miix,
pikakelauksella luin unesi. Nousi esille uuden asian 'synnyttäminen' ei siis lapsen vaan jonkun itse keksimäsi ja luomasi asian. Kuitenkin kontrolloit liiaksi asioita, kun ne vasta ovat kehittymässä.
joka tapauksessa tämä 'ajatusten lapsi' syntyy. Jotenkin näyttää kuin tuntisit epävarmuutta tämänkin uuden asian edessä - kuinka hoitaa ja saada uusi tulokas kehittymään.
Pyöreät pöydät symboloivat vaivattomuutta sekä satuttamattomuutta elämässäsi.
Älä siis pelkää uusien asioitten ja varsinkaan omien ideoittesi toteuttamisen edessä!
Kiitos paljon tulkinnasta!
Tässä iässä ei enää lapsista haaveilekaan, eikä se ole mahdollista. Lapset on jo maailmalle saatettu. Olin itse ajatellut noista unista vähän samantapaisesti. Minä toivon todella paljon "uutta alkua", toisenlaista elämää. Sellaisesta on pienen viitettä ollut jo pitkään, mutta mihinkään ei kuitenkaan asiat muutu. Itse en tässä tilanteessa oikein osaa toimia, on niin vieras tilanne mulle. Raskasta tavallaan roikkua asian helmassa aina ja aina vaan.
Itse olin ajatellut niin, että tuo raskausuutinen uni on sitä kovasti toivomista uudesta, mutta en kuitenkaan uskalla uskoa että sitä uutta tulee - siitä tuo "katsotaan nyt kasvaako vaiko ei" lausahdus.
Tutti unesta ajattelin, että tavallaan valmistaudun tulevaan (tarvitsen tutin kun vauva syntyy), mutta pelkään, että "joku vie" taas kerran kaiken ennen kuin mitään todellista edes tapahtuu. Ihanan positiivinen tuo tulkintasi pyöreistä pöydistä. Minulle joku on sanonut, että pyöreä pöytä tietää hankaluuksia, siinä ei ole kulmia mistä ottaa kiinni. Taidanpa pitäytyä sinun tulkinnassasi
Vauva unta en oikein osannut ajatella. Kummallinen vauva oli, mutta selkeästi vauva. Todella pieni kämmenen kokoinen pötkylä. Oli jossain valkoisessa pitsissä tms, niin ettei kädet ja jalatkaan näkyneet (kuin makkara). Ehkä ajattelin niin, että jotain pientä uutta syntyykin, mutta ei sellaista "normaalikokoista" mitä toivon. Toivon, että se rennompi ote vauvan hoitamiseen viittaisi siihen, että en vatvoisi ja pelkäisi sitä, ettei mitään tule, vaan voisin vihdoin luottaa että tulee. Tai sitten, että menetän uskoni asiaan ja leipoilen vaan tässä samassa jatkossakin.