Sivuja: 1 ... 165 166 [167] 168 169 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2083397 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2490 : 13.02.2012 10:24:22 »

Viimeyönä sain nukahdettua varmaankin vasta 5 jälkeen aamuyöllä, mutta silloinkin näin unta etten saanut nukutuksi ja lueskelin iltalehden nettisivulta uutisotsikkoa jossa kerrottiin kummituksesta joka kaivaa maan alle luolia ja kantaa sinne onkaloihin jotain pieniä palsamoituja lapsia  Huh Uutinen oli unessa 'suosittu' ja siinä luki punaisin kirjaimin että 30 000 oli suositellut sitä uutista.

Näin myös unta jossa olin metsässä ja keräsin valkoista paperia vasten mustikan varvun, puolukan varvun, jonkun heinän 'lehden' ja sitten vielä jonkun varren muistaakseni. Äiti tuli hätistämään mut vihaisena pois metsästä koska olisi pitänyt tehdä jotain kotitöitä mutta juoksin vain sisälle äitiä pakoon ja pudotin keräämäni kasvit eteisessä lattialle josta sitten vissiin keräsin ne. Unessa oli kaunis aurinkoinen, lämmin syysilta.
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #2491 : 13.02.2012 21:39:29 »

tiedättekö itsekin mietin tuota hilf mir! juttua. En ole saksaa opiskellut mutta jotain siitä tiedän kun tuttuja saksassa asuu. Hyvin kummallista.

Viime yönä kävelin yöllä pimeässä kaupungin keskustassa, oli kevättalvi ja hieman pakkasta. Torin läpi käveltyäni maisema muuttui ja kävelin puista siltaa pitkin kiinalaiseen rakennukseen. Rakennuksen yläparvelta pääsin sellaiselle jännälle telineelle, joka oli rakennettu suuren joen päälle. Joen päälle kaartui puita, joiden oksiin oli ripustettu paperilyhtyjä. Joessa ui karppeja ja se oli mielestäni aivan ihana paikka!
Istuskelin siinä hetken kunnes tajusin että hatara teline sortui altani ja tipuin jokeen. En kuitenkaan kastunut vaan jäin kuin seisomaan joen pinnalle. Vesi oli kirkasta ja näin pohjaan jonne tajusin uponneen minun toppini sekä jonkun harmaan mekon. Yritin saada niitä, mutten yltänyt. Lähdin takaisin kohti kaupunkia ja muistan vain ihastelleeni valopalloja joita horisontissa vilkkui.
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #2492 : 14.02.2012 18:14:23 »

En ole muistanut mitään unistani vähään aikaan, ja ensimmäinen uni, jonka sitten pitkähkön tauon jälkeen muistan, on sitten viittä vaille painajainen.

Kuljeskelin ympäri jotain sattumanvaraista erämaata FPS-pelin kaltaisessa maailmassa. Unessa oli aikaisemmin tapahtunut jotain, jonka vuoksi riippuliitelin vehreyttä kantavien kanjoneiden välillä. Erään syvähkön kanjonin luona oli puinen mökki, talo. Laskeuduin sinne, ja sain tietää että ex-tyttöystäväni asui siellä. Ampuikohan hän nimenomaan minut alas riippuliitimeltä vai laskeuduinko itse? En muista.
   Kyseinen ex-tyttöystäväni on varsin tunnevammainen ihminen, joka rikkoo ihmissuhteensa niiden kanssa joita ei kiinnosta ottaa riskiä loukata muita lähellä oleviaan ihmisiä. Varsin diivamainen, joten en osannut odottaa näkeväni häntä keskellä erämaata. Exäni otti minut vastaan talossa, jossa hän käyttäytyi nokkavasti ja tuli naamalle, ja viimekertaisiin naishenkilöitä käsitteleviin uniini verrattuna - niistä unista on paljon, paljon pidempi aika kuin mistään unesta minkä olisin hereillä muistanut - minulla ei ollut henkilökohtaista tilaa, ei sananvaltaa tai suunvuoroa eikä minkäänlaista itsevarmuutta. Olin exäni spekuloinnin, sanojen ja päätösten vallassa. Hän ei kuitenkaan tehnyt mitään sen kummempaa. Muistan että uni oli vääristänyt hänen kasvojaan hiukan erilaisiksi, pelottavimmiksi joskaan ei lainkaan epäinhimillisemmiksi kuin väriltään, joka oli melkein hohtavan helmenvalkea pimeässä mökissä. Peliteema purkautui mökin sisällä ja pysyi poissa siitä vaiheesta unta eteenpäin.
   Mökistä jatkoin mystistä tehtävääni, jota en muista. Unen teema lieni siis loputon etsintä ja eteneminen jonkin perässä, mikä on ollut kokonaisvaltaisesti unieni pääteema. Törmäsin myöhemmin, jonkin sortin betonitalojen muodostamassa pikkukaupungissa, myöhemmän exäni asuntoon jossa hän eikä kukaan kämppäkavereistaan kuitenkaan ollut. Se ei ollut kaukana todellisuudesta koska kyseinen asunto sijaitsee tiiviisti rakennetulla alueella. Kyseinen tyttöystävä yrittää pitää tiukasti kiinni elämästään rakentamalla todellisuutta ympärillään ja kontrolloiden asioita.
   Asunto oli lähes tyhjä huonekaluista, vain pari patjaa siellä täällä, valaistus oli kummallinen enkä oikein nähnyt lamppuja missään. Paikalle ilmestyi kuitenkin ihmisiä, jotka puhuivat bileistä, kysyivät olenko kutsuttu ja tekivät selväksi olevansa jokainen oman sorttinsa nistejä. Joku oli ekstaasiriippuvainen, mikä oli minulle kummallista, joku oli kiinni joissain muissa muotihuumeissa, joku veti herskaa, toinen mainitsi amfetamiinin. Pyörittyäni jonkin aikaa huoneistossa, jossa tunnuin tyhjyydestä huolimatta parin mukaan tarttuneen unen luoman kaverini kanssa varsin hyvin viihtyvän (anteeksi kummallinen sanajärjestys, kirjoitan huonolla netillä enkä korjaa pahemmin tekstiä), yksi exäni kämppäkavereista ilmestyi paikalle. Hän oli tavallista asiallisempi ja puhui varsin vakavasti ja suolejevasti siitä että ex-tyttöystäväni saattaisi ilmestyä enkä olisi toivottu. Hän ilmestyikin paljon myöhemmin, ja kävi sanaharkkaan eikä minulla ollut tälläkään kertaa mitään valtaa minkään suhteen. Aikaa kului kuitenkin ja setvin asioita muiden paikalla olleiden kanssa.
   Palasin mökkiin, jossa toinen ex-tyttöystäväni oli, en tiedä miksi. Hän meni varsin pian tiuskittuaan uudelleen puiseen kaappiin. En ehtinyt hetkeä pidempään seisoskella paikallani kun kaappi avautui ja tumma, pitkähiuksinen hahmo oli kädet ojossa valmiina hyökkäämään kimppuuni aggresiivisen oloisena. Näin puolet kasvoista hiusten alta, ja olen suhteellisen varma että kyseessä oli mies. Pakotin itseni hereille, nukahdin uudestaan enkä nähnyt enää unia joita muistaa. Nukuin yleensäkin varsin huonosti ja pitkään, aivan kuin olisin taas vakavammin masentunut, ja olisin voinut nukkua ikuisesti verrattuna viimeaikaiseen unirytmiini.
« Viimeksi muokattu: 15.02.2012 03:33:20 kirjoittanut Pakolainen » tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2493 : 15.02.2012 16:29:48 »

heh, näin vähän aikaa sitten unta jossa minulle näytettiin kalenteria ja osoitettiin ensi viikon viikonloppua niillä mielin että mieheni on intissä kiinni tämän viikonlopun vaikka piti olla auki.
eilen sain kuulla että joutuu olemaan sen viikonlopun kiinni eikä nähdä kuukauteen. Cheesy
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Sic itur ad astra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #2494 : 16.02.2012 16:08:42 »

Eilen teinkin yhdestä unesta avauksen ja sitä saa toki tulkita  Wink smitten

Kertokaahan, miksi unissani alkanut usein esiintymään selvännäkijää,noitaa,ennustajaa ja tarot-kortteja?
Mitä nämä meinaa?
Noita yhdessä unessa koitti laittaa jonkun kirouksen päälleni, mutta ohitin tämän ja sain jonkun ns.ikuisen vapauden.
Yhdessä unessa selvännäkijä lähti lähestymään minua, ja välillämme oli valtava energia ja joka suorastaan pelotti minua. Tuntui, että rintani puristuu siitä voimakkaasta tunteesta(joka ei kuitenkaan ollut paha/kipu). Pyysin ettei hän lähestyisi minua, koska se tunne vain voimistui entisestään ja hän kuitenkin tuli hiljaa luokseni. Kosketti minua ja meidän energia ns.sulautui yhteen. Hän sanoi unessa minulle, että "opit vielä käyttämään näitä omia voimiasi ja tämä tunne kertoi siitä,että sisälläsi on suurempi voima".
Sitten tuossa jokin aika sitten nostin parisuhteeseen unessa kortin ja se on maljojen ässä. Katselin korttia ja mietin "tämä on hyvä kortti ja kaikki kääntyy hyväksi".
Sitten toissa öinen uni, josta teinkin avauksen..  selvännäkijä siinäkin unessa.

Toivottavasti joku osaisi kertoa näistä jotain  Cheesy smitten
tallennettu

Nousu,Aurinko,Merkurius & Venus Vaa'assa -*-Kuu & Mars Jousimiehessä.

Vox audita perit, littera scripta manet~Sanottu sana katoaa, kirjoitettu sana pysyy.
leijonaharjainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #2495 : 16.02.2012 23:06:42 »

Hmm, nyt kaipaisin omaan uneeni hiukan avausta, jos joku ystävällinen foorumilainen osaisi auttaa. Smiley

Näen siis usein unia, lähes joka yö. Eilen olin päiväunilla, niin näin pitkän, jokseenkin sekavan unen. Unessa oli mm.perheenjäseniäni, sekä jälleen kerran unessa oli mukana poikavauva, jota kannoin sylissäni. Olen noin puolenvuoden sisään siis nähnyt unissani usein poikavauvoja. Oikeastaan aina lapsi on sylissäni, ja siinä sitä hoidan ja hellin. Lisäksi unissa on todella todella suuri rakkaudentunne lasta kohtaan, ihan hereillä ollessanikin ihmettelen, että kuinka voinkaan unessa tuntea niin suurta rakkaudentunnetta. Poikavauvan esiintyminen unissani on lisäksi hassua sen puoleen, että olen sinkkuna jo pitkään viihtynyt, enkä kovin suuria vauvakuumeita ikinä edes potenut.  Smiley Osaatteko siis mitään sanoa näkemääni lapseen?
Takaisin eiliseen uneeni, kohtaan, joka eniten mieltäni vaivaa. "Lapsikohtauksen" jälkeen olin lapsuudenkodissani, samassa huoneessa ihastukseni (ihastus/kiinnostuksenkohde siis myös oikeassa elämässä, tuli nyt mukaan myös uneen) kanssa. Taidettiin jutella jotain suojelusenkeleistä yms. Sitten pyysin unessa ääneen, että voisiko suojelusenkelini näyttäytyä minulle, sillä en ole koskaan häntä aiemmin nähnyt. Sitten olkapääni/pääni ympärille tuli pieni, nyrkkiä pienempi kirkas valopallo hetkeksi pyörimään. Kohta se hävisi, ja edessäni huoneen toisella puolella oli hennon vihreää ja kirkasta valoa, kuin hiukan enkelin/ihmisen muodossa. Mitään selvää kuvaa siitä ei saanut, mutta selvä väri ja utuista enkelin muotoa tms. Vaikea selittää. Leijui mielestäni noin 10-20cm lattian yläpuolella. Sitten katosi, ja siinä vain taidettiin hiukan ihmetellä ihastukseni kanssa, mutta olin myös aika iloinen.  Smiley Sitten uni jatkui todella sekavasti, enkä itse asiassa muista enää oikein, että miten.

Mutta siis tämä toistuvasti unissani esiintyvä poikalapsi mietyttää, sekä se, että ilmeisesti olen unessa lapsen äiti? Ainakin tunteistani päätellen.  Grin Ja nyt tämä kirkas valopallo/vihreä enkeli? Mitähän lie? Olen viime aikoina alkanut taas paljon miettiä henkisiä asioita yms, joten ehkä tämä näkyy unissakin sitten.

Kertokaahan ihmeessä joku, jos vain osaatte hiukan "verhoa raottaa". Smiley Kiitän.
tallennettu

Nousumerkki Neitsyessä, Aurinko Leijonassa, Kuu Oinaassa, Merkurius Leijonassa, Venus Leijonassa, Mars Leijonassa.
janskutin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #2496 : 17.02.2012 09:22:17 »

Pienenä näin unta monena yönä peräkkäin, että istuin perheeni kanssa sohvalla katsomassa telkkaria.
Yhtäkkiä ikkunan takana oli pieni enkeli joka näytti lelulta,se tuli lähemmäksi koko ajan kun se oli muutaman metrin päässä niin se muuttui piruksi. Rupesin aina tämän unen nähdessäni itkemään. Piru piti tappaa tunkemalla sormi sen pään läpi,piru oli kuin muovinen lelu ja erittäin pieni. Embarrassed
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2497 : 17.02.2012 11:39:42 »

Eli viimeyönä, tai oikeestaan tässä aamulla näin seuraavanlaista unta:

- Asun henkilön x kanssa samassa talossa joka on meiän talo oikeasti, talossa muitakin ihmisiä
- X ei vietä aikaa kotona enää niin paljoa kuin ennen ja ei enää edes meinaa ilmoittaa minne menee.
- Alan pelaamaan keinupalloa joidenkin kanssa kunnes mulla pettää hermot kaikista jutuista johtuen ja
heitän muita ikävästi jollain ja menen katsomaan joko henkilö X olisi tullut kotiin.
- Pihassa ja tallissa on paljon autoja mutta mikään ei ole henkilön X auto vaikka jotain samoja piirteitä joissain on.
- Sisällä soitan henkilölle X ja puhelimeen vastaa joku nainen jonka nimenkin saan unessa selville, valveilla nimi kuulostaa tosi tutulta.
- Kuulen kuinka joku sanoo taustalla että 'taasko se kiusaa sua?'.
- Kysyn että aikooko X tulla kotiin yöksi ja saan vastaukseksi että kai on pakko tms.
- Tyttö puhelimessa kysyy minulta että haittaako minua jos X on yrittänyt esim. suudella häntä.
- Sanon että X saa tehdä mitä haluaa koska on kuitenkin sinkku enkä voi määräillä.

Puhelu vaan jatkuu ja jatkuu ja on tosi hiljaista välillä eikä kukaan katkaise sitä vaan käyn itse varmaankin nukkumaan ja sitten se uni vasta loppuu.


X= eräs miespuolinen henkilö kenen kanssa on ollut jonkilaista säpinää tossa viime syksynä ja nyt alkuvuodesta uudestaan kunnes lopetettiin yhteyden pito tässä muutama viikkoa sitten.
tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #2498 : 17.02.2012 15:49:40 »

Mäkin kaipaisin vähän apuja osaavammilta foorumilaisilta Smiley

Näin muutama yö sitten unen, jossa olin menossa junalla jonnekin. Juna ei ollut kovin täynnä ja tyhjiä paikkoja oli siellä täällä, mutta kävelin silti pitkän aikaa vaunua edestakaisin etsien istumapaikkaa. Lopulta näin miespuolisen ystäväni ja menin hänen viereensä istumaan. Yritin jutella, mutta hän oli liian keskittynyt lukemaan kirjaa (/surffaamaan netissä/tms, en muista ihan tarkkaan). Totesin, että jään seuraavalla asemalla pois ja hän vain vilkaisi mua. En muista sanoiko hän mitään, ehkä korkeintaan vain ihmetteli että nytkö jo jään pois. Uni loppui siihen, kun olin nousemassa ylös lähteäkseni. Tunnelma oli hieman ahdistava ja painostava, inhottava Undecided

Mun kirjassa sanotaan, että "Juna vie eteenpäin runnovalla nopeudella, kaikki esteet sivuun työntäen. Tämä unikuva viittaa lähtemiseen, menneen taakse jättämiseen ja kehitykseen. Junalla kulkeminen on matkaamista halki elämän. -- Junalla liikutaan asemalta toiselle eli tavoitteesta tavoitteeseen. Junasta pois jääminen viittaa kehityksen taantumiseen. Et ehkä halua pyrkiäkään kovin merkittävään asemaan elämässä. -- Junassa istuminen enteilee, että sinua odotetaan määränpäässä."

Pari päivää ennen tuon unen näkemistä pyysin apua enkeleiltä, koska tiedostan itsekin olevani aika hukassa elämässäni. Mulla on koti, ystäviä ja opiskelu- ja työpaikka, mutta silti hölmöilen ympäriinsä. Päällisin puolin kaikki näyttää olevan kunnossa, mutta oikeasti mä en sisimmässäni tiedä yhtään mitä haluan, ja siitä johtuen hukutan epävarmuuteni ja tulevaisuuden pelkoni alkoholiin, juhlimiseen ja miehiin.

Olen melko varma, että siinä unessahan se enkeleiden vastaus oli, mutta en vain osaa tulkita sitä. Tiedättekö te sen tunteen, kun joku asia on ihan nenän edessä, mutta silti ette vaan osaa yhdistää pisteitä toisiinsa? Ei vain näe metsää puilta. Mulla on nyt just sellanen olo.

Jos vaan joku viitsisi edes vähän tönäistä mut oikeaan suuntaan, niin eiköhän asiat sitten pikkuhiljaa alkaisi kirkastua smitten
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
Indium
Vieras
« Vastaus #2499 : 17.02.2012 18:53:23 »

Sherry, minusta tuo unesi korreloi aika selvästi sen kanssa mitä sanot. Haet paikkaasi junassa ja olet jäämässä ennen aikojaan pois, se sopii siihen miten sanot että tunnet olevasi hukassa. Unessa ystävä ei oikein kuuntele sinua, sanot että päällisin puolin elämäsi näyttää olevan ok - tietävätkö ystäväsi epävarmuudestasi, haluaisitko puhua siitä heille? Tuntuuko että heillä on tärkeämpää tekemistä kuin kuunnella sinua?

Leijonaharjaisen unen vauvasta tulee mieleen lähinnä se, että vauvan saaminen unessa merkitsee monesti jotain uutta alkua elämässä, ja suhteesi vauvaan kuvaa omaa suhtautumista siihen.  Smiley
tallennettu
leijonaharjainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #2500 : 17.02.2012 23:06:15 »

Kiitos vastauksesta Indium.  Smiley Rupesin hiukan itsekin puimaan asiaa mielessäni, niin vauva=uusi elämä, hyvin loogista.  Smiley
tallennettu

Nousumerkki Neitsyessä, Aurinko Leijonassa, Kuu Oinaassa, Merkurius Leijonassa, Venus Leijonassa, Mars Leijonassa.
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #2501 : 18.02.2012 10:56:56 »

Näin kaksi eri unta, koska heräsin hämäriin ääniin. Muistan vain ensimmäisen unen.

Jahtasin Karhukoplaa Roope Ankan, Milla Magian, Pelle Pelottoman ja mahdollisesti muiden hahmojen kanssa. Jahtaaminen kävi museoksi muutettua, vanhaa rakennusta ylöspäin ja liikkuminen meni suurimmaksi osaksi kaiteita pitkin liukuen. Aina oli melkein saamassa koplaa kiinni, kunnes viimein tuli ylin kerros.
   Toisin kuin alemmat kerrokset käytävineen ja pienempine huoneineen, ylin kerros oli yksi suuri huone korkealla katolla. Värimaailma oli suurimmaksi osaksi punaista -  matot, vitriinit sun muut - valkoisen lattian kanssa. Karhukoplan jahtaaminen jäi aikalailla siihen paikkaan, ja tutkailin huonetta. Sain pian selville että talo ja tontti olisi jonkin sortin arkeenpalautumisleiri, joka kestäisi viikon. Siihen kuuluisi uintia, leiritulen tekoa, talon alempien kerroksien huoneissa nukkumista ja muuta hämärää.
   Sen saman päivän aikana, jolloin olin saapunut rakennukseen, oli "ensimmäinen uimatunti", eli lillumista järvessä muiden osallisten kanssa. Ohjaaja oli militaristisen oloinen mies jossain sotavermeissä - en kiinnittänyt hahmoon erityisempää huomiota. Mieskuntoani morkattiin kun en liikkunut, kun ei oltu käsketty liikkua.Illemmalla, unimaailman mukaan kello 22 aikaan, olin ulkona paistaakseni jotain kummallista syötäväkseni mitä minulla vain sattui olemaan - valmistinkohan itselleni tupakantumppeja? Serkkuni oli myös paikalla ja lämmitti tulessa lihapiirakoita. Lisäksi useampi ihminen kävi puskakusella, ikään kuin sisällä ei olisi ollut vessoja - toisaalta niiden puuttuminen ei olisi ihmetyttänyt. Tulen läheisyyteen ilmestyi kuvitteellnen B- tai ex-julkkis, joka selitti selviävänsä darra- ja juoppoputkesta leirillä, mutta ettei pitänyt uimisesta lainkaan.
   Seuraava päivä alkoi uimatunnilla. Saavuin paikalle ja vesi oli päiväsaikaan heti selkeämmän ja kirkkaamman oloinen. Ohjaaja antoi neuvoja kun uiskentelin ympäriinsä lähellä muita. Ohjaaja käski 5 sekunnin sukelluksen pohjustaen nopealla kysymyksellä: "Riittääkö happi?" Tämän jälkeen minua neuvottiin palaamaan muiden rinnalle, mistä jatkettiin sitten uimalla välipisteen kautta järven toiseen päähän.
   Uiminen oli hienoa unessani. Vesi kantoi minua helposti ja vastusta ei ollut nimeksikään. Jokainen veto veti minua varmaan metrin eteenpäin, ja saatoin ottaa rennosti edetessäni kovin nopeasti ensimmäiselle pisteelle. Tässä vaiheessa kuulin ohjaajan huutavan rannalta anteeksipyyntöä siitä, että "epäili mieskuntoani". Kun saavuin ensimmäiselle pisteelle, siellä oli muiden joukossa ollut ala-asteikäinen tyttö, joka tuntui olleen joskus rasittava. Silloin minulla ei ollut minkään sortin negatiivista tunnelatausta. Tyttö halusi kuitenkin painia, vaikka pohja oli lähellä, enkä tehnyt oikeastaan muuta kuin annoin hänen kiipeillä ympärilläni ja saatoin kääntyä hetkeksi pää alaspäin vedessä. Pinnan alla tajusin että järvenpohja oli aikaisemmin - ehkä toisessa unessa - koluttu paikka, ja siellä oli minulle ennestään tuttu muodoltaan kuutiomainen syvänne, jonka tiesin pitävän ruosteista ja mielenkiintoista roinaa sisällään. Kun tajusin muiden jo menneen järven toiseen päähän, en ennättänyt aloittaa uimista ennen heräämistäni.
tallennettu
nono
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #2502 : 19.02.2012 00:02:47 »

Hei! Näen toistuvasti unta ,että suuni vääntyy niin ,etten saa sitä kiinni ja nyt siinä samassa unessa silmänikin alkoi kääntyä ympäri ja siellä näkyi mustaa takana.
Huusin äidilleni panikissa että soita anbulanssi ja lähdin ulos portaiden alapäähän tupakille ,sitte heräsin!
se oli niin toden tuntusta et pelotta ,jos nään uudestaan.Mitä tällainen uni tarkoittaa?osaako joku kertoa?
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2503 : 19.02.2012 14:29:25 »

Näin viimeyönä unta jossa minä, mun hyvä ystävä ja tämän poikaystävä oltiin jollain terassipöydän ääressä ja puhuimme Panama Rayosta joka on siis oululainen rapmuusikko/tuottaja. Kaverin poikaystävä sanoi sitten että hän ja kaverini ovat menossa naimisiin ja varasivat jonkun hienon illallisen jostain pizzeriasta Cheesy:D Sitten unen lopussa näin välähdyksen kahdesta partaterästä.
tallennettu
tmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #2504 : 19.02.2012 16:20:13 »

Mitä mahtaa tarkoittaa? Cheesy

Näin unta että olin isossa vaatekaupassa jossa oli kilpailu, että muutamat ihmiset saivat 10 minutin sisällä ottaa niin paljon alusvaatteita kun ehti.... tähän asti uni oli aika selkeä.... sitten alkoi uusi kilpailu jossa osaanottajat valittiin niin, että piti juosta yhdestä ovesta sisään ennen kuin ne sulkeutuivat, ehdin juuri ja juuri.

paikalla oli muuatma tuntematon ihminen oli hyvin pettyneen näköinen siinä ja lupasin tietenkin heille ettei hätä ollut tämän näköinen kahmin vaatteita heillekkin olihan aikaa 10 minuuttia ja vaatteita oli paljon jostain syystä harmaa on jäänyt mieleeni.. jossain vaiheessa eksyin siellä muihin huoneisiin jotka oli tiiliseinäisiä varastoja harhailin siellä ja minulle tultiin kertomaan, että vaattet jotka olin ehtinyt kasaamaan oli viety paikkkaan johon minun piti ne viedä, että saan ne sieltä sitte.

että näin crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 165 166 [167] 168 169 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: