Sivuja: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106648 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #1620 : 07.11.2010 20:55:30 »

 smitten Osaako kukaan kertoa mitä tarkoittaa karhut 18-vuotiaan tyttäreni unissa? Karhut eivät ole ystävällisiä nalleja vaan pelottavia Tongue
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1621 : 08.11.2010 04:07:07 »

Nallet kuvaavat mahdollisesti tyttären naisellisuutta,joka voi tuntua hämmentävältä tuossa iässä.Miettiiköhän tytär sinua naisen roolissa,tekee vertailuja itsensä ja äitinsä välillä,joka sekin on hyvin tavallista.Miettiikö tytär haluaako olla itse äiti,tuntuisiko se liian vaativalta asialta jne.Mukava kun tyttäresi kertoo sinulle uniaan,juttelette varmasti paljon.  smitten
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1622 : 08.11.2010 12:49:30 »

Viime yönä puhuin puhelimessa englantia eräälle japanilaiselle naiselle joka oli ostamassa multa taloa  Huh
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1623 : 08.11.2010 14:09:31 »

No johan, maurimourulainen! Ootkohan siellä japanissa entisessä elämässä ollut! Mummosi kimonossa.. eihän sulla ole sukua japanissa? Grin Joku teema siinä on. Mitä japanilaisuus sinulle on? Tai nousee sieltä mieleen? Mielleyhtymien kautta myös voisi löytyä selitys.. sillä jo (ainakin) toista kertaa näet unta japanilaisesta talosta (tai no, nyt japanilaiselle talo). Ja talohan kuvastaa meitä itseämme, osa-alueineen..
"Vastaus löytyy japanista" onpas olennaista.. Jos tää ei selviä, mene Japaniin. Grin Vai oletko käynyt?

Ja tuo aiempi kalastusuni. Koko prosessista tuli mieleen nyt sinun jokin aikaansaama juttu/homma/asia. Kalastelit pihalammikosta, joten ehkäpä et syvistä vesistä.. Tai Jos se näytti syvältä, niin pointti on sitten siinä että se oli Mummosi pihalla. Jompi kumpi on varmaan vinkki asiasta tai molemmat.. Sait kalan koukkuun, tartuit asiaan.. mutta se olikin isokokoinen, ehkä paljon suurempi juttu kuin oot aatellutkaan. Jotain mutkia matkaan on tullut. Kivi siis liikkui? Ikäänkuin suojana kalalle.. joku piilotellut/suojannut tuota asiaa mitä koitit tonkia/hoitaa. Kuitenkin se on se mutka matkassa. Joku pelko siinä voisi olla, "nostaa kalaa päivänvaloon" tms. haaste. Sait kuitenkin kalan ylös, hyvä.. Smiley Liittyisiköhän siskosi / ne ihmiset nyt tähän juttuun myös. Siinä rytäkässä tuli kuitenkin haavoja, mutkia, kala=lopputulos, palkintosi, se mitä tarvitsit nostaa vedestä tietoisuuteen (tunnepitoinen asia) vähän alkuperäisestä "kärsi" mutta se tuli juuri sen näköiseksi kuin pitikin, luonnollinen prosessi, asiat muuttuvat kun ne revitään päivänvaloon. Sua jokin siinä ällötti, jotain epämukavaa, mutta siskosi ilmeisesti apuna, oikoi kalan muotoonsa. smitten Yhdessä sitten tapoitte sen. Loistavaa! Jotain olet kaivellut, selvittänyt ja haudannut. Sano toki jos on ihan utopiaa, tällasia tuli mieleen. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #1624 : 08.11.2010 19:00:06 »

 smitten Sansai smitten
Arvasit oikein,meillä on hyvä äiti-tytär suhde josta olen todella kiitollinen sillä oma suhde äitiin on nuorempana ollut todella hankala.Puhumme ihan kaikesta toisillemme aivan ne hankalimmatkin asiat.
Hän muunmuassa miettii äitiyttä että montako lasta hänellä olisi haaveissa sillä minulla on viisi lasta :Smiley Olen neuvonut että elämä on hyvin rikasta ilman lapsiakin että se ei ole  ollenkaan naiseuden mitta.
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #1625 : 08.11.2010 20:29:06 »

Vaihteeksi vähän eksoottisempi uni, olin Intiassa paikalliset kuteet päällä, tapasin ilmeisesti lepraa sairastavan kykloopin (sillä oli nenä irti), ja joku vanha mummo halusi ennustaa mulle korillisesta kultafolioon käärityistä kuutioista. Sitten se näytti mulle valokuvia oranssiin vivahtavista eläimistä (mm. oranki, kettu, orava), mihin totesin että näitähän meillä on Suomessa, ja siihen se loppui. Huh
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1626 : 08.11.2010 23:37:40 »

No johan, maurimourulainen! Ootkohan siellä japanissa entisessä elämässä ollut! Mummosi kimonossa.. eihän sulla ole sukua japanissa? Grin Joku teema siinä on. Mitä japanilaisuus sinulle on? Tai nousee sieltä mieleen? Mielleyhtymien kautta myös voisi löytyä selitys.. sillä jo (ainakin) toista kertaa näet unta japanilaisesta talosta (tai no, nyt japanilaiselle talo). Ja talohan kuvastaa meitä itseämme, osa-alueineen..
"Vastaus löytyy japanista" onpas olennaista.. Jos tää ei selviä, mene Japaniin. Grin Vai oletko käynyt?

Ja tuo aiempi kalastusuni. Koko prosessista tuli mieleen nyt sinun jokin aikaansaama juttu/homma/asia. Kalastelit pihalammikosta, joten ehkäpä et syvistä vesistä.. Tai Jos se näytti syvältä, niin pointti on sitten siinä että se oli Mummosi pihalla. Jompi kumpi on varmaan vinkki asiasta tai molemmat.. Sait kalan koukkuun, tartuit asiaan.. mutta se olikin isokokoinen, ehkä paljon suurempi juttu kuin oot aatellutkaan. Jotain mutkia matkaan on tullut. Kivi siis liikkui? Ikäänkuin suojana kalalle.. joku piilotellut/suojannut tuota asiaa mitä koitit tonkia/hoitaa. Kuitenkin se on se mutka matkassa. Joku pelko siinä voisi olla, "nostaa kalaa päivänvaloon" tms. haaste. Sait kuitenkin kalan ylös, hyvä.. Smiley Liittyisiköhän siskosi / ne ihmiset nyt tähän juttuun myös. Siinä rytäkässä tuli kuitenkin haavoja, mutkia, kala=lopputulos, palkintosi, se mitä tarvitsit nostaa vedestä tietoisuuteen (tunnepitoinen asia) vähän alkuperäisestä "kärsi" mutta se tuli juuri sen näköiseksi kuin pitikin, luonnollinen prosessi, asiat muuttuvat kun ne revitään päivänvaloon. Sua jokin siinä ällötti, jotain epämukavaa, mutta siskosi ilmeisesti apuna, oikoi kalan muotoonsa. smitten Yhdessä sitten tapoitte sen. Loistavaa! Jotain olet kaivellut, selvittänyt ja haudannut. Sano toki jos on ihan utopiaa, tällasia tuli mieleen. Smiley
Japanissa en ole (tässä elämässä ainakaan) käynyt ikinä. Olisihan sielläkin joskus mukava piipahtaa (: Mulle Japanista tulee ensimmäisenä mieleen kauniit asiat ja värit, vaaleanpunaiset kirsikankukat, meren antimista valmistettu ruoka sekä pienet sirot ihmiset, ja jostain kumman syystä lumihuippuiset vuoret sekä 'höyryävät' laaksot vaikken tiedä että onko siellä semmosia oikeesti edes Cheesy Cheesy
  Ja ei ole sukulaisia Japanista päin ollenkaan, ei (; Kerran joskus kun olin pieni, niin meillä kävi japanilainen porukka kylässä katsomassa iskän kaivinkonetta mutta en ollut itse siis kotona sillon kyllä ja tuskin tähän liittyy Cheesy Eli japanilaisten kanssa en ole ollut tekemisissä ollenkaan, paitsi unissa.... :d

Tuosta kala-jutusta en tiedä vielä että mitäköhän asiaa/tilannetta tuo minulla kuvasti... Kesästä lähtien olen nähnyt aina välillä pelkkiä mielikuviakin siitä että kalastan :/ Hmmm... Mutta kyllä tuo vielä selviää (;
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1627 : 10.11.2010 13:28:52 »

En tajua tätä unta:

Hain puutarhakaupan muuttomyynnistä ison allasmaisen kasvualustan. Kaupassa tyttö neuvoi mua, ja istutti altaaseen yli kymmenen rucolasalaatin tainta, sitten yrttikasveja, ja joitain mitä ei saanut syödä, mutta ne tukivat muiden kasvua. Lähdin sen kanssa ja avomieheni kanssa kotiin, vaikka äitini oli sitä mieltä, että salaattitaimet olivat höpsötystä. Sitten olinkin karjanerotteluaitauksessa. Päästin mustapinkit, verestävä silmäiset ja kapiset sudet pois. Ne juoksivat, ja ajattelin, että sitten lehmät. Ne tulivat rullatasannetta pitkin. Tajusin, etten voi päästää niitä susien sekaan. Useat lehmät olivat monipäisiä, vammaisia ja tosi isoja. Minua jotenkin hirvitti ja kuvotti. Laitoin portin kiinni ja rullatasanteen rullaamaan toiseen suuntaan, että lehmät menivätkin takaisin, eivätkä rynnineet minun päälleni.

 idiot2  Shocked

Tämä on pitkään aikaan omituisin uneni. 
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1628 : 10.11.2010 14:51:30 »

Taas ollut paljon unia, mutta ei mitään muistikuvia, paitsi tämä: ihmettelin peiliin katsoessa, että mikä mun ikenessä ylhäällä on, onko jotain sapuskaa vai mitä, niin ei kun se oli sellainen valkoinen laikku, samanlainen kuin vauvoilla on, ennen kuin hammas puhkeaa. Eli siis mitä lie torahammasta olin kasvattamassa  uglystupid2

Jos joku osais tietää taas tästäkin?

 Huh Kyllikki
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1629 : 12.11.2010 20:10:45 »

Näin viime yönä semmoista unta että äitini kanssa ajoimme tietä pitkin johonkin, ja matkan aikana näin tien varrella 2 karhunpentua, sekä 2 aikuista karhua, joista toinen oli valko-ruskea-kirjava/täplikäs. Perillä kerroin veljelleni karhuista ihan ihmeissäni Cheesy

Seuraavassa unessa olin jossain juhlissa. Olin  jossain valoisassa huoneessa ja mulla oli päällä valkoinen pitkä kaapu/mekko, hiukset oli kellertävän vaaleat, ja eräällä pöydällä oli kaikenlaista tavaraa. Otin pöydältä höyhenviitan ikäänkuin siiviksi, sekä jotain kultaisia koristeita, sekä todella suuren valkoisen helmen. Helmi putosi lattialle mutta nostin sen. Siivetkin katosivat, mutta hain sieltä pöydältä uudet ja puin ne ylleni.
  Sitten menin kavereideni luokse, he olivat semmoisia mustapukuisia/hiuksisia kaikki. Eräs kaverini, jonka kanssa nuorempana pyörin jonkun verran, mutta enää ei olla tekemisissä, oli iloisella tuulella ja nauraen kaatoi pienestä pullosta viinaa tai jotain lasiin, ja mehua päälle. Juoma oli keltaisen väristä. Hän tarjosi sitä sitten minulle ja maistoin ja ihan hyvää se oli.
  Sitten äitini tuli hakemaan minua pois sieltä, ja menin ulkoilmaan. Oli todella pimeää ja satoi vettä. Muut juhlijat ja kaverini olivat ulkona mustana röykkiönä ja olivat hilpeällä päällä. Kävelin äitini kanssa heidän ohitse ja joku moikkasi minulle. En moikannut takaisin.
  Kuljimme rappuset alas ja vähän matkan päästä äiti torui minua siitä kuinka en ollut moikannut takaisin sille ihmiselle ja haukkui minua välinpitämättömäksi.

Tällaista tälläkertaa...
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1630 : 13.11.2010 09:45:12 »

Kato Vega...uni on lyhyt,mutta siinä on montakin asiaa päälekkäin..kuin olisit ollut omien ajatuksiesi kanssa "hukassa" ehkä monta mietittävää kerralla.Olet ilmeisesti päättänyt olla "maassa maan tavalla",koska olet pukeutunut intialaisiin vaatteisiin intiassa.
Tässä unessa ennustaja mummo kuvaa ilmeisesti jotain tulevaa asiaa,yllätystä.Siinä samalla löydät oman vanhan viisautesi(sen joka on ollut hukassa)
Hyvä on kuitenkin se yllätys,muutos,joka on tulossa.Se antaa varmuutta ja turvallisuutta elämään.
Pieni varoitus löytyy kultafolio kuutioista,että kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää.
Lepra tyyppi kuvaa jollainlailla suhtautumista itseesi,eikö aisti nautinnot tunnu hyviltä,nenä kuvaa monia asioita,tuoksuja,ruokaa,seksiä jne.Nenä kuvaa myös lyhyttä elämän vaihetta,joten elämä maistuu taas hyvältä hetken kuluttua.
Näit metsän eläinten kuvia,mitä ne sitten olisi.Pitäisikö kerätä käpyjä kotikoloon talvenvaralta,kuin orava. Hiukan viekkaasti,kuin kettu kana varkaissa.  :Smiley
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1631 : 13.11.2010 10:23:59 »

Indiima..äitihän on se ensimmäinen tärkeä naisen malli tyttärille.Sinä istuttelit yrttejäsiideoita,suunnitelmiasi ymtaloudellisesti hankkimaasi alustaan,joita äitisi piti turhana.Ehkä se on joissakin asioissa todellisuutta,mielipide eroja äidin kanssa.
Lehmä on äiti hahmo,ikuisena ravinnon,maidon antajana,myös ajatusten ja henkisen ravinnon antajana.Jokuko asia olisi sinua haavoittanut ja saanut ajattelemaan äidin antaman henkisen ravinnon olevan vääristynyttä,josta tulee paha olo,etkä ole voinut puolustautua ja kertoa kunnolla mielipidettäsi.Kuitenkin unen mukaan haluat suojella äitiäsi,koska unessa suojelit lehmiä susilta.Aivan kuin peittäisit vihan tunteita,joita sudet voisivat edustaa.
Tilanteet ovat sinulla unen mukaan hyvin hallinnassa,tulee vain mieleen,että olet kiltti tytär ja purat unen kautta asioita pois.  Wink

Jäi pois tärkein asia..istuttelit taimien sekaan jotain mitä ei saanut syödä.Ajattelen istutuksiasi hengen ravintona,ideoina,luovuutena jne.Tiedät siis tarkkaan mikä on sinulle sopivaa.Jotkut kasvit vain ovat tukemassa toisten kasvua.Sieltä poimit sinulle sopivat.Elämä on.
« Viimeksi muokattu: 13.11.2010 10:52:30 kirjoittanut sansai » tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1632 : 13.11.2010 12:24:38 »

Indiima..äitihän on se ensimmäinen tärkeä naisen malli tyttärille.Sinä istuttelit yrttejäsiideoita,suunnitelmiasi ymtaloudellisesti hankkimaasi alustaan,joita äitisi piti turhana.Ehkä se on joissakin asioissa todellisuutta,mielipide eroja äidin kanssa.
Lehmä on äiti hahmo,ikuisena ravinnon,maidon antajana,myös ajatusten ja henkisen ravinnon antajana.Jokuko asia olisi sinua haavoittanut ja saanut ajattelemaan äidin antaman henkisen ravinnon olevan vääristynyttä,josta tulee paha olo,etkä ole voinut puolustautua ja kertoa kunnolla mielipidettäsi.Kuitenkin unen mukaan haluat suojella äitiäsi,koska unessa suojelit lehmiä susilta.Aivan kuin peittäisit vihan tunteita,joita sudet voisivat edustaa.
Tilanteet ovat sinulla unen mukaan hyvin hallinnassa,tulee vain mieleen,että olet kiltti tytär ja purat unen kautta asioita pois.  Wink

Jäi pois tärkein asia..istuttelit taimien sekaan jotain mitä ei saanut syödä.Ajattelen istutuksiasi hengen ravintona,ideoina,luovuutena jne.Tiedät siis tarkkaan mikä on sinulle sopivaa.Jotkut kasvit vain ovat tukemassa toisten kasvua.Sieltä poimit sinulle sopivat.Elämä on.

Kiitos Sansai tästä! Löysit hienon, minulle uuden näkökulman uneen - ja osuit kovin hyvin oikeaan: nyt tajuan! Kiitos kultaisin!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1633 : 14.11.2010 00:01:16 »

Viime aamuyönä näin unessa itselläni tribaalikuvioisen (symboli)tatuoinnin/polttomerkin oikean silmäni ympärillä tai voisiko sanoa, että se oli ohimolla. Osa siitä kaartui kulmakarvojeni yläpuolelle ja hieman kuviosta silmän alapuolle, poskiluulle (minulla on korkeat poskipäät). Kuvio ei kuitenkaan ollut muille näkyvissä, vaan se näyttäytyi ainoastaan minulle, kun katsoin itseäni peilistä. Se ilmestyi iholleni ihan tuosta vain, tai se siis oli ihollani ihan, kuin se olisi ollut siinä aina. Ja varmasti olikin ollut.
Tässä unessa olin jossakin kolkossa tilassa, olisiko ollut joku huoltokäytävä isommassa rakennuksessa, sairaalassa kenties. Tiesin, että tuolla käytävällä oli pyykkitupa ja sauna, ja käytävällä oli infokoppi tai toimisto. Olin jonkun seurueen kanssa, he olivat naisia, tunsin heidät, en kuitenkaan nähnyt heitä vaan kuulin heidän äänensä. Olin menossa pyykkitupaan ja katsoin käytävän seinällä olevasta peilistä kuvaani ja huomasin symbolin. Jäin katselemaan sitä ja käntelin päätäni nähdäkseni kuvion eri kulmista. Symboli oli kelttityylinen solmuineen, mutta se lähti jonkun mustan pisteen/pallon ympäriltä. Siinä yhdistyi keltti- sekä wicca-symboleita/kuvioita.

Sitten uni hyppäsi. Olinkin parin vanhuksen luona ja olin alkamassa tehdä heille ruokaa (olin siis kotihoidosta lähetetty sinne), vaikka ruoanlaittaminen ei kuulunutkaan heidän sopimukseensa. Ja kaiken lisäksi he olivat lähdössä jonnekin. Olin tehnyt heille ruoan, enkä tiennyt mitä sille olisi pitänyt tehdä. Mummo sanoi, että jätä vaan siihen, että kai se siinä säilyy ja sitten he lähtivät ulko-ovesta pois. Jäin yksin hölmistyneenä seisomaan aloilleni.

 Shocked

Olisin kaikista eniten kiinnostunut tietämään tuosta kuviosta, koska en löytänyt siitä mitään tietoa omista unikirjoistani. Sain kuitenkin symbolista hyvän tunteen, että se on merkki jostakin, kunhan vain tietäisin, että mistä.

Kuvio oli siis tässä kohtaa kuin kuvassa, mutta muuten yhtäläisyyden loppuvatkin.
http://c.complex.com/blogs/wp-content/uploads/2009/06/mike-tyson.jpg

Edit: Kuvaliite on hyvin samantapainen kuin unessa näkemäni symboli, muttei kuitenkaan sama.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 14.11.2010 00:12:20 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1634 : 15.11.2010 14:27:33 »

mä oon nyt nähny unta parina yönä, yleensä en nykyään niitä muista juurikaan.

olin ilmeisesti suhteessa erään eksäni kanssa (ainut mies jota joskus vielä ajattelen eksistäni), ja en halunnut sitä suhdetta tietenkä nykyseleni kertoa, oli viimesilläni paksuna , kaupan kassalla jossa kassaneitin virkaa toimitti eräs puolitutta koulusta. kovasti koitin olla synnyttämättä, mutta siinä se sitten pullahti pihalle kassalla...  uglystupid2
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: