Sivuja: 1 ... 249 250 [251] 252 253 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2105917 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
nainen82
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #3750 : 16.07.2016 21:51:22 »

Helou kaikki  Smiley
Näin hyvin erikoisen unen eilen, joka on vaivannut koko päivän. Jospa joku osaisi sanoa/tulkita mitä mun päässä liikkuu  Grin

Unessa näin miehen, johon olin ilmeisesti alottamassa suhdetta (oltiin ihastuneita molemmin puolin). Käveltiin autolle jossa oli koira ja vauva. Koiralle annettiin rauhottavaa lääkettä, jotta nukahtaisi  idiot2 Jäin pitämääm vauvaa, kun mies meni sisälle. Ennen hänen lähtöä kysyin, "että sulla onkin lapsi..?" Hän vastasi " Joo, mulla on kolme lasta". Totesin ahaa.. mutta olin edelleen hyvin ihastunut/tyytyväinen. Yllättäen autossa istuikin siskoni ja joku toinen nainen. He katsoivat minua hyvin paheksuvasti, siskoni sanoi ettei odottanut minun koskaan sekaantuvani naimisissa olevaan mieheen. Ihmettelin ääneen, ai että on naimisissa???. Olin silti ilmeisen onnellinen ihastuksesta  knuppel2 Kiss

Sellasta sekavaa.. Oikeassa elämässä olen sinkku, eikä mitään tällaisia kuvioita tiedossa  Grin
tallennettu
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #3751 : 17.07.2016 12:38:14 »

Uni kahdesta korkokenkäparista, jotka olivat väriltään valkoiset ja keltaiset.
Tytär kehotti minua ottamaan niistä ne keltaiset.

Muuta en siitä unesta muista.
tallennettu
raspberrry
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #3752 : 17.07.2016 16:42:42 »

Helou kaikki  Smiley
Näin hyvin erikoisen unen eilen, joka on vaivannut koko päivän. Jospa joku osaisi sanoa/tulkita mitä mun päässä liikkuu  Grin

Unessa näin miehen, johon olin ilmeisesti alottamassa suhdetta (oltiin ihastuneita molemmin puolin). Käveltiin autolle jossa oli koira ja vauva. Koiralle annettiin rauhottavaa lääkettä, jotta nukahtaisi  idiot2 Jäin pitämääm vauvaa, kun mies meni sisälle. Ennen hänen lähtöä kysyin, "että sulla onkin lapsi..?" Hän vastasi " Joo, mulla on kolme lasta". Totesin ahaa.. mutta olin edelleen hyvin ihastunut/tyytyväinen. Yllättäen autossa istuikin siskoni ja joku toinen nainen. He katsoivat minua hyvin paheksuvasti, siskoni sanoi ettei odottanut minun koskaan sekaantuvani naimisissa olevaan mieheen. Ihmettelin ääneen, ai että on naimisissa???. Olin silti ilmeisen onnellinen ihastuksesta  knuppel2 Kiss

Sellasta sekavaa.. Oikeassa elämässä olen sinkku, eikä mitään tällaisia kuvioita tiedossa  Grin

Luin juuri artikkelin yhdeltä englanninkieliseltä unientulkintasivustolta. Siinä sanottiin että kaikki ihmiset unissa symbolisoivat osia sinusta, persoonastasi. Kiinnitä huomiota siihen millainen se ihminen on, ja ne ominaisuudet on niitä mitä uni koettaa nostaa esiin. Ne ominaisuudet on tulossa omassa itsessäsi pinnalle. Esimerkki: Jos näet unta pomostasi, alat huomata itsessäsi johtajaominaisuuksia, tai alat arvostamaan itseäsi ja niitä piirteitä. Voisikohan tuon unesi tulkita esim niin että olet herännyt ajattelemaan perheenlisäystä tai vakiintumista, jos se herätti sinussa positiivisia tunteita unessa. Smiley
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3753 : 21.07.2016 13:07:24 »

Uni kahdesta korkokenkäparista, jotka olivat väriltään valkoiset ja keltaiset.
Tytär kehotti minua ottamaan niistä ne keltaiset.

Muuta en siitä unesta muista.

Wau mikä uni selkeydessään!
Sinulle on siis tärkeämpää olla itsetunnoltasi vahvempi (=keltainen),
kuin että tahtoisit vain aina selviytyä asioistasi aivan yksin (=valkoinen).
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3754 : 21.07.2016 13:11:36 »

Helou kaikki  Smiley
Näin hyvin erikoisen unen eilen, joka on vaivannut koko päivän. Jospa joku osaisi sanoa/tulkita mitä mun päässä liikkuu  Grin

Unessa näin miehen, johon olin ilmeisesti alottamassa suhdetta (oltiin ihastuneita molemmin puolin). Käveltiin autolle jossa oli koira ja vauva. Koiralle annettiin rauhottavaa lääkettä, jotta nukahtaisi  idiot2 Jäin pitämääm vauvaa, kun mies meni sisälle. Ennen hänen lähtöä kysyin, "että sulla onkin lapsi..?" Hän vastasi " Joo, mulla on kolme lasta". Totesin ahaa.. mutta olin edelleen hyvin ihastunut/tyytyväinen. Yllättäen autossa istuikin siskoni ja joku toinen nainen. He katsoivat minua hyvin paheksuvasti, siskoni sanoi ettei odottanut minun koskaan sekaantuvani naimisissa olevaan mieheen. Ihmettelin ääneen, ai että on naimisissa???. Olin silti ilmeisen onnellinen ihastuksesta  knuppel2 Kiss

Sellasta sekavaa.. Oikeassa elämässä olen sinkku, eikä mitään tällaisia kuvioita tiedossa  Grin

Yritätkö aina vaientaa omantunnon äänen, jotta se ei syyttelisi sinua?
Toinen seikka:
Rakastutko ihmiseen vai rakastutko rakkauteen?
Kolmas seikka:
Pyritkö miellyttämään toista, jotta hän välittäisi sinusta? tai
 Teetkö toisen puolesta asioita, jotta olisit hänelle (muka) tarpeellinen?
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3755 : 21.07.2016 13:17:02 »



Kiitos! Minulla selkeästi teema vaihtunut unissa, nyt se on ero. En ole eronnut, mutta jotenkin se on ollut unissa teemana. Liittyisikö sekin noihin vääriin ihanteisiin? Eroa niistä? En osaa liittää suoraan parisuhteeseen, koska suhteessa on asiat hyvin. Näen usein myös vastakohtaunia, joissa riidellään miehen kanssa jatkuvasti, vaikka oikeasti emme riitele juuri koskaan. Viime yönä unessa oli lunta kauheasti. Muistan, että näen joskus kesäisin lumisia unia ja talvella taas kesäisiä peltoja ja niittyjä.
[/quote]

Oukei. Nämä huomiosi selkeyttävät vastaukselleni perusteita.

Eli:
Taidat kuunnella asioista päätöksiä tehdessäsi vuoroin järkeä ja vuoroin intuitiota,
nämä sitten räyhäävät unissa toisilleen.
Kuuntele molempia. Toimi sen mukaan mikä antaa sinulle sisäisen harmonian.

Mainiota. Lumi kertoo, että olet viileän järkevä ja sisältä johdettuna
teet lähiajan päätökset.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #3756 : 21.07.2016 16:04:06 »

Uni kahdesta korkokenkäparista, jotka olivat väriltään valkoiset ja keltaiset.
Tytär kehotti minua ottamaan niistä ne keltaiset.

Muuta en siitä unesta muista.

Wau mikä uni selkeydessään!
Sinulle on siis tärkeämpää olla itsetunnoltasi vahvempi (=keltainen),
kuin että tahtoisit vain aina selviytyä asioistasi aivan yksin (=valkoinen).

Kiitos tulkinnasta <3
Pitää hyvinkin paikkansa!
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #3757 : 22.07.2016 22:59:42 »



Kiitos! Minulla selkeästi teema vaihtunut unissa, nyt se on ero. En ole eronnut, mutta jotenkin se on ollut unissa teemana. Liittyisikö sekin noihin vääriin ihanteisiin? Eroa niistä? En osaa liittää suoraan parisuhteeseen, koska suhteessa on asiat hyvin. Näen usein myös vastakohtaunia, joissa riidellään miehen kanssa jatkuvasti, vaikka oikeasti emme riitele juuri koskaan. Viime yönä unessa oli lunta kauheasti. Muistan, että näen joskus kesäisin lumisia unia ja talvella taas kesäisiä peltoja ja niittyjä.

Oukei. Nämä huomiosi selkeyttävät vastaukselleni perusteita.

Eli:
Taidat kuunnella asioista päätöksiä tehdessäsi vuoroin järkeä ja vuoroin intuitiota,
nämä sitten räyhäävät unissa toisilleen.
Kuuntele molempia. Toimi sen mukaan mikä antaa sinulle sisäisen harmonian.

Mainiota. Lumi kertoo, että olet viileän järkevä ja sisältä johdettuna
teet lähiajan päätökset.

Todellakin, tuo intuition ja järjen ristiriita kuulostaa tutulta. Teen päätöksiä kyllä molempien pohjalta ja ehkä unissakin yritän löytää sitä harmoniaa

Nyt on taas teema muuttunut. Viime aikoina olen unissani ollut myyjä. Usein vaatekaupan myyjä, vaikka tosielämässä teen työkseni ihan muuta. Mitä tämä voisi meinata?
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3758 : 28.07.2016 12:53:07 »

Unessa minulle tärkeä mies asui pikkuruisessa mummonmökissä, eli yksiön kokoisessa talossa keskellä valoisaa niittyä. Niitty oli kaunis ja täynnä punaisia neilikoita. Talo oli täynnä auringonvaloa, kaikki oli kirkasta ja rakkaudentäyttämää.  smitten

Mies kutsui minut sisälle ja esitteli taloa. Istuin keittiön pöydän ääreen ja join kahvia kupista, mutta pääasiassa oli miehen into, innostuneisuus ja iloisuus. Hän kertoi kuinka mahtava talo oli, "keskellä ei mitään mutta lähellä keskustaa". Seurasin vain hänen innostuneisuuttaan ja innostuin itsekin, tunsin suurta iloa hänen puolestaan ja hänen kanssaan. Hänen kuvailemansa sijainti olikin totta, katsoimme ulos ikkunasta ja talon vieressä meni tie, muistan ajatelleeni että talo oli hyvien kulkuyhteyksien päässä, ja lähellä kaupungin keskustaa, koska se oli jotenkin ihan muutaman metrin päässä keskustasta, mutta kuitenkin kaikki oli rauhallista ja tyyntä, ei melua missään.  :Smiley

Seuraavassa hetkessä mies nosti minut syliinsä ja kantoi minua niityllä neilikoiden seassa. Nauroin ja hehkuin onnea, olin kaunis ja mies oli kuin unelmien prinssi. Toki hän on oikeastikin..mutta hän näytti vähän erilaiselta kuin oikeassa elämässä.

Minulla menee tällä hetkellä aika huonosti omassa elämässä, tämä mies on vain ystävä..siksi mietinkin onko tämä toiveunta vai joku enne paremmasta huomisesta, jolloin asiat alkaa näyttää valoisammilta..oli mies sitten kuka hyvänsä, sillä en ole varma tarkoittiko tämä uni juuri sitä tiettyä miestä vai oliko se symboliikkaa...


Heti ensimmäiset rivit kertovat, että rakkautta tämä unen mies sinulle
on tarjoamassa, hyvin yksityistä rakkautta. Kuitenkin sen kautta tulet
löytämään itsesi ihan 'kerman' seasta eli yhteiskunnan tärkeimpiä asioita
seuraat hänen yksityisen elämänsä tunteissasi...
niin ja hänen rakkaudestaan nauttien.
Voihan tämä olla pakouni todellisuudestasi
tai että elämäsi muuttuu, kun uskallat ottaa vastaan todellisen rakkauden
sekä vastata siihen.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Nanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #3759 : 28.07.2016 23:24:53 »

Unessa luulimme olevamme kahdestaan mökillä. Hämärästi muistan unesta että paikalle tuli ilmeisesti minulle tuttuja miehiä yksi tai kaksi. Oma mies suutahti. Yritin sytyttää saunan ja puita sahasin moottorisahalla. Jostain syystä heiluin sahan kanssa saunan ympärillä ja sauna syttyi osittain palamaan. Koiramme jäi jumiin ja sen naama paloi mustaksi, muutoin kyllä oli ok. Sitten huomasin että joku oli laittanut kellarin oven/ portaat/ vastaavan peittoon levyllä. Meninpä sitten viereiseen rakennukseen jossa oli mun vanhemmat. isä kyseli jotakin ja minä olin vaan hämilläni.

Minun unissani ei yleensäkkään ole päätä eikä häntää 
tallennettu
raspberrry
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #3760 : 30.07.2016 00:14:03 »

Unessa minulle tärkeä mies asui pikkuruisessa mummonmökissä, eli yksiön kokoisessa talossa keskellä valoisaa niittyä. Niitty oli kaunis ja täynnä punaisia neilikoita. Talo oli täynnä auringonvaloa, kaikki oli kirkasta ja rakkaudentäyttämää.  smitten

Mies kutsui minut sisälle ja esitteli taloa. Istuin keittiön pöydän ääreen ja join kahvia kupista, mutta pääasiassa oli miehen into, innostuneisuus ja iloisuus. Hän kertoi kuinka mahtava talo oli, "keskellä ei mitään mutta lähellä keskustaa". Seurasin vain hänen innostuneisuuttaan ja innostuin itsekin, tunsin suurta iloa hänen puolestaan ja hänen kanssaan. Hänen kuvailemansa sijainti olikin totta, katsoimme ulos ikkunasta ja talon vieressä meni tie, muistan ajatelleeni että talo oli hyvien kulkuyhteyksien päässä, ja lähellä kaupungin keskustaa, koska se oli jotenkin ihan muutaman metrin päässä keskustasta, mutta kuitenkin kaikki oli rauhallista ja tyyntä, ei melua missään.  :Smiley

Seuraavassa hetkessä mies nosti minut syliinsä ja kantoi minua niityllä neilikoiden seassa. Nauroin ja hehkuin onnea, olin kaunis ja mies oli kuin unelmien prinssi. Toki hän on oikeastikin..mutta hän näytti vähän erilaiselta kuin oikeassa elämässä.

Minulla menee tällä hetkellä aika huonosti omassa elämässä, tämä mies on vain ystävä..siksi mietinkin onko tämä toiveunta vai joku enne paremmasta huomisesta, jolloin asiat alkaa näyttää valoisammilta..oli mies sitten kuka hyvänsä, sillä en ole varma tarkoittiko tämä uni juuri sitä tiettyä miestä vai oliko se symboliikkaa...


Heti ensimmäiset rivit kertovat, että rakkautta tämä unen mies sinulle
on tarjoamassa, hyvin yksityistä rakkautta. Kuitenkin sen kautta tulet
löytämään itsesi ihan 'kerman' seasta eli yhteiskunnan tärkeimpiä asioita
seuraat hänen yksityisen elämänsä tunteissasi...
niin ja hänen rakkaudestaan nauttien.
Voihan tämä olla pakouni todellisuudestasi
tai että elämäsi muuttuu, kun uskallat ottaa vastaan todellisen rakkauden
sekä vastata siihen.


Voi kun se tulisikin toteen... valitettavasti vain meille ei taida olla mahdollisuutta olla yhdessä, kenties koskaan. Vaikka hän niin uhoaa.  Huh  Unet on jänniä...tunteet unissa on niin voimakkaita, että ei haluaisi herätä ollenkaan, ja tällainen uni jää mieleen hyvin pitkäksi aikaa. Ehkä sillä oli ainakin sellainen tarkoitus, että keskittyisin "oikeaan" ihmiseen, tähän herraan joka on oikeasti vilpitön.
tallennettu
summeri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3761 : 30.07.2016 00:21:43 »

Hei, mitähän mun uni mahtaa mulle kertoa.  Cheesy
Unessa olin kerrostalo asunnossa missä oli isot ikkuna ja ulkona pimeää. Huoneessa oli myös mies kenen kanssa ollaan oikeassa elämässä tapailut muutaman kerran mutta se ei edennyt sen pidemmälle. Ko mies meni unessa katsomaan ikkunasta ja ikkunaan ammuttiin. Ikkunaan ammuttiin kaikkiaan kolme kertaa ja lasiin tuli kolme luodun reikää ja tää mies väisteli aina niitä luoteja Shocked Unessa olin nuorimman lapseni kanssa lattialla ettei meihin osuisi. Unen lopuksi huusin vanhemmalle pojalleni(on jo täysi-ikäinen) että nyt lattialle ja pää alas, ymmärrätkö että meitä yritetään oikeesti ampua... Vanhempi poikani pelästyi siinä ja tuli kainaloon nuoremman pojan viereen...

Eniten siinä jäi mieleen se ampuminen ja ne kolme luodin reikää ikkunassa... Mitähän mun alitajunta yrittää kertoa mulle 2funny
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3762 : 30.07.2016 09:27:51 »

Uhhuh! Esimieheni jaksaa kummitella unissani, nyt hän otti päihin lyönti kisaa exäni kanssa ja menin siihen väliin. Passitin exäni toiseen huoneeseen ja yritin kysellä mitä hittoa täällä oikein tapahtuu, istumalla pomoni sylissä, jottei hän karkaa taas exäni kurkkuun. Hän jotain huokaili kuinka kaipasi minua ja kyseli, että palaanhan pian töihin.. (olen siis oikeastikin pitkällä saikulla) Sitten hän näytti jotain rinkulaa, missä oli erilaisia kuvioita ja valitti, ettei se pysy tasapainossa ilman minua, jolloin exäni taas tuli siihen illistelemään ja meinasin itse tempaista häntä nokkaan  Tongue
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #3763 : 16.08.2016 22:04:46 »

Näin unen jossa jaoin kerrostalojen rappuihin jouluna kuolleen mummoni hautajaisohjelmaa.Erittäin outo uni...
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3764 : 24.08.2016 13:37:47 »

Palaan toistuvasti unissani erääseen omakotitaloon, jossa asuimme jokin aika sitten. Vuokraisäntä on tutuntuttu ihan oikeassakin elämässä ja hieman hämmentyneen oloinen unissani, kun menen sinne hakemaan jotain tavaroitani. Kaikkialla on paljon kaikkea ja jotenkin olen ihan ihmeissäni, mutta alan keräillä jotain, kunnes tajuan että ne on jonkun toisen tavaroita. Kaikissa unissa on ollut kiire, äkkiä pitää kerätä tavarat mukaan ja lähteä.. hyvin ahdistava uni.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 249 250 [251] 252 253 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: