Sivuja: 1 ... 179 180 [181] 182 183 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2103462 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #2700 : 20.06.2012 15:25:00 »

Hmmhmm... nyt en päässyt heti herättyä kirjoittamaan unta ylös, mutta jotain sellasta oli, että ensimmäinen oma vuokrakämppäni koskaan oli unen alussa aivan tyhjillään. Sitten naps, siellä oli asuntoesittely meneillään yhdelle uudelle kiinnostuneelle ihmiselle. Seisoin oven luona, ja olisin entisenä asukkaana tahtonut kertoa asunnosta asioita, mutta välittäjä tai mikä olikaan puhui päälleni. Tajusin, että hän tiesi siitä asunnosta vähintään yhtä paljon kuin minä, ja kertoi siitä hyvillä sanavalinnoilla asioita, jotka eivät itselleni tulleet mieleenkään mainita. Selitin silti että vaatekaappi oli irrallinen ja siirrettävissä, ja itsekin olin siirrellyt sitä että makuualkovi olisi toisen kokoinen.
Ja sitten vielä naps, asunto oli sisustettu aivan täyteen ihastuttavan kauniita huonekaluja ja pikkuesineitä. Vihreää ja valkeaa verhoissa ja seinillä, ja keittiö oli sellaisessa paikassa, että ihmetellen katselin oikein moneen kertaan että miten se voi olla siinä, ja ihastelin koska sinne oli oma ikkuna asuinhuoneen puolelta (kyseessä siis yksiö  Grin ).
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #2701 : 22.06.2012 19:56:10 »

Mä näin taas pitkästä aikaa unta että olin muuttamassa sinne vanhaa kaukaiseen, ihmeelliseen kaupunginosaan jonka vain
harvat tuntee ja siin oli ihana tunnelma.

Toinen versio mielestäni tästä samasta unesta on sellanen jossa olen jossain keskiaikaisessa kiehtovassa kaupungissa, se voi
olla Saksassa, mukulakivikadut, ja yritän siinä selittää siskolle ja äidille että tulkaa yhä syvemmälle pimeiden ja kiehtovien
katujen ytimeen.

Nähtyäni näitä unia olen aina jollain tapaa onnellinen. Tänäkin aamuna, vaikka olen sairaana, näin juhannuksen  Cry .  Ei täällä pk-seudulla noin vaan pääse terkkariin vaikka ois tulehdus, täytyy vaan tehdä itse diagnoosi, ostaa käsikauppalääkkeet, rukoilla ja toivoa ettei tarvi lähteä sairaalapäivystykseen.
Niin, kyllähän mä rukoilinkin ja ihan niiku se ois auttanu fyysiseen vaivaan, ihan oikeesti - ei ois ensimmäinen kerta.

Ehkä tää viime yön unikin oli tavallaan jonkinlainen turva.

Parina yönä on tullu kuuloharhoja ku oon nukkunu niin syvästi, tosin edeltävän viikon 5 päivän juhlat taitaa vaikuttaa siihen.
tallennettu

.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #2702 : 23.06.2012 10:33:20 »

Mun unet on taas olleet kadoksissa pitkään. Ja sitten kun niitä lopulta tulee, niin voi pöh. Näin unta mun tytön yksistä sukkahousuista.
Tai siis varmaan paljosta musutakin, mutta vain nuo muistan  Angry
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #2703 : 23.06.2012 11:24:38 »

juhannusyön unessa: ridge forrester. jippiihei. 2funny
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #2704 : 23.06.2012 11:25:17 »

Paree sekin kun nuo mun sukkahousut.... buck2 Grin
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #2705 : 23.06.2012 21:01:59 »

Voipi olla et jompikumpi teistä näkee lähiaikoina unta Ridge Forresterista sukkahousuissa .... Ilman alushousuja, niinkun kerran yhdes helsinkiläisessä kempparissa kun menin sinne, niin sinne tuli nuori miesasiakas joka kysyi onks sukkahousuja ja saako niitä sovittaa-
sit se meni johki sivuhuoneeseen ja pyys myyjää kattomaan ja myyjä tuli kauhuissaan mun luokse ja sano: Sil on ne sukkahousut
päällä ilman alushousuja ! 

tallennettu

.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #2706 : 24.06.2012 11:43:43 »

Ai karmeeta  2funny
Luoja meitä tuommosilta unilta varjelkoon!
Forresterin Ridge pelkissä sukkahousuissa... Lips Sealed buck2 Grin
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #2707 : 24.06.2012 12:37:53 »

hyi stana. Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #2708 : 24.06.2012 13:48:48 »


YÄÄÄÄK soma!!

Lisää  buck2
http://3.bp.blogspot.com/-mtjKJnKH86A/Te0WzRB2-fI/AAAAAAAAJqg/854c0CWIZsM/s1600/rrra.jpg
« Viimeksi muokattu: 24.06.2012 13:51:50 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #2709 : 25.06.2012 13:35:38 »

 2funny

Tuohan jää kivasti soimaan päähän...
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #2710 : 25.06.2012 14:07:21 »

JES JES! Mä näin unen! Siinä oli paljon muutakin kun sukkahousut Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2711 : 25.06.2012 14:15:28 »

 Grin loistavaa.. Cheesy Mun unikausi on hiljentynyt aika paljon.. Kai se taas elävöityy kun tarvitsee viestejä. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2712 : 25.06.2012 15:06:00 »

 neptunus aspect_opp aurinko on tuonut kaikenlaisia juttuja taas uniin.. ja viime yönä näinkin unta jossa oli aikas monta tekijää, mutta pari niistä tuntui pomppaavan esiin korostuneemmin..

Unessa oli ilmeisesti perjantai ja meitä oli kokoontunut isompi porukka paikalle valmistelemaan viikonlopuksi sillä maanantaina  oli tulossa jonkun/ jonkin hautajaiset... kauheasti kaikenlaista puuhaamista, mutta eniten työtä teetti että meidän piti pakata ilotulitteita pieniin rasioihin - niitä oli erilaisia, eri värisiä ja ne piti laitaa läpinäkyviin rasioihin.. olin ehtinyt aloittaa ja melkein saanut kaiken valmiiksi kun huomasin että laatikossani olikin nk. valepohja ja sen alla jotain... joten eikun purkamaan koko jutun ja sitten kun nostin sitä pohjaa alta  löytyi roskia ja niiden joukosta juoksi pieniä hämähäkkejä, joita yritimme hätistellä yhdessä ystävieni kanssa ja saimme muutamat tapettuakin ( normaalisti en tapa hämähäkkejä lainkaan), mutta sitten sieltä tuli esiin valtava myrkyllinen ja tappava Skorpionihämähäkki, jota yhdessä paniikissa koetimme saada kiinni.. huusin apua ja siskoni tuli jostain avuksi ja yhdessä minulle rakkaan ihmisen kanssa he saivat sen ohjattua jonkinlaiseen putkiloon ja saatoimme henkäistä helpotuksesta.. tosin unessa tunsin kuinka jokin pisti minua nilkkaan, mutta oliko se tuo hämähäkki vai jokin muu ei unessa selvinnyt..

"Hämähäkki. Hyvä enne. Mitä enemmän hämähäkkejä näet, sitä paremmalta tulevaisuus näyttää. Myös hämähäkin tappaminen lupaa menestystä. Seitti tuo iloa ystävistä.

Hautajaiset symboloivat onnetonta avioliittoa ja lasten sairautta."

Koetin kovasti löytää avaimia tulkitsemiseen, mutta noita kahta enempää en löytänyt.. lapsia ei ole, naimisissa en ole, sydänsuruja on..

tallennettu

sylva
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2713 : 26.06.2012 20:21:38 »

Heippa
Näin unta, että makasin kirkonkäytävällä sängyssä alastomana peiton alla. En jaksanut reagoida minhinkään. Ympäri kirkkoa minulle tuotiin pitkävartisia, keltaisia ruusuja. Ruusujen tuojat itkivät ja puhuivat minusta kauniisti ja ylistävästi. Laittoivat ruusunsa peitonpäälle ja sitten koko sänkyyn peittäen minut kokonaan ruusuilla ja toiset laittoivat ruusunsa nojaamaan sängyn laitaa vasten. Voiko kukaan kertoa tämän viestiä? Mawa
tallennettu
glenda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #2714 : 27.06.2012 08:22:15 »

Huomenia,

Näin viime yönä sellaista unta, että kehoni oli täynnä suuria tummia mustelmia.  Unessa minulla ei ollut aavistustakaan, mistä ne olivat tulleet.  Mitään onnettomuutta tms. ei ollu sattunut, mustelmat vain ilmestyivät, mutta ne eivät olleet kipeitä tai arkoja.  Kasvoissakin oli iso mustelma - siis TODELLA iso - kuten myös rinnassa ja selässä.  Mietin vain unessani, että miten kehtaan mennä töihin tämän näköisenä...  Mitähän mahtaa merkitä?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 179 180 [181] 182 183 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: