Sivuja: 1 ... 262 263 [264] 265 266 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2101111 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #3945 : 31.12.2017 11:51:16 »

tack,
vielä kun sais saman ilman harmaata laatikkoa.. coolsmiley
Ne saavat minut aina miettimään vastaisko,
vai onko tämä tyyppi sellanen,
joka muuraa vastaukseni ensin harmaaseen tiileen,
eikä luota ihmisten sisälukutaitoon..

Neljä terälehteä, neliö,
4 minuuden lukuna,
 mars leijona aspect_squ :venus:rx  skorpioni
siinähän se kuvana  Smiley
tallennettu
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #3946 : 31.12.2017 12:59:38 »

Lainasin, koska siten oli helpompi kirjoittaa vastausta, kun viestisi oli välittömästi näkysällä. Smiley Pitäisi varmaan vaihtaa tietokoneeseen.
Mutta hyvä jos viestini toi edes vähän jotakin uutta mietittäväksi. angel
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #3947 : 03.01.2018 18:16:01 »

Piipahdin pitkästä aikaa vilkaisemassa sivustoa.
Enpä juuri nyt ehdi vastailla, mutta kun aikaa on -
käyn kirjaamassa vastauksia vihdoin.

Oli ilo huomata, että sivusto pyörii - ilman minuakin.

 Grin Oi oi, huumorikin on tullut takaisin.
Selvä tartunta...
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #3948 : 03.01.2018 18:19:15 »

nikki!!!

Kiinnitä huomiosi/ itsesi omaan ilmapiiriisi.
Älä anna muitten luoda sitä itsellesi.
Jos toiset luo piirisi, olet usein vahvasti
vain se joka myötäilee...

Kissanhännän nosto siis to aamulypsy.
Hyvässä mielessä.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #3949 : 03.01.2018 22:28:07 »

..nii
kenenkä katinhäntää tässä nyt nostettiinkaan...
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3950 : 14.01.2018 12:12:40 »

 knuppel2 Prkl!

Mulla on toistuvasti tämä teema unissani, joten joku ihana, avatkaa...  smitten

Aina kun koen jollain tavalla lähentyväni "ihastukseni" kanssa unessa ja olen onnellinen, hetken päästä tajuankin hänen olevan ihan joku muu, miehiä menneisyydestä on käynyt vuoronperään "kokeilemassa" hänen paikkaansa  buck2 Siis aina aluksi hän on juuri HÄN, mutta hetken päästä exäni tai joku muu "hoidokki". Unet ei ole seksuaalisia, parhaimmillaan romanttisia ja jotenkin sitten tyydyn siihen kulloinkin tarjolla olevaan, mikä taas syö ihan älyttömästi.. jo siinä unessa, kun tajuan, etten taaskaan saanut sitä mitä oikeasti halusin  Embarrassed
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #3951 : 17.01.2018 01:53:07 »

sinikiviuhko
"Muinaiset atsteekit käyttivät verta vahvistamaan  aurinko :a,
joka oli öisellä matkallaan halki maanalaisen maailman menettänyt voimansa.."
 (symbolikirjasta, jossa veri kuvataan elämän symboliksi)
että
tr  kuu
ja ap  kuu neptunus
ja proge  kuu
aika monta kuuta riittänee uniharhoihin kera  neptunus :n
ja "veren mysteerit"  ceres kuunsolmu leijona makuukamarin ikkunaan päivätajunnasta heijastuen
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #3952 : 17.01.2018 20:50:34 »

 Smiley joo,
siinähän tuli kolmen kartan avulla yod-kuvio,
jos unennäön aikoihin taivahan  kuu kulki Kauriissa samoissa asteissa,
kuunpaluukartallakin ohittanut  aurinko venus yhtymän.
Ja oisko jonkin sortin "pyhä uni",
jos ja kun eka etin  mars verta, niin sehän yhtyi proge  vesta :aan.
ja tuon  ceres :n veren mysteerit liittyvät ilmeisesti siihen
naisen kuukautiskiertoon, uudistumis- ja lisääntymiskykyyn, hedelmällisyyteen.
Jotkut kulttuurithan pitävät naista saastuneena sinä aikana,
nainenhan piti esim. kirkottaa synnytyksen jälkeen, kun se oli siitä saastunut tai jotain,
ja toisissa kulttuureissa taas naista kunnioitetaan sen "verisen" mysteerin vuoksi,
en muista missä pienessä kylässä maailmalla naiset saivat vetäytyä omiin oloihinsa kuukautisten aikaan.
Outlander-sarjassa se yks mysteerien nainen ( noitana tuomittu)
kylpi veressä pysyäkseen nuorekkaana.
Ja kun tuo  ceres on Yläsolmun kera, niin ehkä siinä pitäisi ns. kuolema ottaakin voimavaraksi,
luopumisen teema.
Toisaalta kun se on tuolla Leijonassa ( vieras sijainti maanviljelyn-kin jumalattarelle )
niin onko siinä ollut sitä "jumalakin on suuttunut meille, kun ei näytä enää aurinkoa"
kuten eräs vanhempi rouva totesi pankkijonossa tässä taannoin.
Sehän oli  jupiter taivaan taatto, t-ristin kärkenä solmuakselille.
Jostakin on löydettävä sitä sisäistä voimaa omalle Auringolle (  leijona  /  aurinko )
kun se skorpparimaisesti pysyy konkreettisesti pimennossa.
Pienet lapset kuulemma ovat nyt reagoineet Auringon harvinaiseen näkymiseen taivaalla,
"jumal-auta mummo, tuu kattomaan täällä näkyy Aurinko!" (lasten laukasuja) angel
Mystery woman.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3953 : 17.01.2018 23:35:21 »

Hah.. no joo, liittyen tuohon edelliseen ja myös aiempiin pomo-uniin.. Nyt viimeksi näin unta, miten "ihastukseni" (ei se edes enää ole, puuduttavaa kutsua sitä näin) muuttui mieheksi menneisyydestä, jota en ole liiemmin kaipaillut tai jaksanut miettiä. Noh, tänään menin käymään toooooosi pitkän saikun perään töissä ja olin puheissa juurikin tuon unissani kummitelleen pomon kanssa, hyvässä hengessä. Tajusin siinä yhtäkkiä, miten samankaltainen hän on tuon viimeisen "univaihdokin" kanssa ja kotimatkalla mietin, et outoa, miten mennään ristiin.. hän tuli, minä lähdin, minä palaan, hän lähtee.. siis tuolta työpaikasta.
tallennettu
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #3954 : 26.01.2018 03:41:12 »

Näin joitakin viikkoja sitten unta, että olin lautalla saapumassa tuttuun pienehköön lahteen. Lautalla oli mukana myös ilmeisesti joku ystäväni. Saavuimme tälle tutulle paikalle totutusta poiketen eri suunnasta - olimme hetken hakoteillä. Vesi ei näyttänyt alkuun houkuttelevalta, siellä oli runsaasti vesikasveja. Vesi kuitenkin kirkastui hyvin kauniiksi heti, kun paikka tunnistautui sittenkin oikeaksi. Siellä oli myös vaaleanpunainen linna. Ympäristö oli vehreää, aukeaa ja hyvin hyvin kaunista, satumaista.
Sukelsimme katsomaan kimaltelevaa pohjaa ja siihen uni päättyi.

Törmäsin äsken näihin kuviin. Hölmistyin: näyttää niin uneni maisemilta.
tallennettu
Jake
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #3955 : 21.02.2018 16:12:29 »

Viimeaikoina ollut vähän pahaenteisiä unia tai...sekavia niiden merkityksen suhteen.
Olen muuten uusi tällä palstalla, että jos jollakulla on kykyä tulkita tai auttaa ymmärryksessä niin hieno juttu.

Isovanhempani kuoli joku aika sitten, ennen tätä näin unen jossa olin kuin puolivalveilla, päähäni sattui hirveästi, tipuin unessa maahan ja olin jotenkin, että pelkäsin kuolemaa oikeasti unessa/välitilassa(koska oikeasti tuntui sattuvat päähän, olen vasta +30v). Nyt joku nainen 50-l raitamekossa(n.50v näköinen) toi vesilasin minulle ja sanoi, että "saat uuden mahdollisuuden", ollessani maassa isovanhempani käveli jalkojen kohdalta ohitse, katsoi nopeasti ja sanoi "ei ole sietokykyä" ja jotenkin harmistunut ilme kasvoilla, sitten olin sisällä jossain talossa, jossa nainen istui sohvalla, mutta oli nyt hädintuskin 20vuotiaan näköinen(sama mekko) ja sanoi "soitan sinulle ensiviikolla", jotenkin tunsin hämmästyksen ja kysyin "miksi juuri ensiviikolla?", vastaus oli, että "koska silloin on sopiva aika". En koskaan ymmärtänyt mitä tuo tarkoittaa. Aikaa tästä jo muutamia kuukausia. 

Sitten kuoleman jälkeen näin unen jossa isäni vaimon äiti soitti minulle ja kysyi isäni siskon miehestä...Se oli outoa...Olen nähnyt vain kerran henkilön kauan aikaa sitten(isäni on kuollut 10v sitten). Outo kohta kohtasi unessa siinä, että isäni oli kotitalonsa eteishuoneen lattialla polveristissä asennossa ja hänen ympärillään oli myös 5 muuta(istuivat piirissä), yhden heistä tunnistin juuri isän siskon mieheksi. Mutta kohtaus oli pelottava ja isä kuiskasikin että "hautausmaalla ei ole kaikki hyvin".
Tämä oli ehkä viikko isovanhemman hautajaisten jälkeen.

Nyt taas näin pelottavaa unta, unessa veljeni oli sisällä palavaa autoa, unessa tuli itkua välillä, ilmesesti jotain tapahtui. Kotitalomme sisältä tuli eräs yhteinen tuttumme siistiksi pukeutuneena(kuin hautajaisiin) ja sanoi, että "hänellä oli aina vähän omat jutut", kuin viittaus siihen mitä hänelle tapahtui(luonne on vähän arvaamaton).

Noh en tiedä onko noissa ainesta tulkintaan, mutta jos joku osaa yhtään?
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3956 : 01.03.2018 08:51:00 »

Näin unta, että kotikaupunkini pääkadulla kulki valtavasti ihmisiä, ikään kuin jossain kulkueessa tai kansanjuhlassa. Yhtäkkiä etelän suunnasta tuli savua ja väki juoksi hysteerisenä sisätiloihin tai kuka mihinkin ja vähän myöhemmin taas pohjoisen suunnalla räjähti jotain, taivaalta satoi vaan sinistä muovihiutaletta. Katselin, miten poliisit vaan sytyttivät tupakat ja ottivat rennosti  idiot2
tallennettu
Niittykellukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #3957 : 06.03.2018 13:04:42 »

Olin lähijunamatkalla ensin Helsingistä Tikkurilaan ja siinä piti vaihtaa jonnekin vähän edemmäs. Matkaseuranani oli entinen englannin opettajani (johon aikoinaan olin kovin rakastunut smitten crazy2). Olin ostanut jostakin puseron, jota sulloin reppuuni. Siinä olikin yhtäkkiä  8 eri puseroa, joista jokainen oli maksanut 4 euroa. Laitoin jokaisen rintapieleen jonkinlaisen merkin. Meillä oli retkeilyvaatteet kummallakin, jonkinlainen juhannusmatka tms. oli kyseessä ja perillä olisi muitakin. Tikkurilassa vaihdoimme junaa mutta ensin päätimme käydä vessassa. Vessoja oli paljon ja maksamalla automaattiin sai lokerosta avaimen.  Annoin opettajalle nron 36 ja itselleni oli 3. Ope meni vessaan ja minä etsin omaani. Sitä oltiin juuri siivoamassa ja harmittelin viivästystä. Muitakin parveili saman vessan ympärillä mutta tungin itseäni eteen, koska minullahan se avain siihen oli. Sitten heräsin.

Olen nyt työtön ja haeskelen uutta työtä. Olisiko tällä jotakin tekemistä sen asian kanssa? Kiitollinen olisin, jos joku ystävällisesti tulkitsisi  Smiley
tallennettu
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #3958 : 08.03.2018 09:14:09 »

Junassa matkustetaan yhdessä toisten kanssa ja se kertoo siis
sosiaalisesta elämästäsi, ketkä ovat matkaseuranasi ja miten
tulette toimeen keskenänne. Juna kiitää nopeasti eteenpäin,
asiat siis etenevät nopeasti. On myös välietappi ennen määränpäätä.
Avaimen merkitys on, että salaisuudet paljastuvat. Voi olla, että jokin
asia ratkeaa pian.  Ensin wc piti siivota, sitten voi jättää kuona-aineet
sinne. Menneisyyden pitää olla puhdistettu ennen kuin voi aloittaa uutta.
Ei pidä hätiköidä. Puserot ovat erilaisia identiteettejä. Ne ovat uusia, jotain
uutta siis on tulossa ja vielä merkki rintapielessä, nimilappuko?  Smiley
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #3959 : 09.03.2018 07:42:50 »


Tasan kuukausi sitten rakas koirani lopetettiin monien sairauksien vuoksi Cry
Viime yönä näin unta, että se oli meillä kotona ja äitini oli trimmannut sen hienoksi. Sillä oli todella muhkea, valkoinen turkki ja sen selkään oli kiinnitetty iso punainen rusetti. (Koiran viimeisenä elinvuotena turkki oli todella huonossa kunnossa ja oli ohentunut monesta kohdasta.)

Unessa oli lisäksi 20v sitten edesmennyt isäni, jolta pyysin rahaa 100e tai 200e ja hän kaivoi kuvettaan, muttei löytänyt yhtään rahaa.

Uskon, että tällä unella on joku vahva viesti/merkitys, mutta mikä?

« Viimeksi muokattu: 09.03.2018 07:47:17 kirjoittanut july11 » tallennettu
Sivuja: 1 ... 262 263 [264] 265 266 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: