Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Numerologia: numeroiden 1-9 symbolinen merkitys + mestariluvut  (Luettu 459315 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #90 : 17.03.2008 20:09:21 »

Siis py3 va8= mi11, ep22, sn33 ...

Kovapa on sinulla elämänkoulu! Monta mestarilukua= paljon vastuuta, johon toki kasvat pikkuhiljaa. Varmasti kaipaat näkyvää asemaa, vaikka pelottaa astua esille ja ottaa aktiivi, tietoinen vastuu sanoista, teoista yms.
Saatat olla ajoittain vallan sitova.

Jatkan kohta...

Jatka ihmeessä! KIITOS!
Noista mestariluvuista, kun en juuri tietoja löydy, tai ainakaan mitä niistä olisi opittavana, miten vastata niiden "vaatimuksiin"
Minulla on jo aika pienestä asti ollut olo, että minulla olisi joku tehtävä, mutta... mikä???
En ole koe olevani sitova, mutta JOKA paikkaan pitäisi päästä näppeinensä. Opetan ympäristöni (tahattomasti) avuttomaksi ja kiukuttelen sitten, kun yksin joudun kaiken hoitamaan. crazy2
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
j-62
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #91 : 25.03.2008 20:56:53 »

Hei NL  Smiley

Mestarivärähde on korkeampi värähde kuin tavallisen numeron värähde. Mestarivärähteiset ovat syntyneet tänne auttamaan ja opastamaan muita ihmisiä. Jos henkilö ei elä mestarivärähteen mukaan niin hän kyllä tulee sen huomaamaan. Hän voi jopa sairastua fyysisesti tai psyykkisesti (masentuneisuutta) ja siksi on tärkeää tiedostaa tämä värähde ja alkaa elämään tämän värähteen mukaan. Mestarivärähteisen täytyy elää hyvä ja puhdas elämä auttaen muita ihmisiä.


 angel j-62
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #92 : 25.03.2008 21:47:23 »

Kiitos molemmille sekä t.touhula, että j-62.  smitten

Tässäpä minulle hetkeksi miettimistä ja harkittavaa.
Työelämässä olen hoitoalalla ja esimiestehtävissä, jotenka... Smiley
Mutta vielä ei tunnu, että olisin löytänyt sen oman "juttuni", teistä molemmista kovasti apua, kun pohdin mitä tekisin elämälläni.

Ps. touhula; ymmärsin, "osui ja upposi".  Wink
« Viimeksi muokattu: 25.03.2008 21:49:04 kirjoittanut NL » tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #93 : 26.03.2008 12:22:20 »

Näin tässä viime yönä unta, jossa esiintyi voimakkaasti luku 12. Sitä ei kuitenkaan saanut supistaa muotoon 3, koska samassa unessa, samassa yhteydessä luvun 12 kanssa esiintyi erikseen numero 3.

Päätin katsoa netistä numeron 12 merkityksen ja suomennan löytämäni tiedon tänne ketjun jatkoksi. Eli jos numero 12 pomppii eteen elämässä tai unissa sinnikkäästi, se haluaa sanoa sinulle seuraavaa:

Numero 12
12 on täydellinen luku ilmentäen hallinnon täydellisyyttä tai hallinnollista täydellisyyttä. Luku löyty kaksinkertaisena kaikessa, joka liittyy hallitsemiseen. Aurinko, joka "hallitsee" päivää (12h) ja kuu sekä tähdet, jotka "hallinnoivat" yötä (12h), hallitsevat matkallaan myös horoskoopin 12 merkkiä, jotka täydentävät Taivaan suuren kierron 360 asteeseen tai sarakkeeseen ja hallitsevat näin vuotta (12 kuukautta x 30 päivää)

12 on numeron 3 (täydellinen/kolminainen Pyhyys ja taivaallinen luku) ja luvun 4 (maallinen, materian ja orgaanisuuden luku) yhdistelmä. Kun luku 7 saadaan lisäämällä lukuun 3 luku 4, 12 syntyy, kun 3 kerrotaan 4:llä. Tämä edustaa sitä, että maallisilla asioilla, jotka voidaan selittää sanoin, on myös henkinen puolensa.


Juups. Luvusta 12 kerrotaan syvemmällä tasolla, että se  (siis luku 12) tarkoittaa pientä kuolemaa, aiempien suunnitelmien toimimattomuutta ja muutoksen välttämättömyyttä sekä entisen elämänjärjestyksen -tai suuremmassa mittakaavassa entisen maailmanjärjestyksen luhistumista ja uuden astumista voimaan. Että energiat muuttuvat suht radikaalisti sen jälkeen = luvun 12 esiintymisen jälkeen. Esim. 12 kuukauden jälkeen alkaa uusi vuosi, uudet 12 kk... jne.








kiva syntyä 12.12  Grin vuotena siten 77 ja puhelinnumerossa 3x7

Sisäinen elämänluku: 7
Suurin sisäinen toiveesi on saada elää rauhassa ja sopusoinnussa.

Ulkoinen elämänluku: 9
Ystävällinen olemuksesi, halusi auttaa lähimmäistäsi ja kosmopoliittinen tapasi elää johtaa siihen, että olet kovin ihailtu ja pidetty henkilö.

Elämäntapa: 7
Kun elämäntapasi on 7, olet hyvin intuitiivinen.
   
Elämänpolku: 3
Älä ole turhaan ujo, vaan paljasta luovuutesi rohkeasti muillekin.

http://mediatiedot.kuvalehdet.fi/numerologia/
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #94 : 30.03.2008 15:07:39 »

Tällanen infoisku löytyi ainakin elämänpoluksi luvulle 44 nettisivulta Psychic Readings

Mestariluku 44, avainsana Mahdollisuus
Elämänpolku 44 on alkemistin tie. Pysty luomaan taikaa itsesi ja muiden ympärille. Mahdollisuudet suorastaan satavat taivaalta niskaasi. Sinulla on kova tiedon jano ja tämä saattaa johtaa sinut etsimään vastauksia elämän suurimpiin mysteereihin. Seuraat omaa tietäsi ja olet pitkälle itsenäinen ja yksilöllinen. Sinulla on korkeat mentaalisen kontrollin arvot ja kun niitä käytetään ihmiskunnan yhteisen hyvän edistämiseksi, pystyt luomaan muutoksia ympäristöösi, ehkäpä koko maailmaan. Elät päivä kerrallaan ja ihmiset pystyvät odottamaan sinulta paljon. Tämä saattaa aiheuttaa sen, että tunnet eläväsi ja tekeväsi jatkuvasti vain muille ja tämä puolestaan saattaa ennen pitkää johtaa tunteeseen siitä, että olet "riittämätön", mikä on kaukana todellisuudesta.
Avainsanat
Usko, kunnia, teollisuus, yksilöllisyys, mainostaminen, innostaminen, iloisuus, ilmaiseminen, mahdollisuus, visiot, sisäinen näkökyky, odotukset, velvollisuudet, ennakko-odotukset,  yhteys.
« Viimeksi muokattu: 30.03.2008 15:09:27 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #95 : 16.04.2008 13:09:57 »

Näin tässä viime yönä unta, jossa esiintyi voimakkaasti luku 12. Sitä ei kuitenkaan saanut supistaa muotoon 3, koska samassa unessa, samassa yhteydessä luvun 12 kanssa esiintyi erikseen numero 3.

Päätin katsoa netistä numeron 12 merkityksen ja suomennan löytämäni tiedon tänne ketjun jatkoksi. Eli jos numero 12 pomppii eteen elämässä tai unissa sinnikkäästi, se haluaa sanoa sinulle seuraavaa:

Numero 12
12 on täydellinen luku ilmentäen hallinnon täydellisyyttä tai hallinnollista täydellisyyttä. Luku löyty kaksinkertaisena kaikessa, joka liittyy hallitsemiseen. Aurinko, joka "hallitsee" päivää (12h) ja kuu sekä tähdet, jotka "hallinnoivat" yötä (12h), hallitsevat matkallaan myös horoskoopin 12 merkkiä, jotka täydentävät Taivaan suuren kierron 360 asteeseen tai sarakkeeseen ja hallitsevat näin vuotta (12 kuukautta x 30 päivää)

12 on numeron 3 (täydellinen/kolminainen Pyhyys ja taivaallinen luku) ja luvun 4 (maallinen, materian ja orgaanisuuden luku) yhdistelmä. Kun luku 7 saadaan lisäämällä lukuun 3 luku 4, 12 syntyy, kun 3 kerrotaan 4:llä. Tämä edustaa sitä, että maallisilla asioilla, jotka voidaan selittää sanoin, on myös henkinen puolensa.


Juups. Luvusta 12 kerrotaan syvemmällä tasolla, että se  (siis luku 12) tarkoittaa pientä kuolemaa, aiempien suunnitelmien toimimattomuutta ja muutoksen välttämättömyyttä sekä entisen elämänjärjestyksen -tai suuremmassa mittakaavassa entisen maailmanjärjestyksen luhistumista ja uuden astumista voimaan. Että energiat muuttuvat suht radikaalisti sen jälkeen = luvun 12 esiintymisen jälkeen. Esim. 12 kuukauden jälkeen alkaa uusi vuosi, uudet 12 kk... jne.








kiva syntyä 12.12  Grin vuotena siten 77 ja puhelinnumerossa 3x7

Sisäinen elämänluku: 7
Suurin sisäinen toiveesi on saada elää rauhassa ja sopusoinnussa.

Ulkoinen elämänluku: 9
Ystävällinen olemuksesi, halusi auttaa lähimmäistäsi ja kosmopoliittinen tapasi elää johtaa siihen, että olet kovin ihailtu ja pidetty henkilö.

Elämäntapa: 7
Kun elämäntapasi on 7, olet hyvin intuitiivinen.
   
Elämänpolku: 3
Älä ole turhaan ujo, vaan paljasta luovuutesi rohkeasti muillekin.

http://mediatiedot.kuvalehdet.fi/numerologia/


Lukaisinpa 'hoi kotvasen' kuluttua tekstiäsi. Takerruin tietty syntymäaikaasi ja sen mielleyhtymiin. 12.12.1977 = 30 = 3
Tätä tulkitessa voi vain todeta, että taidat ollakin syntynyt kantamaan vastuuta suurista muutoksista yhteiskunnallisesti. 12+12+6/33 (1977=24, 2+4=6 = 33). Tämän voit tehdä ympäriltäsi voimia kooten tehtävän suorittamiseen, eli koota henkilöitä tukemaan tahtosi tietä. Heille on hyvä delegoida tehtäviä kunkin osaamisen mukaan. Siis jaotella kullekin kykyjen mukaisia tehtäviä, jolloin jokainen mieluusti toimii porukassa, koska kokee syvää onnistumista.

Usein 3-ihmiset luovat ilmapiirin läheisten odotusten mukaan, ja voivat sitten itse huonosti, koska ympäröivä energia ei ole 3:lle itselleen aitoa.

Mikä neuvoksi? Luo elämäsi ja ympäröivät energiasi siten, että itse voit hyvin ja elvyt aina uudestaan ja uudestaan. (Silloin on 'varaa' vuotaa auttavaa energiaa jonkun sitä tarvitessa. Mutta silloinkin vain sen ajan kuin on täysin välttämätöntä.) Katso tarkkaan, ketkä viihtyvät lähelläsi, kun olet aidoimmillasi. Huomioi (ja tarvittaessa poista elinpiiristäsi) ne, jotka pyrkivät viemään voimasi tai pakottamaan sinut mukautumaan heidän toiveisiinsa tai näkemyksiinsä. Meillä jokaisellahan on oma tiemme kuljettavanamme.

Joskus tuntuu ikävältä, kun vaikeassa kehitysvaiheessaan olevan -muuten mukavan- ihmisen joutuu nakkaamaan ulos omasta elämästä, mutta aina ei uppoa sanomiset, eikä ainakaan kaikille. Jos ja kun toinen jonain päivänä ymmärtää miksi joutui evakkoon, hän voi aina palata. Hyviä ihmisiä on turhan vähän elämässä.
Mutta silti ne, jotka eivät kunnioita Sinun näkemyksiä, eivätkä salli Sinun elää omilla ehdoillasi (= pyrkivät hajoittamaan tai tiedostamattaan hajottavat Sinua tai elinympäristöäsi) on  hyvä karkoittaa henkiseen siperiaan ajaksi tai rajatuksi ajaksi. Josko he vaikkapa sallisivat karkoituksensa jälkeen Sinunkin olla elossa niillä ehdoilla, joilla Sinut on tähän elämään kutsuttu - tarpeellisena juuri tänä aikana toimimaan.

Aina on ihmisten elämänpolut ristenneet, mutta vain joittenkin risteämät näyttävät heti hedelmänsä. Malttamattomat ja keskenkasvuiset pyrkivät loukkaamaan (tai huomaamattaan louk...) toisia mennen tullen. (Esim. levittämällä toisen henk. koht. tietoja ympäriinsä...  tms.)

Esimerkkinä olkoot nämä tyrkky-tissi-tukiainen ja rinsessa-ryysynen. Kun eivät saaneet mitä tahtoivat, niin miehet (ja Suomen kansa) joutuivat kärsimään. Hyvän ulkoministerin menettäminen kuitenkin on Suomelle suurempi haitta, kuin heikolla itsetunnolla varustetun luomuna 'rinat' omaavan silikonitäytteisyys tai 'rinoillaan' ansion haku sekä kaipaamansa julkisuus. Samaan kategoriaan kuuluu keittiöapulaisen pääsemättömyys emännöimään  coolsmiley  Cool  police  smiley6600
valtionpäämiesten kutsuja Kesärannassa.
  idiot2  Wink
Eläköön miesten(kin) oikeus valita kumppaninsa. 2funny
« Viimeksi muokattu: 16.04.2008 13:49:28 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #96 : 16.04.2008 14:12:14 »

Tsau basilika ja Athamaarit!


Tuosta 44.stä muutamia huomioita elämäni varrelta heitän keskusteluun.

Tuntemani 44.set ovat joko lääkäreitä, toiminnan- tai toimitusjohtajia tai muuten verkostoja luovia ja vastuusta päänsä pölkylle laittamaan joutuvia, jos mikä tahansa organisaatiossa menee vikaan. Elikkäs elämän nelivaljakkoa ohjastavat yli heikkojen jäitten ja läpi kurakkojen. Menevätpä vauhdilla parhaimmillaan vaikka yli sillattomien ojien tai jokien. Wink

Jos toimivat näkyviä rakenteita luoden, ovat sielläkin (mikäli oivaltavat elämänpolkunsa annin) isommassa vastuussa, kuin vain rakennusmestarin hommaa pyörittämässä, lankunkantajina tai vain nauloja hampaissaan pureskelevia ja siitä välistä sadattelevina.  laugh

Saaplari. Työ häiritsee. Kaikkeen sitä päänsä laittaa, kun vp.nään takapäivystäjänä  toimimaan... Sad
 
« Viimeksi muokattu: 16.04.2008 14:17:32 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #97 : 18.04.2008 12:10:28 »

Jes, löytyihän täältä numerologiasta juttua. Oikein reilustikin vielä, sanoisin jopa.  laugh

Itse olen vasta joulusta asti tutustunut juuri numerologian kautta astrologiaan yms. Laskeskelin silloin kaikki numeroni papereille ja huomasin tuon itseeni täysin osuvan ykkösen toistuvan usein näissä sanottakoon merkityksellisimmissä kohdissa. Tibetanin linkillä (kiitos siitä muuten  Wink) sain nuo kaikki numerot nenun eteen kerralla ja wooou..
Tiesin, että ykkösiä olis paljon ja kolmonen saattaisi esiintyä mutta että tällä mittakaavalla  Shocked  Kaseja oli myös älyttömästi.
1,3 ja 8: ainakin omat tietoni näistä numeroista ja niiden kuvauksista tuntuvat osuvan minulle kuin nenä päähän. Tuolta sitten lueskellessani tämä tunne vain vahvistui.  laugh Jännää.

Sitten ihan oma pieni mietteeni, kannattaako sitä numerologiaa käyttää ihan kaikkeen? Niinkuin jossain tuolla silmille pomppasi mm. pankkikortin numeron tulkitseminen? (HUOM! En tarkoita kohdistaa tätä kritisoivasti kyseisen kommentin kirjoittajaa kohtaan, yleisesti siis  Smiley).
Meitsin kirjassa lukee kyllä tosin näin: "Numeroiden käyttötarkoitus ennustamiseen on monipuolinen. Esimerkiksi tulevan tärkeän tapaamisesi voit tulkita laskemalla yhteen tapaamisen päivämäärän oman syntymä- ja niminumerosi kanssa."
Itse olen aina pitänyt numerologiaa vain ihmisten persoonan tulkitsemisen apuna, joten mietin että miten pitkälle asti sitä voikaan numerologiaa hyödyntää? Kun seuraavan kerran vaihdan kännykän numeroa, niin laskenko siinä tiskillä sitten ensin niiden numeroiden summan omien numeroideni kanssa, tai kenties kaikkien ystävieni numeroiden kanssa ja täten saan tietää soitellaanko minulle paljonkin tai että kuinka suureksi minun laskuni tulee kuukaudessa kasvamaan?
Valaiskaa pientä mieltäni..  Cheesy

Kyseenalaistamisen mestari Lionheart lopettaa tähän.. ->
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #98 : 18.04.2008 12:27:03 »

Ei tarvitse käyttää yhtään mihinkään jos ei halua.

Sielukumppani, nuorempi veljeni, hänen elämännumeronsa on 1 kuten minulla. Ehkä elämänpolku eniten "näkyy" siis kun olen ollut 5, 7, 4 tyyppien kanssa. Huvikseni olen laskenut kyllä puh. numeroita yhteen (itselle mestariluku 11). Asunnon numerot voi olla merkitseviä? Esim minulla tulee numeroita 5 ja 3 jälleen kerran numeron 23 kautta.. myös ovikoodi, heh siitä tulee rakkaus ja palvelu 6.. ja eräs muu luku..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #99 : 18.04.2008 12:47:28 »

jahhaa Lionheart!

Enpä olekaan aikoihin tulkinnut tuolta kannalta elämääni tai sen tapahtumia, varsinkaan etukäteen. Muistan  kyllä, kun valitsin viimeksi puhelinnumeroita, laskeskelin hyvin tarkkaan, mitä tiivistettyjä eli numerologisia sarjoja niistä tulee. Varsinkin työnumeroina käyttämäni numerot ovat olleet maksimi- tuottosuhteessa numeroitten loppusummaan sekä numerosarjassa esiintyviin yksittäisiin numeroihin.

Mielenkiintoinen episodi alkoi n. 9 vuotta sitten, kun minutkin kirjattiin erään kurssin jälkeen toimialalle luvallisten  toimijoitten joukkoon. Muut kurssilaiset saivat juoksevia, vielä käyttämättömiä numeroita. Minulle annettiin syntymäpäivästäni löytyvin numeroin koostettu, aiemmalta alan gurulta vapautunut ID-tunnus. Tietty: mestariluku 22, siis yhteenlaskun loppusumma.
Siitä lähtien olen joutunut pyöritykseen jos toiseenkin. Usein alan tietoa ei ole suostuttu kertomaan päättäjien taholta, mutta kuitenkin on odotettu, että toimin alan sääntöjen ja lakien määräysten mukaan. No, siinäpä sitten olen penkonut yhden jos toisenkin asiakirjan ja historiikkejä mennen tullen. On tullut kalossista otsaan ja melkein takamuksellekin...
Kunnes...
Törmäsin kouluttajaan, joka kysyi, miksi nimeni usein esiintyy päättäjien papereissa ja kokouksissa. Olen kuulemma aiheuttanut harmaita hiuksia ja sydämentykytyksiä. Niinpä kerroin tälle hierarkiassa "korkeimpaan neuvostoon" lukeutuvalle mainion oikeudenmukaiselle persoonalle -joka alkoi puhkua pyhää vihaa ja tuli pikkuhiljaa aivan tulipunaiseksi kasvoiltaan- esimerkkejä mihin olen alalla törmännyt. Yks kaks hän nousi pöydästä tuolit ryskäen ja kahvit kumoten. Huikkasi olkansa yli: 'Odota täällä.' Meni vajaa puoli tuntia, siivoilin siinä pöydän. Hain uudet kahvit itselleni. Mietin... Mitähän tästä seuraa.
Takaisin tullessaankin hän oli vielä aivan punainen kasvoiltaan, puhisi kiukkkua ja sanoi, että 'huolesi ovat ohi'. Kertoi asiat, mitä hän oli kovistanut
'konttoriväen'  kirjanneen minusta. Kaikki paperit olivat hänellä, kopiot ajettu silppurista läpi. Hän totesi: 'Jokainen joka sinua täst' edes tahtoo kurmottaa, joutuu kynsiini. Sait siis työrauhan. Mutta! Älä muuta tyyliäsi.'

Mielenkiintoisinta tässä kaikessa on, että hänen syntymäpäivästään laskettu, eli hänen elämänpolkunsa luku on sama kuin tuo alan ID:ni.  Saman lopputulemaan tullaan hänen ristimänimestään, eli hänen Minuutensa luku on myöskin samoista numeroista koostuva. Sanomattakin on selvää, että myös hänen kaikki muut koostelukunsa ovat mestarilukuja.

Puhelinnumeroista puheenollen vielä:

Laskin ja mietin juuri ainutta julkista numeroani. Aloin ymmärtää, miksi siitä on muodostunut varsinainen 'paskamagneetti'. Numerosarjassa järjestyksessä edeten, siis edellinen ja seuraava nro yhteenlaskien tai miinustaen, on selvää dissonanssia eli dis-harmoniaa. Otanpa ja etsin itselleni uuden julkisen numeron ja katsonkin tarkkaan, että myös numeron sisällä on harmonia voitolla, ellei sitten löydy täydellistä harmoniaa huokuvaa kännynumeroa.
Hassua, että salaiset numeroni ovat jokainen harmoniavoittoisia, eikä niistä kuin yhteen ole muodostunut 'paskamagnetismia'.  

Heh! Wink 2funny smitten
« Viimeksi muokattu: 18.04.2008 12:53:48 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #100 : 18.04.2008 13:07:46 »

Niin, pakkohan ei ole jos ei halua.
Itse nyt sitten tuossa laskeskelin, niin puhelinnumerosta tulis nelonen, talon numerosta seiska, mopon rekkarista 11 tai se kakkonen, isomman pyörän rekkarista vitonen..
Vois ens viikolle ottaa teemaksi: kaiken minkä vaan pystyy soveltaminen numerologiaan. Kattoo sitte miltä näyttää  Wink Itse olen edelleen sitä mieltä, että materian kartoittaminen millään suuremmalla tavalla on turhaa. Elävä, sielullinen olento ja sen tulkitseminen taas päinvastoin rikastuttaa omaa mieltämme ja ymmärryksen tasoa. Tai.. Noh, otanpa tuosta pari sanaa takaisin, ne materiaaliset asiat joihin meillä itsellämme on jonkinlainen tunneside (esim. lapsuudenkoti. Himodatiksena mun tulisi kirjoittaa tähän kohtaan tietokone), niin niiden numerothan saattavat tarkoittaa jotain..? Ja se oma asunto, niin. No, sittenhän sen näkee kun on kokeillut. Ensi viikolla siis, Lionheartin missio astuu käytäntöön. Kokeilemallahan asiat selviää.  Smiley

Mielenkiintoista, t.touhula.
Jospa sitten näitä kaikenmaailman tunnuksia aletaan miettimään, niin olishan se jännää jos minäkin jonain päivänä saisin jonkun numeropätkän johonkin ja huomaisin sen sisältävän edellämainitsemiani omia itselle tärkeitä numeroita. Kyllä.
Tällä hetkellä ei sellaisia paljon löydy tai ainakaan tule mieleen.. Pitäsköhän tsekata yhteishakuni numero ja laskea se?  laugh Saiskohan siitä tietää, että missähän niitä opintoja tulen ens syksynä jatkamaan? Nyt kun innostuin niin kokeillahan täytyy aina..  Wink
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #101 : 18.04.2008 13:39:00 »

Juu.Lionheart!

Sillai sit' pitää. Moposi 11 tarkoittaa, että toimit tiedonvälittäjänä ja mahdollistat tiedonlähteen ja tiedonsaajan tasavertaisuuden. Toimit siis kouruna, jota myöden tieto kulkee. Mieti tätä, kun viiletät katuja ja kujia, vieden tietoa sinne ja tänne.

Puhelinnumero = 4 = 22 = 11 + 11 jne. Keskustelusi ja tiedustelusi rakentavat verkkoja.

5... Asioissa, jotka tähän liittyvät, saat kokea muutoksia ja matkusteluja. Muista kuunnella sekä sydäntäsi että järkeäsi, muuten voit huonosti ja muitten ohjailu vie sinut kauas todellisesta itsestäsi. Jäät silloin keinulaudaksi, joka ei tykkää olla liikkessä, muttei myöskään pysähtyä. Valitse siis itse, mikä milloinkin sinua keikuttaa. Omasta tahdostasi tai suostumuksellasi.

Talosi numero 7 kertoo, että helposti mökkihöperöidyt. Tieteile - älä eristäydy. Jos vetäydyt (Raamatun sanoja lainatakseni) omaan rauhaasi, tee se tietoisesti ja rajatuksi ajaksi, jotta oma rauha rakentaisi sinua, eikä kuitenkaan irrottaisi sinua omasta viitekehyksestäsi tyystin - siis tekisi kummajaista nimeltä Lionheart!

Wink Voi hyvin!
« Viimeksi muokattu: 18.04.2008 13:49:36 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #102 : 18.04.2008 13:59:44 »

Kiitoksia tulkinnoistasi, t.touhula  smitten

Tuossa äsken kirjottelin siitä yhteishaun numeron laskemisesta ja tulkitsemisesta.. Laskin siihen siis minun tapaukseni käsittelynumeron, tulosten julkistuspäivän ja oman numeroni saaden tulokseksi mystisen 44. Tai 8? Pelkkä käsittelynumero antaa tulokseksi kutosen.
Näitä jos pienen pääni sisällä alan laskea yksi yhteen, kaikki johtaa kaikkeen -periaatteella niin woou.. Kylmät väreet  Cheesy Kovasti pukkaa muuten seiskoja kun ympärilleen kattelee, tuli ihan näin btw mieleen.
Ärh, ei saa alkaa liikaa miettimään näitä asioita tai myöhemmin menee maku koko touhuun. Hillitsen itseni siis, ens viikolla kerkeen miettimään lisää..
Mutta kun kerran vauhtiin pääsin, niin voisin tässä joutilaana matikkapää valmiiksi lämmiteltynä painua laskemaan avaruusgeometriaa. Kai siitä koekin olisi maanantaina..  :Smiley
Päivänjatkot teille..  smitten

Lionheart kiittää, kuittaa ja katoaa.. ->
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #103 : 18.04.2008 14:31:49 »

Siis kutonen sun oman  paperin numero... hmmm hm!

Elikkäs sen mukaan olisit niitä, jotka ovat tukipilareita sekä itselleen että toisille... jopa uuvuksiin asti. Edelleen sanon: Neuvo, älä tee puolesta. Mankujia puolestaan tekemiseen riittää (lainatakseni Kotikadun Onnia... Ky'lä varmasti nii!)...

Yhteenvetona 8 =44 =22 +22 = 11 +11 +11 +11

Menee sillai reippaasti siihen verkottautumiseen ja pomoiluun. Seiskkakin siis ilmeni jälleen, joten tutkija vaan ei hutkija asustaa sinussa.

Numerologisin perustein sanoisin, että sisälle menet, mutta rönsyilet, koska mieltäsi ei voi tyydyttää pelkästään sen opiskelupaikan anti. Pidä siis huoli omasta levostasi, tarvetta riittävään hapensaantiin tulee olemaan, kun aivosi käyvät ylikierroksilla. Jotta oppi uppoaisi ihan takaraivoon asti (ja siten olisi myös esiinkutsuttavissa, kun tarvetta ilmenee irrationaalisestikin), on hyvä todellakin nuk-kua tar-peek-si. Muuten sieltä täältä hankittu tietomäärä ei luonnu uusin kytkennöin juuri sinun aivoissasi poikkitieteilyksi.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #104 : 18.04.2008 22:46:09 »

Hauskaa!  Cheesy Lionheart ja t.touhula innostivat minua laskemaan vähän muutakin;
siis nämä vanhat tiedot;
minuus 11
elämänpolku 22
sielunnumero 33

Ja sitten;
hek.koht puhelinnumero 44
osoite 10 = 1
asunto 12 = 3
työpaikka 9
työpuhelin  3
nimimerkki astrossa 10 =1
salasana = 11
rekisterinumeroa en muista, tarkistetaan!  Smiley

Ja mistään näistä edellä mainituista ei löydy nymeoa 7 tai 8  Huh numerot 5 ja 9 taas toistuvat ihan tolkuttomasti joka paikassa.
Tähän jää koukkuun  Grin
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: