Sivuja: 1 ... 218 219 [220] 221 222 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2105887 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #3285 : 13.04.2014 13:42:06 »

Viime aikoina olen unissani vieraillut usein vanhassa mummilassa...
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3286 : 14.04.2014 12:07:47 »

Sain työpaikan värjäämöstä ja työt alkoivat heti. Värjäämö oli tosi rähjäinen ja täynnä kaikenlaista metalliromua, ja siellä oli työssä tosi nuorta, max 20-vuotiasta porukkaa. Murehdin sitä että päälläni olivat lempihousuni, jotka unessa olivat harmaat leveälahkeiset farkut joissa oli punaisia, sinisiä ja vihreitä palloja.  crazy2
Etsin kumminkin esiliinan ja siniset kumihanskat, ja silloin törmäsin paikan johtajaan, n. 30-vuotiaaseen naiseen. Hän sanoi että työni on tuurata häntä aamupäivisin, ja työaikamme menisivät 5 minuuttia päällekkäin. Häntä tuuratessani hommani olisi putsata metalliromua nurkista ja katsoa, että nuoret työntekijät eivät koko ajan varasta kaikkea mikä irti lähtee.
Aloin sitten siivota metalliromukasoja ja sain yhden siivottua, ja alta paljastui sänky. Sitten istutin keltaisia ja violetteja kukkia paikan ulkopuolelle. Aikani siivottuani katselin ympärilleni, ja hetken oli tosi outo olo, kunnes tunnistin että katselinkin lapsuudenkotiani - paitsi että se oli erittäin valoisa ja täydellisessä kunnossa. Ja värjäämötoiminta jatkui siellä olkkarissa täyttä häkää.

Sitten ostin marketista kämmenen kokoisen elefantin, ja se katseli apaattisena vierestä kun annoin kasvihuoneessa kurkun taimiriveille ihmisten nimiä. Vein elefantin lapsuudenkotiini, parisängylle, ja se melkein kuoli nälkään, kunnes tajusin syöttää sille mätänevää jauhelihaa. Syödessään sitä se ulosti sängylle ja sitten nukahti. Näytin äidilleni että elefantti söi itsensä ihan pulleaksi, ja yhtäkkiä se kasvoi oikean norsunpoikasen kokoiseksi. Katsoin sen pikkuruisia silmiä ihmeissäni. Sitten juoksutin elefantin talosta ulos.

Olin talon vieressä, elefantti nyt reppuselässäni, oikealla kädelläni talutin sysimustaa ponia jonka kaulan ympäri meni hopeinen ketju kolme kertaa. Mietin, että jos sidon elefantin kiinni puutarhan suurimpaan puuhun, se voi vetää puun nurin. Ja jos rakennan sille aitauksen, pillastuessaan se kaataa kyllä aidan. Sitten heräsin.

Arjesta saat voimaa, juurikin fyysisestä tekemisestä tai vaikka reippaasta kävelystä. Olisi myös syytä luopua vanhoista, jo aikansa eläneistä tavoistasi sekä joistakin ummehduttavista tavaroista.

3 ketjua - minulle nousi heti Isä, Poika ja Pyhä Henki.
Tarkoitan siis huomaavaani siunausta elämääsi tulossa, kunhan otat unen opetukset käyttöön.
« Viimeksi muokattu: 24.04.2014 11:18:20 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3287 : 15.04.2014 14:58:09 »



Uni kuvaa alitajuntasi asioitten tuomista päivänvaloon. Itse sitä teet. Elämäsi etenee paremmin kuin uskotkaan. Joki symboloi uusiin kuvioihin 'kellumista'. Et tarvitse siihen autoa, mutta onnettomuus kertoo ihmisistä, jotka sinun hyvä jättää alitajuntasi ulkopuolelle. Älä roiku heissä, äläkä annan heidän roikkua. Saturnuksellako joku vaikea kuvio kartallasi tällä hetkellä?
[/quote]

Lämmin kiitos T. Touhulalle hienosta tulkinnasta. Olen itsekin arvellut, että minussa roikutaan ja minäkin roikun ja uudet tuulet todellakin puhaltavat työelämässäni - ehkä muutenkin.
t. Lemmikki  smitten smitten smitten
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3288 : 17.04.2014 16:30:34 »

Onpa mukava huomata, että joistain tulkinnoistani on apua.

Kiitos Lemmikki!  Cheesy  angel  smitten


Kertokaa, kun jalkani taas ylttävät maahan!!!  2funny
« Viimeksi muokattu: 17.04.2014 16:35:31 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Indium
Vieras
« Vastaus #3289 : 25.04.2014 12:58:06 »

Hah. Tässäpä uni.

Ajelin autollani lapsuudenmaisemissa. En kääntynyt kotiin, vaan päätin tehdä lenkin kirkonkylällä. Muistelin toisessa unessa näkemääni maisemaa. Lähestyessäni t-risteystä ajoin jonkin romukasan yli, niin että pyörät eivät osuneet siihen, vaan vain ylitin sen. Taustapeilistä näin, että se roihahti keltaiseen ja vihreään tuleen. Pysäytin auton risteykseen ja tuumin, "no perhana, mun pitää soittaa apua".

Näppäilin sitten puhelimeen 112 ja soitin, kokien että se oli tehty monta, monta kertaa ennenkin. Hätäkeskus vastasi, sanoin tien nimen (vastasi todellisuutta) ja että sen päässä palaa. Päivystäjä sanoi "hyvä!" ja kuulin jo palosireenit, mutta ne lakkasivat sitten. Päivystäjä halusi keskustella kanssani siitä, mikä palaa. Autoni muuttui polkupyöräksi ja pyöräilin palopaikalle, toiselle puolen tietä.
Minä: "Se on... jokin laite. En tiedä."
Päivystäjä: "Vieläkös siitä kohtaa kulkee romukuljetukset sitä isompaa tietä? Olisiko se voinut pudota sieltä?"
Minä: "En usko että on, koska tämä on niin kaukana risteyksestä."

Kaksi paloautoa tuli ja palomiehet sammuttivat tulen. Menin katsomaan, ja tuijotin laitetta, joka olikin minua korkeampi ja näytti suurelta puntarilta jossa oli viisari jämähtänyt näyttämään numeroa 1. Kysyin palomieheltä mikä se on. Palomies vastasi hymyillen, "Se on Kati Dzonkki", sillä välin kun minä katsoin tylysti ojaan. Sitten hän jatkoi, yhä hymyillen, "Näitä ei enää juuri näe. Olit tämän vuoden viimeinen, joka soitti tällä asialla. Nyt pitää keskittyä vain palaviin taloihin", kun hypähdimme romun luota risteykseen. 
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3290 : 30.04.2014 11:26:10 »

Odottelepa ind1, kun menneisyydestäsi nousee kapseloituja 'roihun'alkuja. Kun ne selvität, pysyvät lapsuuden tiestösi sivupolutkin avoimina. Selkeä uni - minulle. Uusi perusta laskeutuu sinulle, uusia tuulia puhaltelee. Sinun toimistasi kaikki poikii, joten ole rehellinen itsellesi.
Tunnet varmasti kiukkua asiasta, joka romuna tiellesi ilmestyy, mutta älä anna periksi. Palkkiona sisäinen rauha ja seesteinen tausta.

Uni tarjoaa eheyttä, itsenäisyyttä.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Indium
Vieras
« Vastaus #3291 : 02.05.2014 20:08:09 »

No joo. Kiitos t.touhula Smiley
tallennettu
astronomus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #3292 : 03.05.2014 05:32:12 »

Olin menossa ystävien kanssa ulos syömään. Paikka olikin jääkiekkokatsomo, ja siellä oli peli alkamassa. Muutama pelaajakin jo jäällä. Katsomossa oli sellaiset tuolin eteen kääntyvät pöydät, jossa oli jo juoma ja ruokailuvälineet valmiina. Istuin paikallani, ja ajattelin, että eipä paljon tuo lätkä kiinnosta, mutta toivottavasti ruoka on hyvää.
  Pelin kuuluttaja kertoi, että katsomo sijaitsee järven jäällä (oli kuitenkin ihan normaalisti porrastettu ylöspäin), ja pelikenttä on suunnilleen saaren kohdalla. Samassa kuului huuto "JÄÄ!", ja koko katsomo alkoi vajoamaan järven pohjaan. Mä istuin ihan tyynenä paikallani vajotessani yhä alaspäin. Ajattelin, että tästä ei voi selvitä, joten täytyy vain tyynesti hyväksyä kohtalonsa. Tunsin korvissa kuinka paine alkoi kasvaa yhä syvemmälle mentäessä. Lopulta näin silmissäni kauniin kuvan vedenpohjasta. Värit olivat jotain paljon enemmän kuin mitä oikeassa elämässä.
Aloin heräämään, koska tuntui, että hengitänköhän enää ollenkaan. Kauhean painostava/ahdistava olo oli kun heräsin. Mietin mielessäni, että miksi en edes yrittänyt päästä pinnalle.
tallennettu

aurinko harka  askendentti leijona  kuu vaaka
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #3293 : 04.05.2014 11:30:52 »

Mukavaa kevättä ja alkavaa kesää sinulle t.touhula !!

Avautuisikohan seuraava seikka kuinka helposti ...
usein näen unissani taloja tai olen talon sisällä, ja
toistuvasti tulee eteen tilanne jossa yritän lukita ovia,
itse ollen joko sisällä tai ulkona talosta. Oven/ovet saan
kiinni, mutta en lukkoon .. vaikka kuinka yrittäisin, ovet
auki jäävät eli lukko ´ei pidä´... muutama yö sitten taas
kolmea eri ulko-ovea samassa porraskäytävässä yritin lukita,
eihän se onnistunut !
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #3294 : 04.05.2014 20:45:32 »

Hmm... mitähän pitäisi ajatella jälleen, kun näin viime yönä unta erään lähisukulaisen kuolemasta ja hänen hautajaistensa valmistelusta..? Taustalla ei ole mitään katkeruutta tai muuta häntä kohtaan, enkä todellakaan toivo hänen kuolemaansa... Hieman hämmentävää.
tallennettu

astronomus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #3295 : 05.05.2014 11:23:44 »



Avautuisikohan seuraava seikka kuinka helposti ...
usein näen unissani taloja tai olen talon sisällä, ja
toistuvasti tulee eteen tilanne jossa yritän lukita ovia,
itse ollen joko sisällä tai ulkona talosta. Oven/ovet saan
kiinni, mutta en lukkoon .. vaikka kuinka yrittäisin, ovet
auki jäävät eli lukko ´ei pidä´... muutama yö sitten taas
kolmea eri ulko-ovea samassa porraskäytävässä yritin lukita,
eihän se onnistunut !

Olen hyvin vähän tulkinnut toisten unia (enkä koe omaavani mitään erityistä lahjaa tälle saralle), mutta minulle tuli mieleen, että ajatteletkohan olevasi liian avoin. Tuleeko sinun puhuttua usein sellaista mitä jälkeen päin kadut?
Et kertonut, että onko siellä oven takana jotain pelottavaa, vai miksi ne ovet on niin tärkeä lukita?
tallennettu

aurinko harka  askendentti leijona  kuu vaaka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3296 : 05.05.2014 11:56:14 »

Emelia
Mitä mielleyhtymiä sulle nousee tuosta lähisukulaisesta, vapaasti assioiden?
Kuinka läheinen hän oikeesti on? Mitä kautta sukulainen? Mitä yhteistä teillä on?
Onko teillä yhteisiä ominaisuuksia? Onko joku ominaisuus, josta et pidä, jonka haluaisit itsestäsi pois, haudata?
Onko joku vaihe elämässäsi tulossa päätökseen?

Sun kartat ovat julkisesti esillä, joten katsoin tätä myös astrologisesti.
Kuunpaluussasi on  ceres rx  aspect_kvi merkurius , jossa Cereksen vois mieltää saattohoitoon.
Vaikka unen viestiksi hautajaisten valmistelusta.
tr  merkurius  aspect_con sun  saturnus  aspect_opp tr  saturnus  aspect_con sun Atropos,
Aikansa kutakin?
Kuu ja uni, kirjoitit progekuun siirtyneen Vesimieheen,
se teki samalla sekstiiliä  venusoinas
ja sun solmuakseli tulee samalla yodin kannaksi ja kärjeksi.
Oisko siinä pyrkimystä kohti Yläsolmua, mahdollisuus toteuttaa sitä?
Vaikkei sitä ehkä kvinkunsseilla näekään, mutta tahto ja tarve siihen Venuksen neliöllä omalle kuulle olisi olemassa?
Ja edelleen pidän merkittävänä sitä pvm. jonka sulle ammoin heitin blogissasi, vaikket siihen mitään kommentoinutkaan..
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #3297 : 05.05.2014 12:40:12 »



Avautuisikohan seuraava seikka kuinka helposti ...
usein näen unissani taloja tai olen talon sisällä, ja
toistuvasti tulee eteen tilanne jossa yritän lukita ovia,
itse ollen joko sisällä tai ulkona talosta. Oven/ovet saan
kiinni, mutta en lukkoon .. vaikka kuinka yrittäisin, ovet
auki jäävät eli lukko ´ei pidä´... muutama yö sitten taas
kolmea eri ulko-ovea samassa porraskäytävässä yritin lukita,
eihän se onnistunut !

Olen hyvin vähän tulkinnut toisten unia (enkä koe omaavani mitään erityistä lahjaa tälle saralle), mutta minulle tuli mieleen, että ajatteletkohan olevasi liian avoin. Tuleeko sinun puhuttua usein sellaista mitä jälkeen päin kadut?
Et kertonut, että onko siellä oven takana jotain pelottavaa, vai miksi ne ovet on niin tärkeä lukita?

Kiitos kommentistasi astronomus ! Minä näen valtavan paljon unia, kirjaan niitä myös talteen.

Avoimuudesta, kyllä koen olevani jollain lailla hyvin avoin persoona, kuitenkin on salaiset asiat
joista täysin avoimesti vain kahdelle eri ihmisille kerron, en muille. En koe että jaan liikaa
tietoa, eli en jälkeenpäin kadu puhumisiani, en myöskään tekemisiäni. Siitä ei ole kyse.

Ovijuttu on kyllä jännä, ja toistuva, siksi siitä tänne kirjoittelin. Jotain suojeltavaa tai
kartettavaa ilmeisesti on, koska ovia pitää lukita. Nyt olin porraskäytävässä sisällä, kolmea
eri ulko-ovea yritin lukita .. kuka tai mikä sieltä oli sisään pyrkimässä .. ! Aikaisemmassa
unessani olen mennyt talosta ulos ja poislähtiessäni yrittänyt lukita oven, eikä onnistunut.
Käännän ja käännän lukkoa, ei tartu lukko kiinni .. mikä jäi jälkeen mitä piti varjella, ja
keneltä tai miltä.

Talot koen, että ne edustaa ihmistä itseään, kellarit alitajuntaa. Suvereenisti olen kulkenut
milloin talon kellariin, milloin noussut ullakolle. Unissani portaita on paljon, ja ikkunoita,
lasiseiniä. Joskus olen ulkona ollen nähnyt itseni kurkistelevan talon ikkunasta ulos, joskus
itse kurkistanut ulos, huomannut alemman kerroksen ikkunan olevan auki .. pitää käydä
sulkemassa. Jonkinlaista linnoittautumista .. ? Rajojen määrittelyä .. ?

Mielenkiintoista, kun ymmärtäisi uniensa viestin ...
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3298 : 05.05.2014 13:12:41 »

Anitaah
tr  vesta rx 18  vaaka yhtymä henkinen pisteesi kuin myös Lilith (naisen tiedostamaton puoli)
..vain sydämellään voi nähdä kaiken, tai jotain sinne päin?
Tai yrität pidätellä Lilithiäsi?

Vestaan voidaan liittää lukot ja avaimet.
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #3299 : 05.05.2014 14:56:52 »

Anitaah
tr  vesta rx 18  vaaka yhtymä henkinen pisteesi kuin myös Lilith (naisen tiedostamaton puoli)
..vain sydämellään voi nähdä kaiken, tai jotain sinne päin?
Tai yrität pidätellä Lilithiäsi?

Vestaan voidaan liittää lukot ja avaimet.

Kiitos nikki ,, ajattelemisen arvoinen on huomiosi, kiitos !!!!
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Sivuja: 1 ... 218 219 [220] 221 222 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: