Äänestys
Kysymys: mitä sinulla on VIII huoneessa?
aurinko - 34 (9.8%)
kuu - 48 (13.8%)
merkurius - 31 (8.9%)
venus - 49 (14.1%)
mars - 42 (12.1%)
jupiter - 29 (8.4%)
saturnus - 37 (10.7%)
uranus - 28 (8.1%)
neptunus - 14 (4%)
pluto - 35 (10.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 156

Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 8. huone  (Luettu 73833 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Atomi
Vieras
« Vastaus #90 : 02.07.2007 19:50:45 »

Tyhjä huone - ihan on puhdas!    Wink      :Smiley      2funny
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #91 : 03.07.2007 21:53:33 »

Kolme kovaa V:tä! Venus, Vesta ja Vertex  Smiley

Venus kerkeää viellä rapulaiseen, toiset leijonassa.
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
EiYhteyttä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #92 : 24.07.2007 23:20:16 »

Minulta löytyy ainoastaan mars kauriissa.
Osaisikohan joku tulkita sitä kun itse en ole sen kummemmin edes miettinyt koko asiaa? Undecided

myös
neptunus yhtymä mars
chiron avautuva kvinkunssi mars
ja
jupiter avautuva sekstiili mars
Näitä ei tarvitse selittää tai tulkita, mutta jos joku haluaa..  Wink
tallennettu

Saadaksesi ilosta kunnolla irti, sinun on jaettava se jonkun kanssa. <3

Aurinkohärkä
Nousurapu
Kuu, uranus ja saturnus jousimiehessä
Merkurius oinaassa
Venus kaksosissa
Mars kauriissa
Hannari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Gingerbread.


Profiili
« Vastaus #93 : 14.08.2009 16:04:06 »

Venushan se sieltä pilkottaa ja kauris se onkin. Mitään muuta sieltä ei näytä löytyvän.
Ja yksi yhtymäkin venuksesta löytyy (Cheesy)...
venus aspect_con kuu

Eheh...
tallennettu

askendentti rapu
aurinko kalat 10.huone
kuu vesimies 9.huone
merkurius kalat 10.huone
venus kauris 8.huone
mars kalat 11.huone
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #94 : 15.08.2009 05:24:43 »

 merkurius ja  venus

Huoneessa 8. Oinasta että Härkää.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #95 : 15.08.2009 06:08:22 »

 mars  rapu ja  saturnus leijona peruuttavana
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #96 : 16.08.2009 08:40:37 »

Mulla löytyy 8. huoneesta  pluto aspect_con saturnus , joista  saturnus on vieläpä karttani hallitsija (  askendentti kauris ). Eli aika vahvasti vaikuttaa 8. huoneen teemat.. 8. huoneen kärki  vaaka .
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
mirka222
Vieras
« Vastaus #97 : 06.10.2009 20:51:53 »

Kamalaa! mulla on  aurinko  oinas  ja  venus  harka ainakin 8.huoneessa ja  kuu  harka 8. ja 9.huoneen rajoilla, jos oikein muistan. Huoh, nuo merkit oinas ja tupla-härkä eivät ainakaan lievennä 8.huoneen omistavuutta, mustasukkaisuutta, vainoharhaisuutta ja toisten ihmisten hallinnan tarvetta..Nyt 23-vuotiaana olen huomannut nämä ongelmat ihmissuhteissani hyvinkin radikaalilla tavalla..Muilla elämänalueilla ei niinkään ole ongelmia mutta parisuhteet tuottavat minulle aivan suhteettoman paljon ongelmia ja ne vaikeuttavat näin myös muilla elämänalueilla toimimista
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #98 : 07.10.2009 00:24:33 »

Minun 8.huone on  kaksoset:ssa ja siellä elämöivät  merkurius kaksoset , venus rapu ja saturnus rapu


Huone VIII Kaksosissa
Olet kirjailija, maalari tai jonkin muun taiteen tekijä. Jos kuuluisuus ja tunnustus ei tule elinaikanasi, tulee se myöhemmin. Pieni perintö joltakin läheiseltä. Pidä huolta keuhkoistasi - jos poltat, kannattaisi harkita lopettamista.

Saturnus huoneessa VIII
Taloudellisesti tämä Saturnuksen asema ei ole mikään erityisen hyvä, mutta palkka kuitenkin on yleensä keskiverto tai hieman sen yläpuolella. Aviopuolison perinnöstä saattaa tulla taloudellista apua.
Jos muut aspektit eivät kerro muuta, on kuolema luonnollinen pitkän ja täyden elämän jälkeen.

Venus huoneessa VIII
Et pelkää tuntematonta, kuolemaa etkä mystisiä kokemuksia. Elämäsi loppupuoli voi olla onnellista ja elät vanhaksi, luonnollinen kuolema.
Puolisosi voi olla taiteellinen tai muuten tavallisuudesta poikkeava.

Merkurius huoneessa VIII
Menetyksen ja kuoleman pelko voi saada sinut tarttumaan epätoivoisella vimmalla kaikkeen ympärilläsi, ikäänkuin hukkuva oljenkorteen. Luopumisen opettelu on tämän Merkuriuksen huonesijainnin tärkein opetus kaikissa muodoissa.
Voit valita ammattisi niin, että työskentelet jossakin kuolemaan liittyvässä ammatissa.
Yhteys toisiin tasoihin, myös VIII huoneen hallitsijan Pluton alhaisiin energioihin voi olla häiritsevä ja tuoda kammottavia painajaisunia tai muuten kiinnostusta mystiikkaan. Opiskelun ja tiedon jano onkin tässä huoneasemassa suuri.

Merkurius Kaksosissa
Kaksonen on eloisa luonne. Hänelle sopii aikaa vievä tutkimustyö. Hän pitää matkustamisesta ja hakee jatkuvasti uutta. Kirjoittaminen on lähellä sydäntä ja hän keskustelee mielellään.
Heikkoudet: Hän kiihottuu äärimmäisen helposti ja hänen mielensä saattaa vaihdella rajusti.

Saturnus Ravussa
Rapu välittää enemmän omista asioistaan kuin muiden. Hän säästää hankkiakseen omaisuutta.
Heikkoudet: Rapu pysyy omissa oloissaan eikä osaa olla sosiaalinen.

Venus Ravussa
Rapu on hellä ja rakastaa kotia ja perhe-elämää. Hän on kekseliäs, rakastaa lapsia ja luontoa. Hän on hyvin romanttinen ja arvostaa partneriaan/suhdettaan. Rapu unelmoi siitä Suuresta Rakkaudesta.
Heikkoudet: Rapu pitää rauhallisesta perhe-elämästä, eikä osaa olla määräävä. Mieliala on vaihteleva.



Siinäpä copy-pastena osviittaa. Smiley Kuolemaa on ollut paljon perheessä ja nuorena,
joten se tuosta kuoleman kanssa urakoimisesta, vaikka ei se ole poissuljettu,
että tässä vielä palkkamurhaajaksi tai patologiksi ryhdyn. :Smiley
Minulla on elossa pikkuveli kuitenkin. Smiley

tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #99 : 07.10.2009 11:53:56 »

Mulla on kuten Theuksella ja ilmeisesti reilulla 14% kuu kasihuoneessa ja kaloissa.

Olen jäänyt miettimään sitä, miten "horisontin" yläpuolelle jäävät planeetat, siis ilmeisesti, näkyvät ulospäin? Tämä on mars-kalojen ohella ainoa planeetta, joka on horisontin yläpuolella kartallani.

Kuu aspektoi viidesti. Sulkeutuva neliö 4.huoneen jouskari-uranus. Sulk neliö myös  jousimies merkurius (jesu, et mä opetan ku sille päälle sattuu. Se on oikeastaan aika tosi ärsyttävää, jopa itselleni.) Sulkeutuva kolmio skorpioni saturnukseen 4.huoneessa.
Sulkeutuva sekstiili kauris- jupiteriin 5.huoneessa.
Sulkeutuva semisekstiili vesimies-venukseen 6.huoneessa.

Äh, no, mulle nää yhdistelmät planeetoiden välillä ja huoneet on jotenkin vaikeita tajuta ja soveltaa kokonaisuuteen: epäitsekkyys vs. itsekkyys. Kodin suuri vaikutus tunne-elämän näkymiseen ulospäin.
Woot? Tietävämmät? Haluaisin kuulla myös muiden kuu-kalat kasihuoneen kokemuksista mielikuvitus-selvänäköisyysyhteydessä.
Terveisin:
tiukkaa kommunikointia alitajunnan kanssa, ai jai.
Voisiko joku/ osaisiko aukaista mulle noita kuvioita?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #100 : 24.08.2012 10:31:14 »

Kaivoin mielenkiintoisen aiheen ylös... Smiley

Mulla on 8.huoneen kärki  kalat ja omaan vaistoon olisi syytä luottaa... enemmän ja paremmin, vaan miksen luota, tiedä häntä.
Siellä majailee  ceres kuunsolmu ja Diana-asteroidi. Mitäpä sanottavaa niillä olisi? Erityisesti tuo kuunsolmu 8.huoneessa. 2.huoneesta kun löytyy  aurinko, lilith ja  vesta  neitsyt -merkissä. Siis yhteiskuntaa tai miehen omaisuutta palvelemaan? Jakaen tästä omasta osaamisesta kaikille?
tallennettu
Syringe
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #101 : 24.08.2012 15:35:18 »

Mmh, minulla on kahdeksannessa huoneessa aurinkoneitsyt, kuunsolmuneitsyt, merkuriusneitsyt, venusneitsyt ja marsleijona. Kaikesta muusta olen jotenkin selvillä, paitsi tuosta kuunsolmusta. Mitä se 8. huoneessa symboloi?
tallennettu

If one day your sugar sits untouched, will you have gone forever?
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #102 : 25.08.2012 12:20:43 »

Kärki on  vaaka, muuten huoneesta löytyy  pluto Skorpparista, että ihan teemansa mukainen on huone. 
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #103 : 25.08.2012 20:07:21 »

En voinu äänestää, kun mun 8. huoneessa ei ollut mitään noista. Huoneen kärki on  kalat ja huoneessa asustaa  juno . Notta näi.  Smiley

Edit:

Mun  juno onkin 7. huoneessa ja 8. huoneessa on asteroidi Pholus. Muuta aktiviteettia siinä huoneessa ei ole.
« Viimeksi muokattu: 18.09.2012 15:08:20 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #104 : 25.08.2012 20:54:25 »

En mäkään, kun siellä on vertex leijonassa.
Eli vedänkö puoleeni asioita kasihuoneen teemojen kautta? Hmm.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: