Sivuja: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106662 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2730 : 12.07.2012 11:43:38 »

Ja oudot unet vaan jatkuvat...

Unessa miespuolinen ennustaja, hupulliseen viittaan sonnustautunut, ennusti, että poikani kuolee. Jäin sellaiseen käsitykseen, että hän kuolisi lapsena. Kun kysyin unessa, että mihin hän kuolee, niin ennustaja sanoi, että umpilisäkkeen tulehdukseen tai johonkin sellaiseen. Säikähdin.

Muuta en unesta muista. Tosin ennustaja muistutti kasvoiltaan kovasti äitini entistä miesystävää, joka on myös poikani kummisetä. Tällä miehellä on kostomentaliteetti äitiäni kohtaan, joten luultavasti siksi hän piipahti unessani. Oli se silti kamalaa.

 Sad
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2731 : 13.07.2012 01:33:44 »

Mun unessani oli viime yönä ufoja. Olin jossain yhteisössä, joka ei kuitenkaan ollut mun perhe, eikä se liittynyt mitenkään opiskeluihin tai töihin. Siellä oli paljon nuoria ja muutama aikuinen. Yhteisö oli mitä luultavammin hengellinen, mutta ehkä vähän mätä. Me oltiin jollain porukalla ulkona tupakalla, kun taivaalle ilmestyi kolme violettia isoa valopalloa, eikä mennyt kauaa tajuta, että ne oli ufoja. Pallot muodostivat kliseisen kolmion (http://paranormalutopia.com/wp-content/uploads/2011/03/triangleufo1.png) ja heiluivat hetken aikaa taivaalla, kunnes jostain ilmestyi ne peittävä helikopteri (joka taisi olla lelu? Ainakaan sieltä ei tullut ketään ihmisiä nappaamaan meitä, vaikka me odotettiinkin sitä).

Mentiin tupakalta takaisin yhteisön pariin ja kävi ilmi, että johtajamme oli jättänyt meidät, koska lähti "hoitamaan tärkeämpiä asioita", mitä ikinä ne olivatkaan. Meidän piti siis selviytyä keskenämme, hierarkiassa seuraavaksi korkein henkilö oli joku keittäjä-siivoaja, johon me sitten tukeuduttiin.
Ruuanhankintareissut olivat ahdistavia. Kuljettiin välillä autolla ja välillä jalan, maantiellä oli n. sadan metrin välein Neste Oilin tuulenkaatamia pylväitä. Mentiin vähän salaa paikasta toiseen, ilmeisesti meistä ei ainakaan kovin paljoa pidetty.

Koko ajan oli pimeä.

Tää on soma mun fiiliksellä nyt kyllä täysin enneuni. Mietippä unisymboleja.. johtaja jättää pulaan kun paljastuu ufot, jotka koitetaan tehdä "leluiksi" = ei todeksi, kansalle, peitellä asia. Jäätte itseksenne selvitytymään, keittäjä-siivojaa johdossa on tärkein johtolanka: symboloi kuinka joku "ala-arvoinen" (yksi teistä/meistä kuitenkin todellisuudessa ja unessa) joutuu / haluaa huolehtia kaaoksessa jostain ihmisjoukosta. Joukko on hengellinen, onko se kenties tämä "new age" vai uskotko mihinkään? Yhtä hyvin kyllä mahdollista, että tämä on enneuni omasta elämästäsi, vinkki, tai yhteiskunnallinen enneuni. Oletko nähnyt enneunia ennen tms.? Smiley

 smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Tintsu2012
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #2732 : 14.07.2012 09:13:39 »

Huh, näin uutena, enenkin palsataa lukeneena on minun pakko tulla purkamaan uneni aiheuttama ahdistus tänne. Näin unta että katselin kuinka erittäin iso Viking Linen kokoinen laiva upposi, kantoi mukanaan ydinaseita ja jonka mukana oli oli aikaisemmin menehtynyt tyttäreni (onnettomuus) Laiva päätettiin räjäyttää veden pinnan alapuolella vielä kolmeksi kappaleeksi asettamalla dynamiittia panoksiksi kolmeen , tasaisin välimatkoin! Tämä oli jo toinen kerta kun ko. unta näen ja muistankin sen liian selvästi! Huh! Tässä vaan mietin että koska kysymyksessä oli YDINvene ja yksi tuttavistamme on eroamassa ja parista muualtakin olen kuullut naisten puolelta ihastuksista, mutta ei ero aikeista että oliskos kysymys jostain ns. viattomasta vaiko perhettämme TAAS uhkaavasta onnettomuudesta, jossa tällä kertaa menee sitten kolme Sad
Joka tapauksessa sinisen sävytteinen uneni oli erittäin mieleenpainuva, toistuva ja ihan kamala!!!!!!
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2733 : 16.07.2012 18:37:50 »

Ja oudot unet vaan jatkuvat...

Unessa miespuolinen ennustaja, hupulliseen viittaan sonnustautunut, ennusti, että poikani kuolee. Jäin sellaiseen käsitykseen, että hän kuolisi lapsena. Kun kysyin unessa, että mihin hän kuolee, niin ennustaja sanoi, että umpilisäkkeen tulehdukseen tai johonkin sellaiseen. Säikähdin.

Pari päivää tän unen nähtyäni meidän yläkerrasta kuoli keski-ikäinen mies. Tuo mun edellinenkin uni tuli livenä vastaan erilaisena kuin unessa, mutta yhdistäminen onnistui samantien. Olivat siis tavallaan etiäisiä. Olisikohan otsachakra viimeinkin aukeamassa.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Indium
Vieras
« Vastaus #2734 : 17.07.2012 12:31:11 »

Unessa juoksentelin lujaa Turun keskustassa ja torilta päin tuli työkoneita, siellä tehtiin toriparkkia ja vieressä mielenosoitus, ihmiset pitelivät kylttejä joissa luki "JOTAIN TÄÄLLÄ TAPAHTUU". Lähdin kävelemään torille päin. Yhtäkkiä olinkin kotona maaseudulla heinäladon luona, mutta silti samaan aikaan Turun keskustassa yhä. Ladon ovella seisoi uutisreportteri, joka kertoi minulle Aurajoen tulvivan - se virtasi siis siellä heinäladossa. Kuulemma se tulvi niin pahoin, että joen tulvimista vastustanut auto, joka oli täynnä Jukka-Pojan cd-levyjä, oli niin syvällä ettei siitä näkynyt "naruakaan", kas kun auton ympäri oli solmittu paketointinaru.

Menin latoon sisään ovesta. Saavuin puulattialle, joka notkui jalkojeni alla, ja ympärillä oli vanhoja lipastoja. Lattia notkui jalkojeni alla ja tajusin tulleeni paikkaan, jossa ei ollut ketään muuta. Muutaman metrin päässä lattia katkesi ja Aurajoki toden totta virtasi ladossa sisällä, ja siinä kellui pinnalla autoja jotka olivat täynnä ihmisiä. Katselin oikealle, missä vesi oli syvempää, ja mietin sitä autoa joka ei näkynyt sieltä. Katsoin taakseni, ja ovi josta olin tullut, oli kutistunut pikkuiseksi luukuksi jonka ympärillä oli valkoisia lamppuja. Luukku johti harmaaseen, kiviseen käytävään jota olisin mahtunut kulkemaan vain ryömimällä. Hetken suunnittelin mennä sitä kautta takaisin ulos, mutta usko loppui enkä mennyt.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2735 : 17.07.2012 19:01:33 »

Huh, näin uutena, enenkin palsataa lukeneena on minun pakko tulla purkamaan uneni aiheuttama ahdistus tänne. Näin unta että katselin kuinka erittäin iso Viking Linen kokoinen laiva upposi, kantoi mukanaan ydinaseita ja jonka mukana oli oli aikaisemmin menehtynyt tyttäreni (onnettomuus) Laiva päätettiin räjäyttää veden pinnan alapuolella vielä kolmeksi kappaleeksi asettamalla dynamiittia panoksiksi kolmeen , tasaisin välimatkoin! Tämä oli jo toinen kerta kun ko. unta näen ja muistankin sen liian selvästi! Huh! Tässä vaan mietin että koska kysymyksessä oli YDINvene ja yksi tuttavistamme on eroamassa ja parista muualtakin olen kuullut naisten puolelta ihastuksista, mutta ei ero aikeista että oliskos kysymys jostain ns. viattomasta vaiko perhettämme TAAS uhkaavasta onnettomuudesta, jossa tällä kertaa menee sitten kolme Sad
Joka tapauksessa sinisen sävytteinen uneni oli erittäin mieleenpainuva, toistuva ja ihan kamala!!!!!!

Pakko kommentoida, itsellänikin oli ihan hiljan uni Viking Line-uppoamisonnettomuudesta.

Epäilisin että ko. uni peilaa asioiden suuruutta (iso laiva),  tunteellisuutta (vesi ja sen syleilyssä hajoaminen?) ja varmaan tietynlaista voimattomuutta kun haluaisi ehkä pystyä auttamaan ihmisiä taikka muuten vaikuttamaan enemmän kuin on mahdollista? Emmätiiä, tämmösiä vaan nousi mieleen. Smiley
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2736 : 19.07.2012 08:40:01 »

Joskus sitä toivois, että hommat kävis kuin unissa  Wink
Nyt olin unessani sängyssä, kun alkoi yhtäkkiä tuntumaan vatsassa jotenkin lievästi ikävältä ja seuraavassa hetkessä tajusin, että mua ponnistuttaa ja parilla sellaisella tehokkaalla työnnöllä sain vauvan ulos. Se oli mun mielestä hirmuisen rauhallinen, ei itkenyt, jatkoi vaan uniaan, kuin mitään ei olis tapahtunut, napanuoraa en nähnyt..
Enkä muuten ole raskaana  Cheesy
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2737 : 23.07.2012 10:34:14 »

Unessa olin töissä satamassa, siellä kaivettiin maahan kuoppia joista löytyi jotain esineitä. Sää oli erittäin harmaa, paksut pilvet peittivät ihan koko taivaan. Sain kaikkien vihat päälleni kun kaivoin kuopan numero 5 ja löysin suuren purkin. Heti sen jälkeen kaikki sataman ja läheisen rakennustyömaan nosturit kaatuivat vuorotellen maahan.

Menin sisälle rakentamaan itselleni valkoisia pahvitikkaita, mutta ne jäivät yhden askelman verran vajaaksi. Hugh Laurie saapui paikalle ja ajattelin kysyä häneltä neuvoa, koska tiesin, että hän ymmärtää miltä tuntuu kun kaikki vihaavat. En kuitenkaan sanonut mitään. Hän puhui toisille, ja menin hänen viereensä seisomaan ja nojasin hiljaa hänen oikeaan olkapäähänsä.
tallennettu
har.za
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 114



Profiili
« Vastaus #2738 : 26.07.2012 20:27:04 »

Näin unta jossa kävelin eräässä metsässä. Metsä oli tuntematon mutta maasto monipuolinen,
Kävelin siellä metsässä erään vanhan miehen sekä naisen kanssa. En tuntenut niitä. Kuljimme pitkin hämärää metsää, jonka jälkeen tuli kivikko.
Kiipesimme kivien läpi tarmokkaasti jopa vanhukset. Lopulta saavuimme metsä lammelle josta lähti iso puro...
Astuimme lampeen ja me muutuimme joutseinksi ja lähdimme uimaan kovaa vauhtia kohti puroa. Sen jälkeen lähdimme lentoon ja lensimme pitkin mutkittelevaa puroa. Vanha pariskunta olivat nyt kanssa muuttuneet upeiksi valkoisiksi joutseniksi ja he huusivat minulle "Pidä kaula pitkänä ja suorana"


 
Mitähän tuo tarkoitti?
Pitkän aikaa olen tuntenut että joutsen olisi minun voimaeläimeni. Usein laiturilla istuskellessani tuttu joutsen perhe jota olen seuraillut monta vuotta niin ne uivat ihan minun lähelle ja katsovat minua.  Näen todella usein luonnossa joutsenia ja ne saavat aikaan jännniä tuntemuksia.

kiitokset jos voitte auttaa minua   smitten
-Har.za
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2739 : 29.07.2012 13:36:21 »

Jaahas, ihan selvä jatko-osa tuli aikaisempaan "Aurajoki heinäladossa"-uneeni (löytyy hiukan ylempää ketjusta).

Unen alussa oli jonkinlainen uutistiedotus, että tulva oli rikkonut rautatieaseman asfalttipihan käyttökelvottomaksi. Se oli hajonnut neljäksi suureksi laataksi niin, että halkeamat olivat heti matalan, keltaisen asemarakennuksen seinien vieressä.

Lähdin kävelemään äitini kanssa pitkin tuon tulvineen joen nyt täysin kuivaa uomaa, matkasimme poispäin kaupungista jota tulva oli runnellut pahoin. Taivas oli valkean pilven peitossa. Joenuoma oli leveä, ruskea ja kivinen ja kumpareinen. Uoman laidalla kulki kirkkaan punakeltaisia poliisin varoitusnauhoja, joista osa meni uoman yli toiselle puolelle, mutta äitini sanoi että tulva ne nauhat vain on sotkenut, kyllä niiden ali voi mennä.

Lopulta tulimme paikkaan, jossa uoma päättyi harmaaseen muuriin jonka yli näkyi vihreitä havupuiden latvoja. Katsoin vasemmalle, maa nousi ylöspäin minua korkeammaksi töyrääksi jonne lähdin kiipeämään yksin. Töyrään päällä oli jotain, ehkä pieni huoltoasema kyltteineen.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #2740 : 29.07.2012 14:56:34 »

Unessani sain lapsen ja lapsi kykeni heti istumaan. Katsoimme toisiamme pitkään, lapsi hymyili ja minä olin iloinen. Vasta tarkemmin katsottuani huomasin, että lapsella oli vain yksi kyklooppisilmä.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Indium
Vieras
« Vastaus #2741 : 02.08.2012 16:40:25 »

Olin jossain ruokalassa. Halusin ottaa ensimmäiseksi jälkiruokaa, pinkkiä puuroa jota kaadettiin kannusta omaan astiaan, mutta koska kaadoin kahdesta eri kannusta, keittäjä päätti että kukaan ei saisi sitä, saati hilloa jota oli tarkoitus syödä puuron kanssa (itse en ehtinyt sitä ottaa). Lähdin tarjottimineni eteenpäin ruokalinjastolla, ja kun katsoin taas tarjotintani, jälkiruokakippo oli kadonnut. Pinkin puuron tilalle oli tuotu ruskeaa vanukasta, joka tuli pienissä muovisissa purkeissa. Toiset olivat leikanneet purkkeja puoliksi ja ottaneet niitä, itse otin kokonaisen.

Sitten notkuin kioskin sivuhuoneessa sulkemisaikaan, kassatyttö sammutteli valoja. Otin jostain pöytätason alta pikkuruisen vihreän repun, joka oli aivan täynnä sytkäreitä, ja kassatytön nähden varastin sieltä muutaman, suunnitellen että läksisin tupakkaostoksille. Suljin repun ja laitoin sen takaisin muina naisina, ja kassatyttö tuli saman pöydän ääreen, ja vei itsekin pöydän päältä muutaman sytkärin.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2742 : 06.08.2012 14:13:26 »

Kauppakeskuksen yläkerrassa oli siniseinäinen, ikkunaton karaokebaari. Kuljin sinne portaita koska joku toinen käski, mukana oli eräs kaverini. En tuntenut biisilistalta yhden yhtä kappaletta vaikka kuinka selasin.
tallennettu
Syringe
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #2743 : 09.08.2012 19:37:49 »

Viimeisimmästä unestani muistan vain pätkiä. Äidilläni oli siinä kuoleman vakava sairaus, ja keskustelimme kolmen ihmisen kanssa, joista en yhtään muista, keitä olivat, kun näin metsässä kaksi outoa varjoa, jotka tarkemmin katsottuna olivatkin kaksi ihmistä roikkumassa hirttosilmukassa. Juoksin äkkiä heidän luokseen, ja koetin kannatella parhaani mukaan ja he kaksi sitten pelastuivatkin, mikä on kummallista, sillä heillä oli kurkut viilletty auki ja he siinä roikkuivat kuoleman kalpeina.
Noh, muutama päivä tämän jälkeen he tulivat haukkumaan minua ja kysyivät ja huusivat englanniksi "WHY DID YOU SAVE US? Some of us got NOTHING!" (tai jotain tuon kaltaista).
Olin siitä sitten järkyttynyt ja hetkeä myöhemmin sain puhelun, jossa kerrottiin äitini menehtyneen tähän sairauteen, josta puhuin tuossa alussa. En muista unesta enempää, mutta tällainen, hyvin muistiini piirtynyt uni, tai pätkä unesta.

Mmh, tällaisia unia tuppaan näkemään aika useasti, olen tottunut, mutta aina saavat minut hieman varpailleni, varsinkin, kun olen iältäni vasta pian 14. En oikein tiedä, mitä nämä unet koettavat minulle sitten kertoa, jos yhtään mitään.
tallennettu

If one day your sugar sits untouched, will you have gone forever?
Syringe
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #2744 : 09.08.2012 21:14:45 »

Hmm, saattaa olla. Näen tosin paljon unia myös omasta kuolemastani. Ja kaikesta kummallisesta. Oudointa näissä unissa on se, etten koe nähneeni painajaista, vaikka tiedostan, että uni on kamala ja vaikka se saa minut hieman varpailleni, kuten jo sanoin. En oikeastaan ikinä ole kokenut nähneeni painajaista.
Jännitän, jännitän tosi paljon itseasiassa. Joten koetan olla miettimättä sitä parhaani mukaan.
Hui, ei kuulosta kivalle, ei ollenkaan. Mutta kuitenkin toivottavasti kaikki lapsesi on terveitä ja kunnossa, sun niistä unista huolimatta. Ja shh, en todellakaan usko sun olleen tai olevan huono äiti. (:
 Hahah, onneksi et sentään kävellyt unissasi tai mitään. Tai ehkä kävelit, enhän minä sitä tiedä, muttamutta.. Oli tosiaan varmaan "mukavaa" sun miehellesi :Dd Varmaan hiukan aina säikähti.

En oikein tiedä, mitä nämä unet koettavat minulle sitten kertoa, jos yhtään mitään.

Itse tulkitsisin nämä menetyksen-pelko-uniksi. Olet syvästi kiintynyt äitiisi ja läheisiin ihmisiin, koet huolta heidän puolestaan ja nämä näyttäytyvät mielestäni sitten tämän kaltaisina kurjina unina. Mielestäni unet kertovat enemmän siitä, että välität läheisistäsi, kuin siitä, että jotain ikävää olisi odotettavissa. Tuo, että sait pelastettua ne pari tyyppiä ja sitten he jälkikäteen moittivat sinua siitä, kuvastaa mielestäni sitä, että pelkäät toimivasi väärin joissain tilanteissa ja että se aiheuttaisi ongelmia muille. Jotenkin tulee mieleen, että jännitätkö koulun alkamista? Suhtaudu luottavaisesti, oma asenne on tärkeä. <3

Itselläni on lapsia, tai siis aikuisia ovatten jo (25-29 iältään), mutta näin aikanaan hyvin usein (vieläkin joskus) unia, joissa menetin heidät, tavalla tai toisella. Joskus kadotin heidät kauppareissulla, joskus joku heistä oli kadonnut jollain muulla tavalla ja en ollut osannut etsiä heitä ajallaan tai oikein. Eli tulkitsin uneni siten, että pelkäsin olevani huono äiti. Tiedostin kyllä unien merkityksen, pelkouni, mutta silti oli tosi ikävää herätä painajaiseen, jossa lapset oli menetetty. Ja vielä ikävämpää se oli varmaan miehelleni, joka heräsi huutooni ja herätteli sitten minut unestani. Joskus suutuin hänelle unipäissäni yöllä, kun nyki minua hereille (kun olin ensteks huutanu unissani ja siten herättänyt hänet), ja kohdistin harmistukseni häneen kun nyki ja töni minua XD. Olin siis ihan pihalla niissä tilanteissa, heh.
tallennettu

If one day your sugar sits untouched, will you have gone forever?
Sivuja: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: