Sivuja: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2104906 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3795 : 07.11.2016 19:49:12 »

Aivan lyhyesti eilen aamupäivästä nukahdin ja mitä näinkään.

Menin isoäitini luo käymään, unessa oli kevään tai kesän aika. Taloon kulkee ulkona portaat. Isoäiti istui portailla selkä seinää vasten ja oli ihan valkoinen, huomasin että aurinko paistoi tasan hänen kohtaansa, huikaisevalla kirkkaudella, minuun ei sama valo yltänyt vaikka ääressä olin.

Isoäiti vaikutti pienentyneen, yritti puhua kovasti mutta korviini tuli vain etäistä muminaa. Vaikka oli siinä niin vaikutti kun olisi ollut muualla. Ja se aurinko, kuin monen tuhannen watin lamppu se paistoi häneen.

Olen nähnyt unia ennenkin huikaisevaan auringonpaisteeseen liittyen ja silloin ne ovat tienneet kuolemaa. Isoäiti on ihan kunnossa vielä mutta vanha jo ja elämän murtumisen pienet merkit ovat tulleet. Olisiko tämä jokin varautuminen tulevaan.

Tämä uni jäi kummittelemaan mieleen, koko eilispäivän ja tänäänkin se on ollut mielessä. Tuli niin arvaamatta, harvoin ovat unet jääneet viime aikoina muistiin.
tallennettu
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3796 : 09.11.2016 20:13:38 »

Kiitos Emine.

En huomannutkaan tuota symboliikkaa.

Vaikka isoäiti toisinaan sietämätön onkin niin meillä on jokin kumma juttu mikä vetää aina käymään sen luona joka viikko.
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3797 : 12.11.2016 15:23:02 »

Etsin mutten löytänyt selitystä leipomiselle. En juuri todellisessa elämässä leivo, mutta viime yönä leivoin kääretorttua ja käärin sitä rullalle. Voisiko joku viisas selittää, mitä tämä jauhopeukalo on unessaan nähnyt?  smitten Olisin kiitollinen.
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3798 : 13.11.2016 14:58:56 »

olikohan se unelmatorttu?  :Smiley

Kiitos Sinikiviuhko  Grin Ei se ollut unelmatorttu,  kun se oli vaalea. Kiva ajatus sinänsä  smitten
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
ahonkala
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3799 : 17.11.2016 12:50:23 »

Mitenkäs kun unessa usein koen väkivaltaisen kuoleman. Minut kuristetaan, puukotetaan tai ammutaan kuoliaaksi. Tekijänä outoja ihmisiä, joista joitakin olen koettanut unessa auttaa. Ovat siis painajaisia, joissa synkkä tunnelma. Herään juuri siinä hetkellä kun kuolen unessa. Yritän näitä unia katkaista ja saada itseni hereille, koska koen ne ahdistavina. Nyt en pariin kk ole näitä unia nähnyt, mutta yhteenväliin parinvuoden ajan riesaksi asti. Pelkäsin alkaa nukkumaan iltaisin.

Eräs uneni on ollut sellainen, jossa seurustelen jonkun miehen kanssa, joka paljastuukin itse saatanaksi. Olemme sängyssä ja odotan, että hän nukahtaisi, että pääsen pakoon. Juuri kun pääsen livistämään sängystä hän herää.. tässä unessa en kuollut, koska sain itseni hereille ennenkuin mitään tapahtui..Heräsin siihen kun hän oli tulossa minua kohti pahat mielessä. Unen alussa hän on tavallisen miehen näköinen loppua kohti muuttu härkämäiseksi tulenpalavilla silmillä. Tai siis kun alan unesssa näkemään todellisen olemuksen, hän muuttuu. Härkämäinen olemuskaan ei ole hänen todellinen muotonsa.
Tämän näin muutama kuukausi sitten, mutta muistan sen vieläkin.. Näen paljon unia, kaikkiin ei tule kiinnitettyä huomiota.

Viimeaikoina olen herännyt siihen, että en saa henkeä, siis kroppani on unessa, mutta mieli hereillä ja en saa henkeä ja yritän saada itseni hereille. Yritän siis saada itseni liikkumaan, että heräisin. Olen siis hereillä, mutta unessa.

Anteeksi kun tälleen tuppaanuin. Varmaan ihan selkeää kauraa, mutta en oikein ole löytänyt vastauksia.  Smiley
tallennettu
mailis60
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #3800 : 20.11.2016 09:23:17 »

Näin unen,jossa tyttäreni 29v kertoi olevansa raskaana.Niin,ihan luonnollinen asia muuten,mutta hän jo 9v ilmoittanut,ettei aio koskaan hankkia lapsia ja ei edes pidä lapsista  :)No jokatapauksessa hän ilmoitti hyvin iloisena ja positiivisena olevansa raskaana uneen liittyi myös muita ihmisiä mm pieniä lapsia jotka onnittelivat  : lieneekö merkitystä. (minulla on jo lapsenlapsia) smitten
tallennettu
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #3801 : 22.11.2016 16:46:56 »

Unilla harvemmin on suora merkitys. Raskaus unessa merkitsee uudenlaisen elämänvaiheen tuloillaanoloa, mutta toki se voi merkitä myös lapsen odotusta. Nuo onnittelevat lapset tarkoittavat onnea ja menestystä.  Smiley
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3802 : 23.11.2016 00:53:26 »

ahonkala
Jos sinulla on mahdollisuus lukea vaikka kirjastossa uusin Tiede-lehti 11 / 2016
ja siitä artikkeli Pahat unet ovat hyväksi,
niin ehkä löydät unillesi selitystä.
Monen sivun artikkeli, joten ehkä tiivistetysti siinä oli painajaisista,
että niillä voi olla terapeuttinen vaikutus,
 koskapa unissa todelliset uhkakuvat saavat toisenlaisen muodon ja menettävät tehoaan,
toistuessaankin,
ja että se on semmottinen evoluutinen jäänne ja suojakeino varautua uhkiin,
hengissäselviämisen keinot,
nähdä painajaisia ja varautua. Yhen sortin immuunipuolustus.
Ja että painajaiset ovat noinkin yleisiä,
että lähes puolet meistä näkee painajaisia kuukausittain, ja nelisen prosenttia jatkuvasti
Erikseen on mainittu traumaattisten kokemusten (sota, raiskaus jne) painajaiset,
joista voi tulla elinikäinen ongelma, jos ei niille tehdä mitään.
Ja yhen teorian mukaan painajainen ei poistakaan ahdistusta jos siihen herää.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3803 : 24.11.2016 14:51:34 »

Mitenkäs kun unessa usein koen väkivaltaisen kuoleman. Minut kuristetaan, puukotetaan tai ammutaan kuoliaaksi. Tekijänä outoja ihmisiä, joista joitakin olen koettanut unessa auttaa. Ovat siis painajaisia, joissa synkkä tunnelma. Herään juuri siinä hetkellä kun kuolen unessa. Yritän näitä unia katkaista ja saada itseni hereille, koska koen ne ahdistavina. Nyt en pariin kk ole näitä unia nähnyt, mutta yhteenväliin parinvuoden ajan riesaksi asti. Pelkäsin alkaa nukkumaan iltaisin.

Eräs uneni on ollut sellainen, jossa seurustelen jonkun miehen kanssa, joka paljastuukin itse saatanaksi. Olemme sängyssä ja odotan, että hän nukahtaisi, että pääsen pakoon. Juuri kun pääsen livistämään sängystä hän herää.. tässä unessa en kuollut, koska sain itseni hereille ennenkuin mitään tapahtui..Heräsin siihen kun hän oli tulossa minua kohti pahat mielessä. Unen alussa hän on tavallisen miehen näköinen loppua kohti muuttu härkämäiseksi tulenpalavilla silmillä. Tai siis kun alan unesssa näkemään todellisen olemuksen, hän muuttuu. Härkämäinen olemuskaan ei ole hänen todellinen muotonsa.
Tämän näin muutama kuukausi sitten, mutta muistan sen vieläkin.. Näen paljon unia, kaikkiin ei tule kiinnitettyä huomiota.

Viimeaikoina olen herännyt siihen, että en saa henkeä, siis kroppani on unessa, mutta mieli hereillä ja en saa henkeä ja yritän saada itseni hereille. Yritän siis saada itseni liikkumaan, että heräisin. Olen siis hereillä, mutta unessa.

Anteeksi kun tälleen tuppaanuin. Varmaan ihan selkeää kauraa, mutta en oikein ole löytänyt vastauksia.  Smiley

Tulee mieleen ajatus, että Sinun tulee valita
toimitko itsesi hyväksi vai itseäsi / voimiasi hajottaen.

Unessa paha edustaa itseäsi vastaan tekemiäsi tekoja.
Lisäksi, että tuo paha puoli -mikäli ymmärsin oikein-
on useimmiten mies, kertoo se, että omalla tahdollasi
yrität oikein väellä ja vängällä toteuttaa toimia, joihin
resurssisi eivät (ainakaan tällä haavaa ollenkaan) riitä.

On todella hyvä, että unesi varoittaa Sinua haavoittamasta
itseäsi. Nykymaailmassa ihannoidaan liikaa henkilöitä, jotka
kuluttavat kaikki voimansa toisia auttaessaan tai yleensäkin
vain työhön.
Keskity pitämään huolta ensisijaisesti itsestäsi ja jaksamisestasi,
silloin jaksat toimia paremmin eri tilanteissa ja kuin ´toisella kädellä´
hoitaa vaikeitakin asioita. Pysyt henkisestikin ehjempänä, sekä
oivaltelet uniesikin sisältöä helpommin.
Myöskään fyysiset sairaudet eivät pääse haittaamaan silloin elämääsi.

Lycka till, Sinullekin!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #3804 : 28.11.2016 17:20:14 »

Pyöräilin unessa pitkin kyliä kyydissäni pari pehmolelua ja keskustelin äitini kanssa sijoitustoiminnasta (mikä on ironista koska hän ei ymmärrä juuri mitään talousasioista.) Sain häneltä sijoitusvinkkejä joita hän ei oikeassa elämässä ikinä osaisi antaa.  idiot2 Ne kuulostivat kuitenkin ihan hyviltä, saatan jopa toteuttaa ne oikeasti. Myin Venäjän-sijoitukseni juuri ennen maan talouskriisiä ja jotain muuta olisi kiva saada tilalle.

tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3805 : 01.12.2016 12:32:06 »

Voisko joku avata tätä... kiitos  smitten

Olin haudoilla käymässä ja taisi olla joulu, paljon oli väkeä liikkeellä ja asettelivat havujaan hienosti, mun huokaistessa syvään, kun tuomani kaktukset oli paleltuneet  Grin buck2 Wink
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3806 : 01.12.2016 20:45:04 »

Jostakin on jäänyt mieleen, liekö ollut feng shuita,
että esim. makuuhuoneeseen kannattaa laittaa pyöreälehtisiä,
"lempeän" näköisiä kasveja, lisäämään ehkä sitä lempeä,
ei terävälehtisiä kasveja,
eikä missään nimessä esim. kaktuksia...
että jos siinä ois vähän tulkintaa tuohon kahdenvälisiin kaktuksiin,
saati paleltuneeseen kaktukseen  Smiley
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3807 : 01.12.2016 20:54:48 »

Tää alkaa luisua aiheesta, mutta eilen oli sellainen ketutus ex-anoppia kohtaan, että voisin ihan vaan piruuttani viedän hänen haudalleen sitten joskus "anopinjakkaran" paleltumaan  knuppel2 Äitilleni puhuin tästä unesta ja hän kertoi palelluttaneensa mamman (äidin äiti) kaktukset syksyllä unohtamalla ne pihalle ja on sentään alan ihmisiä.. ja mä en siis ole vähimmässäkään määrin perinyt viherpeukaloa, vaan todellakin saan tapettua jopa sen kaktuksen.. en vaan ymmärrä niiden sielunelämää  Cheesy
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3808 : 01.12.2016 21:08:47 »

Oma äitini ei voinut sietää joulutähteä syystä että se ei kuihdu eikä kuole
 ja töröttää vielä juhannuksenakin siellä tuvan pöydällä..
mutta hällä oli viherpeukalona konstinsa saada ne -ei mieluiset kukat kuolemaan,
ja kohta ne töröttivät tunkiolla, "mikä lie tuollekin kukalle tullut"  angel
Mulle jäi yheltä kaverilta kaktus muuton myötä,
mutten oo viherpeukalona hennonut sitä "kuolettaa",
vaikken hirveesti siitä välitäkään.
Joulukaktuksista tykkään, mutten niistä piikikkäistä.
Se on jännä tuo viherpeukaloisuuskin,
itellä kasvit kukoistaa, mutta tytttärellä on ihan joku toisen sortin peukalo..
ja minusta tuntuu, ettei nykynuoriso hirveesti ees harrasta huonekasvien pitämistä?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3809 : 01.12.2016 21:42:37 »

Sano se kukkasin,
joo,
taivahalla 8 Flora 21 kauris  aspect_con venus 23  kauris
ja jos ottaa äitylit mukaan, niin  aspect_squ  ceres rx 21 ja  uranus rx 20  oinas.

Tuonne Neitsyt Maria uneen lykkään,
Lilith 21  skorpioni  aspect_con170 Maria 22  skorpioni
ja kvinkunssit tuonne  uranus ceres oinas yhtymälle.
Että  uranus taivaasta alas,
mutta mikä, paratiisin eka nainen Lilith, paheellinen ja seksuaalinen,
vai neitseellinen ja puhdas (niinkö?) Maria?
Ja Cereshän lisääntyy (hedelmällinen ikä) ja huolehtii jälkikasvustaan.
Summasummarum,
kuinka ilmaiset seksuaalisuuttasi,
mikä on mukamas hyväksyttävää, mikä ei?
Äiti, velho ja neitsyt,
naisen kolmispiraali.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: