Sivuja: 1 ... 149 150 [151] 152 153 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106654 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2250 : 13.09.2011 18:22:40 »

liveforever
Älä etsi henkilöitä, vaikka niitä löytyisikin.
Nimi unessa on aina hyvin henkilökohtainen viesti.
Mulle tuli ihan intuitiolla ja pienellä tietämyksellä mieleen  venus.
Venuksen laaksoille ja kukkuloille on annettu nimiä naisten mukaan.
Sieltä löytyy tuo Aino.
Ensimmäinen suomalaisnimi, joka 1980-luvun alussa pääsi Venukseen, oli Aino.
 Aino, Kalevalasta tuttu neito, sai oman tasangon Venuksen pohjoiselta pallonpuoliskolta.

Maria on myös naisen nimi ja hyvin toisenlainen  venus.
Afrodite / Venus oli seppä Hephaistoksen puoliso.
Seppänen? Kukkanen, tyttönen. Mikä on -nen päätteen merkitys?
"Pienentävä" vai miehen sukunimen ottava?
Hephaistos on sisäisen tulen, taidon, ammattitaidon ja työn jumala.
Mestarillinen seppä. Taidekäsityöläinen.
Asteroidi numerolla 2212, nyt Hephaistos rx 4  kaksoset.
Asteroidi 170 Maria nyt 14  leijona.

Katso Venuksellesi tulevat transiitit. Tai Venuksen tekemät, nyt 28  neitsyt.
Mieti missä sinä olet taitava, ammatillisesti ja naisena. Jos olet nainen.
Oletko vaihtamassa siviilisäätyä Aino-neidosta "sepän" puolisoksi?

http://almanakka.helsinki.fi/kaku/02_9.html#3
« Viimeksi muokattu: 13.09.2011 18:25:50 kirjoittanut nikki » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2251 : 13.09.2011 18:57:46 »

wow nikki  Shocked
Aika virtuoosi Smiley
tallennettu
Birgere
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #2252 : 15.09.2011 13:16:59 »

Olen nähnyt unta helmikuussa aivokalvontulehdukseen/verenmyrkytykseen menehtyneestä vanhimmasta (20v) pojastani. Unessa istuimme laiturin päässä poikani kanssa vierekkäin, ja juttelimme erilaisista asioista. Vaikka välillä hän ärtyi, kun ei saanut konetta (jolla pelasi) toimimaan kuten piti, suurimman aikaa hän vain hymyili ja jutteli minulle. Onki välillä kaloja. Istuimme siinä tosi pitkään ja juttelimme koko ajan. Koko unen ajan minulla oli lämmin ja valoisa, turvallinen olo, kaikki oli niin lämpimänvaloisaa, kullankeltaista. Ympärillämme oli lämpimän ruskeita sävyjä, puut, kasvit, taivaanrannassa oleva aurinko lämmitti. En olisi halunnut millään lähteä pois. Pyysin, että antakaa minun jäädä tänne. Minulla oli niin sanoinkuvaamattoman hyvä olla hänen luonaan. Unessa hän oli hyvin elävä. En missään vaiheessa ajatellut, että hän olisi kuollut. Hän oli elossa, siinä vierelläni. En olisi millään halunnut lähteä pois....=viesti henkimaailmasta, lapsellani on kaikki hyvin. Ei enää tunne kipua. Hymyilee minulle ja katsoo minua silmiin. <suuri ikävä ja kaipuu iski kun aamulla heräsin>

Seuraavassa unessa oloni oli "normaali", hän tuli minulta kysymään, miten voi keittää teetä, kun ei ole kahvinkeitintä, neuvoin häntä, että otappa kattila ja laita siihen vettä, sekä teepussi, niin saat teen juotavaksi. Hän hymyili, kiitti ja antoi minulle kattilan, johon laitoin vettä. Hella, jolle minun se kattila piti laittaa olikin rikki, joten laitoin sen viereiselle hellalle. Jäimme keittokomeroon juttelemaan. Hänellä oli pieni asunto, jossa hän asui, esitteli sitä unessa minulle. Tässäkään unessa en älynnyt hänen olevan kuollut. Mutta uni oli samanlainen väritön, harmaan/sinisen erisävyjä, kuten normaalisti kaikki uneni.

Ajatuksia?

« Viimeksi muokattu: 15.09.2011 13:20:38 kirjoittanut Birgere » tallennettu
Birgere
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #2253 : 15.09.2011 13:51:52 »

Ensimmäinen uni, jonka poikani kuoleman jälkeen hänestä näin, hän oli pukenut lenkkivaattensa päälleen ja tuli sanomaan , kuten aina, huoneeni ovelle, että lähtee lenkille. Tuumasin, että ok. Sit havahduin ja hihkaisin perään, että ethän sinä voi lenkille lähteä, sinähän olet kuollut?? Siihen hän vain hymyili, laittoi korvakuulokkeet korvilleen ja lähti ulko-ovesta ulos.

Seuraavissa unissa hän kulkee mukanamme kauppareissuilla. Hymyilee ja katselee meitä kauempaa, kulkien koko ajan mukanamme, mutta ei puhu mitään, hymyilee vaan.

Pyykkiunessa, huusin kaikille lapsille, että äkkiä ulos hakemaan pyykkiä, tuollahan sataa vettä kaatamalla, pyysin lapsia laittamaan pyykit kahteen eri pinoon, kuiviin ja märkiin. Pyykkinaruja oli tajuttomasti, ja ne olivat todella korkealla, että joutui kurottamaan. Mietin unessakin, et miten nuorin tyttäreni (11v) oikein niille yltää. Vanhin poikani oli tässäkin unessa mukana, korjailemassa pyykkiä pois naruilta.

tallennettu
Birgere
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #2254 : 15.09.2011 14:04:19 »

Edellinen viesti jatkuu..

Sitten hyökkäsi syyllisyys kimppuuni, mietin, mitä olisin voinut tehdä toisin, että poikani olisi selvinnyt, eikä menehtynyt. Silloin uneni muuttuivat synkemmiksi ja painajaiset alkoivat tulla uniini.
Vanhin poikani on aina meidän apuna, painajaisissa auttaa aina perhettämme kukistamaan meitä kohdanneen hirviön/pahan. Näissä unissa hän kuolee lopussa, joten menetän hänet aina uudelleen ja uudelleen mitä ihmeellisimpiin vaivoihin/onnettomuuksiin.

Sitten tuli se valontäyteinen uni. Voin vieläkin aistia sen lämmön ja valon tunteen, kirkkauden. Ja sit nuo muut unet, jotka edellisiin kirjoittelin. Yhdessä unessa hän komensi omia armeijan joukkojaan, oli todella pidetty johtaja. Kertoi minulle päivärutiineistaan komennuksella. Ylpeänä katselin, kun hän komensi joukkojaan ja näin sotilaiden silmistä, miten he kunnioittivat poikaani komentajanaan.

Viimeisin uni, jonka hänestä näin, niissä hän on noin 5-v pojannapero, touhuilee omiaan pikku veljiensä kanssa. Hymyillen katson heidän touhujaan sohvalla istuen, kuten aikoinaan oikeassakin elämässni tein.

Niistä unista tuli vain ikävä häntä kohtaan. Kuten koko ajan hereillä oloaikani mietin häntä ja omaa syyllisyyttäni hänen kuolemaansa. Toivoisin niin tajuttomasti ettei hän olisi kuollut, vaan olisi täällä tänään meidän kanssamme. Ikävä ja suru musertaa sisäntäni. Yritän jaksaa päivä kerrallaan elää elämääni, sydän murtuneena, kompuroiden tällä surun kivikkoisella tiellä.

tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #2255 : 15.09.2011 15:33:36 »

Näin toissayönä unta, että minulla oli lemmikki-ilves. Se oli pihallamme koirani kanssa, ja olin pitänyt siitä jo jonkin aikaa hyvää huolta, joten järkytyin nähdessäni, kuinka se yritti yhtäkkiä hyökkäillä koiramme kimppuun. Juoksin ulko-ovelle, jota koira raapi hädissään, ja yritin raottaa ovea vain sen verran, että koira pääsisi sisään. Koira juoksi ohitseni sisään aivan verisenä, mutta totta kai ilveskin pääsi eteiseen. Sillä oli yhtäkkiä sellaiset luonnottoman pitkät kynnet, ja se alkoi raatelemaan minua, ja minun täytyi taistella sen kanssa henkeni edestä, loppujen lopuksi päätyen siihen, että minun oli tapettava se. Selvisin itse hengissä, ja samassa uni vaihtui.
Olin erään ihmisen kanssa huoneessa, jossa oli peili. Välillämme on hieman epäselvät välit, ja nyt aloin korjata hänen kravattiaan, joka hänellä oli kaulassa. Hän kiitti ja hymyili, ja katselimme peilikuvaamme rinnatusten vielä hetken. Sitten hän vain totesi, että "tule, mennään ja juhlitaan." ja lähdimme ja heräsin.

Mitä ovat nämä raatelu-unet, joissa kissaeläimet hyökkäilevät minut kimppuuni? Joku saa tulkintaa heittää, jos vain ajatuksia herää. Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2256 : 15.09.2011 19:26:01 »

Minä näin viikonloppuna  todentuntuisen unen joka koski itseäni.
Unessa minulla oli kammottava mahakipeä, sitten minulle näytettiin ultraäänikuva jossa oli kaksi pientä vauvaa ja ne vilkuttivat minulle. Lääkäri selvitti minulle, että olen viikolla seitsemän. Unessa itkin tätä vauva asiaa yhdelle ystävälleni ja hän yritti lohduttaa minua, että hyvin siinä menee ja aikanaan kaikki selviää.

Tämä on toinen kerta, kun minulle näytetään unessa ultraäänikuva. Edellisellä kertaa 6 vuotta sitten näin unen jossa minulle enkeli selvitti tulen saamaan kaksoset ja näytti ultraäänen minulle, siinä näkyi 2 vauvaa. Minua kauheasti nyt pelottaa, että uni käy toteen. Pelkään todella odottaa kaksosia, raskaus oli viimeksi henkisesti niin raskas ja elämäntilanne on nyt sellainen, etten halua vauvaa.

Tähän mennessä on nyt käynyt toteen, että minulla oli maanatai-tiistai välisenä yönä ihan kammottava mahakipeä kun olin syönyt ruokaa, joka ei soveltunut vatsalleni. Istuin melkein koko yön kaksinkerroin vessassa ja oksentelin.
Ja nyt sitten kävi semmonen vahinko kortsun kanssa Embarrassed ja mun omatunto ei antaisi hakea mitään jälkiehkäisypilleriä, vielä kyllä ehtis.

Jos lasten on tarkoitus syntyä, he syntyvät ja te selviätte siitä.

Jos et tahdo heidän syntyvän (et ainakaan vielä tai et ehkä koskaan), sinulla on vapaa tahto kieltäytyä asiasta. Muiden on kunnioitettava vapaata tahtoasi. Se on universaali laki.

Esimerkkinä ystäväni ystävä, joka tuli 16-vuotiaana raskaaksi ja päätyi aborttiin elämäntilanteensa takia. Seuraavan kerran hän oli raskaana 26-vuotiaana ja päätti pitää lapsen. Kun lapsi kasvoi niin isoksi, että osasi jo puhua, hän oli tokaissut äidilleen "Äiti, miksi sä et antanu mun tulla tänne sillon jo ekalla kerralla? Miksi mun piti odottaa 10 vuotta?"

Eli, jos lapsi on tulossa ja se kuuluu sieluntielle, niin tapahtuu. Silti, vapaata tahtoa saa käyttää - ystäväni ystävä olisi voinut päätyä siihen, että hän tekee abortin jokaisen raskauden kohdalla.
« Viimeksi muokattu: 15.09.2011 19:27:49 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2257 : 16.09.2011 07:10:43 »

Minä sympatiseeraan vissiinkin Suomen maajusesseja...
 Näin unta jossa joku hoikka kaveri seisoskeli traktorinsa vierellä suht'koht vaivautuneena, ja joku tummahiuksinen vanhempi nainen selitti, että kyllä nykyään on yksinäistä Suomen suurimassa suvussa, Peltolan (tottakai) suvussa, tarkoittaen tuota seisoskelijaa. Ilmeisesti nainen oli hänen isoäitinsä tjtn.
 :Smiley

Kaikilla muilla on aina upeita tarinoita ja kaikkea jännää unissaan, minulla on vain tämmöisiä lyhyitä selkeitä välähdyksiä. Oikein järkeviä pikku pätkiä. Pöh. Taidan olla tylsä tyyppi? Cheesy
Tuntuu että jotain tässäkin kuitenkin kerrotaan hyvin selvästi taas, mutten vain tajua...

Illalla oli äfbeessä jollain kaverilla jtn. höpinää maajusseista ( siis ohjelmasta), liekö siitä tullut moinen teema.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2258 : 16.09.2011 15:35:17 »

jatkoa aino uneeni.sukutaulussa oli sitä pitävän ihmisen yhteystiedot ja kirjoitin meiliä jossa kohteliaasti tiedustelin olisiko mahdollista saada Ainosta lisätietoa kun unissani sillai hyppelee ja nyt tämä henkilö oli vastannut erittäin lyhyesti että pyytää soittamaan ja 2numeroa.

mitä teen?pitääkö se mua aivan hörhönä ja tulee lankoja pitkin?vai annanko asian vain olla?




pitäisi meikäläisen opetella ajattelemaan kauemmin jossain asioissa ennenkuin toimii...
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #2259 : 17.09.2011 09:03:41 »

soma, ihana uni!!  smitten
Itse näin unta, että olin teini-ikäinen itseni, ja minulle selvisi, että minulla oli toinen äiti. Hän oli blondi, leopardikuvioinen, vetyperoksidiblondi platform-koroilla, ja hän halusi lähteä bailaamaan kanssani. Puin ylleni saman tyylin kuin äidilläni, minisortsit ja läpinäkyvän paidan, jonka alla oli ainoastaan rintaliivit. Menimme hienoon baariin ja tajusinkin tykkääväni äidistäni, koska hänen kanssaan oloni oli seksikäs. Voiluoja.
Sitten uni vaihtui, oli talvi ja juoksin parhaan ystäväni kanssa ylös laskettelurinnettä. Aioimme laskea mäen alas, ja laskimmekin sen, tosin sitten jouduimmekin yhtäkkiä aivan toiseen paikkaan juoksemaan. Ystäväni varoitteli minua maassa kulkevista sähköjohdoista, joiden päälle ei saanut missään nimessä astua. Pääsimme ystäväni kummin kotiin, jossa halusimme syödä banaanit, mutta kaikki banaanit oli jo puoliksi syöty (? Grin) joten lähdimme pois. Olimme vuokranneet yhdessä mökin, jossa oli paljon ystäviämme. Huomasin yhden huoneen olevan kuitenkin entinen oma makuuhuoneeni, jossa istui eräs tyttö heittämässä kiukaalle löylyä, siinä kuitenkaan onnistumassa. Opetin tytölle, kuinka löylyä heitetään, ja samalla hän kertoi, kuinka hänen unelmaparisuhteensa on sortumassa. Lohdutin tyttöä ja juttelimme asiasta yhdessä, mikä on outoa, koska emme ole koskaan pitäneet toisistamme oikeasti.
Sitten lähdin itse kiertämään mökkiä. Löysin sieltä jälleen parhaimman ystäväni keskustelemasta erään tyypin kanssa siitä, mitä mieltä he oikein ovatkaan minusta.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2260 : 18.09.2011 20:04:36 »

Minä sain viime yönä astrologisen karttatulkinnan Veeti Kalliolta Grin Väitti, että karttani hallitsija on Venus ja kun menin selvittämään asiaa tarkemmin, Veeti kertoi, että mulla on kaikki kolme intiaaniplaneettaa kartallani. Se kuulemma meinaa sitä, että minulla on "kaikkien intiaanien viisaus sisimmässäni". Negatiivisesta kartanpuoliskosta Veeti löysi vain sen, että ulkopuolinen ihminen aiheuttaa minulle harmaita hiuksia omalla toiminnallaan (joka on totta ja jatkunut koko elämäni ajan).
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2261 : 18.09.2011 21:29:07 »

Voi Veeti sentään  Grin Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2262 : 19.09.2011 09:17:36 »

Jännä juu. Oisko vähän samaa, kun se, että ennen nukahtamista, siis just siinä unen ja valveen rajamailla, tuntee vaikka uppoovansa patjan läpi...tai nousevansa ylämäkeen...jotain tekemistä ruumiistairtautumisen kanssa siis? Huh

Minä näin unta, jossa Salma Hayek ( ? ) ja Penelope Cruz vaativat minua tekemään valinnan heidän välillään, ja toinen uhkasi minua aseella. Se oli voimakas, pelästyttävä kohta, Cruz ( mielestäni) tuli ihan liki ja karjui pelottavasti naama tummana, pyssynpiippu ammottaen ja tuumasin, että ei tätä, ja havahduin hereille.
Olen vältellyt kauhuleffoja, kun ne järkyttävät tasapainoani ihan kiitettävästi, mutta enää en näköjään voi katsella hömppäleffojakaan ilman että ne tulevat uniin  Grin Grin
Pumpuliin vaan ja lasivitriiniin koko akka buck2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2263 : 19.09.2011 18:27:40 »

No just.
Juuri luin Suski76 vai miten se nyt meni hakkuu-aukea unesta tuolta muualta Shocked

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2264 : 21.09.2011 07:15:02 »

 Grin
repesin pokepallolle Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 149 150 [151] 152 153 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: