Äänestys
Kysymys: mitä sinulla on VIII huoneessa?
aurinko - 34 (9.8%)
kuu - 48 (13.8%)
merkurius - 31 (8.9%)
venus - 49 (14.1%)
mars - 42 (12.1%)
jupiter - 29 (8.4%)
saturnus - 37 (10.7%)
uranus - 28 (8.1%)
neptunus - 14 (4%)
pluto - 35 (10.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 156

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 8. huone  (Luettu 74571 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Píroo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Killing for peace is like fucking for virginity ☼♡


Profiili
« Vastaus #60 : 11.10.2006 10:55:46 »

ceres kaksosissa
tallennettu

(http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/45/55/93/hosting/pikkuinenn_syran.gif) rauhaa ja rakkautta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #61 : 12.10.2006 20:27:42 »


Vanhempani ovat 24-vuotta joutuneet katsomaan vierestä, kun kaikista ja kaikesta kiinnostunut tytär vaihtaa mielenkiinnon kohdetta kuin paitaa ( töihin ja opiskeluihin viitaten ) ja tämä on aiheuttanut välillä aikamoista narinaa.

Juuri viime vkolla irtisanoin itseni kuukauden työsuhteen jälkeen, koska kuuntelin omaa sisäistä ääntäni. En voi tehdä työtä, mikä saa minut itkemään ja pahalla tuulelle.

Luotan todella paljon aavistuksiini ja olotiloihin, olen niille todella herkkä. Uskon niin vahvasti siihen, että tuolla odottaa se oikea paikka itselleni, että uskallan ottaa riskejä. Melkein aina olen myös saanut työpaikan, minkä olen halunnut, joten tyhjän päällä en ole koskaan ollut. Onko tämä riskialtista ja tyhmää vai mitä te muut olette mieltä?

Kuulosti kuin minun suustani, vaikka kartoilamme ei yhtäläisyyksiä juuri olekkaan. Minäkään en voi tehdä mitään mikä ei tunnu hyvältä. Vaihdan yleensä vuoden välein työtä sillä kertakaikkiaan kyllästyn, menetän mielenkiinnon, ahdistun. Etsin ja kokeilen ja välillä tuntuu etten koskaan löydä juuri minulle sopivaa työtä.
Nyt olen hyväpalkkaisessa vakituisessa työssä, moni pitäisi minua onnekkaana... Mutta oma fiilis on päinvastainen, minua ahdistaa taas  Tongue Ahdistaa niin kamalasti!
Aion lopettaa tämän työn pian mutta en uskalla jäädä tyhjän päälle joten uusi työ on hakusessa.. Minun mielestäni ei ole tyhmää seurata tunteitaan, jos ei tunnu oikealta niin on jatkettava matkaa, tosin usein tuntuu että muut pitävät tyhmänä  :Smiley
Aina kun olen repinyt työstä irti kaiken mitä voin, oppinut kaiken niin mielenkiinto loppuu seinään, opiskelukin kiinnostaisi mutta mitä opiskelisin, en tiedä.

tallennettu
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #62 : 12.10.2006 21:02:37 »

Artemis, olen alkanut tulemaan siihen johtopäätökseen, että yrittäjyys tai freelancerina toimiminen olisi minut juttuni. Suurin syy, jos oikein pohjamutia myöten aletaan tutkimaan, on tuo auktoriteettiongelma, mikä on tuo pinnan kiristyksiä ja aiheuttaa ahdistusta. Minä heitän tuon 8.huoneen ja pluton läheisyyden syyksi olennaiseksi tähän dilemmaan. En voi sietää sitä, että joku kertoo minulle, miten jokin asia tehdään, jos sen jo tiedän. Tavallaan "kädestä-pitäen-lässytys"-tyyliä en voi käsittää. Olen ollut 6 vuotta nyt vaatealalla ja niin minua nuoremmat kuin vanhemmat käyttävät tätä systeemiä. Jonkin sortin pätemistä se kai on.

Olen ajatellut asian niin, että elämän täytyy heitellä näitä ihmisiä eteeni oman kasvuni takia. Samalla tavalla taitaa myös elämä muistuttaa minua siitä, että täytyy mennä eteenpäin ja en ole enää alalla, mikä tukee kehitystäni Wink
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #63 : 13.10.2006 13:51:23 »

Minulla 8.huone typötyhjä  Smiley
Minäkin tykkään toimia itsenäisesti ja yksin, toki porukassakin jos on hyvä ryhmäfiilis.
En pidä siitä että niskaani huohotetaan ja tekemisiäni kytätään  :Smiley Olen kova tekemään töitä mutta jos siitä puuttuu se tietty fiilis niin en pysty toimimaan niin kauaa, sitten on pakko lähteä. Minulla oli taas suuret pohdinnat viime viikolla, mitä elämältä haluan ja mitä haluan tehdä työkseni... En vain tiedä. Voiko olla ettei sitä keksi koskaan? En ole siinä mielessä kunnianhimoinen että haluaisin johtajaksi tai tehdä rahaa, ei kiinnosta. Haluan tehdä jotain mikä tuntuu hyvältä, oli se sitten mitä tahansa.
Mielellään työtä jossa ei ole rutiininomaista aikataulua ja sellainen työ jossa kukaan ei kyttää  Grin
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #64 : 15.10.2006 02:22:39 »

Minulla 8.huone typötyhjä  Smiley
Minäkin tykkään toimia itsenäisesti ja yksin, toki porukassakin jos on hyvä ryhmäfiilis.
En pidä siitä että niskaani huohotetaan ja tekemisiäni kytätään  :Smiley Olen kova tekemään töitä mutta jos siitä puuttuu se tietty fiilis niin en pysty toimimaan niin kauaa, sitten on pakko lähteä. Minulla oli taas suuret pohdinnat viime viikolla, mitä elämältä haluan ja mitä haluan tehdä työkseni... En vain tiedä. Voiko olla ettei sitä keksi koskaan? En ole siinä mielessä kunnianhimoinen että haluaisin johtajaksi tai tehdä rahaa, ei kiinnosta. Haluan tehdä jotain mikä tuntuu hyvältä, oli se sitten mitä tahansa.
Mielellään työtä jossa ei ole rutiininomaista aikataulua ja sellainen työ jossa kukaan ei kyttää  Grin

Tuo voisi olla tasan minun kirjoittamaani tekstiä, Artemis! Nyt nautin puuseppäopiskelijana siitä, että saan tehdä omassa tahdissani just sen huonekalun, mikä milloinkin mieleen juolahtaa. Kukaan ei jäkätä vieressä, että eikö se kapistus oo jo valmis eikä räksytä, jos toisen kerran menee cnc:llä poraukset uusiksi, kun piirroksissa on eri mitat kuin oikeassa kappaleessa... Oman mielikuvituksen ja luovuuden käyttö on sallittua ja suorastaa suotavaa, saman kapineen voit laittaa kasaan monella eri liitostyypillä tai pintakäsitellä ainakin 3-4 eri aineella...

Toimistomaailmassa viihdyin aina ekat kuukaudet, mutta sitten alkoi se pään seinään hakkaaminen: mikä helkkari tässä tökkii, kun on aamulla aina vaan vaikeempi lähtee töihin?! Avainsana oli RUTIINI: kun joka ikinen päivä alkoi toistua tietyt samat asiat, numeroiden pyörittely loputtomiin ja työ oli liikaa liukuhihnamaista, mulla kuoli motivaatio koko hommaan ja sitten vedettiin kivirekeä toden teolla... Ei kiitos sitä enää ikinä mulle!

Olen miettinyt itekin yrittäjyyttä koulun jälkeen: mittatilaushuonekaluja, sisustukseen liittyviä elementtejä tms. Sellasta hommaa, missä kattona on vaan taivas ja oma mielikuvitus... Siinä olis haastetta loppuelämäksi eikä varmasti olis kahta samanlaista päivää... Mutta katotaan nyt enste tämä kouluhomma loppuun kaikessa rauhassa, asioillahan on tapana lutviutua aina jotenkin oikeille jengoilleen...  Smiley
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Jasca
Vieras
« Vastaus #65 : 15.10.2006 12:29:28 »

Minulla 8.huone typötyhjä  Smiley
Minäkin tykkään toimia itsenäisesti ja yksin, toki porukassakin jos on hyvä ryhmäfiilis.
En pidä siitä että niskaani huohotetaan ja tekemisiäni kytätään  :Smiley Olen kova tekemään töitä mutta jos siitä puuttuu se tietty fiilis niin en pysty toimimaan niin kauaa, sitten on pakko lähteä. Minulla oli taas suuret pohdinnat viime viikolla, mitä elämältä haluan ja mitä haluan tehdä työkseni... En vain tiedä. Voiko olla ettei sitä keksi koskaan? En ole siinä mielessä kunnianhimoinen että haluaisin johtajaksi tai tehdä rahaa, ei kiinnosta. Haluan tehdä jotain mikä tuntuu hyvältä, oli se sitten mitä tahansa.
Mielellään työtä jossa ei ole rutiininomaista aikataulua ja sellainen työ jossa kukaan ei kyttää  Grin

Tämäpä osui ja upposi. Tunnistin itseni kuvauksesta, mutta aikaisemmin olen pitänyt suhdetta työhön aukkukauriille ominaisena. Olisiko niin, että tyhjä kasihuone vaikuttaakin samansuuntaisesti.  Undecided
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #66 : 15.10.2006 12:39:56 »

Marsini  smitten

Onko sinulla 2 huoneessa planeettoja ja missä merkissä?

 Wink Mateve
tallennettu

mateve
Jasca
Vieras
« Vastaus #67 : 15.10.2006 12:52:27 »

Kakkosessa on bileet eli  venus jouskarissa, marsaurinko  ja  merkurius kauriissa. Tiedän, että tuota kaurista on mulla pilvin pimein. Sen takia olenkin yrittänyt ymmärtää tätä astrologiaa, kun toisaalta en sittenkään ole ihan tyypillinen kauris. Esim. suhtautumisessa työhön en koe olevani sellainen pyrkyri kuin kauriista usein sanotaan ja täytyy olla mahdollisuus tehdä mieleistä työtä ja itsensä näköistä jälkeä. Kurkkasin, että kakkonen on voimavarojen huone. Miten tämä siis vaikuttaisi?  Embarrassed
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #68 : 15.10.2006 13:14:58 »

Marsini  smitten
2 huone kuvaa sitä tapaa miten ansaitset rahasi ja miten tuot julki omaa arvostustasi, 8 huone on toisten rahat, esim, miehen ,pankin tai perintö, eli itsellesi on tärkeää tulla omilla toimeen.
Itselläni on myös  aurinko  kauris ja  harka dekanadissa joka on 2 huoneen merkki. Koen tärkeäksi omin käsin tekemisen luonto ja hyvä ruoka samoin ja pidän itseäni "kurissa"  kauris maiseen tapaan, mutta en näytä  kauris On monia vaikutuksia  askendentti voi antaa ulkonäköön merkin piirteitä.
 kauris sanotaan että he ovat pieniä ja niukkoja olemuksessaan, mutta oikein hyviä tyyppejä  2funny


 Wink Mateve
tallennettu

mateve
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #69 : 15.10.2006 18:24:46 »

Kiva kuulla että on olemassa muitakin  Smiley
Voi kumpa olisikin käsistään kätevä kuten sinä Satusko, olisi ihanaa tehdä käsillään, tosin en ole kovin hyvä käsistäni.
Inhoan tämän päivän "kiire kiire kiire" ajattelua työmaailmassa. Teen kyllä tehokkaasti mutta rajansa kaikella  Smiley
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #70 : 15.10.2006 21:35:31 »

Kiva kuulla että on olemassa muitakin  Smiley
Voi kumpa olisikin käsistään kätevä kuten sinä Satusko, olisi ihanaa tehdä käsillään, tosin en ole kovin hyvä käsistäni.
Inhoan tämän päivän "kiire kiire kiire" ajattelua työmaailmassa. Teen kyllä tehokkaasti mutta rajansa kaikella  Smiley

Se taitaapi olla kuule niin, että sie pystyt ihan mihin tahansa, kun tarpeeksi haluat! Vai mitäpä luulet: mie en osannut ala-asteella tehä ehkes leikkuulautaa opettajan murisematta, mie olin aina se, jonka ompeluksia ja neuleita sai olla purkamassa ja kerimässä ja mulla oli aina käsityöt 7! Vielä vaikkapa pari vuotta sitten en olisi ikinä uskonut, jos mulle joku olisi sanonut, että jonain päivänä osaan tehdä ihan ite huonekaluja saati että siitä tulee mulle ammatti! Mulle tuli semmoinen pakkorako eteen, etten voi entiseen palata (enkä halua) ja mikään muu ammatti ei kiinnosta. Tottakai mua hirvitti alussa, että miten opin kaikki koneet sun muut, mutta niinpähän nuo vaan naistakin tottelee! Huonekaluista tulee suunnilleen sellasia kuin niistä haluankin ja jopa kaikki sormet on vielä tallessa Grin Paras palkinto on se, kun näkee ihan oikeesti pystyvänsä tekemään jotain käyttökelpoista ja joka päivä oppii jotain uutta. Se antaa hurjasti motivaatiota lisää, sillä tie on vielä tosi pitkä...

Mutta Artemis, joskus pitää oikeesti uskaltaa hypätä sieltä DC10:stä 10 kilometrissä ilman laskuvarjoo - ja luottaa siihen, että siivet alkaa kantaa ennen maahan tömähdystä. Niin ne aina tekee  Smiley

Minäkään en tykkää kiireestä yhtään, se tappaa ajan mittaan motivaation ja työnilon ja meitsin touhuissa se on pahimmillaan jopa työturvallisuusriski. Enkä takuulla saa yhtä hyvää jälkeä aikaan kauheella vauhdilla sutasemalla kuin jos saisin tehdä sen saman työn rauhassa, mutta silti ripsakasti. Sen takiahan ne tuolla raksatyömaillakin miehet tusuaa, kun vaaditaan samaan aikaan ykköslaatua ja hirveetä vauhtia, sit saadaan tehdä samat työt moneen kertaan. Mieheni, rakennusmaalari, kertoo tästä miltei päivittäin. Ja tämä pätee vähän joka paikassa, luulen...  idiot2
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Fiona
Vieras
« Vastaus #71 : 15.10.2006 22:49:44 »

Minulla 8. huoneessa on  kuunsolmu (harka),  chiron (kaksoset),  vertex (harka) ja  ceres (harka). Osaisiko kukaan sanoa näistä sijainneista mitään? Huh Smiley Ja 8. huoneen kärki minulla on  harka.
« Viimeksi muokattu: 15.10.2006 22:54:15 kirjoittanut Fiona » tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #72 : 16.10.2006 19:42:42 »

Kiva kuulla että on olemassa muitakin  Smiley
Voi kumpa olisikin käsistään kätevä kuten sinä Satusko, olisi ihanaa tehdä käsillään, tosin en ole kovin hyvä käsistäni.
Inhoan tämän päivän "kiire kiire kiire" ajattelua työmaailmassa. Teen kyllä tehokkaasti mutta rajansa kaikella  Smiley

Se taitaapi olla kuule niin, että sie pystyt ihan mihin tahansa, kun tarpeeksi haluat! Vai mitäpä luulet: mie en osannut ala-asteella tehä ehkes leikkuulautaa opettajan murisematta, mie olin aina se, jonka ompeluksia ja neuleita sai olla purkamassa ja kerimässä ja mulla oli aina käsityöt 7! Vielä vaikkapa pari vuotta sitten en olisi ikinä uskonut, jos mulle joku olisi sanonut, että jonain päivänä osaan tehdä ihan ite huonekaluja saati että siitä tulee mulle ammatti! Mulle tuli semmoinen pakkorako eteen, etten voi entiseen palata (enkä halua) ja mikään muu ammatti ei kiinnosta. Tottakai mua hirvitti alussa, että miten opin kaikki koneet sun muut, mutta niinpähän nuo vaan naistakin tottelee! Huonekaluista tulee suunnilleen sellasia kuin niistä haluankin ja jopa kaikki sormet on vielä tallessa Grin Paras palkinto on se, kun näkee ihan oikeesti pystyvänsä tekemään jotain käyttökelpoista ja joka päivä oppii jotain uutta. Se antaa hurjasti motivaatiota lisää, sillä tie on vielä tosi pitkä...

Mutta Artemis, joskus pitää oikeesti uskaltaa hypätä sieltä DC10:stä 10 kilometrissä ilman laskuvarjoo - ja luottaa siihen, että siivet alkaa kantaa ennen maahan tömähdystä. Niin ne aina tekee  Smiley

Minäkään en tykkää kiireestä yhtään, se tappaa ajan mittaan motivaation ja työnilon ja meitsin touhuissa se on pahimmillaan jopa työturvallisuusriski. Enkä takuulla saa yhtä hyvää jälkeä aikaan kauheella vauhdilla sutasemalla kuin jos saisin tehdä sen saman työn rauhassa, mutta silti ripsakasti. Sen takiahan ne tuolla raksatyömaillakin miehet tusuaa, kun vaaditaan samaan aikaan ykköslaatua ja hirveetä vauhtia, sit saadaan tehdä samat työt moneen kertaan. Mieheni, rakennusmaalari, kertoo tästä miltei päivittäin. Ja tämä pätee vähän joka paikassa, luulen...  idiot2

Kiitos rohkaisusta  smitten
Tänään pohdiskelin mitä haluaisin ja tulin siihen tulokseen että miksipä en opiskelisi jotain ihan uutta, kunhan vielä pohdin tarkemmin että mitä se olisi  Smiley Kenties vaikka oppisopimuksella sillä pelkästään koulunpenkillä olen huono istumaan. Opin hyvin tekemällä ja se sopisi minulle paremmin. Pitää vaan uskaltaa  Smiley Haluan todella tehdä jotain mistä nautin ja koska työelämää on kymmeniä vuosia edessä niin työn on pakko maistua hyvältä, eihän sitä muuten pysty tekemään.
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #73 : 16.10.2006 20:32:23 »

Marsini  smitten
2 huone kuvaa sitä tapaa miten ansaitset rahasi ja miten tuot julki omaa arvostustasi, 8 huone on toisten rahat, esim, miehen ,pankin tai perintö, eli itsellesi on tärkeää tulla omilla toimeen.
Wink Mateve

Totta toriset mateve! Aina olen ollut suorastaan neuroottisen tarkka siitä, että minun on tultava toimeen omillani. Siis kakkoshuoneen planeettaenergiat vaikuttaneet.  Huh Väistämättä tulee mieleen tuosta merkkarista kakkoshuoneessa erään astrokirjan teksti. Siinä väitettiin, että jos joku saa verovirkailijan uskomaan selvityksen uskomattomista verovähennyksistä, niin se selittäjä on kyllä kauris.  2funny
tallennettu
_Sofia_
Vieras
« Vastaus #74 : 16.10.2006 23:11:18 »

Tyhjä. Kärki on kaloissa. Mitäs se tarkoittaa?  idiot2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: