Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Numerologia: numeroiden 1-9 symbolinen merkitys + mestariluvut  (Luettu 456675 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rusalka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


kuulkaa korpien kuiskintaa


Profiili
« Vastaus #15 : 19.04.2007 22:07:46 »

  Cheesy smitten Wink Smiley Cool

Hei kuulkaa, yks juttu. Minuus/Persoonallisuus on yhtä kuin sielun pyrkimyksen (vokaalit) ja olemuksen (konsonantit) summa. Siis vokaalit plus konsonantit. Eli oletteko AthaMaarit ja Cheva laskeneet jossakin vinoon? Eli AthaMaarit 33+1 on 7 ja Cheva 1+1 on 2. Ja AthaMaarit jos et tunne kakkosta omaksesi luulen että olet 11, se on kakkosen korkeampi värähtely, "valaistuminen" on numero 11 avainsana. Vähän riippuu laskutavoista tuleeko tulokseksi 2 vai 11. Damn. Mun täytyy livahtaa nyt nukkumaan. Tästä vois pälättää läpi yön. Mutta olkaa tarkkoja laskemisessa. Tää on supistamista  Cool.
tallennettu

aurinko rapu askendentti kauris kuu kauris venus rapu mars vesimies
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #16 : 19.04.2007 22:31:00 »

Minä ainakin laskin niin, kun nimeni vokaaleista tulee 64, eli 6+4= 10 = 1
Ja konsonanteista 55 eli 10 = 1

ja sitten 64+55 on 129=12=3 Cheesy

Mutta olis siis pitäny laskea nuo vastaukset noista vokaaleista ja konsonanteista Cheesy johan selvis.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #17 : 20.04.2007 00:01:18 »

Ai minuuteen lasketaan niiden molempien summa, ei siis kaikkia konsonantteja ja vokaaleita yhteen pötköön. Cheesy
tallennettu
Rusalka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


kuulkaa korpien kuiskintaa


Profiili
« Vastaus #18 : 20.04.2007 09:26:25 »

Minä ainakin laskin niin, kun nimeni vokaaleista tulee 64, eli 6+4= 10 = 1
Ja konsonanteista 55 eli 10 = 1

ja sitten 64+55 on 129=12=3 Cheesy

Mutta olis siis pitäny laskea nuo vastaukset noista vokaaleista ja konsonanteista Cheesy johan selvis.

Tulos on aina sama, laskit sitten nimen kirjaimet pötköön tai ynnäämällä pyrkimyksen ja olemuksen. 64+55 on 119 eli 2  Wink Wink Wink Kannattaa vaan olla hurjan tarkka laskuissa ja sen pystyy just tarkistamaan et tuleeko sama summa pötköön laskemisesta ja vokaaleiden ja konsonanttien tuloksen erillisestä ynnäämisestä. Numerologian taika on juuri siinä että tulos aina sama supistettaessa eri tavoilla. Muistakaa myös käyttää koko syntymänimeänne laskettaessa. Äidin rooli kutsuu taas, puuron laittoon  Cheesy. Autan mielelläni epäselvyyksissä, tämä aihe on intohimoni ja toimii todella ainakin yhtä hyvin kuin astrologia.  smitten
tallennettu

aurinko rapu askendentti kauris kuu kauris venus rapu mars vesimies
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #19 : 20.04.2007 10:31:56 »

heehee. Lyhyt matikka L
Kuka uskois? Cheesy

No hyvä että selvis tuokin. Tosin 3 kuulostaa itselle paljon sopivammalta kuin kakkonen  Huh mutta ehkä tämä on vain totuttelu kysymys
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Rusalka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


kuulkaa korpien kuiskintaa


Profiili
« Vastaus #20 : 21.04.2007 08:03:20 »

heehee. Lyhyt matikka L
Kuka uskois? Cheesy

No hyvä että selvis tuokin. Tosin 3 kuulostaa itselle paljon sopivammalta kuin kakkonen  Huh mutta ehkä tämä on vain totuttelu kysymys

Itse asiassa olet 11. 1+1+9 on 11. 11 on idealisti, taivaanrannamaalari, filosofi, maailmanparantaja, hippi, maailmankansalainen, kettutyttö  Wink. Tuntuuko tutummalta? 11 värähtelee aina myös kakkosen arvoja, esim. yhteistyökykyä ja toisen huomioonottamista, mutta 11 kurkottaa kauemmas kuin maanläheisempi ja lempeä kakkonen.
« Viimeksi muokattu: 21.04.2007 08:06:17 kirjoittanut Rusalka » tallennettu

aurinko rapu askendentti kauris kuu kauris venus rapu mars vesimies
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #21 : 21.04.2007 13:50:14 »

Taivaanrannanmaalari ja maailmanparantaja kyllä löytyy minusta Cheesy Mutten ehkä lähe kettutyttörintamalle, yritän ajatella myös turkistarhaajien näkökulmia.

Kutsun itseäni siis hillityksi idealistiksi.

Kiituksia sinulle tarkennuksista Smiley  Voisi itsekin alkaa perehtyä enempi tähän numerologiaan.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #22 : 21.04.2007 14:57:51 »

No hih ja heh!

Täällähän on selvänäkötaipumuksisia sitten oikein olan takaa!
Ei paha ollenkaan.
AthaMaaritin kirjoitusten samanmielisyyskin sai selityksen: Aivan samoin päin on nuo Minuus, Pyrkimys ja Kokonaispersoonan luvut. Mun on elämänpolkukin 33. Selvänäköinen jo lapsesta, kulkee suvussa.
Taas löytyi uutta pohdittavaa numerologiasta, jota rakastan. On niin selkeä ja silti moniulotteinen luonteen sekä elämänjaksojen määrittelymetodi että! Noo, enhän olekaan tätä tutkiskellut kuin reilut 40 vuotta. Voihan sitä vanhakin kettu uutta oppia.

Tuosta 2sesta sanoisin hiukan lisää. Se kun voi johtaa ihmisen kietoutumaan toisiin ja olemaan väärällä tavalla riippuvainen eli addiktoituva. Jalostamalla 2 > 11, voi ihminen oppia elämään tasavertaisena ja luopumaan kokemasta erilaistakaan ihmistä kilpailijakseen. Vuorovaikutus syntyy silloin kuin oheistuotteena, samoin antoisa keskustelukyky.

Jaa-a, taidan mennä potemaan flunssaa ja oheistulehduksia seiskan yksityisyydessä ja omalaatuisuudessa   Wink  2funny !!!

Lisää tällaisia mukavia ja kehittäviä keskusteluja. Kiitos!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #23 : 21.04.2007 15:12:11 »

Lainaus
Tuosta 2sesta sanoisin hiukan lisää. Se kun voi johtaa ihmisen kietoutumaan toisiin ja olemaan väärällä tavalla riippuvainen eli addiktoituva. Jalostamalla 2 > 11, voi ihminen oppia elämään tasavertaisena ja luopumaan kokemasta erilaistakaan ihmistä kilpailijakseen. Vuorovaikutus syntyy silloin kuin oheistuotteena, samoin antoisa keskustelukyky.

Ja juuri kun tänä aamuna mietin, että mitähän negatiivisia merkityksiä eri numerot pitävät sisällään! Cheesy Kiitos tästä!

2:n addiktoivuus ei ainakaan minussa näy, kun vauvasta lähtien olen ollut omillani - ihan kirjaimellisesti! Grin Muutettu paljon perheen kanssa paikasta toiseen ja kotona Lahdessa päivät kuluvat totaalisessa yksinäisyydessä 24/7, jos joku ystäväni kauempaa ei satu tulemaan vieraisille/vastaavasti itse pääse lähtemään matkoille. :Smiley

Ehkä minun 2 on sitten jalostunut jo 11:sta, se kun tuntuu paljon enemmän omanlaiselta kuin puhdas 2, vaikka numerologisesti laskettuna (JOS laskin oikein) luku onkin 2....
tallennettu
Rusalka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


kuulkaa korpien kuiskintaa


Profiili
« Vastaus #24 : 21.04.2007 16:26:51 »

Ihanaa Touhula että muitakin pitkän linjan numerofaneja  smitten.

Tässä lyhyesti taas kaikkien numeroidien nurjat kurjat, kypsymättömät ja kehittymättömät puolet:

1 Itsekkyys, narsismi, julmuus, mustavalkoisuus, uhittelu, kyynärpäätaktiikka, yliampuva sovinismi/feminismi tms.

2. "köynnöstäminen", riippuvaisuus, tahdottomuus, miellyttämisen halu, tukahduttavuus

3. Pinnallisuus, turhamaisuus, tylsistyy helposti, aina pitäisi olla pelkästään kivaa, lyhytjänteisyys

4. Jäykkyys, suvaitsevattomuus, ahdasmielisyys, urautuneisuus, vakavuus, hauskanpidon pelko

5. uskottomuus, lemmenseikkailut, aistimässäilyt, kyvyttömyys asettua aloilleen, jää helposti epämääräisille poluille

6. Ylihuolehtivuus, hössöttäminen, mustasukkaisuus, tuhlailevuus, turhamaisuus, tuputtaminen (syö nyt!)

7. Erakoituminen, maailmasta eristäytyminen, muiden yläpuolelle asettuminen, liiallinen asketismi, friikkiys

8. Pomottaminen, ahneus, kontrolloivuus, määräily, laskelmoivuus, mammonan palvonta

9. Hillittömyys, hallittomuus, negatiivinen rebelliys, neptuniset heikkoudet: viina, huumeet, tms. , eskapismi

11. Yliampuva idealismi, taivaanrannan maalailu ilman konkreettisia tekoja, paljon puhetta, vähän näyttöä, joskus havaittavissa myös aatteellisuutta aatteellisuuden vuoksi, ei niinkään itse asian

Muista mestariluvuista en osaa sanoa, kärjistyvät varmaan samalla tavalla kuin muutkin numerot, voimakkaammin vain, hulluus ja nerous eivät ole kaukana toisistaan  :Smiley
tallennettu

aurinko rapu askendentti kauris kuu kauris venus rapu mars vesimies
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #25 : 21.04.2007 17:19:35 »

Hämmentävää... ja kiintoisaa  angel
Tyhmä kysymys... jos joku/jotkut nro.t toistuu, kuinkas se pitäis ottaa?  smitten
tallennettu
Rusalka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


kuulkaa korpien kuiskintaa


Profiili
« Vastaus #26 : 21.04.2007 17:56:58 »

Hämmentävää... ja kiintoisaa  angel
Tyhmä kysymys... jos joku/jotkut nro.t toistuu, kuinkas se pitäis ottaa?  smitten

No esim. nimen kirjaimistossa tietenkin monet luvut toistuvat, se on selvä. Mutta jos tärkeissä numeroissa on toistoa, esim. itselläni on pyrkimys 3, olemus 3, minuus 6 (33) sekä elämän opetus 6, niiden läksyt ja painotus vaan voimistuvat olemuskessa ja elämässä. Mun pitää opetella vastuuta ja hakea kauneutta ja harmoniaa elämääni sisäisesti ja ilmennän itseäni kolmosmaisesti luovuuden kautta niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Voidaan myös ajatella että olen ehkä ollut jonkin sortin taiteilija jo edellisessä elämässä. Samalla tavalla muidenkin numeroiden toistumista voi yrittää tulkita ja ymmärtää  Smiley.
tallennettu

aurinko rapu askendentti kauris kuu kauris venus rapu mars vesimies
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #27 : 21.04.2007 20:29:22 »

Voiko numeroiden toistumisen katsoa myös esim. pelkästä syntymäajasta? Minulla on nimittäin omassa henkilöllisyystunnuksessa pelkkää 2:sta, 3:sta ja 8:ia, yhtä nollaa lukuunottamatta! Cheesy

Lainaus
friikkiys
Grin Onko friikkiys negatiivinen ominaisuus? Grin (kysyy Seiska  Cheesy)
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #28 : 21.04.2007 20:35:15 »

Kiitos Rusalka selvennyksestä  smitten
Sain sielun pyrkimykseksi, kuin myös persoonallisuudeksi/minuus 1..
Vaikutelma/olemus ja elämänopetus 9.
Jotenkin osui  angel
Tulipa mielen mitä sanoisitte unesta, josta jäi mielen (vahvasti) nro.t 79-101? Valkoisella hieman kulahtaneella paperilla, vanhahtavilla kirjaimilla kirjoitettuna  Wink
« Viimeksi muokattu: 21.04.2007 20:36:48 kirjoittanut Jaspis » tallennettu
Rusalka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


kuulkaa korpien kuiskintaa


Profiili
« Vastaus #29 : 22.04.2007 08:26:09 »

Voiko numeroiden toistumisen katsoa myös esim. pelkästä syntymäajasta? Minulla on nimittäin omassa henkilöllisyystunnuksessa pelkkää 2:sta, 3:sta ja 8:ia, yhtä nollaa lukuunottamatta! Cheesy

Lainaus
friikkiys
Grin Onko friikkiys negatiivinen ominaisuus? Grin (kysyy Seiska  Cheesy)

Joo, jos sotu on esim. vaiks 050505-5555, kyllä siinä numero koittaa jo sanoa jotain. Siis kyllä, jos jos joku numero toistuu selkeästi syntymäajassa, sillä on selvää merkitystä ja se kuuluu "numeroihisi". Samoin jotkut numerot voivat toistua puhelinnumerossa, kotiosoitteen numeroissa, rekisterinumerossa tms. niillä on sanottavaa. Tarkkailkaa numeroitanne  Wink. Fiikkiys tulee termistä freak out ja if somebody totally freaks out, on se negatiivista, vaiks friikki-sanaa käytetään lupsakamminkin, on se pohjmmiltaan negatiivisväritteinen sana  Cool. Me monet mielellämme miellämme itsemme kaikenlaisiksi friikeiksi, esim. mä oon kai sit numerofriikki ja olen itse asiassa myös Tolkienfriikki jne jne ja näin sitä paljon käytetään positiivisessa mielessä silti... :Smiley

Onpas hirveesti kirjoitusvihreitä  2funny en jaks korjata.
« Viimeksi muokattu: 22.04.2007 08:30:45 kirjoittanut Rusalka » tallennettu

aurinko rapu askendentti kauris kuu kauris venus rapu mars vesimies
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: