Äänestys
Kysymys: mitä sinulla on VIII huoneessa?
aurinko - 34 (9.8%)
kuu - 48 (13.8%)
merkurius - 31 (8.9%)
venus - 49 (14.1%)
mars - 42 (12.1%)
jupiter - 29 (8.4%)
saturnus - 37 (10.7%)
uranus - 28 (8.1%)
neptunus - 14 (4%)
pluto - 35 (10.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 156

Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 8. huone  (Luettu 74316 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #105 : 26.08.2012 11:37:27 »

Mulla se näyttää tyhjältä, mutta kuitenkin sinne sijoittuu mm. maa, hengen piste ja nessus.
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #106 : 26.08.2012 12:07:44 »

No juu, on mullakin Maa siellä, ja muistaakseni oikein superstellium asteroideja...niinkun varmasti joka huoneesta jotakin löytyy...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #107 : 18.09.2012 14:18:14 »

Hei, pojalla on 8.huoneessa Mars, härässä.

Oli aika, kun tuossa pihassa oli naapurin lapsen ja meidän lasten välillä aika paljon fyysistä nujakkaa..toinen poika pärjäs kun oli isompi, eikä tää nujakoitsija sit hälle niin uskaltanut laittaakkaan vastaan kun tälle  harka mars tenavalle, joka ei fyysisestä kontaktista pidä, ja joka oli aina altavastaajana...niin tämä purkautu sitten silleen hyvin salakavalasti, että esim. kun  harka mars oli keinumassa ja kiusakappale tuli siihen eteen,  harka mars keinui suoraa ja kovaa, tarkoituksella tämän päälle, vaikka tilanne ei mitenkään liittynyt mihinkään toraan, lapsi vain tuli epähuomiossa keinun eteen...
ja monta muuta tämmöistä hautunutta juttua sillä on ollut. Eli jää kaivelemaan, ja sitten kun sopiva tilaisuus koittaa, niin käyttää sen hyväkseen ja antaa palaa kunnolla kaikkien edellistenkin kertojen edestä...eiks tämä ole justiinsa kasihuoneen Marssia härällä? Oletteko samaa mieltä?


Niinnoniin, on varmaan maininnan arvoista, että tuo Mars on oppositiossa  skorpioni jupiter ...sekin oman säväyksensä varmaan tekee.
« Viimeksi muokattu: 18.09.2012 14:20:56 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
PaperbackWriter
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #108 : 19.09.2012 22:47:24 »

Itselläni on Jupiter Leijonassa, Vertex ja Chiron Ravussa. Huomaan ainakin Chironin vaikutuksen... Kahdeksannen huoneen teemat tuntuvat olevan semmoinen "haava" minulle, jollain tavalla.
tallennettu

- Show me that I'm everywhere, and get me home for tea -
Vamisa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #109 : 20.09.2012 12:39:39 »

ceres härässä
saturnus härässä
näyttäisi olevan  Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #110 : 07.02.2013 12:58:44 »

Kuu leijonassa, Vertex myös leijonassa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #111 : 08.02.2013 12:37:58 »

 Grin
Kiitti vastauksesta Downtempo.
Aih, miten hyvin tuohon kertomaasi sopiikaan, että lapsella on  kuunsolmu oinas  :Smiley
Ja jotenkin kun on mars ja oinas ja kasihuone  niin se viiva että katso, opi tämä nyt, on aika loogista vetää Smiley Solmu on huoneessa 6. eli siis ihan jokapäiväisessä arjessamme.
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #112 : 09.02.2013 12:29:59 »

JUPITER 8. huoneessa: Psyykkisen samaistumisen ja sosiaalisten resurssien huoneessa Jupiter saa ihmisen etsimään korkeimpia arvoja ja suurinta sosiaalista merkitystä liittoutumalla yhteen muiden kanssa painostusryhmäksi tai taloudellista valtaa käyttäväksi ryhmäksi.Usein yhteiskunta antaa hänen kannettavakseen raskaita taloudellisia päätöksiä ja luottamustehtäviä.Hänen arvonsa voivat olla tyystin materiaalisia tai valtapoliittisia, mutta mikäli hän joutuu sisäisten mullistusten kouriin, hänen asenteensa elämän peruskysymyksiin voivat muuttua.
Kaikilla muillakin elämänaloilla yksilö voi olla lahjakas herättämään kiivaita tunteita ja hän kykenee yhdistämään joukkojen energiaa sosiaalisissa rituaaleissa.Ryhähengen ja fanaattisen kannatuksen herättelijänä häntä ei voita mikään.Jos hän on kielteinen ihmistyyppi, hän kähmii yhteisiä varoja, vuoraa itsensä ylellisyyksillä ja hoitelee asioitaan hämäräperäisin keinoin.Kehittyneenä häneen voi luottaa yhteisten varojen ja psyykkisten energioiden hoitajana, ja hänen anteliaisuutensa voi vaikuttaa rakentavasti koko yhteiskunnan elämään.
Kuten aina 8. huoneessa, tiede ja tutkimus on vahvoilla.Tutkijaa kiinnostavat yhteiskunnan talous, sosiaaliset valtasuhteet tai yksilön kriisit psykologisina ilmiöinä.Parantamisen lahja voi puhjeta esiin omien kriisien kautta.

Kiitos taiska. Pitääpä pohtia tätä kasihuoneen yksinäistä jupiteria (ravussa) vielä... huoneen kärki onkin sitten kaksoset....
Jupiterini aspektoituu  aspect_sex  chiron huone 6  harka ja  aspect_sex  saturnus huonen 9  neitsyt, jotka keskenään aspektoivat toisiaan  aspect_tri. Muodostavat siis yhdessä pikkukolmion.

Kyseinen  jupiter on mukana myös mystisessä suorakaiteessa ja leijassa muodostamallaan  aspect_opp  merkurius huone 2  kauris .... taitaa olla tärkeä elementti kartallani.....
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 653


Profiili
« Vastaus #113 : 11.02.2013 12:09:26 »

JUPITER 8. huoneessa: Psyykkisen samaistumisen ja sosiaalisten resurssien huoneessa Jupiter saa ihmisen etsimään korkeimpia arvoja ja suurinta sosiaalista merkitystä liittoutumalla yhteen muiden kanssa painostusryhmäksi tai taloudellista valtaa käyttäväksi ryhmäksi.Usein yhteiskunta antaa hänen kannettavakseen raskaita taloudellisia päätöksiä ja luottamustehtäviä.Hänen arvonsa voivat olla tyystin materiaalisia tai valtapoliittisia, mutta mikäli hän joutuu sisäisten mullistusten kouriin, hänen asenteensa elämän peruskysymyksiin voivat muuttua.
Kaikilla muillakin elämänaloilla yksilö voi olla lahjakas herättämään kiivaita tunteita ja hän kykenee yhdistämään joukkojen energiaa sosiaalisissa rituaaleissa.Ryhähengen ja fanaattisen kannatuksen herättelijänä häntä ei voita mikään.Jos hän on kielteinen ihmistyyppi, hän kähmii yhteisiä varoja, vuoraa itsensä ylellisyyksillä ja hoitelee asioitaan hämäräperäisin keinoin.Kehittyneenä häneen voi luottaa yhteisten varojen ja psyykkisten energioiden hoitajana, ja hänen anteliaisuutensa voi vaikuttaa rakentavasti koko yhteiskunnan elämään.
Kuten aina 8. huoneessa, tiede ja tutkimus on vahvoilla.Tutkijaa kiinnostavat yhteiskunnan talous, sosiaaliset valtasuhteet tai yksilön kriisit psykologisina ilmiöinä.Parantamisen lahja voi puhjeta esiin omien kriisien kautta.

Kiitos taiska. Pitääpä pohtia tätä kasihuoneen yksinäistä jupiteria (ravussa) vielä... huoneen kärki onkin sitten kaksoset....
Jupiterini aspektoituu  aspect_sex  chiron huone 6  harka ja  aspect_sex  saturnus huonen 9  neitsyt, jotka keskenään aspektoivat toisiaan  aspect_tri. Muodostavat siis yhdessä pikkukolmion.

Kyseinen  jupiter on mukana myös mystisessä suorakaiteessa ja leijassa muodostamallaan  aspect_opp  merkurius huone 2  kauris .... taitaa olla tärkeä elementti kartallani.....

Ja huomasin tuossa astro.com sivulla että minulla alkaa heinäkuussa  jupiter  aspect_con  jupiter transiitti.... Joten ehkäpä jotain positiivista nyt kohta on odotettavissa.... ehkä....

Jupiter conjunction Jupiter: Wonderful opportunities
From 5 July 2013 until 14 July 2013: This influence indicates the beginning of a new cycle of growth and progress. However, it is often the focus of exaggerated expectations. You may expect sudden windfalls, great wealth or luck, and all kinds of wonderful opportunities. And these things do happen sometimes with this influence, but most people should expect more subtle, but equally useful effects.
Events now, such as meetings with persons or even changes in your psyche, open the way for you to become wiser and more mature and to have a broader understanding of the world. At this time you will reach out consciously and unconsciously and ask more of the world, but at the same time you are willing to give more to the world.
This influence can make you feel either more demanding or more giving toward others, but you are not likely to get much out of it if you think only of what you can get. The law of conservation of energy in the universe says that you can transform the energies in your life from one form to another, but you cannot create them out of nothing. This influence represents a time when you should see whether you are doing that in your life.
Concretely, you can expect persons who are good for you to come into your life. Or circumstances will arise that give you increased freedom or an opportunity to do something that you have never done before. Educational opportunities may come to you at this time, or a chance to travel. Sometimes this influence does in fact bring about financial advantage, but you should not sit around passively waiting for it to happen. This is an excellent time to invest or expand in business as long as you are very careful not to overdo it or overextend yourself.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Downtempo
Vieras
« Vastaus #114 : 24.02.2013 02:16:26 »

Hei, pojalla on 8.huoneessa Mars, härässä.

Oli aika, kun tuossa pihassa oli naapurin lapsen ja meidän lasten välillä aika paljon fyysistä nujakkaa..toinen poika pärjäs kun oli isompi, eikä tää nujakoitsija sit hälle niin uskaltanut laittaakkaan vastaan kun tälle  harka mars tenavalle, joka ei fyysisestä kontaktista pidä, ja joka oli aina altavastaajana...niin tämä purkautu sitten silleen hyvin salakavalasti, että esim. kun  harka mars oli keinumassa ja kiusakappale tuli siihen eteen,  harka mars keinui suoraa ja kovaa, tarkoituksella tämän päälle, vaikka tilanne ei mitenkään liittynyt mihinkään toraan, lapsi vain tuli epähuomiossa keinun eteen...
ja monta muuta tämmöistä hautunutta juttua sillä on ollut. Eli jää kaivelemaan, ja sitten kun sopiva tilaisuus koittaa, niin käyttää sen hyväkseen ja antaa palaa kunnolla kaikkien edellistenkin kertojen edestä...eiks tämä ole justiinsa kasihuoneen Marssia härällä? Oletteko samaa mieltä?


Niinnoniin, on varmaan maininnan arvoista, että tuo Mars on oppositiossa  skorpioni jupiter ...sekin oman säväyksensä varmaan tekee.


Vastaan vielä uudestaan tästä sulle. Jäin tuota oppositiota vielä miettimään, mikä siis on myös minulla, kuten mainitsinkin jo, mutta taasen plutoon (skorpioni).
Koen tuon opposition toisinaan hyvin raastavaksi, koska ajattelen välillä joko-tai-periaatteella.
Esim. juuri tuollaisissa tapauksissa, mitä itse toit esille lapsestasi. Tiedostan itse että pitäisi toimia silloin kun se tilanne on päällä, mutta välillä vaan jämähtää ja ajattelee että "kyllä se saa vielä opetuksen jotain muuta kautta, tai tajuaa itse virheensä", vaikka silloin nimenomaan olisi pitänyt heti toimia! Mutta toinen puoli on taas se, että joissain tilanteissa missä tarvitsisi sitä malttia, ja jättää jokin asia sikseen, niin sillon puskee läpi se purkautuminen toiseen. itsepuolustus jne. Mutta joskus taas ne purkaukset tulevat aivan vääriin aikoihin, ja itse saa myöhemmin miettiä tekosiaan että olisi pitänyt miettiä ensin eikä tuollain vain syöksähdellä suotta.

Eli tämä oppositio tuo tämän haasteen, joskus hämärtyy tilannetaju. Sillon kun pitäisi olla hiljaa, niin olen äkkipikainen, silloin kun pitäisi toimia, niin en tee mitään. Onneksi kun tuon tiedostaa, niin osaa kiinnittää enemmän huomiota itseensä ja käytökseensä.
Mulla nyt ehkä vielä vahvistaa tätä asetelmaa entisestään  pluto aspect_opp kuu (härkä, 8. huone).
Et mulla tulee tunnetilat siihen syssyyn mukaan vielä.
Jos jotain pitäisi punnita niin, olen tullut tulokseen että maltti on valttia kaikessa Cheesy Sillä asenteella olen välttänyt pahimmat kuohut!

tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #115 : 27.02.2013 22:15:11 »

Meikäläisellä on 8.huoneessa neptunus ja ainakin käsitin tuota astro.comin tulkintaa lukiessani että tämä liittyisi tarpeettomiin pelkoihin.Huoneenkärki on kauriissa.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Toteo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 197


Profiili
« Vastaus #116 : 29.03.2014 23:28:23 »


Minulla on 8. huoneessa Mars ja Saturnus. Molemmat tekevät neliötä Merkuriukseen Kaloissa ja kolmiota Uranukseen Vaa'assa. Lisäksi Saturnus tekee neliön Plutoon Vaa'assa. 8. huoneen kärki on Kaksosissa.
Näin aloittelijana en kuitenkaan osaa sanoa mihin kaikkeen tällainen kuvio vaikuttaa ja miten, mutta varmaankaan ne vaikutukset eivät ole ihan keveimmästä päästä. Eri lähteissä mainittuja 8. huoneen alueita: Yhteiset resurssit, verot, vakuutukset, sijoitukset, omaisuus, liike-elämä, perintö, valta, kriisit, psykologiset asiat, persoonallisuuttamme uudistavat asiat, seksuaalisuus, salaisuudet, yksinäisyys, kuolema.

mars :kalat:8.
Mars pakollisten muutosten ja jatkuvan henkisen kasvun huoneessa saa sinut jatkuvasti miettimää tekemiesi tarkoitusta. Sinulla on aina perusteltu syy toimia niin kuin toimit ja tästä syystä sinun tekemiisi ratkaisuihin on hyvin vaikea puuttua. crazy2
Kaikki muutosilanteet kiehtovat mieltäsi ja siksi sinun täytyykin saada perusteellisesti uudistaa elämääsi aina silloin tällöin. Työpaikat tai asunnot eivät paljoa paina, kun sinulla alkaa hitsaamaan. Usko vain suosiolla, että sinun on terveellisempää olla vaikka työttömänä kuin tehdä sellaista työtä joka ei sinua kiinnosta.
-lainaus Seppo Tanhuan astrologisesta luonneanalyysistäni-
Taidan toistaa melkein viikottain Mihin muutettais?- lausetta, vaikka onhan minulla perhe ja omakotitalo.. 2funny

Tämä lukee myös minun analyysissäni ja pitää täysin paikkansa.  Cheesy

Minulla 8. huoneen kärki Kauriissa ja sieltä löytyy Mars.
Taiskalle iso kiitos. Mielenkiintoista, ajaisikohan tämä kuvio minut joskus mukaan jonkinlaiseen pelastustyöhön... Tähän mennes oon kyllä painottunu enemmän tonne psykologia pohdiskelu puolelle, mutta eihän sitä ikinä tiedä...

Sama juttu minulla. Psykologia kiinnostaa.

"Sosiaalisten valtarituaalien ja psyykkisen samaistumisen huoneessa Saturnus tiivistää ja kiteyttää virallisiksi ja lakiin perustuviksi yksilön ja yhteiskunnan väliset taloudelliset suhteet.Käytännöllinen ihmistyyppi ottaa hoitaakseen monenlaisia velvoitteita, jotka koskevat yhteiskunnan taloudenhoitoa tai yksilöiden ja ryhmien yhteisiä resursseja.Hän pyrkii organisoimaan taloudellista valtaa ja huolehtimaan oman ryhmänsä etujen ajamisesta virallisissa laitoksissa.Hän sijoittaa itse varovasti ja voi kärsiä menetyksiä viivyttelyn vuoksi."

Näistä aiemmin postatuista Raimo A. Nikulan teksteistä en saanut paljonkaan irti. "Sosiaaliset valtarituaalit ja psyykkinen samaistuminen"??  idiot2 Mitä se edes tarkoittaa? Jotenkin hankala hahmottaa tuota 8. huoneen ideaa. Psykologisen ja yksinäisen puolen sen sijaan ymmärrän siitä oikein hyvin.
tallennettu

Aurinko-oinas | Kuu/Asc-skorpioni | Merkurius/Venus/Jupiter-Kalat
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #117 : 02.04.2014 12:39:50 »

Huone 8  mars  skorpioni ja  neptunus  vaaka.
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
minna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #118 : 07.12.2014 19:17:45 »

 smitten Venus ja Mars  knuppel2
Härässä
« Viimeksi muokattu: 07.12.2014 19:20:12 kirjoittanut hypnos88 » tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 890



Profiili
« Vastaus #119 : 16.12.2016 22:54:13 »


mars :kalat:8.
Mars pakollisten muutosten ja jatkuvan henkisen kasvun huoneessa saa sinut jatkuvasti miettimää tekemiesi tarkoitusta. Sinulla on aina perusteltu syy toimia niin kuin toimit ja tästä syystä sinun tekemiisi ratkaisuihin on hyvin vaikea puuttua. crazy2
Kaikki muutosilanteet kiehtovat mieltäsi ja siksi sinun täytyykin saada perusteellisesti uudistaa elämääsi aina silloin tällöin. Työpaikat tai asunnot eivät paljoa paina, kun sinulla alkaa hitsaamaan. Usko vain suosiolla, että sinun on terveellisempää olla vaikka työttömänä kuin tehdä sellaista työtä joka ei sinua kiinnosta.
-lainaus Seppo Tanhuan astrologisesta luonneanalyysistäni-
Taidan toistaa melkein viikottain Mihin muutettais?- lausetta, vaikka onhan minulla perhe ja omakotitalo.. 2funny

Tämä lukee myös minun analyysissäni ja pitää täysin paikkansa.  Cheesy

Tämä lukee myös minun analyysissäni, jonka juuri tilasin.  Cheesy Olen aina ajatellut, että  uranus 6.huoneessa tekee levottomaksi töiden suhteen, mutta kyllähän nyt avautui ja muistui mieleen taas tämä  mars ja 8.huone. Jotenkin usein muistelen, että  mars on 7.huoneessa kun se on siinä ihan huoneiden rajalla, mutta ainakin Sepon tulkinnassa selkeästi 8.huoneessa. Tästä saakin taas pohdittavaa. Varsinkin kun alkuvuodesta tulee tr.  pluto 8. huoneeseeni  Shocked
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
 
Siirry: