Sivuja: 1 ... 219 220 [221] 222 223 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106694 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #3300 : 05.05.2014 20:28:52 »

Emelia
Mitä mielleyhtymiä sulle nousee tuosta lähisukulaisesta, vapaasti assioiden?
Kuinka läheinen hän oikeesti on? Mitä kautta sukulainen? Mitä yhteistä teillä on?
Onko teillä yhteisiä ominaisuuksia? Onko joku ominaisuus, josta et pidä, jonka haluaisit itsestäsi pois, haudata?
Onko joku vaihe elämässäsi tulossa päätökseen?

Sun kartat ovat julkisesti esillä, joten katsoin tätä myös astrologisesti.
Kuunpaluussasi on  ceres rx  aspect_kvi merkurius , jossa Cereksen vois mieltää saattohoitoon.
Vaikka unen viestiksi hautajaisten valmistelusta.
tr  merkurius  aspect_con sun  saturnus  aspect_opp tr  saturnus  aspect_con sun Atropos,
Aikansa kutakin?
Kuu ja uni, kirjoitit progekuun siirtyneen Vesimieheen,
se teki samalla sekstiiliä  venusoinas
ja sun solmuakseli tulee samalla yodin kannaksi ja kärjeksi.
Oisko siinä pyrkimystä kohti Yläsolmua, mahdollisuus toteuttaa sitä?
Vaikkei sitä ehkä kvinkunsseilla näekään, mutta tahto ja tarve siihen Venuksen neliöllä omalle kuulle olisi olemassa?
Ja edelleen pidän merkittävänä sitä pvm. jonka sulle ammoin heitin blogissasi, vaikket siihen mitään kommentoinutkaan..

Hmm...juu.. kyseessä on siis siskoni mies (Aurinko Vaaka), jonka kanssa en ole kovin läheinen ja tapaamme lähinnä muutaman kerran vuodessa.. unessa olin hämmentynyt ja pahoillani kuinka siskoni 5 poikaa jäivät isättömiksi, eli Saturnusta juu... astrologisesti meitä yhdistää tuo Aurinko Vaaka, hänellä radixilla ja minulla progella.. muuten ei juurikaan - tai siis keskustella voimme, mutta kavereita emme ole..  Grin

Solmut ja karma ovat kovasti kohdallani nyt olleet aktiivisia ja niihin kohdistuneet transiitit, onhan Alasolmuni yhtymässä Aurinkooni. Ja etsiskelen jonkinlaista uutta suuntaa elämälleni, jopa uuden alan opiskelut olisivat jonkinlainen vaihtoehto viimeistään syksyllä..

Olen kovasti odottavalla kannalla muutoksen suhteen - mitä, missä ja milloin tapahtuu? Tämä prosessi on alkanut jo vuosi sitten, mutta jäänyt pahasti junnaamaan paikoilleen... silloinkin Mars teki transiittia Solmuilleni.. eli juu, olen kovasti pohtinut mainitsemaasi päivämäärää, mutten tiedä mitä odottaa... Ehkä taas uutta katastrofia..? Mullahan on muuten tulossa toi Junon Paluukin kuun lopussa...  crazy2

tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3301 : 05.05.2014 23:52:54 »

Ei kait nyt mitään katastrofia..se pvm vaan jostain änkes ittesä ilmoille..älä ainakaan liikaa sitä pohdi  Smiley
Junon paluulla menin ite aikoinaan naimisiin,
ja eropaperit sain täydenkuun aikoihin tr  juno aspect_con aurinko.
Juno voi olla akselilla kihlakartalla tai voi tuo näyttäytyä puolison kuollessakin, näin olen kokenut.
Juno on virallista avioliittoa. Ehkä hyvinkin juridista?
Mistä sitten ajatus hyppäs lankomieheen, joka löytyis kartalta 9 huoneesta  jupiterjousimies
ainakin tämän topikin mukaan:
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=37494.0
Viestittääkö se sitten niistä  jupiter opiskeluista, vai  jupiter lakipykälistä, juridisista  vaaka sopimuksista,
ja  juno sitten sitoutumisista?
Entiijä.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #3302 : 06.05.2014 01:16:57 »

Ei kait nyt mitään katastrofia..se pvm vaan jostain änkes ittesä ilmoille..älä ainakaan liikaa sitä pohdi  Smiley
Junon paluulla menin ite aikoinaan naimisiin,
ja eropaperit sain täydenkuun aikoihin tr  juno aspect_con aurinko.
Juno voi olla akselilla kihlakartalla tai voi tuo näyttäytyä puolison kuollessakin, näin olen kokenut.
Juno on virallista avioliittoa. Ehkä hyvinkin juridista?
Mistä sitten ajatus hyppäs lankomieheen, joka löytyis kartalta 9 huoneesta  jupiterjousimies
ainakin tämän topikin mukaan:
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=37494.0
Viestittääkö se sitten niistä  jupiter opiskeluista, vai  jupiter lakipykälistä, juridisista  vaaka sopimuksista,
ja  juno sitten sitoutumisista?
Entiijä.

 Grin
Avioliittoa ei ole odotettavissa, mutta jotain ihmissuhderintamalla saisi tapahtua ja jonkinlaisia sopimuksia pitäis tehdä ja noudattaa.. Jupiter voisi hyvin sopia muutokseen, kun Tampereella Hengen ja tiedon -messuillakin aurakuva-tulkinnassa tuli puheeksi, että tuo Ristikin toimii epäsuorasti Jupiterin kautta (Asc hallitsijana).. hmm... ja onhan mun kartalla 6./12. Huoneiden kärjet 15 asteessa..
tallennettu

jasso
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #3303 : 06.05.2014 13:05:23 »

Olin jossain hotellissa, ja sanoin yhdelle naiselle että rakastan sua... Tosi elämäs se nainen oli 3viikkoa lähelläni mutta lähti
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3304 : 07.05.2014 18:47:46 »

Viimeyön unessa törmäsin ensimmäiseen (ex)aviomieheeni, joka tuumasi hetken mua katseltuaan, että olen muuttunut. Katsoin häntä silmiin ja totesin, että tarkoitat varmaan, ettei me olla koskaan tunnettukkaan... johon hän helpottuneena, että juuri niin, sitä hän tarkoitti, muttei kehdannut suoraan sanoa  :Smiley
tallennettu
Pilar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #3305 : 15.05.2014 16:47:46 »

Näin unta, että ratsastin cowboy asussa ruskealla hevoisella ja koitin lassota yhtä exääni. Ympärilläni laukkasi lauma muitakin hevosia. Miksi tämä jäi ihmetyttään oli, että hevosista en lainkaan piittaa, enkä koskaan ole ratsastanut saati mitään lähiaikoina puhunut. 
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #3306 : 21.05.2014 13:30:06 »

Näin viime yönä unta, jossa olin itse hoitajana jossain vanhassa sairaalassa ja siellä siivotessani ja petejä sijatessani yht' äkkiä peiton alta hyppäsi suuri valkoinen rotta, joka juoksi huoneesta pois ja ulos.. sen jälkeen huoneesta löytyi myös muita eläimiä, jotka ensin näyttivät myös jyrsijöiltä, mutta olivatkin pieniä koiria, lähinnä mäyräkoiria (siis rottamaisia) ja hätistelin niitä rakennuksesta oven kautta ulos... Rakennus oli kivitalo, ja hyvässä kunnossa, vaikka sisustukseltaan vanhahtava.

Unien tulkinnassa rotalle annettiin selitykseksi sairaus tmv. ja että liittyisi jotenkin rankaan tai terveyteen, kun oli talokin.. mutta olisiko muita vaihtoehtoja tulkita?

Osteoporoosio minulla jo on todettu ja siihen lääkitys, joten luustoon liittyviä ongelmia ei enempää kaipaisi...
tallennettu

t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3307 : 22.05.2014 11:09:31 »

Emelia!

Valkoinen rotta esiin peiton alta
kertoo minulle, että piilossa olleet selviytymiskeinosi tulevat käyttöösi ja että ryhmäviisaus tuo sinulle ulospääsyn tukalasta tilanteesta.

Tässä yksi toisenlainen tulkinta.

Ai niin, unohdin muun ympäristön tulkintamerkitykset:

ilmeisesti huolehdit liiaksi toisten hyvinvoinnista ja tarvitset pakomahdollisuuden. Ota tietoisesti itsellesi vaikka sairaslomaa, jotta voimistut.

Muuan tieto tykyttää vasenta ohimoani niin, että sekin on pakko kertoa, vaikka onkin kovin ilmeinen:

Juo maitoa tai käytä maitopohjaisia valmisteita ruoassasi toistaiseksi melkeinpä yli todellisen tarpeen.
Ilmeistä maitotuotteitten annissa sinulle nyt on tietysti niitten sisältämä kalsium, mutta ...
Maitoproteiinin puhdistava vaikutus erilaisiin toksiineihin, mitä ilmeisesti kehoosi on elämän ja varsinkin viimeaikaisten lääkitysten vuoksi kerääntynyt, olisi varsin tervetullutta luukadon hidastamiseen.

Toivon kovin, että tästä on sinulle jotain apua!

 Smiley  smitten
« Viimeksi muokattu: 22.05.2014 11:11:09 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Indium
Vieras
« Vastaus #3308 : 24.05.2014 19:16:19 »

Mää näin unta, että luin lehdestä europarlamenttivaalien tulokset, ja suututti. Sinne oli valittu neljä julkkista, Jippu, Ville Valo ja pari mitä en muista. Ajattelin että kyllä on tyhmästi toiminut kansa, äänestää sitä kenet tunnistaa ja siinä kaikki.  idiot2
tallennettu
stiili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #3309 : 25.05.2014 10:41:19 »

Mitäs voisi tarkoittaa että olin lentokentällä ja olin lähdössä jonnekin. Katsoin taivaalle ja siellä näkyi aivan hirveästi nousevia lentokoneita. Ihan vieri vieressä. Taivas oli täynnä lähteviä koneita. Itselleni nousi hieman pala kurkkuun kun katsoin niitä kaikkia koneita. Mietin, että miten ne pystyvät lentämään niin, etteivät törmää toisiinsa.
tallennettu

Aurinko härkä - Nouseva skorpioni - Kuu leijona
Indium
Vieras
« Vastaus #3310 : 25.05.2014 11:09:16 »

Stiili, uuden ajan alkua ja vanhan jättämistä taa, mutta pelottaa? Ehkä tuntuu että toiset hanskaavat elämänmuutoksensa ja korkealentoiset suunnitelmansa paremmin, ilman "yhteentörmäyksiä", mutta muista että muutokset ovat kaikille pelottavia, ja silti niistä yleensä selvitään. Smiley
tallennettu
Taica
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #3311 : 26.05.2014 11:04:41 »

Mitähän tarkoittaa. Näin unta yöllä että olen suolla ja kerään lappusia. Nämä lappuset paljastuvat unessa minun kuolin ilmoituksiksi. Sitten tajuan unessa että olen kuollut oikeasti mutta hengissä siltikin ja samalla kun tajuan sen taakseni ilmestyy vampyyri. Tämä vampyyri yrittää opettaa minua elämää vamppyyrina mutta minusta tämä vampyyri on hullu ja mielipuolinen. Joten yritän paeta tätä vampyyriä ja aina kun vampyyri etsii minua se samalla tuhoaa kaiken tieltään.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3312 : 28.05.2014 17:18:51 »

Koen unesi hyvin vahvana enteenä isosta elämänmuutoksesta, jota ei kuitenkaan tarvitse pelätä. Ehkä olet jättänyt sisäisen muutostarpeesi huomiotta ja nyt unimaailmasi havahduttaa sinut tähän tarpeeseen perinpohjaisesti. Että varmasti pysähtyisit miettimään unen sisältöä, ovat vertauskuvat kuvottavia / pelottavia / kammottavia.

Toisena viitteenä nousevat nuo vampyyrit, jotka tulkitsen energiasyöpöiksi ympäristössäsi tai että sinä itse tyrkytät apua läheisillesi tai lähellesi pyrkijöille. Opettelepa sulkemaan omat energiasi, jotta sinua ja energioitasi hyvöäksikäyttävät katoavat takavasemmalle. NÄin oma elämänmuutoksesi on nopeampi, tehokkaampi sekä pysyvämpi.

Lycka till vaan sinulle!  smitten
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3313 : 28.05.2014 17:24:47 »

Mää näin unta, että luin lehdestä europarlamenttivaalien tulokset, ja suututti. Sinne oli valittu neljä julkkista, Jippu, Ville Valo ja pari mitä en muista. Ajattelin että kyllä on tyhmästi toiminut kansa, äänestää sitä kenet tunnistaa ja siinä kaikki.  idiot2

Kansa saa juuri sellaiset edustajat kuhunkin tehtävään, mitä he pystyvät ymmärtämään tai ymmärtämättömyyttään idolisoivat.
Vain ne, joilla on oma näkemys yhteiskunnan toiminnoista ja miten niitten tulisi mennä, tekevät tietoiset valinnat äänestäessään.
Siksi pitäisi pitää kursseja yhteiskunnallisista ja edustuksellisista asioista - pitkin aikaa, eikä vain vaalien edellä, jotta saisimme sellaiset edustajat, mitä asioittemme hoitaminen tarvitsee.

Noh! Odottelen sinua seuraaviin vaaleihin ehdokkaaksi, koska olet havahtumassa yhteiskunnallisesti. Näin unesi t ulkitsen.  Cheesy

Ei hullumpi lopputulos. Tervetuloa ajattelevien joukkoon. Täällä on mukava olla. angel
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
natasha11
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #3314 : 29.05.2014 23:34:11 »

Mietin pitkään että kirjoitanko unestani tänne ja on kyllä pakko jos joku osaisi tulkita uneni:
Olin ulkona ja saavuin alueelle jos oli paljon uima-altaita, mnua jännitti kovasti koska tiesin että en ollut yksin ja tiesin että uima-altaissa oli jotain mutta mitä..; kävelin reunoja pitkin kunnes humsahdin veteen ja huomasin siellä pienen tytön, joka oli joutunut veteen ja kovasti räpiköi ettei hukkuisi. Samalla kun yritin saada hänestä otetta jota en saanut niin ui muutama delfiini paikalle ja ne oli joita olin jännittänyt hyvässä mielessä ennenkuin tipahdin veteen. Delfiinit auttoivat pikkutytön en vaan tiedä minne ja uivat minun luokseni ja kertoivat että kaikki on kunnossa ja halasin niin kovasti yhtä delfiiniä ja hän piti ääntä mitä delfiineistä lähtee.
Koskaan en ole unta nähnyt delfiineistä, eikä mikään tapahtuma olisi voinut johdattaa siihen et näkisin unta delfiineistä. Kokemus unessa oli aivan ihana ja en olisi halunnut herätä lainkaan unesta. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 219 220 [221] 222 223 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: