikki numeroni itse. Samainen sivusto antoi sielunnumerokseni 10, vaikka ketjun ohjeiden mukaan se on 8?
Voisiko joku siis listata miten kaikki tärkeimmät numerot saa itse laskettua, en uskalla luottaa laskureihin, tuntuvat näyttävän eri lukuja Sad
Kyseessä oli englannin kielinen sivu(en jaksa enää etsiä ketjusta), jossa annettiin myös numero "GIFT"-osioon , mitä se tarkoitti? Mikään itse laskemistani numeroista ei sovi siihenkään..
tallennettu
piipelipoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #192 : 30.03.2015 14:41:02 »

Vieläkö joku katsois näiden lukujen perään...  Smiley
Polku:1
Minuus:9 (99)
Vaikutelma:6
Pyrkimys:3
Syntymäpäivä:12.12.75
Haaste:3



No eikö ny kukaan?  Sad
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #193 : 16.04.2015 12:44:04 »

Piipelipoo!
Elämänpoluksesi tulee 12.12.1975 = 3, 3 , 22 = 10 elikkä 1.

Jos tästä pähkäilee lisää, olet melkoisen luova ja hyvää ilmapiiriä levittävä. Tästä sanon saman  mitä muille vastaaville: Luo itsellesi ilmapiiri missä viihdyt ja se jakaa 'vedet vesistä' eli pääset irti niistä, jotka odottavat sinun mielistelevän heitä. Kun ilmapiiri on sinun, voit itse hyvin ja ne myös, jotka tukevat sinua olemaan sinä, samoin kuin sinä tuet heitä olemaan ja elämään sinuiksi itsensä kanssa.

Kun pidät horisontissasi tietoisesti omat pyrkimyksesi, eli luovuuden, kekseliäisyytesi ja vastuuntuntosi ja autat vain niitä, jotka OTTAVAT VASTAAN opetuksesi Huom! Älä jää valvomaan heitä silti. Totea vain.) ja alkavat käyttää tietojasi rakentaakseen sinua kuluttamatta omaa elämäänsä - alkaa luuta suihkia.
« Viimeksi muokattu: 09.05.2015 13:53:15 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #194 : 29.04.2015 23:32:11 »

Hmmm.. Mun miehellä on niin kiinnostavat numerot et pakko laittaa tänne Cheesy karma 11, pyrkimys 11, vaikutelma/olemus 2, minuus 4. Itsellä: karma 3, pyrkimys 7, vaikutelma/olemus 3, minuus 1. Oma kommentti: opetan jäykälle 4-ihmiselle 3-ihmisen elämäniloa ja luovuutta jotta se 'eheytyisi' ja nro:n 11 energiat puhdistuis tavallaan Cheesy Oon täs saanu kasailtuu itteeni, vuoden ollu ihan erakkona melkeen ja elämäntapamuutokset lähteny rullaa niin nyt täytyy helpottaa ton toisen elämää jotenkin tai tehä vastapalvelus kun se on ollu mun tukena...

Ps. mun numeroiden teemat mätsää hyvin syntymäkartan juttujen kanssa, kuin nenä päähän Cheesy

Pps. Joku jakoi linkin laskuriin, jolla saa parisuhteen numeron laskemal synt.ajat yhteen. Meille tuli 5 ja taito. Onko se nro sama asia kuin meidän minuudet laskettuna yhteen (1+4) vaiko sattumaa? Järki ei kulje just nyt eikä kirjotus puhelimella Cheesy ainiin ja törmäilin luluun 33 moneati silloin kun aloin nähdä unia miehestäni ennen ekaa fyysistä konkreettista tapaamista, mm. kellossa. Ehkä se oli viesti sillon että alkaa olla "aika" valmistautuu tulevaan Wink
« Viimeksi muokattu: 01.05.2015 11:32:18 kirjoittanut mouru » tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: