Sivuja: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2100996 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #2475 : 06.02.2012 21:08:25 »

Tiiän, että ei ne unet katoa, vaikkei niitä näekkään.
Mutta stressi ja univelka sopii kuvaan kyllä. Entäs tupakka?
Olen alkanut imeä sitäkin pirua taas oikein urakalla.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2476 : 07.02.2012 13:24:51 »

Näin unta, että taivaalla lensi kirjain muodostelmassa mustia lintuja (mun unissa mikä tahansa on mahdollista  Grin) ja ne muodosti muistaakseni "& V.A" kuvion. Toi oli taas ainoa uni mitä muistin, niin aloin tossa aamulla kelaileen, mikä tai kuka V.A. ja ainoa joka nyt pulpahti pintaan oli V.A. Koskenniemi. Hieman tässä koittanut perehtyä hänen tuotantoon ja jollakin tavalla kolahtelee kohdilleen.. Ehkei sillä edes ole väliä, oliko ne kirjaimet juuri noin, ainakin tähän flunssaiseen päivään tuli hitunen kipinää  smitten
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2477 : 07.02.2012 14:38:11 »

Mä oon alkanut vähän pelkäämään mun unia, tai niitä jotka jää mieleen ja joista tulee se erityinen tunne, ja jotka ovat useimmiten toteutuneet.
Näin vähän aikaa sitten unta jossa näytettiin mieheni antamaa rannekorua minulle, taustalta mieheni sanoi että "No anna se sitten minulle takaisin", ja annoin sen hänelle takaisin.
Sitten aika vasta näin unen jossa poistin puhelimestani mieheni hellittelynimen edessä olevan "ICE" -koodin, tosin jätin kyllä sen hellittelynimen siihen.
Jaahas, pitäiskö tässä sitten vain odotella ja pelätä vai ovatko nuo merkkejä siitä että pitäisi tehdä jotain erityistä suhteemme eteen?  :Smiley

plaah, olen väsynyt.

noh, jotain hyvääkin. minulla on tehnyt jo pari päivää mieli älyttömästi juustokakkua ja olen parina viime yönä nähnyt jopa untakin siitä kun väsään niitä. Cheesy
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #2478 : 07.02.2012 14:43:03 »

Näin ihan kreisin unen. En ole muuten koskaan ennen tällaista nähnyt. Uiskentelin jossa ruoassa, taisi seoksessa olla ainakin lasagnea ja paljon juustoraastetta jota hieroin sääriini ja ajattelin samalla jotenkin tyyliin, että tämä voi tulla kalliiksi mutta ei se sitten vaikuttanutkaan siltä tai en murehtinut asiaa sen enempää. Samassa unessa taas ensirakkauteni tuli osoittamaan tukensa minulle sivelemällä isovarpaani  Cheesy crazy2
Grin Grin Grin
 2funny

Ja Ambrel väsää juustokakkuja  uglystupid2

Onpas nyt juustoisaa tosiaan Cheesy
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2479 : 10.02.2012 22:16:40 »

Tuli tämmöseen ihme aikaan väläys viime yön unesta... jonkin sortin rata joka piti kulkea läpi, osa siitä vei itse mua eteenpäin jollain kelkalla tai sellaisella, osa piti kiivetä/kulkea omin voimin. Kaikki osat vaaleaa koivupuuta.

Tää uni itse asiassa on mulla ollut ennenkin, eri variaatioina. Joissain niistä tuun radalla kohtiin joista en vaan tajua miten mennään eteenpäin, joskus liikutaan valtavien hallien katonrajassa.

Mutta tällä kertaa oli vain ihan pieni rata pienessä huoneessa, koko tilanne erilainen kuin aiemmissa unissa. Kun tuli se kohta että piti antaa koneen viedä (en muista istuinko vai roikuinko jotenkin) niin odotin ihan hirveää loppumäkeä jossa kiljuisin kun hirvittää kauhea vauhti, mutta se loppumäki olikin tosi pieni, kuin sylivauvojen pulkkamäki, ja jäi hyvä mieli.
« Viimeksi muokattu: 10.02.2012 22:18:23 kirjoittanut Indium » tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #2480 : 11.02.2012 17:21:03 »

Olin liikuntahallissa, jossa oli juoksurata. Juoksuradan varrella oli ovia, ja niistä pääsi paikalliseen liikuntakeskukseen. Juoksin lenkkiä ja näin äitini, joka oli tullut radalle hollantilaisesta hotellista, jonka nimi oli doorvaark mir hilfen (?!?!?! Grin en tiedä mistä tuo nimi tuli?!) ja halusin ehdottomasti päästä sinne. Lähdin siis juoksemaan juoksurataa niin kovaa, että ovi ulkopuolella vaihtui hotellin oveksi. Selitys tälle oli, että juoksin niin kovaa ettei ulkomaailma kestänyt nopeuttani paikoillaan vaan vaihtui juoksunopeuteni verran etelään päin... Eli pääsin juoksemalla hotelliin!!
tallennettu
ryuuou
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #2481 : 12.02.2012 03:54:35 »

Yksi mieleen painunein uni, jonka olen nähnyt useammankin kerran. Väliä on ollut joitakin vuosia.. ensimmäisen kerran joskus lapsena.

Se suunilleenkin menee näin:
Ilma on pilvipoutainen ja aurinko koittaa tirkistellä pilvien takaa.
Kävelen kuusikon läpi kulkevaa soratietä, jonka vasemmalle puolelle aukeaa vähänmatkan päässä niittyaukeama.

Jossa kasvaa noin polveen asti ulettuvaa vihreää heinää. Kauempana niityllä nousee mäki jonka harjalla on täysin valkoinen 2 kerroksinen tasakattoinen funkkismainen talo, jonka lähimaastossa kasvaa muutamia jonkinsorttisia lehtipuita.
Joiden katveessa seisoo kourallinen mustiin laseihin ja pukuihin sonnustautuneita miehiä.

Talon yläkerrassa on iso pyöreä ikkuna, jonka takana näen itseni istumassa (tai näin ainakin luulen) ja katson sieltä itseäni sinne soratielle.
« Viimeksi muokattu: 12.02.2012 04:05:51 kirjoittanut ryuuou » tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2482 : 12.02.2012 10:26:34 »

Tämmönen uni tällä kertaa: Olin äitini luona, veljeni ja isäni olivat myös, oli kesäkuun puolivälin päivä. Sanoin jollekin tytölle että minulla oli itse asiassa yhä talviturkki karistamatta. Päätettiin lähteä isäni ja veljeni kanssa uimaan. Laitoin ylleni jotkut tosi pikkuruiset valkoiset alusvaatteet ja läpinäkyvän pitsineulepaidan. Kaivoin esiin bikinit jotka ovat sopineet minulle vuosia sitten, ja kaksi pyyhettä, vaaleansinisen ja pinkin. Meinasin ottaa vaihtoalusvaatteetkin, mutta enpä ottanutkaan. Lisäksi otin hammasharjan ja tahnan mukaan, ja ajattelin jo uinnin jälkeistä peseytymistä, miten sylkisin hiekanjyviä suustani.

Noustiin autoon, isä ajoi, veli oli etupenkillä, minä takapenkillä keskellä. Meillä oli vain hyvin vähän aikaa, joten sanoin että käyn vain kastamassa ja tulen pois. Isän ajotyylissä oli jotain tosi outoa, hän oli kauhean hermostunut ja auton kierrosluku kävi aina ihan tapissa (eli meni koko punaisen alueen yli) kun vaihde vaihtui. Ajattelin kirkkaan punaista Fiat Puntoa josta joku oli hänelle sanonut että aja varovasti, ja hän oli huudattanut moottoria ihan samalla tavalla.

Koko kotipaikkakuntani pellot olivatkin ohuen jään peitossa, ja jäällä käveli ihmisiä. Siellä oli siis ollut tulva joka oli peittänyt pellot, ja vesi oli jäätynyt. Mietin, miten kylmää järven vesi mahtoi olla, ja autossa keskusteltiin ääneen kuinka tuo tulva oli oikeasti peittänyt aivan kaiken alleen. Saavuimme risteykseen, jonka muistin kaikuna toisesta unesta, mutta jota ei ole oikeasti olemassa. Käännyimme kai vasemmalle siitä, ja vaikka äsken olimme peltojen keskellä, nyt molemmin puolin tietä oli puita. Edessämme oli viiden pyöräilijän sakki. Isä soitti auton soittokelloa (häh?) ja sitten painoi torvea, ja ohitti pyöräilijät. Sanoin viimein ääneen siitä kierroslukumittarista, ja hän vain sanoi että kyllä tämä saa kiertää yhtä paljon kuin edellinen auto. Kuuntelin moottorin ääntä, se kuulosti vähän huonolta.

Nyt edessämme oli jokin vanha punainen viistoperäauto, joka näytti meille vilkulla että saamme ohittaa. Vastaan tuli autoja koko ajan, mutta isä lähti ohittamaan. Vastaantulijat väistivät pientareen puolelle. Ajattelin auton turvatyynyä. Kaikki näytti menevän hyvin, kunnes jostain ilmestyi vaaleankeltainen kuorma-auton nokka, se ajoi suoraan meitä kohti. Hirveä tärinä, jotenkin havahduin, kysyin "Mitä oikein tapahtui?" mutta kukaan ei kuullut. Tiesin että jonkun kasvoissa oli hirveitä arpia.

Yhtäkkiä katselin kaikkea ulkopuolelta tuntematta maata allani tai mitään muutakaan, olin kuin irti ruumiista. Kuorma-auto oli pysähtynyt, meidän auto olikin heinikossa niin että perä vähän näkyi. Oliko isä ehtinyt sittenkin ohjata sivuun ja välttää nokkakolarin? Hän käveli tosi vihaisena tiellä, hän ei näyttänyt yhtään itseltään, tukka oli melkein hartioille asti pitkä ja vaalea ja kasvotkin olivat erilaiset. Kuljin hänen edellään selkä edellä katsellen häntä, nousten hitaasti ylemmäs ja ylemmäs. Hän sanoi jollekin sivulliselle hyvin painokkaasti jostain kassillisesta omia tavaroitaan. Tunsin outoa pistelyä ja sitten heräsin.
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #2483 : 12.02.2012 14:40:02 »

Minä näin taas piitkästä aikaa unta, minkä muistan.

Laitoin käsiäni exän käsivarrelle, tarkoituksena jotenkin hoitaa häntä.  Fiilis oli sellainen, että laitan nyt nämä kädet tähän, eihän mun käsis mitään voimaa tai taikaa ole, kunhan nyt pidän näitä tässä.  Siihen meidän viereen tuli joku mies, jotenkin ivallisen tai vähän puolikyllästyneen oloinen, tuli tunne, että hän oli vähän tuskastunut muhun, kun en luota kykyihini.  Hän näpelöi kämmenselkiäni, ikään kuin olis kevyesti kosketellut pianon näppäimiä.  Käsissäni tuntui voimakas sähköisku, putosin säikähdyksestä polvilleni.  Samalla jysähti, kuin ukkonen olisi jylissyt.  Itkin.  Ex oli vaan sivuosassa, en muista hänestä muuta, enkä unesta muutakaan.

Kommentteja? 
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #2484 : 12.02.2012 16:10:55 »

meimin uni kuulostaa Kheiron-käsi unelta eli tr  chiron vaikuttamassa.
Indiumin unesta tulee taas mieleen autoineen, hammasharjoineen, miehineen, retro  mars neitsyt,
mielellään vielä 3 huoneessa transiittina. Punainen auto on jotenkin varoittava kuten Marsin transiittikin.
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #2485 : 12.02.2012 16:51:02 »

meimin uni kuulostaa Kheiron-käsi unelta eli tr  chiron vaikuttamassa.

Niin, Kheironin paluu ollut hiljattain, mulla tuli sama tunne, että liittyy jotenkin siihen.  Mutta mitä tarkoitat 'Kheiron-käsi' unella?
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #2486 : 12.02.2012 17:10:19 »

Ja mulle tuli nyt mieleen tämä mitä yritin muistaa, että kohtasin unessa suden. Voimaeläimeni. Meillä oli jokin keskustelu, mutta suureksi harmikseni en muista siitä sen enempää  Undecided Oli jo kova työ muistaa tämänkään verran.
Mutta, kotikenttä on se asia, josta se tulee aina kertomaan, oma reviiri ja lauma. Omistaan huolta pitäminen.
Niiden parissa nyt voimaa tarvitsenkin kyllä.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #2487 : 12.02.2012 18:37:19 »

meimi,
Kheiron sanana tarkoittaa "kättä".
Siihen yhdistetään käsillä parantaminen, käsiala, kiropraktiikka, käsityö, asioiden käsittely, kirurgia, joka aluntein oli taitavaa käsityötä.
Sullahan tais olla kuunpaluukin? Ja vaakakuu aviota, entistä yhteiseloa.
Eilen oli myös semisekstiiliketju  chiron kalat  aspect_ssxuranus venus oinas aspect_ssx jupiter harka.
Jupiterhan kuvataan salamoita viskeleväksi jumalaksi ja Uranus on sähköistävä.
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #2488 : 12.02.2012 19:48:51 »

meimi,
Kheiron sanana tarkoittaa "kättä".
Siihen yhdistetään käsillä parantaminen, käsiala, kiropraktiikka, käsityö, asioiden käsittely, kirurgia, joka aluntein oli taitavaa käsityötä.
Sullahan tais olla kuunpaluukin? Ja vaakakuu aviota, entistä yhteiseloa.
Eilen oli myös semisekstiiliketju  chiron kalat  aspect_ssxuranus venus oinas aspect_ssx jupiter harka.
Jupiterhan kuvataan salamoita viskeleväksi jumalaksi ja Uranus on sähköistävä.
oh... HUH!
Kaikki sä hoksaat ja tiedät.  Kaikki täsmää.  Kiitos!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #2489 : 12.02.2012 19:55:32 »

Jos sulla meimi oli kuunpaluu, niin kuunpaluukartta ja sen lunar opposition kartta vois avata sulle myös untasi ?
Että mikä on sen todellinen sanoma, mihin se lunar oppositiolla huipentuu?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: