Sivuja: 1 ... 221 222 [223] 224 225 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106598 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3330 : 15.06.2014 14:09:11 »

Viime yönä näin unta että olin jostain syystä hälyttänyt ambulanssin kotiini itselleni. Mitään vikaa minussa ei ollut ja kolme hoitajaa tuli luokseni ja istuivat pöydän ääreen, itse sain jäädä heidän eteensä selittämään että mikä on vialla. Yritin sitten keksiä jotain että maha kipeä tai jotain muuta ontuvaa selitystä. Ulkona oli pimeää ja tosi pikimustan näköistä, sateisen oloinen keli. Jotenkin uhkaavan näköistä kun katselin ikkunaa. Ambulanssin hälytysvalot vain välkkyi,ne näkyi pitkin kylää ja minua nolotti. Jotenkin se henkilökunta sitten tuli siihen tulokseen ettei minua tarvitse kärrätä mihinkään sairaalaan. Ja eihän mitään vikaa edes ollut.
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #3331 : 18.06.2014 16:52:47 »

Näin unta, jossa juttelin tuttuni kanssa hänen tulevista häistään.
Sitten tulin yllättäen kirkkoon, jossa ihmiset kyselivät papilta kysymyksiä. Joukossa oli myös pari ystävääni.
Jätin ihmiset siihen ja menin itse ottamaan ehtoollisen joltain taka-alttarilta. Polvistuin ja aloitin mutta öylätit olivat vähän tarttunut kiinni toisiinsa ja olikohan viiniäkin vaikea saada suuhun. Olin vähän ärtynyt mutta lopulta onnistui.

Uni päättyi siihen. Mitähän meinaa?
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3332 : 18.06.2014 18:29:59 »

Unessa olin kampaajalla, ja hiuksistani tehtiin polkkatukka ja samalla raidoitettiin vaaleilla raidoilla. Minulla oli kaksi kampaajaa samaan aikaan. Hämmästelin laskun loppusummaa ääneen, sillä se oli yli 1000e Smiley Olin vihainen.

Nuorimmalle lapselleni oli tullut kasvojen ihoon paukamia, ja naama oli turvonnut. Se selittyi allergisella reaktiolla.

Pesin hampaita ahtaassa vessassa. WC:ssä oli oma harja (yleinen harja), jolla pesin. Katselin peilistä, kun pesin hampaita.

Onko jotain merkitystä sillä, että kaikki unisymbolit keskittyivät pään alueelle Smiley? Osaisiko joku tulkita tätä untani?


Ei kannattais olla vihainen, sillä unen viesti sinulle on

kun olet itsenäinen ja ulkoisesti 'kuosissa' = henkisesti ehjä - joka sitten näkyy myös olemuksessa hyvänä ryhtinä ja avoimena mielenä (= olet silloin sinut itsesi kanssa), saat apuja korkeimmalta voimalta potenssiin kolme. Eli esimerkkinä: jos omin voimin saisit ansiona kympin, tulisi auttajien myötä 10 x 10 x 10 = 1000. Mietipä sitä!

Pesit hampaita, mutta kaikki olivat tallesssa = sama teema mitä aiemmin tuossa tulkitsin... Oman minän laittamista 'kuosiin'.
Älä siis mieti miten toiset sinut näkevät, vaan kuinka itse koet itsesi ja missä olossasi on sinun hyvä olla, vaikka muut mitä sanoisivat.
« Viimeksi muokattu: 18.06.2014 18:36:37 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3333 : 18.06.2014 18:35:55 »

Näin unta, jossa juttelin tuttuni kanssa hänen tulevista häistään.
Sitten tulin yllättäen kirkkoon, jossa ihmiset kyselivät papilta kysymyksiä. Joukossa oli myös pari ystävääni.
Jätin ihmiset siihen ja menin itse ottamaan ehtoollisen joltain taka-alttarilta. Polvistuin ja aloitin mutta öylätit olivat vähän tarttunut kiinni toisiinsa ja olikohan viiniäkin vaikea saada suuhun. Olin vähän ärtynyt mutta lopulta onnistui.

Uni päättyi siihen. Mitähän meinaa?

Nousi mieleen, että otit ehtoollisen muodon vuoksi. Henkinen tasapaino silloin ei tositilanteessakaan ole aivan kohdallaan. Unessahan se voi olla mitä tahansa, vaikka kaikki näennäisesti onkin kohdallaan.

Eli:
Vastaa näihin vain itsellesi, koska uni kuitenkin kertoo sinusta ja sinulle.

Mitä teet muodon vuoksi? Mikä ei vastaa sisäistä odotustasi?
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3334 : 18.06.2014 18:38:31 »

Viime yönä näin unta että olin jostain syystä hälyttänyt ambulanssin kotiini itselleni. Mitään vikaa minussa ei ollut ja kolme hoitajaa tuli luokseni ja istuivat pöydän ääreen, itse sain jäädä heidän eteensä selittämään että mikä on vialla. Yritin sitten keksiä jotain että maha kipeä tai jotain muuta ontuvaa selitystä. Ulkona oli pimeää ja tosi pikimustan näköistä, sateisen oloinen keli. Jotenkin uhkaavan näköistä kun katselin ikkunaa. Ambulanssin hälytysvalot vain välkkyi,ne näkyi pitkin kylää ja minua nolotti. Jotenkin se henkilökunta sitten tuli siihen tulokseen ettei minua tarvitse kärrätä mihinkään sairaalaan. Ja eihän mitään vikaa edes ollut.


Turhan tapahtumatontako mielestäsi?
Pitää saada hiukan välkettä, vaikka piipaa-auton valoista. Huh

Suosittelen, että keräät voimia itsellesi ja nautit sisimmästä olostasi. Pian mennään, että valot vilkkuu ja silloin on hyvä, ettei muille tule mieleen lähettää sinua ilman apua takaisin kotiin.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3335 : 18.06.2014 18:44:46 »

En yleensä muista uniani. Joitakin öitä sitten näin unta, joka on pyörinyt mielessäni. Osaisikohan joku avata sitä minulle, yrittänyt sanoilla hakea ja avata itse sitä, jotenkin koen unen merkitykselliseksi.
Eli itse uni: Menin jonkun ihmisen kanssa sisään taloon, tätä toista ihmistä en nähnyt tiesin vaan että hän on vierelläni. Talossa johon menin piti olla expoikaystäväni (nähnyt häntä n.20.v sitten), hän ei kuitenkaan siellä ollut. Talo oli seinistä ihan homeinen ja sanoin että haluan pois sieltä mahdollisimman nopeaa, mutta katson vielä tuohon toiseen huoneeseen talossa vaan 2 huonetta. Avasin toisen huoneen oven ja huone kuhisi torakoita. Pistin oven nopeaa kiinni ja seinustalla oli matkalaukku, joka minun piti mukamas ottaa mukaan, sanoin ääneen, että en halua viedä täältä mitään kotiini ja toivottavasti mitään ei jäänyt mukaan. Torakka huone muistutti vanhan rintamamiestalon ullakkovarastoa. Talo oli homeinen, likainen ja vanha. Punainen lattia ja kellastuneet seinät. Ikkunoita en muista .

Saat kuulumisia menneestä. Ikäviä juttuja, joitten vuoksi on

syytä ottaa mukaan vain laukkuun mahtuvat muistot ja sulkea ovi menneeseen tiiviisti.

Olet jo varmaan huomannut, ettei kyseinen suhde kovin mieltäylentäviä asioita sinulle antanut. Talokin = muistosi tuosta ajasta jo pahasti homeessa.
Kuinka nouseekaan mieleeni, että monet muistot saavat sinut häpeämään kyseistä suhdetta ja ajanjaksoa.
Muista, että se on elettyä elämää ja opettanut sinua lukemaan toisia ihmisiä - myös omia tunteitasi sekä niiden aikaansaamia tekojasi.
« Viimeksi muokattu: 26.06.2014 11:55:00 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3336 : 18.06.2014 18:46:39 »

Pistän vähän huumoria peliin:

Viime yönä olin suomalainen lupaava mäkihyppääjä ja lähdin bussilla sukset olalla Keski-Euroopan mäkiviikolle  Grin Bussia ajoi Toni Nieminen jolta kysyin vitsillä; Oletko joskus käynyt siellä?  Grin  Toni vähän hymyili ja virnisteli tähän.

Tervemenoa julkisuuteen, Hamal! Me sitte luetaan sinun korkealentoisista teoistasi!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3337 : 18.06.2014 18:48:19 »

Näin unta että luin jotain omaa tekstiäni, ja siitä olivat ä:n pilkut hävinneet.

Avattaressani komeilevan otuksen pikkuserkkukin kävi unessa. Tai no, se oli kyllä aika iso pikkuserkku, kunnon möhkäle ja aikeissa munia ihan just. Cheesy


Vanhaa tietoa! Munat siitä syntyvää uutta sukupolvea. Ei paha!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
july
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #3338 : 19.06.2014 08:08:09 »

Unessa olin kampaajalla, ja hiuksistani tehtiin polkkatukka ja samalla raidoitettiin vaaleilla raidoilla. Minulla oli kaksi kampaajaa samaan aikaan. Hämmästelin laskun loppusummaa ääneen, sillä se oli yli 1000e Smiley Olin vihainen.

Nuorimmalle lapselleni oli tullut kasvojen ihoon paukamia, ja naama oli turvonnut. Se selittyi allergisella reaktiolla.

Pesin hampaita ahtaassa vessassa. WC:ssä oli oma harja (yleinen harja), jolla pesin. Katselin peilistä, kun pesin hampaita.

Onko jotain merkitystä sillä, että kaikki unisymbolit keskittyivät pään alueelle Smiley? Osaisiko joku tulkita tätä untani?


Ei kannattais olla vihainen, sillä unen viesti sinulle on

kun olet itsenäinen ja ulkoisesti 'kuosissa' = henkisesti ehjä - joka sitten näkyy myös olemuksessa hyvänä ryhtinä ja avoimena mielenä (= olet silloin sinut itsesi kanssa), saat apuja korkeimmalta voimalta potenssiin kolme. Eli esimerkkinä: jos omin voimin saisit ansiona kympin, tulisi auttajien myötä 10 x 10 x 10 = 1000. Mietipä sitä!

Pesit hampaita, mutta kaikki olivat tallesssa = sama teema mitä aiemmin tuossa tulkitsin... Oman minän laittamista 'kuosiin'.
Älä siis mieti miten toiset sinut näkevät, vaan kuinka itse koet itsesi ja missä olossasi on sinun hyvä olla, vaikka muut mitä sanoisivat.

Lämmin kiitos sinulle <3
Näinhän tuo viesti juuri meneekin! Olen kuvitellut, etten välitä muiden ajatuksista, miten miten minut näkevät, mutta eihän se olekaan niin. En ole itseeni kovin tyytyväinen tällä hetkellä, mikä ilmenee sitten erilaisin oirein sisäisesti ja ulkoisesti.
tallennettu

Cancer
miix
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #3339 : 20.06.2014 12:27:21 »

Taas pyytäisin apuja ja ajatuksia unestani. Näin pari yötä sitten monta eri unta, yksi niistä jäi mietityttämään enemmän.

Oli joku iso tapahtuma. Kaikkien työntekijöiden piti mennä yksi kerrallaan yleisön eteen lavalle ja sanoa yksi lause. Kaikkien se sama, en muista mikä se oli. Jostain syystä minun piti organisoida tämä (minulle on kyllä ihan luontaista tarttua asiaan, kun jotain pitää saada tehtyä). Kaikki oli kokoontunut talon takana olevalle kentälle. Minä kävelin talon sisällä käytävää ulko-ovelle päin. Käytävä teki  90 asteen mutkan vasemmalle kohdassa josta mentiin katsomoon. Tuossa kohdassa seisoi muutama nainen, yksi heistä minun isoäitini. (Isoäiti on valve-elämässä kuollut jo yli 20 vuotta sitten. Hän oli erittäin vahva nainen ja totinen.) Unessa hänellä oli beige/musta mekko päällä ja tosi punaista huulipunaa. Oli jotenkin lempeän oloinen, vaikka se vahvuus näkyi silmistä lempeän katseen takaa. Moikkasin häntä ja hän kysyi mitä minulle kuuluu. Vastasin jotenkin, että eipä tässä ihmeitä tms...kliseistä sanomatta mitään. Katsottiin toisiamme hetki, ei koskettu. (Tämä oli niin elävä kohta, että ihmetyttää. En ole ennen kuollutta nähnyt niin todellisena, vain tavallaan aistinut että ehkä tuo on tietty henkilö). Sitten minun piti mennä organisoimaan tapahtumaa.

Menin kentän reunalle, istuin jollain rapulla ja joku siinä mun vieressä. Kun oli 25 min aikaa jäljellä esityksiin, sanoin vieressä istuvalle, että tässähän ehtii juuri sopivasti vaihtamaan vaatteet ja polttamaan 2 tupakkaa. Shocked
Olin keksinyt, että meidän olisi hyvä tehdä esitysjärjestys ikäjärjestyksessä ja huutelin aikamerkkejä porukalle 20 min ja 5 min kohdalla, että etsisivät mihin väliin ikänsä puolesta kuuluvat. Mentiin sitten taloon alakautta.

Minä menin viimeisenä. Meillä piti olla esityksessä kaikilla samanlaiset vaatteet, joita en kyllä muista millaiset. Menin sisään ovesta, siinä oli raput ylös näyttämölle/katsomoon ja rappujen oikealla puolella oli tuoleja, joissa nämä työkaveriesiintyjät istuivat. Olivat nyt kaikki naisia. Yhdessä kohtaa oli tasanne. Nuorimmat istuivat alimpana. He eivät olleet laittaneet niitä vaatteita kun piti. Huomautin siitä ja sanoin, että ei meiltä pyydetty kuin yhtä asiaa.

Lähdin sitten etsimään omaa kohtaani. Menin ensin aika ylös ja kysyin naisten ikää. Olivat minua n. 5 vuotta vanhempia. Lähdin sitten alemmas, siihen tasanteelle. Kysyin siinä naiselta hänen ikäänsä. Hän ei halunnut sitä kertoa. Aina kun kysyin, hän sanoi vesa (en tiedä tarkoittiko miehen nimeä, lasta vai puun vesaa)  uglystupid2 Sanoi myös, ettei ota kenenkään muksuja hoivattavaksi. Hänellä itsellään oli nuori poika vasemmalla puolellaan. Yritin selittää, että ei minulla ole pieniä lapsia. Näytin tytärtäni, joka oli siihen jostain ilmestynyt, että hän on ihan aikuinen. (Oli siinä ihan nykyisen ikäinen, reilu 20.) Nainen ei uskonut minua.

Että tämmönen uni tällä kertaa. Itse ajattelin, että jollain tapaa tuota loppua voisi ajatella niin, että etsin paikkaani ihmisten keskuudesta tai haluaisin löytää sen paikkani. Se ainakin sopisi tilanteeseeni. Unessa on kuitenkin paljon muutakin. Kiitollinen olisin tulkinta-avusta  Smiley
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #3340 : 21.06.2014 17:51:45 »

Unessa olin isossa luokkahuoneessa, oli penkkejä ja pulpetteja.

Tarkkaan en enää muista keitä oli ja mitä tapahtui, mutta mukana olin opiskelussa ?

Nousin huoneesta puisia portaita yläkertaan haluten katsoa mitä siellä on. Matala yläkerta.

Oli vuoteita ainakin kolme, jokaisessa hirventalja levitettynä vuoteen päälle. Yksi taljoista oli hyvin iso.

Aha, näin nukutaan täällä, taljojen päällä !

Mitä kertonee ... ?
« Viimeksi muokattu: 24.06.2014 11:51:01 kirjoittanut Anitaaah » tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Siriel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #3341 : 22.06.2014 13:17:47 »

Minä näin viime yönä unta että olin jonkun näköisessä rakennuksessa jossa jonkinlainen mieshahmo jahtsi minua haluten tehdä pahaa. Olin itsekkin mies unessa, vaikka olen nainen... se oli ahdistavaa.. sitten sinne ilmestyi nainen jonka kanssa lähdimme pakoon. Nainen oli apulainen siellä mutta halusi pakoon. Pakoon lähdettäessä meillä oli pari ruskeaa nahkaĺaukkua ja lampaan poikanen jota piti kantaa mukana. Meitä jahtaava mieshahmo lähti peräämme ja me juostiin portaat alas äkkiä ovelle ja ulos.

Sitten alkoi toinen vaihe, jossa minä ja se nainen oltiin pikkutyttöjä ja mentiin eskarirakennukseen, jonka käytävällä juoksi ilkeän oloinen pikkupoika ja tajusin että se pikkupoika on se pahaa tahtova mieshahmo edellisestä vaiheesta. Sitten me eksytettiin hänet ja viimeinen juttu ennen heräämistä oli se, että seisoin eskarin pihan hiekkalaatikolla..

Muistan unen vielä monen tunninkin jälkeen hyvin tarkasti, mitähän tuokin nyt on  idiot2 koko unen aikana oli ahdistava takaa-ajon tunne.. osaako joku tulkita?
« Viimeksi muokattu: 30.06.2014 10:53:32 kirjoittanut Lily2187 » tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #3342 : 23.06.2014 22:33:38 »

Unessa joku mies, ilmeisesti ystävä, antoi minulle kassin jossa oli kolmet erilaiset helmistä tehdyt kaulakorut. Mies sanoi, että saan valita itselleni minkä tahansa korun. Valitsin yksinkertaisimman ja mielestäni kauneimman hiukan roosaan vivahtavan helminauhan. Muut olivat vihertävä hyvin massiivinen kolmikerroksinen koru ja toinen keltaisen sävyinen pitkä helminauha. Olin ihmeissäni että miksi minulle tarjotaan niin kallista korua, en siis oikeassa elämässä käytä helmikoruja. Mies kuitenkin totesi, että ota nyt vain ja ota minkä haluat. Silittelin valitsemaani korua kämmenellä ja annoin kaksi muuta korua miehelle.

Valitsinkohan oikein?
tallennettu
Taica
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #3343 : 25.06.2014 01:15:31 »

Mie näin viime yönä unta että olin väsynyt ja pahat henget halusivat saada minut. Yritin taistella näitä pahoja henkiä vastaan mutta en vaan jaksanut. Sitten unessa tuli hyvä henki joka kantoi minut jonku suojan sisälle. Ja se suoja oli "tehty" aakkosista ja olin suojassa näiden aakkosten keskellä.
tallennettu
jjennii5
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3344 : 25.06.2014 10:38:03 »

Olen nähnyt useana yönä unia että mieheni pettää minua. Yhdessä unessa tämä uusi nainen tuli meidän kotiimme tutustumaan uuteen kotiinsa ja heidän suhteensa oli siis jo pidempiaikainen. Oma reaktioni oli vihainen ja yllättynyt mutta toisaalta helpottunut että asioihin tuli päätös. Toisena kertana näin mieheni puhelimen soivan ja tiesin soittajan olevan hänen uusi nainen. Sillon tunsin vain inhoa sitä naista kohtaan. Näissä on erikoisinta että tiedän tarkkaan naisten nimet ja muita yksityiskohtia. Ne ovat todellisen tuntuisia.
 Toisinaan näen unta huumenarkomaaneista. Näiden unien tarkoitusta en tiedä,mutta pelkään niissä paljon. Tai ahdistun. Herään yöllä tuskanhiessä ja sydän hakkaa enkä uskalla liikahtaakaan kun pelkään kaiken olevan totta. Niissä unissa ei ole riitaa,ei oikein puhettakaan. He ovat vain todella sekavia ja arvaamattomia. He vain tuijottavat ja minä pelkään että mitä tapahtuu. En tiedä pelkäänkö henkeni puolesta vai minkä. Mutta herätessä pelkään että joku katsoo ikkunasta,ne tuijottaa vain sanomatta mitään..
 Mitä nämä unet tarkoittavat?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 221 222 [223] 224 225 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: